Oh nou, daar heb je het al. Zo krijgt ze zelfs Huub z'n familie al tegen Huub. Wat een snood plan zeg van Natasia.quote:
Zou die lul niet eens lekkere pijn kunnen bewerkstelligenquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:05 schreef demins het volgende:
[..]
Dat betekent eerder dat ze het niet lekker vindt!![]()
Voorlopig lijkt het de 5-uur-show gegoten in een nagelverzorgingsprogramma...quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:08 schreef FdW het volgende:
De terror, intimidatie en dreig show.![]()
Binnenkort niet bij RTL![]()
Katherine Keyl is vrij op het ogenblik...quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:09 schreef demins het volgende:
[..]
Voorlopig lijkt het de 5-uur-show gegoten in een nagelverzorgingsprogramma...![]()
Oh god..... het rolladebroekje is weer uit de kast getrokken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:12 schreef jacqjacq het volgende:
palma lijkt wel steeds slanker te worden, oh nee, natas en amanda worden steeds dikker.
leuk zwangerschapsbloesje heeft natas aan en het kleedt zo leuk af op die witte broek maatje 36
quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh god..... het rolladebroekje is weer uit de kast getrokken.![]()
Sorryquote:
Ik las de waarschuwing te laat! Misschien moet je die op Natasja's reet laten tatoeëren... Desnoods in Hebreeuws!quote:
en nadat je een week ziek bent geweest ineens borsten had.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:17 schreef noekje het volgende:
Palma: ik ken ook jongetjes die bij jou op school hebben gezeten die zeggen dat jij eerst plat was.
Amanda: dat zegt Jaap
Palma: nee hoor
Brian en Amanda maandag in de Coen & Sander showquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:17 schreef Markeerstift het volgende:
Ik hoorde gister op de radio, dat Amanda en Brian op bezoek zouden komen. Bij de Coen en Sandershow. Iemand een idee wanneer dat dat is ?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:18 schreef demins het volgende:
[..]
Ik las de waarschuwing te laat! Misschien moet je die op Natasja's reet laten tatoeëren... Desnoods in Hebreeuws!
in Amanda's beleving is dat iets anders als zelfmoordquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:19 schreef mootie het volgende:
Amanda: mn vader heeft zichzelf vermoord. Ze doet nu heel geirriteerd, jee wat lullen mensen toch! Maar ze heeft het zelf verteld....
Was het niet meer een familietraditie?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:20 schreef 2live het volgende:
[..]
in Amanda's beleving is dat iets anders als zelfmoord![]()
juistquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:21 schreef demins het volgende:
[..]
Was het niet meer een familietraditie?
Haar bijnaam in Almere schijnt mevrouw wijdbeens te zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:21 schreef Gigageil het volgende:
Natasia der linker been is een X-been.....![]()
En, Natasia is een rare !
Kromme poten, slappe tieten, rare hare !![]()
Vandaar MUTE hier.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:22 schreef 2live het volgende:
Het is weer de grote BAN show vandaag
Met Elli van de soa boys en Do?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:21 schreef noekje het volgende:
Jaap en Palma bij Jensen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Brian is altijd wel een target geweest dus waarom hij het nu brengt als een nieuwtje is mij een raadsel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:24 schreef Haunter het volgende:
Zit Brian dat te verzinnen? Dat Eric hem gewaarschuwd had dat hij de volgende zou zijn die weggeterroriseerd gaat worden...
Eric bedoelde toneelhaak...quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian is altijd wel een target geweest dus waarom hij het nu brengt als een nieuwtje is mij een raadsel.
Cora gaat daar hopelijk niet op in.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:27 schreef Desii het volgende:
Werkelijk waar.... terror gaaat dus niet door
Brian nodigt Cora uit en Japio is weer blij(dit is zo makkelijk)
Cora lijkt mij wel een taai wijf, dus ik denk dat Brian er bij haar niet makkelijk vanaf komt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:29 schreef FdW het volgende:
[..]
Cora gaat daar hopelijk niet op in.
Het is ook het adres van haar ouders...
Cora smokkelt makkelijk een pistool binnen tussen haar cup HH elementen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:31 schreef 2live het volgende:
[..]
Cora lijkt mij wel een taai wijf, dus ik denk dat Brian er bij haar niet makkelijk vanaf komt.
Ik kan er ook echt niet over uit. Cora is zo aardig voor hem geweest. Bracht voor hem zelfs een cadeau mee en dan flikt die zoiets. Zo smerig! Wat is de overtreffende trap van smerig, vies en vuil? Dat is Brian nl.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:31 schreef 2live het volgende:
[..]
Cora lijkt mij wel een taai wijf, dus ik denk dat Brian er bij haar niet makkelijk vanaf komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |