abonnement Unibet Coolblue
pi_50651210
TT uitleg:



Er was eens een vrouw uit een moeilijk gezin, Natasja genaamd. Ze gaf haar vrijheid op door 2 kinderen te baren, een man te scheiden die haar bedroog en bedreigde , maar gelukkig kreeg zij vaste verkering met een andere man die haar bedroog en misschien ook zal bedreigen. Gelukkig vond zij een warm nest in een mooie vila waar een andere man haar een wij gevoel gaf. Zijn naam is Brian. Brain komt ook uit een problematisch gezin waar hij door het wij gevoel heel trots op is. DE wijtjes kwamen samen en plots: kwam daar een nieuw problematisch wij prinsesje, met hele mooie bosten en haartjes van goud. Dit meisje had echt een eigen ikje. Ze was verlaten en verstoten door haar familie maar voelde zich trots als ze sprak over het wij gevoel in haar gezin. Het ikje sloot zich aan bij de wijtjes en werd ook een wijtje. WEl een eigenwijs wijtje, daar ze soms in bed wij was en dan weer in een kapsalon een ander wijtje.


Verdriet even vergeten

Gelukkig werd het in de villa wel erg eentonig, dus heeft de opperwij, die soms zijn bedwijtje slaat, het zelfstandige wijtje in wording van buiten er bij gehaald. Nu is ook de wij van Jaap betrokken in het spel.

De schoonmaakster Lieke was nog geen wij, wel buiten haar werkplek, maar moest eerst een wijtje worden. Vandaag heeft de wij diva de voormalige schoonmaakster uitgelegd dat WIJ vinden dat LIeke geen eigen ikje heeft, maar achter Jaap en Huub aanloopt, die inmiddels een wij gevoel hebben ontwikkeld, door het wegpesten van een vergeten wijtje, die nu slaapt in zn eigen ikjes bed met wie weet een andere wij.


Ik hoop dat Jaap het red

Moeilijk om te snappen ?
Tsja, het blijft een lastige SOAP. Google maar op wat adressen en vraag gewoon uitleg aan de wijtjes op internet

Nog wat vergeten:

Tegen de Wijze Yoga juf die ook een wijgevoel heeft laten doorklinken tijdens de zonnegroet wil ik nog 1 ding zeggen:



Wil je verder vragen stellen over het weer, waar staan wij als forum, wie zijn wij, wie ben ik en wat is er gaande in deze wereld waar wij zo vredig leven dan kan dat in de SC. [SC # 156] Zwiepen en Zwappen zonder te klappen.

[ Bericht 51% gewijzigd door kleinzusje op 20-06-2007 14:07:09 ]
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:40:13 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50651530
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:27 schreef Desii het volgende:
Werkelijk waar.... terror gaaat dus niet door

Brian nodigt Cora uit en Japio is weer blij (dit is zo makkelijk)
Daar was ik gisteren al bang voor. Jammer maar helaas.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_50651544
Goedemorgen :W
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:40:46 #4
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_50651549
volgt
Minds are like parachutes. They only function when open.
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:41:32 #5
130054 demins
We weten niks
pi_50651571
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:40 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Daar was ik gisteren al bang voor. Jammer maar helaas.
Flegmatisme is hier niet op zijn plaats!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_50651577
Wat een ongelooflijke stakkers daar bij de redactie
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 13:42:02 #7
137949 Disana
pi_50651583
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:36 schreef beequeen het volgende:
Cora heeft de magische formule om Japio stil te houden tijdens het slapen. Iemand een ideetje?
Overdwars met al haar gewicht op zijn hoofd gaan liggen?
pi_50651597
Als Cora slim is (wat ik betwijfel), dan laat ze tijdens het bezoek vallen dat er vanochtend een steen door haar ruit gegooid is, dan heeft de groep weer een reden om Wifebeater daar op af te rekenen
pi_50651605
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:54 schreef FdW het volgende:

[..]

Dat zal VOL verhinderen.
VOL zijn huub aars likkende jostie's die het verschil tussen een programma en realiteit niet meer weten. Ik heb daar wel eens gekeken maar de onzin die ze daar uitkramen daar werd ik nog misselijker van dan van jaap die gebukt staat. !
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 13:42:46 #10
135305 beequeen
Lost.
pi_50651607
Amanda heeft een fotocollage gekregen van ene Linsey.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_50651628
Ongeloofelijk dat Brian weer wegkomt en beschermd wordt door achter.

En waarom wordt er niet opgetreden ,door achter, over het jatten van de contactpunten van Eric.

Brian heeft 130 punten van Eric gejat en gaat hier nu Cora mee uitnodigen van een voortrekkerij allemaal.
pi_50651631
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:42 schreef Disana het volgende:

[..]

Overdwars met al haar gewicht dikke reet op zijn hoofd gaan liggen?
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_50651632
Ik word er echt zo kotsmisselijk van dat als dit met een sisser afloopt (voor de zoveelste keer)ik maar een tijd niet ga kijken
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_50651659
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft een fotocollage gekregen van ene Linsey.
[afbeelding]
Linsey...is dat niet dat kleine meisje van die 'kamper-familie' die Wifebeater, Jaap en Natasja constant schreven?
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 13:44:30 #15
137949 Disana
pi_50651666
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:43 schreef farceman het volgende:
Ongeloofelijk dat Brian weer wegkomt en beschermd wordt door achter.

En waarom wordt er niet opgetreden ,door achter, over het jatten van de contactpunten van Eric.

Brian heeft 130 punten van Eric gejat en gaat hier nu Cora mee uitnodigen van een voortrekkerij allemaal.
130? Ik meen toch echt dat Eric er nog maar 30 over had na het bellen met Marielle.
pi_50651738
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:41 schreef demins het volgende:

[..]

Flegmatisme is hier niet op zijn plaats!
Hier scoor jij soepel Demins
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 13:46:50 #17
135305 beequeen
Lost.
pi_50651758
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:44 schreef Disana het volgende:

[..]

130? Ik meen toch echt dat Eric er nog maar 30 over had na het bellen met Marielle.
Klopt, en die waren verdwenen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:47:08 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50651774
Ik snap de TT niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:47:38 #19
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_50651791
Die Natasja is net een wandelende vleesboom zoals zij er bij loopt
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:47:48 #20
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_50651797
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:41 schreef tipsch het volgende:
Wat een ongelooflijke stakkers daar bij de redactie
pi_50651830
Goeie middag mensen. even belangriijk maar offtopic

Ik wil gaarne mijn excuus aanbieden voor mijn grove mond. Wellicht kan het wat genuanceerder.
Ik moet wel zeggen dat ik absoluut niet de enige ben die scheld. Ook de moderaters zelf kunnen er wat van. Tevens ook de mede fokkers. Ik realiseer me dat ik zeer grof kan zijn. Het is dan wel MIJN mening, maar ik snap dat het wellicht overkomt alsof ik een of ander aggressief monster ben.

Ik wil graag positief doen over de kooi, maar dat is moeilijk. Logisch, er gebeurt weinig positiefs in de kooi. Verder zou ik het dan ook waarderen als meer mensen hier ELKAAR meer in de waarde laten, ook dat geld voor mij zelf maar ook anderen.

Gert je Boodschap was duidelijk en zal me aanpassen aan het Fok Forum.
pi_50651867
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:44 schreef Disana het volgende:

[..]

130? Ik meen toch echt dat Eric er nog maar 30 over had na het bellen met Marielle.
Eerder had hij er ook al 100 gejat vertelde Eric
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:50:18 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50651880
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:47 schreef Copycat het volgende:
Ik snap de TT niet.
Vast een uitspraak van Natasia ofzo
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:50:24 #24
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_50651883
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:48 schreef PumaStreamer het volgende:
Goeie middag mensen. even belangriijk maar offtopic

Ik wil gaarne mijn excuus aanbieden voor mijn grove mond. Wellicht kan het wat genuanceerder.
Ik moet wel zeggen dat ik absoluut niet de enige ben die scheld. Ook de moderaters zelf kunnen er wat van. Tevens ook de mede fokkers. Ik realiseer me dat ik zeer grof kan zijn. Het is dan wel MIJN mening, maar ik snap dat het wellicht overkomt alsof ik een of ander aggressief monster ben.

Ik wil graag positief doen over de kooi, maar dat is moeilijk. Logisch, er gebeurt weinig positiefs in de kooi. Verder zou ik het dan ook waarderen als meer mensen hier ELKAAR meer in de waarde laten, ook dat geld voor mij zelf maar ook anderen.

Gert je Boodschap was duidelijk en zal me aanpassen aan het Fok Forum.
Ook al last van Brianisme
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:50:47 #25
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_50651900
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:48 schreef PumaStreamer het volgende:
Goeie middag mensen. even belangriijk maar offtopic

Ik wil gaarne mijn excuus aanbieden voor mijn grove mond. Wellicht kan het wat genuanceerder.
Ik moet wel zeggen dat ik absoluut niet de enige ben die scheld. Ook de moderaters zelf kunnen er wat van. Tevens ook de mede fokkers. Ik realiseer me dat ik zeer grof kan zijn. Het is dan wel MIJN mening, maar ik snap dat het wellicht overkomt alsof ik een of ander aggressief monster ben.

Ik wil graag positief doen over de kooi, maar dat is moeilijk. Logisch, er gebeurt weinig positiefs in de kooi. Verder zou ik het dan ook waarderen als meer mensen hier ELKAAR meer in de waarde laten, ook dat geld voor mij zelf maar ook anderen.

Gert je Boodschap was duidelijk en zal me aanpassen aan het Fok Forum.
Gewoon jezelf blijven hoor
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')