Poker?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:53 schreef ericahysterica het volgende:
ik vraag me af .........zou japio ook de pokerles van vanavond gaan verstieren?
oh hans hondekop ja toffe peer hoor.....vooral toen hij huub een gekneusde rib beuktequote:Op woensdag 20 juni 2007 15:57 schreef CoT het volgende:
Amanda en Brain vinden Hans een toffe man
Hans de box leraar
Ze moeten er voor zorgen dat Brian een avondje kookt zodat Jaap met het eten kan kloten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:53 schreef SiRojK het volgende:
Brian denkt dat hij het leuk gaat vinden de terror van Jaap
Kun je mooi hun referentiekader aan aflezen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:57 schreef CoT het volgende:
Amanda en Brain vinden Hans een toffe man
Hans de box leraar
quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze moeten er voor zorgen dat Brian een avondje kookt zodat Jaap met het eten kan kloten.
Haarextensions bestellen en net doen alsof ze van Amanda's haren zijn geknipt terwijl ze aan het slapen was.
Kijken of ie het dan nog leuk vindt.
Van Amanda moeten ze sowieso al die kappersspullen wegmaken..quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze moeten er voor zorgen dat Brian een avondje kookt zodat Jaap met het eten kan kloten.
Haarextensions bestellen en net doen alsof ze van Amanda's haren zijn geknipt terwijl ze aan het slapen was.
Kijken of ie het dan nog leuk vindt.
Plus het feit dat er een paar brede beveiligingsmannen paraat staat om hem af te voeren, dreigt Brian door te slaan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:00 schreef Yollie het volgende:
Brian weet dat hij zijn agressie kan handelen, ja zou ik ook kunnen als ik onder de pammetjes zit en de hand van God boven je hebt.
Najah, ik geloofde daar best in, tot gisteravond... gedaald naar -10quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:00 schreef Yollie het volgende:
Brian weet dat hij zijn agressie kan handelen, ja zou ik ook kunnen als ik onder de pammetjes zit en de hand van God boven je hebt.
Misschien weet jij meer...quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen fijne brief was.... en ook niet van een fan dus.
Dat is gewoon een heel bizar soort van zelfreflectie. De anderen reflecteren alles wat jij niet bent en jij reflecteert dat weer als jou eigen verdiensten. Zoiets.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:04 schreef riri het volgende:
Dat Ban clubje heeft echt het idee dat ze heel bijzonder zijn....ze betitelen zichzelf als slim,krachtig,sterk en beschrijven Jaap,Lieke en Huub als dom,zwak,initiatiefloos en weet ik al niet meer.
Hoe is het mogelijk dat ze zichzelf zo bijzonder vinden terwijl ze dat absoluut niet zijn.
Je voelt zelfs niet eens een beetje schuldbesef en diepe schaamte nadat Cora vannacht op een politiekantoor heeft moeten overnachten door toedoen van Brian....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |