Wederom een bewijs van de bijna vervolmaakte terugtrekking in haar eigen realiteit,waardoor er buiten niets meer bestaat.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:40 schreef beequeen het volgende:
Volgens Natasja staat de tijd niet stil in DGK, maar in de buitenwereld wel.![]()
Vroeg ik gisteren ook -> Is de redactie.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:47 schreef rece het volgende:
Waar staat FEBO voor buiten de tent waar je grillburgers koopt?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat hij graag op de hoogte gehouden wil worden van eventuele strubbelingen tussen haar en het personeel.
Palma: "Jij bent één van de miljonairs.... als ik er zélf niet meer aankom dan klop ik wel bij je aan."
Huub: "Nee, ik hoor het sowiesó graag, als er dingen spelen bij het personeel."
Palma voelt zich duidelijk op haar pik getrapt cq gekleineerd (zo'n toon aanslaan tegen het Hoofd Huishouding cq Beheerder van de Villa!). Ze wil weer wat terugzeggen, maar Jaap breekt in het gesprek in, en Palma loopt weg.
Achter, de buren, de snackbar, kortom de redactie op het terrein.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:47 schreef rece het volgende:
Waar staat FEBO voor buiten de tent waar je grillburgers koopt?
Je zou het idd zomaar gaan denken..quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:49 schreef farceman het volgende:
Las bij VOL dat Natasja pek en veren heeft besteld, terwijl eerder honing en veren idee van huub verboden werd door achter...!?
Je zou zo maar kunnen denken dat achter partijdig is.....?????
quote:
Zijn we daar nou nog steeds mee bezig?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:52 schreef BarryK het volgende:
Fontein gaat aan... nieuwe bewoner ????
betekent nog niet dat het ook komtquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:49 schreef farceman het volgende:
Las bij VOL dat Natasja pek en veren heeft besteld, terwijl eerder honing en veren idee van huub verboden werd door achter...!?
Je zou zo maar kunnen denken dat achter partijdig is.....?????
DEminnnnnnnnnnnnnnnnnnssssssssssssssquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:52 schreef BarryK het volgende:
Fontein gaat aan... nieuwe bewoner ????
IK moet zeggen dat ik dat wel waardeer van Brian. IKzelf kus elke avond mn plantenquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
WB kust de fotocollage van Amanda. Die gast is echt van het pad af.
Ik mijn lief.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
IK moet zeggen dat ik dat wel waardeer van Brian. IKzelf kus elke avond mn planten![]()
Niet elke fontein die aangaat is Demins...quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
DEminnnnnnnnnnnnnnnnnnssssssssssssss![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |