Wat ik niet snap. Ze moeten iedere dag op een lijst invullen hoeveel punten ze hebben en wat ze die dag hebben ontvangen/uitgegeven. Dan zou toch heel snel zichtbaar moeten zijn bij de redactie als Brian die 30 gestolen punten gaat gebruiken. Brian moet dat ook weten. Kennelijk weet hij dat de redactie hem niets doet, anders zou hij de punten niet gejat hebben.quote:
Maak je niet druk man, zolang het tegen Brian is vindik het prima !quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:48 schreef PumaStreamer het volgende:
Goeie middag mensen. even belangriijk maar offtopic
Ik wil gaarne mijn excuus aanbieden voor mijn grove mond. Wellicht kan het wat genuanceerder.
Ik moet wel zeggen dat ik absoluut niet de enige ben die scheld. Ook de moderaters zelf kunnen er wat van. Tevens ook de mede fokkers. Ik realiseer me dat ik zeer grof kan zijn. Het is dan wel MIJN mening, maar ik snap dat het wellicht overkomt alsof ik een of ander aggressief monster ben.
Ik wil graag positief doen over de kooi, maar dat is moeilijk. Logisch, er gebeurt weinig positiefs in de kooi. Verder zou ik het dan ook waarderen als meer mensen hier ELKAAR meer in de waarde laten, ook dat geld voor mij zelf maar ook anderen.
Gert je Boodschap was duidelijk en zal me aanpassen aan het Fok Forum.
Is dat zo dan die steen....?? Zo jah...misschien dan toch terecht dat ik de personen in kwestie de grond in boor..quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:42 schreef Mika25 het volgende:
Als Cora slim is (wat ik betwijfel), dan laat ze tijdens het bezoek vallen dat er vanochtend een steen door haar ruit gegooid is, dan heeft de groep weer een reden om Wifebeater daar op af te rekenen
Wat schreef Nicolaas?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:52 schreef scanman01 het volgende:
Jaap leest een brief voor en besluit met de mededeling dat de brief van Nicolaas was.
Huub: "Onze Nicolaas?"
Jaap: "Ja"
Lieke, lachend: "Had je nou maar geluisterd hè?"
Huub: "Ja, maar ik zat ook mijn brief te lezen"
Natasja heeft al meerdere malen toegegeven dat ze met punten sjoemelt, maar ja, kindje van God.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat ik niet snap. Ze moeten iedere dag op een lijst invullen hoeveel punten ze hebben en wat ze die dag hebben ontvangen/uitgegeven. Dan zou toch heel snel zichtbaar moeten zijn bij de redactie als Brian die 30 gestolen punten gaat gebruiken. Brian moet dat ook weten. Kennelijk weet hij dat de redactie hem niets doet, anders zou hij de punten niet gejat hebben.
Zoals ik een heel stuk eerder zei: De wet zegt zolang je zegt IK vind mag je technisch alles zeggen. Het is geen generalisering of wat dan ook ...maar jah..fok maakt zijn regels nou eenmaal.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:54 schreef farceman het volgende:
[..]
Maak je niet druk man, zolang het tegen Brian is vindik het prima !
Ik mocht van gert , Brian geeneens een Antiliaan noemen ...zelfs bij de tien vandaag site noemen ze hem constant zo.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
KZ, wat zie ik nou ineens in het hoekje van de 2e cap in de OP
Dank je JOrisquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:55 schreef SiRojK het volgende:
Mooie OP kz..
quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:51 schreef kleinzusje het volgende:
OP aangepast
Wat grappig is aangezien hij niet eens een Antilliaan isquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:54 schreef farceman het volgende:
Maak je niet druk man, zolang het tegen Brian is vindik het prima !
Ik mocht van gert , Brian geeneens een Antiliaan noemen ...zelfs bij de tien vandaag site noemen ze hem constant zo.
Plagiaat dus.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
om een beetje een wij gevoel te hebben ;-) ( en de cap is geen eens van mij)
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |