abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50652643
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:06 schreef Gert het volgende:

[..]

Hallo. Er hoeft niet zo'n heisa gemaakt te worden als je één opmerking krijgt. En zeker niet hier. Doe dat dan in de FB, als je nog vragen of opmerkingen hebt.
Nogmaals: af en toe een "pissige" post is geen enkel probleem. Alleen jij ging página's achter elkaar door met schelden, tieren en bedreigen. Dat was wat te veel van het "goede". Laten we weer on topic gaan.
OnT: Fucking Hell wat een heerlijk wij gevoel
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_50652650
Mooie OP
pi_50652671
Haha, hoor dit, geniaal gesprek
pi_50652672
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:08 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Ze zeggen het ook heel vaak... Jammer dat we dit aan moeten doen, ze vinden het niet altijd leuk, ook laten ze sommige kleding gewoon hangen
ok, dat is waar, ze krijgen die kleding. Was ik even vergeten.
pi_50652681
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:04 schreef beequeen het volgende:
Japio is dus echt nog pissed. Japio: Brian is schijninteger, zijn hele verhaal klopt niet.
pfff gelukkig ik hoor het ook net.... Japie verteld nu een ander verhaal tegen H&L, dan tegen Amanda
pi_50652687
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:06 schreef Gert het volgende:

[..]

Hallo. Er hoeft niet zo'n heisa gemaakt te worden als je één opmerking krijgt. En zeker niet hier. Doe dat dan in de FB, als je nog vragen of opmerkingen hebt.
Nogmaals: af en toe een "pissige" post is geen enkel probleem. Alleen jij ging página's achter elkaar door met schelden, tieren en bedreigen. Dat was wat te veel van het "goede". Laten we weer on topic gaan.
Prima Gert. doen we. Gezellig. On topic, waarom werkt Palma er nog steeds in godsnaam.
pi_50652692
Jaap zwicht al voor de terror van Hans. Hans heeft sportscholen in bepaalde gebieden ergo Hans is cool.
pi_50652717
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Die 'fan' schrijft vaker brieven naar Huub. Taalkundig klopt er niet veel van, en heel veel de schrijfvouten. Inhoudelijk niets te melden. Huub heeft eerder al een keer geroepen dat ze wat hem betreft wel mocht ophouden met schrijven.
Ze zat Lieke af te kraken en dat beviel hem niet (dacht ik te horen..)
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 14:12:49 #84
135305 beequeen
Lost.
pi_50652750
HLJ wil de lessen van Hans gaan verstoren door zelf mee te gaan doen. Dan is het geen privéles meer.
Japio is duidelijk bang voor Hans, dus vraagt hij Huub en Lieke erbij. Verstandig Japio.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_50652793
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:11 schreef Desii het volgende:
Ze zat Lieke af te kraken en dat beviel hem niet (dacht ik te horen..)
Begrijp zowiezo niet waarom 'fans' naar de bewoners schrijven met opmerkingen van "die en die deugt niet", "pas of voor..." etc. Totaal kansloos, Huub is volwassen (in theorie ) dus hij kan zelf wel bepalen of Lieke wel of niet oke is, daar heeft ie geen fans voor nodig.
pi_50652796
De lessen van hans Nijman verstieren,dat zou dan weer wel eens een klasse en stoere aktie zijn!
  Moderator woensdag 20 juni 2007 @ 14:15:01 #87
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_50652820
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:11 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Prima Gert. doen we. Gezellig. On topic, waarom werkt Palma er nog steeds in godsnaam.
(en daarmee bedoel ik niét dat Palma er nog werkt maar wat je daarvóór schreef. )
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_50652855
Hans mag ook wel verdwijnen, net als al die andere kansloze leraren. Ze voegen niets toe aan het programma...
pi_50652874
Jaap is gebeld over die site van vanmorgen en of dat echt waar is.
Redactie toch!! En daar over gaan bellen en de rest zo laten??
Go hard or go home
pi_50652875
wahaha, wat lachen wat Japie nu verteld... dat Japie eventueel al getrouwd is.

Op VOL waren ze er vanochtend over bezig... daar leest dgk dus ook
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 14:16:43 #91
135305 beequeen
Lost.
pi_50652884
Opperzwabber geeft Natasja het advies een dikke laag sambal op een broodje van Japio te doen, die hete van de zus van Natasja. Goeie grap vindt ze zelf, en het is geen fucken met eten.
― Mark Twain
pi_50652893
Hahaha, die mensen denken nog steeds dat hij jaap van otterlo heet... , Jaap neemt zelfs de redactie in de maling
pi_50652929
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:16 schreef Desii het volgende:
Tja, een beetje z`n eigen schuld. Jaap doet regelmatig net alsof ie 'Jaap van Otterloo' is, en dan heb je altijd wel mensen die dat geloven.
pi_50652930
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:16 schreef beequeen het volgende:
Opperzwabber geeft Natasja het advies een dikke laag sambal op een broodje van Japio te doen, die hete van de zus van Natasja. Goeie grap vindt ze zelf, en het is geen fucken met eten.
Respect dat je naar dat gebrabbel kan luisteren met twee verschrikkelijke stemmen.
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 14:18:12 #95
135305 beequeen
Lost.
pi_50652942
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:16 schreef Desii het volgende:

Op VOL waren ze er vanochtend over bezig... daar leest dgk dus ook
Dat meen je niet
― Mark Twain
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 14:21:00 #96
135305 beequeen
Lost.
pi_50653038
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:17 schreef BarryK het volgende:

[..]

Respect dat je naar dat gebrabbel kan luisteren met twee verschrikkelijke stemmen.
Als Peet of Disana er niet zijn, offer ik me op. Doe het echt niet voor mijn lol.
― Mark Twain
pi_50653080
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:21 schreef beequeen het volgende:

[..]

Als Peet of Disana er niet zijn, offer ik me op. Doe het echt niet voor mijn lol.
Dat begrijp ik.... respect hoor!!
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 14:22:28 #98
135305 beequeen
Lost.
pi_50653086
Natasja belt met de FEBO dat ze toch echt wil autorijden. Ze heeft binnenkort 4 maanden haar rijbewijs en nog geen meter gereden.
― Mark Twain
pi_50653091
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:17 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Tja, een beetje z`n eigen schuld. Jaap doet regelmatig net alsof ie 'Jaap van Otterloo' is, en dan heb je altijd wel mensen die dat geloven.
Hoezo eigen schuld? Wat maakt hem het uit, hij lacht er alleen om... Hij heet gewoon niet zo, dus wat willen ze hem maken.. Het enige dat hij kan krijgen is problemen doordat hij soms verhaaltjes ondertekend door Jaap van Otterlo onder het verhaal te zetten, maar ook Jaap van Otterlo is een pseudoniem volgens mij en dus kan hij het gebruiken
pi_50653119
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:22 schreef beequeen het volgende:
Natasja belt met de FEBO dat ze toch echt wil autorijden. Ze heeft binnenkort 4 maanden haar rijbewijs en nog geen meter gereden.
Hahhaha.. Die rijdt die Toerak zo tegen de muur aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')