OnT: Fucking Hell wat een heerlijk wij gevoelquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Hallo. Er hoeft niet zo'n heisa gemaakt te worden als je één opmerking krijgt. En zeker niet hier. Doe dat dan in de FB, als je nog vragen of opmerkingen hebt.
Nogmaals: af en toe een "pissige" post is geen enkel probleem. Alleen jij ging página's achter elkaar door met schelden, tieren en bedreigen. Dat was wat te veel van het "goede". Laten we weer on topic gaan.
ok, dat is waar, ze krijgen die kleding. Was ik even vergeten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:08 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ze zeggen het ook heel vaak... Jammer dat we dit aan moeten doen, ze vinden het niet altijd leuk, ook laten ze sommige kleding gewoon hangen
pfff gelukkig ik hoor het ook net.... Japie verteld nu een ander verhaal tegen H&L, dan tegen Amandaquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:04 schreef beequeen het volgende:
Japio is dus echt nog pissed. Japio: Brian is schijninteger, zijn hele verhaal klopt niet.
Prima Gert. doen we. Gezellig. On topic, waarom werkt Palma er nog steeds in godsnaam.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Hallo. Er hoeft niet zo'n heisa gemaakt te worden als je één opmerking krijgt. En zeker niet hier. Doe dat dan in de FB, als je nog vragen of opmerkingen hebt.
Nogmaals: af en toe een "pissige" post is geen enkel probleem. Alleen jij ging página's achter elkaar door met schelden, tieren en bedreigen. Dat was wat te veel van het "goede". Laten we weer on topic gaan.
Ze zat Lieke af te kraken en dat beviel hem niet (dacht ik te horen..)quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die 'fan' schrijft vaker brieven naar Huub. Taalkundig klopt er niet veel van, en heel veel de schrijfvouten. Inhoudelijk niets te melden. Huub heeft eerder al een keer geroepen dat ze wat hem betreft wel mocht ophouden met schrijven.
Begrijp zowiezo niet waarom 'fans' naar de bewoners schrijven met opmerkingen van "die en die deugt niet", "pas of voor..." etc. Totaal kansloos, Huub is volwassen (in theoriequote:Op woensdag 20 juni 2007 14:11 schreef Desii het volgende:
Ze zat Lieke af te kraken en dat beviel hem niet (dacht ik te horen..)
quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:11 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Prima Gert. doen we. Gezellig. On topic, waarom werkt Palma er nog steeds in godsnaam.
Tja, een beetje z`n eigen schuld. Jaap doet regelmatig net alsof ie 'Jaap van Otterloo' is, en dan heb je altijd wel mensen die dat geloven.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:16 schreef Desii het volgende:
wahaha, wat lachen wat Japie nu verteld... dat Japie eventueel al getrouwd is.
Respect dat je naar dat gebrabbel kan luisteren met twee verschrikkelijke stemmen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:16 schreef beequeen het volgende:
Opperzwabber geeft Natasja het advies een dikke laag sambal op een broodje van Japio te doen, die hete van de zus van Natasja. Goeie grap vindt ze zelf, en het is geen fucken met eten.
Dat meen je nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:16 schreef Desii het volgende:
wahaha, wat lachen wat Japie nu verteld... dat Japie eventueel al getrouwd is.
Op VOL waren ze er vanochtend over bezig... daar leest dgk dus ook![]()
Als Peet of Disana er niet zijn, offer ik me op. Doe het echt niet voor mijn lol.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:17 schreef BarryK het volgende:
[..]
Respect dat je naar dat gebrabbel kan luisteren met twee verschrikkelijke stemmen.
Dat begrijp ik.... respect hoor!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als Peet of Disana er niet zijn, offer ik me op. Doe het echt niet voor mijn lol.
Hoezo eigen schuld? Wat maakt hem het uit, hij lacht er alleen om... Hij heet gewoon niet zo, dus wat willen ze hem maken.. Het enige dat hij kan krijgen is problemen doordat hij soms verhaaltjes ondertekend door Jaap van Otterlo onder het verhaal te zetten, maar ook Jaap van Otterlo is een pseudoniem volgens mij en dus kan hij het gebruikenquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Tja, een beetje z`n eigen schuld. Jaap doet regelmatig net alsof ie 'Jaap van Otterloo' is, en dan heb je altijd wel mensen die dat geloven.
Hahhaha.. Die rijdt die Toerak zo tegen de muur aanquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:22 schreef beequeen het volgende:
Natasja belt met de FEBO dat ze toch echt wil autorijden. Ze heeft binnenkort 4 maanden haar rijbewijs en nog geen meter gereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |