quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft een brief van Bianca uit Enschede. Na het lezen zegt hij : "Ik denk dat Bianca te dicht bij de vuurwerkfabriek woonde, toen die ontplofte"
Ow nee wat is hij dan volgens jou?? Ik ken zijn moeder, hij is idd geen volbloed. Hij spreekt Papiumentu, scheld en doet antiliaans. Komt van Bonaire (is volgens mij al 200.000.000.000 jaar een eiland voor de kust van zuid amerika, geruled door NL...maar word de ANTILLEN genoemd. dus jah...volgens mij is die toch echt antiliaanquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]
.
Wat grappig is aangezien hij niet eens een Antilliaan is
Hij is 25% Antilliaan, ben je dan een Antilliaan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:59 schreef PumaStreamer het volgende:
Ow nee wat is hij dan volgens jou?? Ik ken zijn moeder, hij is idd geen volbloed.
Leuke manier om op een fan brief te reageren.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft een brief van Bianca uit Enschede. Na het lezen zegt hij : "Ik denk dat Bianca te dicht bij de vuurwerkfabriek woonde, toen die ontplofte"
Ze legt er nu netjes iets voor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:00 schreef SiRojK het volgende:
B,B,B,B,B,B,B,BILLETJES!!!!!!
[afbeelding]
Je kat ziet er toch erg Japans uit.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:00 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij is 25% Antilliaan, ben je dan een Antilliaan?
Ik ben 50% fins, 25% japans en 25% frans, maar niemand heeft mij ooit aangezien voor een Japanner...
Ik denk dat het geen fijne brief was.... en ook niet van een fan dus.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:01 schreef FdW het volgende:
[..]
Leuke manier om op een fan brief te reageren.![]()
Laat Gert maar lullen! Daar is hij moderator voor...quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:48 schreef PumaStreamer het volgende:
Goeie middag mensen. even belangriijk maar offtopic
Ik wil gaarne mijn excuus aanbieden voor mijn grove mond. Wellicht kan het wat genuanceerder.
Ik moet wel zeggen dat ik absoluut niet de enige ben die scheld. Ook de moderaters zelf kunnen er wat van. Tevens ook de mede fokkers. Ik realiseer me dat ik zeer grof kan zijn. Het is dan wel MIJN mening, maar ik snap dat het wellicht overkomt alsof ik een of ander aggressief monster ben.
Ik wil graag positief doen over de kooi, maar dat is moeilijk. Logisch, er gebeurt weinig positiefs in de kooi. Verder zou ik het dan ook waarderen als meer mensen hier ELKAAR meer in de waarde laten, ook dat geld voor mij zelf maar ook anderen.
Gert je Boodschap was duidelijk en zal me aanpassen aan het Fok Forum.
[u]Hij steelt, bedreigt, bedriegt en verdraaid anders wel alles ! [/u]Oh sorry dat is dan wel dicriminatie , hahahaquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wat grappig is aangezien hij niet eens een Antilliaan is
Ze heeft gisteren een doos nieuwe kleding gekregen, en blijkbaar hebben de bewoners geen inspraak in wat voor kleding ze dragen. Zo moest Sylvia altijd van die tuttige jurkjes aandoen, en Huub ziet er regelmatig gewoon belachelijk uit...quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:01 schreef ozewiesewoze het volgende:
Lieke gaat er ook steeds hoeriger uitzien helaas... Ik mag haar niet zo ( al vind ik het prettig dat ze duidelijk meer hersencellen benut dan de andere dames in het huis) maar vind het irritant dat ze nu ook al Amanda-look-a-like begint te worden.
Die kleding krijgen ze van de redactie en moeten ze dragen. Doe je niets aan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:01 schreef ozewiesewoze het volgende:
Lieke gaat er ook steeds hoeriger uitzien helaas... Ik mag haar niet zo ( al vind ik het prettig dat ze duidelijk meer hersencellen benut dan de andere dames in het huis) maar vind het irritant dat ze nu ook al Amanda-look-a-like begint te worden.
Mikado is toch ook Japans?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kat ziet er toch erg Japans uit.![]()
Hallo. Er hoeft niet zo'n heisa gemaakt te worden als je één opmerking krijgt. En zeker niet hier. Doe dat dan in de FB, als je nog vragen of opmerkingen hebt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:56 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Zoals ik een heel stuk eerder zei: De wet zegt zolang je zegt IK vind mag je technisch alles zeggen. Het is geen generalisering of wat dan ook ...maar jah..fok maakt zijn regels nou eenmaal.
Daarbij brian is nou eenmaal een antiliaan,..van bloed.
Op die foto heb je anders wel spleetogen als een japanner...;)quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:00 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik ben 50% fins, 25% japans en 25% frans, maar niemand heeft mij ooit aangezien voor een Japanner...
Ze zeggen het ook heel vaak... Jammer dat we dit aan moeten doen, ze vinden het niet altijd leuk, ook laten ze sommige kleding gewoon hangenquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:03 schreef Mika25 het volgende:
Ze heeft gisteren een doos nieuwe kleding gekregen, en blijkbaar hebben de bewoners geen inspraak in wat voor kleding ze dragen. Zo moest Sylvia altijd van die tuttige jurkjes aandoen, en Huub ziet er regelmatig gewoon belachelijk uit...
Nee daar heb je gelijk in...maar hij profileerd zich als antiliaan, en nog belangrijker...je bloed zegt geen moer..dat kan je aan mij zien (ben geadopteerd uit een warm land) maar ben hier opgegroeid dus ben een echte kaaskop. Brian heeft lange tijd op bonaire gewoond dus is antilaans opgegroeid. Is verder niks mis mee trouwens hoor. Heb zelf ook een tijdje op Bonaire gewoont vandaar dat ik zijn mams ken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:00 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Die 'fan' schrijft vaker brieven naar Huub. Taalkundig klopt er niet veel van, en heel veel de schrijfvouten. Inhoudelijk niets te melden. Huub heeft eerder al een keer geroepen dat ze wat hem betreft wel mocht ophouden met schrijven.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen fijne brief was.... en ook niet van een fan dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |