Een fijne epic gemquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:17 schreef tonks het volgende:
Ik hoorde trouwens net dat mensen die al attunet (? IK WEET NIET HOE IK DIT WOORD SCHRIJF) zijn dat ze nieuwe epic ofzo krijgen.
En voor die persoon die een mirror zocht:
http://rapidshare.com/fil(...).6803-enGB-patch.exe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
Invisibility ftw ^^quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:25 schreef tonks het volgende:
Zal zo wat screenshots posten van de arena vendor. ik denk dat het 1 groot gankfest gaat worden.
belachelijk, daar hadden ze eerder aan moeten denken, of helemaal niet moeten gaan veranderen... daarbij is het helemaal niet zo moeilijk om SSC attunement te krijgen, want als je niet wat heroics kunt doen, gruul kunt downen en een paar baasjes in Kara aankunt... dan hoef je ook nog niet aan SSC te denken!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:40 schreef tonks het volgende:
Waarom vind jij het eigenlijk slecht dat die attunements weg zijn?
Details willen we. Details.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:50 schreef D-Devil het volgende:
Meh ik wil 70 worden, mijn main acc is gebanned.
lvl 70 epic human paladin, lvl 70 gnome mage, lvl 70 draenei shaman, lvl 67 rogue, lvl 60 warriorquote:
Warden = Detectie cliënt van WoW.quote:
Anderhalf jaar zonder problemen, dus kan er niet wakker van liggen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:03 schreef tonks het volgende:
Je hebt wow glider gebruikt?
Jaquote:
kan je niet zonder WoW schat?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:19 schreef CittaR het volgende:
verdomme, ik wil WoW spelen.... doen de servers het bij jullie ook nog steeds niet?
ja ik moet vanmiddag al werken... daarom wil ik nu nog ff wowenquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
kan je niet zonder WoW schat?
werken zal je![]()
* Bootje84 werkt 45+ uur p week..quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:29 schreef CittaR het volgende:
[..]
ja ik moet vanmiddag al werken... daarom wil ik nu nog ff wowen
good boy!quote:
en dat voor 0,50 per uurquote:
op de blizzard site staat dat mijn server (Hellfire) al lang up is.... maar bij mij nog niet hoor...quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:58 schreef Mauro het volgende:
![]()
Twisting Nether is al lang up.
Eindelijk eens een keertje bij de snellere servers
Tenminste, dat lees ik op het forum van het guild
LoooooooooooooL daar liep mijn botquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:58 schreef Mauro het volgende:
![]()
Twisting Nether is al lang up.
Eindelijk eens een keertje bij de snellere servers
Tenminste, dat lees ik op het forum van het guild
Nope en ondertussen gaan ze allemaal lopen zeiken, inloggen, weer zeiken, weer 3 keer inloggen en dan niet snappen dat het gedeeltelijk hun eigenschuld is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:58 schreef Maruna het volgende:
maar hij komt niet verder, opnieuw geprobeerd, nu op Authentication.... waarschijnlijk miljoen mensen die tegelijk willen loggen... dat werkt niet
Welke was het btw? Ik heb een paar dagen geleden met de alt van een guildie en mijn alt een stel bots lopen vermoorden en reportenquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:01 schreef D-Devil het volgende:
[..]
LoooooooooooooL daar liep mijn bot.
Neem een warlock mee en je solo'd die quest. Je hoeft maar 2 defenders te killen thats it. Zelf geprobeerd en het ging echt makkelijkquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik vind het wel goed dat die attunement van SCC weggaat. Het is op mijn server super moeilijk om een volle group voor heroic SP te krijgen. Simpelweg omdat de meeste tanks geen SP meer willen doen omdat ze er niets meer te zoeken hebben. Zelfs guildies helpen niet zoveel mee hieraan. (Ben trouwens zelf wel attuned, maar toch)
quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:30 schreef Salatrel het volgende:
is altijd wel handig op patchdag.
op je werk lezen hoe iedereen niet in kan loggen en tegen de tijd dat ik thuis kom is alles opgelost.
ik heb dat helaas andersom. ik moet vanmiddag werken en dacht voor die tijd nog ff wat te spelen.... maar er blijft weinig tijd over....quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:30 schreef Salatrel het volgende:
is altijd wel handig op patchdag.
op je werk lezen hoe iedereen niet in kan loggen en tegen de tijd dat ik thuis kom is alles opgelost.
Gewoon niet van uit gaan dat je kan spelen op de patchdag, heb je altijd een meevallertje als je wel kunt spelenquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:34 schreef CittaR het volgende:
[..]
ik heb dat helaas andersom. ik moet vanmiddag werken en dacht voor die tijd nog ff wat te spelen.... maar er blijft weinig tijd over....
sneu persoonquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:03 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Anderhalf jaar zonder problemen, dus kan er niet wakker van liggen.
Killen zal wel niet gelukt zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:30 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Welke was het btw? Ik heb een paar dagen geleden met de alt van een guildie en mijn alt een stel bots lopen vermoorden en reporten
The Cipher of Damnation questlinequote:Op woensdag 20 juni 2007 13:01 schreef Necrodeath het volgende:
Btw, over die attunement quests nog ff he...
Die SSC attunement is toch enorm makkelijk? Is alleen maar irritant als je een paar resets moet wachten omdat er maar 10 man naar nightbane kunnen.
Weet niet hoe het zit met TK
Maar goed, ik vind het allemaal wel best, want ik wil zoooo graag Warp-Spring Coil van Void Reaver
Altijd leuk het gezeik op de PTR, iedereen praat zijn/haar eigen taal en iedereen loopt elkaar af te kafferen dat ze engels of frans of duits moeten pratenquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:58 schreef tonks het volgende:
Ik ben maar ff op de ptr gegaanmet mijn duitse homies chatten
Je bedoelt dus die quests die je van A'dal krijgt, die trial quests. (Shattered Halls heroic, Shadow Labyrinth heroic en Arcatraz heroic clearen)quote:
For the Alliancequote:Op woensdag 20 juni 2007 15:00 schreef WyriHaximus het volgende:
Screenies van een guildie (eigenlijk onze GM Kalkoen), fucked up druk en het standaard zooitje zielige mages en warlocks proberen iedereen te ganken (wat ze goed lukt zo te zien):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[op stook modus]Of je leert even wat je trieste kant nou eigenlijk wel zegt. Wij hordies zeggen, "For the horde!" want dat is bruut, mannelijk en stoer. Jullie, allience poesjes, zeggen echter... "for the light" want dat is gay, vrouwelijk en gayquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:08 schreef viezerdt het volgende:
[..]
[op stook modus]Of je leert even wat je trieste kant nou eigenlijk wel zegt. Wij hordies zeggen, "For the horde!" want dat is bruut, mannelijk en stoer. Jullie, allience poesjes, zeggen echter... "for the light" want dat is gay, vrouwelijk en gay.[/op stook modus]
Nooit gezegd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:08 schreef viezerdt het volgende:
[..]
[op stook modus]Of je leert even wat je trieste kant nou eigenlijk wel zegt. Wij hordies zeggen, "For the horde!" want dat is bruut, mannelijk en stoer. Jullie, allience poesjes, zeggen echter... "for the light" want dat is gay, vrouwelijk en gay.[/op stook modus]
En nog steeds zouden ze die racial moeten krijgen dat ze iets sneller lopen dan de restquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:37 schreef Mauro het volgende:
How does a Tauren hide itself in a cherrytree?
It paints its hoofs red
En mages moeten de normale invisibility terug krijgen van toen het spel uitkwamquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En nog steeds zouden ze die racial moeten krijgen dat ze iets sneller lopen dan de rest!
Mages zouden gewoon lekker gerookt moeten worden als paling en dan 1 heel groot feest met alle niet mage spelende spelers dat we eingelijk van die verachtelijk mages af zijnquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:44 schreef Mauro het volgende:
Alle andere klassen moeten worden generfd en rogues verbannen. Mages ftw!
Onzin, aangezien die attunements totaal niet moeilijk waren.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:47 schreef Mauro het volgende:
[..]
Heel simpel:
Die attunements zijn er namelijk niet voor niks.
Je Kunt pas aan een raidinstance beginnen als je guild er klaar voor is. In deze voor SSC Gruul en Nightbane omgelegd nadat je een quest hebt opgepakt in een Heroic instance (revered).
Nu kunnen ALLE mensen van lvl 70 (groen/blauw/epic) die raidinstances in.
Wat denk je dat er gaat gebeuren? De eerste boss krijgen ze uiteindelijk wel neer ja. Maar dan?
Dan gaan ze zeuren op de forums. Nerf Nerf Nerf Whine Whine Whine
Blizz gaat dan de instances weer nerfen om ze meer toegankelijk te maken voor de 'casual' player waardoor de hardcore raider (waaronder ik me reken) geen uitdaging meer heeft om uiteindelijk de eindbaas van Mount Hijal te pwnen.
Daarom denk ik dat het verwijderen van attunements slecht is.
Als mensen er klaar voor zijn, doen ze de attunements. Zolang ze dat niet kunnen, hebben ze er ook niks te zoeken imho.
Het verbaast mij elke keer weer hoe mede mages hierover zeiken...quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:44 schreef Mauro het volgende:
En mages moeten weer de top dps-ers worden waarvoor ze bedoeld zijn!
Allemaal leuk & aardig, maar het is goed voor de game, aangezien de wat meer Casual guilds nu niet in paniek hoeven raken als er een SSC raid gepland staat, en er 20 man op komen dagen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:47 schreef Mauro het volgende:
[..]
Heel simpel:
Die attunements zijn er namelijk niet voor niks.
Je Kunt pas aan een raidinstance beginnen als je guild er klaar voor is. In deze voor SSC Gruul en Nightbane omgelegd nadat je een quest hebt opgepakt in een Heroic instance (revered).
Nu kunnen ALLE mensen van lvl 70 (groen/blauw/epic) die raidinstances in.
Wat denk je dat er gaat gebeuren? De eerste boss krijgen ze uiteindelijk wel neer ja. Maar dan?
Dan gaan ze zeuren op de forums. Nerf Nerf Nerf Whine Whine Whine
Blizz gaat dan de instances weer nerfen om ze meer toegankelijk te maken voor de 'casual' player waardoor de hardcore raider (waaronder ik me reken) geen uitdaging meer heeft om uiteindelijk de eindbaas van Mount Hijal te pwnen.
Daarom denk ik dat het verwijderen van attunements slecht is.
Als mensen er klaar voor zijn, doen ze de attunements. Zolang ze dat niet kunnen, hebben ze er ook niks te zoeken imho.
hartelijk dank voor de link, maar ondertussen doet de normale download het weer. ik snap nu alleen nog steeds niet waarom ik eerst niet die patch mocht downen.... dat heb ik nog nooit meegemaakt...quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:17 schreef tonks het volgende:
Ik hoorde trouwens net dat mensen die al attunet (? IK WEET NIET HOE IK DIT WOORD SCHRIJF) zijn dat ze nieuwe epic ofzo krijgen.
En voor die persoon die een mirror zocht:
http://rapidshare.com/fil(...).6803-enGB-patch.exe
Ik weet het. Mij hoor je niet klagen qua damage.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:28 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
Het verbaast mij elke keer weer hoe mede mages hierover zeiken...
serieus, een echt goede mage staat gewoon top3 en vaak bovenaan, het ligt niet alleen aan de class, ook hoe hard je probeert bovenaan te staan. Altijd in top guilds gespeeld en nog nooit problemen gehad met mijn damage. Het is maar wat je er zelf van maakt.
For the goth/emo ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
FOR THE HORDE!!!
*hap hap* Lekker wat is het? Gebakke mage burgerquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:49 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik weet het. Mij hoor je niet klagen qua damage.
ik sta meestal in de top 3 van de damage lijst.
Uitzondering is natuurlijk als ik mijn 1337 tankingskillz laat zien op Kosh.![]()
en daarbij... het was allemaan cynisch bedoeld
Behalve dat van die rogues.
ff happen Wyri![]()
For the faggots of light?quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:34 schreef Killjoy het volgende:
Heb al 2 dagen niet zin gehad om te spelen, wat mankeert mij![]()
Als trotse Horde?quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:35 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
![]()
Misschien een ideetje om in Goldshire te kijken, het red light district van de Alliance?
Wat is daar mis mee? Zit er vaak genoeg alliance hoertjes te rapen (ganken)quote:
Zo ben ik gisterenavond in STV geweest.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Zit er vaak genoeg alliance hoertjes te rapen (ganken).
Ah dat doet me denken aan de guild raids op Astranaarquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:32 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zo ben ik gisterenavond in STV geweest.
ff een beetje lowbie Horde het leven zuur maken.
Samen met een shadowpriest, een warrior, een lock en ik zei de gek.
ff in dat dorpje wat er zit de flightmaster killen
En met z'n 4en dat dorp instormen en alles killen wat je ziet
Daarna nog ff zinloos die chest geloot in de arena. Waren een aantal lowbies niet zo blij mee
Zeiden dat ze ons gingen reporten.
"Zullen we rollen om de chest?"
"Oke"
/roll 1-100
Eldoi rolls 100
haha ja is leuk als mensen mee gaan doenquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:45 schreef Mauro het volgende:
Ook nog verder gelachen bij de summoningstone van CFR.
Stonden te wachten om een heroic in te gaan op een teamlid, val ik een Horde aan met mijn staff.
*plok* 57 damage
Gaat ie terugslaat met zijn zwaardje *plok* 84 damage
En daar stonden we dan met z'n tweeën een beetje te slaan op elkaar
ff later stonden er een stuk of 10 horde en 10 allies met alkaar te knokken door alleen maar te meppen op elkaar
Jezusquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:56 schreef Salatrel het volgende:
gisteren goede raid in SSC gedaan.
Hydross, Leotheras, karathress en Morogrim down.
toch nog even 2 tier 5 tokens gescoord. heb tier 5 shoulders, pants en gloves nu![]()
Zaten gisteren een stel guilds in TK nu de attunement weg is. Insurrection enzo. Kwamen bij ons aanzetten over hoe ze de vogel-trash in A'lar's kamer dood moesten maken omdat ze daar constant aan het wipen waren. Gaat nog leuk worden voor hunquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:18 schreef Mauro het volgende:
Ben benieuwd wanneer wij gaan kijken in SSC
Heb er eigenlijk erg veel zin in.
Tjaquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:38 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Zaten gisteren een stel guilds in TK nu de attunement weg is. Insurrection enzo. Kwamen bij ons aanzetten over hoe ze de vogel-trash in A'lar's kamer dood moesten maken omdat ze daar constant aan het wipen waren. Gaat nog leuk worden voor hun
Gisteren Lurker, Leotheras en Fathomlord vermoord, misde een resistance OT voor Hydross en hebben te veel tijd verknalt nadat we lurker vermoord hadden. Doelloos rondgelopen voordat er besloten werd voor Leotheras te gaan. Hadden nog 3 minuten en 30 seconden op enrage over toen ie 15% was
Dat probleem hadden een paar guilds bij ons gister ook. Die 5 packs voor void reaver zijn pas ergquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:38 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Zaten gisteren een stel guilds in TK nu de attunement weg is. Insurrection enzo. Kwamen bij ons aanzetten over hoe ze de vogel-trash in A'lar's kamer dood moesten maken omdat ze daar constant aan het wipen waren. Gaat nog leuk worden voor hun
Zo heb ik het dusquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:35 schreef enlightenedwizza het volgende:
als je alleen wilt raiden: alles in resto
gekheid wij hadden nog 2:30 over toenie dood wasquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:38 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Hadden nog 3 minuten en 30 seconden op enrage over toen ie 15% was
Gzquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:13 schreef Fir3fly het volgende:
Ding 50. Nog maar 8 levels tot Outland
.
gz Outland is funquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:13 schreef Fir3fly het volgende:
Ding 50. Nog maar 8 levels tot Outland
.
Netjes gedeeltelijk set gear of niet?quote:
Nee is allemaal twink(ish) gearquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:35 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
gz Outland is fun. En erg groot om te lopen
!
[..]
Netjes gedeeltelijk set gear of niet?
Dat heeft mijn priest ook alquote:
Buiten de poorten van ogrimmar als het er isquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:00 schreef Salatrel het volgende:
hmm festival seizoen alweer? ik heb sinds patch nog niets anders gezien dan shattrah SSC en orgrimmar auction house
welke quests en waar? kan ik ook even kijkje nemen vanavond
Hehehe, ik had ze een tijd geleden ook, ik gebruikte er 1 in Gadgetzan terwijl ik op wat allies afrende (bedenk wel, hij doet geen dmg tenzij ze dat dit jaar wel doen)quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Woei die heb ik nog van vorig jaar!
Ik had hem de tweede keer gelukkig alquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben nu al 10x naar ramparts geweest en 0 keer dropt die staff
http://www.wowhead.com/?item=24069
Ja wrijf het erinquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik had hem de tweede keer gelukkig alecht een tof ding
Blizzard zou eens een scan moeten doen met de zoekopties:quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:05 schreef tonks het volgende:
http://armory.wow-europe.com/search.xml?searchQuery=luany&searchType=all
Lol....
En een hoop horde...quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:05 schreef tonks het volgende:
http://armory.wow-europe.com/search.xml?searchQuery=luany&searchType=all
Lol....
Ik zat vanmorgen te spelen, in 30min tijd 6 bots tegen gekomen, hoe kan ik die reporten?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:17 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
En een hoop horde...
Had dinsdag 3 bots ge-report, zijn nu al weg.
rode vraagteken in je onderbalk in WoW. dan even de goede optie zoeken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:21 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik zat vanmorgen te spelen, in 30min tijd 6 bots tegen gekomen, hoe kan ik die reporten?
Gewoon op het vraagtekentje drukken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:21 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik zat vanmorgen te spelen, in 30min tijd 6 bots tegen gekomen, hoe kan ik die reporten?
leuke equip.. die wil je niet tegenkomen als je ergens alleen loopt..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:14 schreef Salatrel het volgende:
hier ook een huntard. alleen een paar levels hoger. beast mastery ftw!
http://armory.wow-europe.com/#character-sheet.xml?r=Stormreaver&n=Salatrel
heb je een samenvatting?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:29 schreef Killjoy het volgende:
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=293179877&sid=1
Mooi verhaal
heel vet... en soms gaat het ook tever ingame en begrijp ik best wat deze dude bedoelt...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:29 schreef Killjoy het volgende:
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=293179877&sid=1
Mooi verhaal
mjah alliance / horde ratio is nogal brak op stormreaver. 5:1 ofzo en toch hoef ik niet zo snel bang te zijn om geganked te worden als ik me netherwing dailys aan het doen ben zelfs al lopen er tich alliance rond. verder doe ik niet zoveel buiten raiden om :p beetje idlen in shattrahquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
leuke equip.. die wil je niet tegenkomen als je ergens alleen loopt..
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Misschien als antwoord "STFU nub" terugsturen
Of als je in het midden van nie3ts bezig bent als lock...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:19 schreef PBateman1978 het volgende:
*vliegend van UC naar LHC.
[Noob] whispers : Hi can you summon me to Orgrimmar please ?
Kutrogues ook altijdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:48 schreef WyriHaximus het volgende:
Of:
[nub in trade] Can someone please open my lockbox?
[Wyri in trade] Sure just come to the battle masters.
[nub 5 min later in trade] Where are you? Your not at the battle masters
[Wyri in trade] Yes I am
[nub in trade] Wtf your in UC! Why I asked it in Ogrimmar
[Wyri in trade] Then ask in General and not in trade
[nub in trade]
Heerlijk die standaard nubcakes
Tradevenster open laten staan met 100g in het tradevakje en een kwartier AFK gaanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:27 schreef Bootje84 het volgende:
paar dagen geleden nog
*plop* tradevenster open..
need 5 silver plz
ik negeren. kill venster
*plop* nieuw tradevenster
need 10 silver plz
FUCK OFF TWAT!
kill tradevenster...
totdat je per ongeluk op accept drukt.. ik ben soms lomp genoeg om gehaast te zijn en 100G weg te sluizenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Tradevenster open laten staan met 100g in het tradevakje en een kwartier AFK gaan
Ik zeg dan altijd dat ik geen geld heb en ga juist omgedraaid diegene om geld vragen, werkt soms nog ookquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:27 schreef Bootje84 het volgende:
paar dagen geleden nog
*plop* tradevenster open..
need 5 silver plz
ik negeren. kill venster
*plop* nieuw tradevenster
need 10 silver plz
FUCK OFF TWAT!
kill tradevenster...
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik zeg dan altijd dat ik geen geld heb en ga juist omgedraaid diegene om geld vragen, werkt soms nog ook
Jewelquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:58 schreef Atreidez het volgende:
Als ze vragen om 10s ofzo geef ik ze meestal 1gHeb al weleens mails gehad met 5g erin ook van mensen die ik ooit 1 of 2g had gegeven op zo'n manier.. Kan jou t nou schelen als je 2k+ goud heb om er af en toe een paar weg te geven. In de echte wereld heb je ook bedelaars, die ga je toch ook niet met 100euro in de hand een kwartier lang aankijken
![]()
Jep. Oud.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:03 schreef Sokpop het volgende:
Misschien al oud, maar wat dachten jullie van deze
http://wow.incgamers.com/forums/showthread.php?t=398907
![]()
Maar het is de echte wereld niet. En mongolen die jouw bedelen om 10s gaan jouw later echt geen 5g toesturen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:58 schreef Atreidez het volgende:
Als ze vragen om 10s ofzo geef ik ze meestal 1gHeb al weleens mails gehad met 5g erin ook van mensen die ik ooit 1 of 2g had gegeven op zo'n manier.. Kan jou t nou schelen als je 2k+ goud heb om er af en toe een paar weg te geven. In de echte wereld heb je ook bedelaars, die ga je toch ook niet met 100euro in de hand een kwartier lang aankijken
![]()
Ik wil nog geeneens spelen, net alles schoongemaakt.quote:
Ach..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:20 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ik wil nog geeneens spelen, net alles schoongemaakt.
Misschien beetje teveel schoonmaakkiddel gebruikt, voel me niet helemaal 100%
Huh?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:25 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ach..
Beetje autoshot AFK..
btw, groeten van Abi
Uiteraard, maar hoezo krijg ik via jou de groeten hier op Fok! ?quote:
Omdat wij de laatste tijd regelmatig contact hebben.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:01 schreef Migwi het volgende:
[..]
Uiteraard, maar hoezo krijg ik via jouw de groeten hier op Fok! ?
Hebben ze een paar patches geleden al aangepast idd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:07 schreef Atreidez het volgende:
Gz!
Klein vraagje; Voorheen kon ik mobs die om de hoek staan door de muur heen aanklikken en targetten. Is dat aangepast met die patch (niet afgelopen woensdag maar die week ervoor) ? Ik vind het iig erg irritant dat het me niet meer lukt.
Tsk, beetje roddelenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:02 schreef Mauro het volgende:
[..]
Omdat wij de laatste tijd regelmatig contact hebben.
Beetje over IL lullen enzo. Dat het doodgebloed is. En daarbij kwam jij ook ter sprake
en ik ken d'r ook nog uit d'r CAF tijd ;')
nui maar hopen dat je zo lief bent om me te vertellen waar je t allemaal vandaan hebquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:14 schreef Salatrel het volgende:
hier ook een huntard. alleen een paar levels hoger. beast mastery ftw!
http://armory.wow-europe.com/#character-sheet.xml?r=Stormreaver&n=Salatrel
thottbotquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nui maar hopen dat je zo lief bent om me te vertellen waar je t allemaal vandaan heb
En toen was het "Santas little gankers" omdat het niet kon volgens de GMquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:07 schreef WyriHaximus het volgende:
Goed heb een 2v2 arena team gestart voor guildies "Santas little wankers"![]()
haha daar zat ik op te wachtenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En toen was het "Santas little gankers" omdat het niet kon volgens de GM.
Ja heb al een sexual harresment warning op me account staan (schijnbaar is iemand in een report een asshole noemand sexual harresment) en wil me account niet gebanned hebben. Dus die gasten maar ff gePMed. Gast gaf me wel een erg goed recept voor gebraden gnomequote:
Hmm heb je het ergens tussen 5 en 8 gedaan? Aan gezien er maintainence was van morgenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 08:50 schreef incognitoomuch het volgende:
"Error retrieving character list"
Dit nadat ik mijn alt Toon van Doomhammer naar Arachronos had getransfered...
Kijk mocht het nou een uurtje duren voordat ik kan inloggen als ik mijn creditcard gegevens heb ingevoert, ok! Hadden ze best kunnen melden...
Maar nu krijg ik wel de kriebels...
Awwwquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:38 schreef Mauro het volgende:
hahhahahahhahahahhahahahahahahahahhahahahahahahhahahhaah....
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=299050811&sid=1
Ik snap er geen kloot van?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:38 schreef Mauro het volgende:
hahhahahahhahahahhahahahahahahahahhahahahahahahhahahhaah....
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=299050811&sid=1
Ik heb een lvl 49 gekilled voor de ingang van ZF.quote:
Kan je de arena questline in Nagrand gaan doen, hoef je gelijk geen wapen meer te zoeken tot lvl 70quote:
Sure, elke class:quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:40 schreef viezerdt het volgende:
welke questline? bestaat die ook voor warriors, gief link pls
Dan ga je naar de volgende skinning trainer, die zit in de Outlands.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:36 schreef Karina het volgende:
Vraagje over skinning (ik wilde het in het Allakhazam forum opzoeken, maar die is retetraag). Ik ben nu lvl 40, mijn skinning zit bijna op 300. Klopt het dat ik pas verder kan trainen als ik lvl 50 ben? En hoe doe je dat dan?
Gelukkig heb ik BC anders had ik mooi pech dus. En inderdaad, skinning is makkelijk, maar brengt wel geld op, mining is lastiger heb ik gemerkt, maar daar heb ik dan straks meer tijd voor.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:47 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dan ga je naar de volgende skinning trainer, die zit in de Outlands.
En inderdaad, skinning is easy to level.
ben je ochtend of avond mens?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik BC anders had ik mooi pech dus. En inderdaad, skinning is makkelijk, maar brengt wel geld op, mining is lastiger heb ik gemerkt, maar daar heb ik dan straks meer tijd voor.
Ligt ook maar aan je server.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:11 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
ben je ochtend of avond mens?
want dan kan je voor dat je naar je werk gaat nog ff een ronde doen, in de zone waar het meeste ore zit die het meeste opbrengen. thotbot of Gw had zo'n map dacht ik weet niet wie van de twee.
Zo niet, dan doe je het snacht's, wel laat want er lopen een hoop harcore spelers rond die om 2 uur nog ff een dungeon gaan pakke., en anders al je ore meepikken
.
Ik doe het dan vroeg, en het brengt nog best veel op (thorium) en in burning steppes kan je rondjes blijven rijden.
hier mijn tips, voor je g verzameling.
Oh doe jij het zoquote:Op zondag 24 juni 2007 14:57 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
was toch wel zeker van dat we gingen winnen.
haal je cash maar uit je zak.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:24 schreef PrinceLu het volgende:
Ik heb net de tien dagen trial geinstalleerd. Nog tips voordat ik begin?
Sla energy drink, magnetron eten en energy bars in. Zet je bed, koelkast, magnetron en computer bij elkaar. Zorg dat je internet en stroom het de komende jaren doen en je bent klaar om te gaanquote:Op zondag 24 juni 2007 16:24 schreef PrinceLu het volgende:
Ik heb net de tien dagen trial geinstalleerd. Nog tips voordat ik begin?
QFT!quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:44 schreef McGilles het volgende:
[..]
Kan je de arena questline in Nagrand gaan doen, hoef je gelijk geen wapen meer te zoeken tot lvl 70
Oe mag ik komen kijken hoe je er aangaat?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:04 schreef Mauro het volgende:
Ring (of Circle) of blood
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Oe mag ik komen kijken hoe je er aangaat?![]()
Mwah ik dacht meer aan Deathtoeldoiquote:Op maandag 25 juni 2007 13:13 schreef Mauro het volgende:
[..]
![]()
ik hoef die mage baton staff niet meer.
Maar feel free om een toon aan te maken. eldoiFan oid
Moet je vanavond pas doenquote:Op maandag 25 juni 2007 13:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Mwah ik dacht meer aan Deathtoeldoi(kijk wel ff wat ik doe, eerst eten halen)
Ik niet ik ben lekker vrij vandaagquote:Op maandag 25 juni 2007 13:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
Moet je vanavond pas doen
Dan ben ik pas online
quote:
Met?quote:Op maandag 25 juni 2007 18:01 schreef tonks het volgende:
Heeft iemand zin om een half uur te verspillen?
lol pvequote:Op maandag 25 juni 2007 19:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan is tonksje een eikel
Wordt je tenminste niet om de 10 meter geganked door high lvls die het leuk vinden om te klotenquote:
Geen last van?quote:Op maandag 25 juni 2007 21:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wordt je tenminste niet om de 10 meter geganked door high lvls die het leuk vinden om te kloten
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, maar jij bent über 14.gif
Als eerst enaar sharrath voor de FP zitten portals naar allesteden daarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:55 schreef vogelkooi het volgende:
oke ben nu outland in, wat moet ik doen en wat zeker niet?
items kopen zeker niet, maar veder?
ennuh, ganken is leuk, vooral als ze het zat zijn
Nee gewoon lekker spelen je krijgt genoeg van questsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:07 schreef vogelkooi het volgende:
oke, ook niet druk te maken over items enzo?
want ben polearm huntar, en wil die graag behouden, is er snel een q reward pole? of moet ik me gewoon niet druk maken;).
[afbeelding]
pvp ftw.........quote:Op maandag 25 juni 2007 19:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan is tonksje een eikel
Het gebied is leuk, helaas zijn er van die zielige mensen die niets anders kunnen dan lage level spelers ganken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:41 schreef ramon1984 het volgende:
stv owned
veel population zowel hord als allience.. FUN! whiner
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het gebied is leuk, helaas zijn er van die zielige mensen die niets anders kunnen dan lage level spelers ganken.
Jaja, zowel Horde als Alliance, maar ik heb alleen last van de Horde bij Nesingwaryquote:
Man, als je dáár al niet tegenkan kan je beter maar een RP server rollen ofzoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het gebied is leuk, helaas zijn er van die zielige mensen die niets anders kunnen dan lage level spelers ganken.
Murmur? bedoel je toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:09 schreef Atreidez het volgende:
Lol dat plaatje.. Net die pulp fiction dance contestLaatste baas Shadow Labs trouwens goeie polearm..
Dan zijn het slackers..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jaja, zowel Horde als Alliance, maar ik heb alleen last van de Horde bij Nesingwary.
Ja idd Murmer. Je krijgt trouwens ook een polearm als questitem voor killen 2e baas in setthek halls. Questgiver staat zelfs voor de instance. Weet alleen niet voor welk level die isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:31 schreef vogelkooi het volgende:
Murmur? bedoel je toch?
Maar op de korte termijn ben bijna 60 nu en loop nog rond met stoneraven, mooi ding maar albest laag lvl.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:36 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja idd Murmer. Je krijgt trouwens ook een polearm als questitem voor killen 2e baas in setthek halls. Questgiver staat zelfs voor de instance. Weet alleen niet voor welk level die is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |