Oe mag ik komen kijken hoe je er aangaat?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:04 schreef Mauro het volgende:
Ring (of Circle) of blood
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Oe mag ik komen kijken hoe je er aangaat?![]()
Mwah ik dacht meer aan Deathtoeldoiquote:Op maandag 25 juni 2007 13:13 schreef Mauro het volgende:
[..]
![]()
ik hoef die mage baton staff niet meer.
Maar feel free om een toon aan te maken. eldoiFan oid
Moet je vanavond pas doenquote:Op maandag 25 juni 2007 13:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Mwah ik dacht meer aan Deathtoeldoi(kijk wel ff wat ik doe, eerst eten halen)
Ik niet ik ben lekker vrij vandaagquote:Op maandag 25 juni 2007 13:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
Moet je vanavond pas doen
Dan ben ik pas online
quote:
Met?quote:Op maandag 25 juni 2007 18:01 schreef tonks het volgende:
Heeft iemand zin om een half uur te verspillen?
lol pvequote:Op maandag 25 juni 2007 19:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan is tonksje een eikel
Wordt je tenminste niet om de 10 meter geganked door high lvls die het leuk vinden om te klotenquote:
Geen last van?quote:Op maandag 25 juni 2007 21:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wordt je tenminste niet om de 10 meter geganked door high lvls die het leuk vinden om te kloten
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, maar jij bent über 14.gif
Als eerst enaar sharrath voor de FP zitten portals naar allesteden daarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:55 schreef vogelkooi het volgende:
oke ben nu outland in, wat moet ik doen en wat zeker niet?
items kopen zeker niet, maar veder?
ennuh, ganken is leuk, vooral als ze het zat zijn
Nee gewoon lekker spelen je krijgt genoeg van questsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:07 schreef vogelkooi het volgende:
oke, ook niet druk te maken over items enzo?
want ben polearm huntar, en wil die graag behouden, is er snel een q reward pole? of moet ik me gewoon niet druk maken;).
[afbeelding]
pvp ftw.........quote:Op maandag 25 juni 2007 19:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan is tonksje een eikel
Het gebied is leuk, helaas zijn er van die zielige mensen die niets anders kunnen dan lage level spelers ganken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:41 schreef ramon1984 het volgende:
stv owned
veel population zowel hord als allience.. FUN! whiner
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het gebied is leuk, helaas zijn er van die zielige mensen die niets anders kunnen dan lage level spelers ganken.
Jaja, zowel Horde als Alliance, maar ik heb alleen last van de Horde bij Nesingwaryquote:
Man, als je dáár al niet tegenkan kan je beter maar een RP server rollen ofzoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het gebied is leuk, helaas zijn er van die zielige mensen die niets anders kunnen dan lage level spelers ganken.
Murmur? bedoel je toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:09 schreef Atreidez het volgende:
Lol dat plaatje.. Net die pulp fiction dance contestLaatste baas Shadow Labs trouwens goeie polearm..
Dan zijn het slackers..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jaja, zowel Horde als Alliance, maar ik heb alleen last van de Horde bij Nesingwary.
Ja idd Murmer. Je krijgt trouwens ook een polearm als questitem voor killen 2e baas in setthek halls. Questgiver staat zelfs voor de instance. Weet alleen niet voor welk level die isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:31 schreef vogelkooi het volgende:
Murmur? bedoel je toch?
Maar op de korte termijn ben bijna 60 nu en loop nog rond met stoneraven, mooi ding maar albest laag lvl.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:36 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja idd Murmer. Je krijgt trouwens ook een polearm als questitem voor killen 2e baas in setthek halls. Questgiver staat zelfs voor de instance. Weet alleen niet voor welk level die is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |