Ik zat vanmorgen te spelen, in 30min tijd 6 bots tegen gekomen, hoe kan ik die reporten?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:17 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
En een hoop horde...
Had dinsdag 3 bots ge-report, zijn nu al weg.
rode vraagteken in je onderbalk in WoW. dan even de goede optie zoeken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:21 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik zat vanmorgen te spelen, in 30min tijd 6 bots tegen gekomen, hoe kan ik die reporten?
Gewoon op het vraagtekentje drukken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:21 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik zat vanmorgen te spelen, in 30min tijd 6 bots tegen gekomen, hoe kan ik die reporten?
leuke equip.. die wil je niet tegenkomen als je ergens alleen loopt..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:14 schreef Salatrel het volgende:
hier ook een huntard. alleen een paar levels hoger. beast mastery ftw!
http://armory.wow-europe.com/#character-sheet.xml?r=Stormreaver&n=Salatrel
heb je een samenvatting?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:29 schreef Killjoy het volgende:
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=293179877&sid=1
Mooi verhaal
heel vet... en soms gaat het ook tever ingame en begrijp ik best wat deze dude bedoelt...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:29 schreef Killjoy het volgende:
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=293179877&sid=1
Mooi verhaal
mjah alliance / horde ratio is nogal brak op stormreaver. 5:1 ofzo en toch hoef ik niet zo snel bang te zijn om geganked te worden als ik me netherwing dailys aan het doen ben zelfs al lopen er tich alliance rond. verder doe ik niet zoveel buiten raiden om :p beetje idlen in shattrahquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
leuke equip.. die wil je niet tegenkomen als je ergens alleen loopt..
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Misschien als antwoord "STFU nub" terugsturen
Of als je in het midden van nie3ts bezig bent als lock...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:19 schreef PBateman1978 het volgende:
*vliegend van UC naar LHC.
[Noob] whispers : Hi can you summon me to Orgrimmar please ?
Kutrogues ook altijdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:48 schreef WyriHaximus het volgende:
Of:
[nub in trade] Can someone please open my lockbox?
[Wyri in trade] Sure just come to the battle masters.
[nub 5 min later in trade] Where are you? Your not at the battle masters
[Wyri in trade] Yes I am
[nub in trade] Wtf your in UC! Why I asked it in Ogrimmar
[Wyri in trade] Then ask in General and not in trade
[nub in trade]
Heerlijk die standaard nubcakes
Tradevenster open laten staan met 100g in het tradevakje en een kwartier AFK gaanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:27 schreef Bootje84 het volgende:
paar dagen geleden nog
*plop* tradevenster open..
need 5 silver plz
ik negeren. kill venster
*plop* nieuw tradevenster
need 10 silver plz
FUCK OFF TWAT!
kill tradevenster...
totdat je per ongeluk op accept drukt.. ik ben soms lomp genoeg om gehaast te zijn en 100G weg te sluizenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Tradevenster open laten staan met 100g in het tradevakje en een kwartier AFK gaan
Ik zeg dan altijd dat ik geen geld heb en ga juist omgedraaid diegene om geld vragen, werkt soms nog ookquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:27 schreef Bootje84 het volgende:
paar dagen geleden nog
*plop* tradevenster open..
need 5 silver plz
ik negeren. kill venster
*plop* nieuw tradevenster
need 10 silver plz
FUCK OFF TWAT!
kill tradevenster...
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik zeg dan altijd dat ik geen geld heb en ga juist omgedraaid diegene om geld vragen, werkt soms nog ook
Jewelquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:58 schreef Atreidez het volgende:
Als ze vragen om 10s ofzo geef ik ze meestal 1gHeb al weleens mails gehad met 5g erin ook van mensen die ik ooit 1 of 2g had gegeven op zo'n manier.. Kan jou t nou schelen als je 2k+ goud heb om er af en toe een paar weg te geven. In de echte wereld heb je ook bedelaars, die ga je toch ook niet met 100euro in de hand een kwartier lang aankijken
![]()
Jep. Oud.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:03 schreef Sokpop het volgende:
Misschien al oud, maar wat dachten jullie van deze
http://wow.incgamers.com/forums/showthread.php?t=398907
![]()
Maar het is de echte wereld niet. En mongolen die jouw bedelen om 10s gaan jouw later echt geen 5g toesturen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:58 schreef Atreidez het volgende:
Als ze vragen om 10s ofzo geef ik ze meestal 1gHeb al weleens mails gehad met 5g erin ook van mensen die ik ooit 1 of 2g had gegeven op zo'n manier.. Kan jou t nou schelen als je 2k+ goud heb om er af en toe een paar weg te geven. In de echte wereld heb je ook bedelaars, die ga je toch ook niet met 100euro in de hand een kwartier lang aankijken
![]()
Ik wil nog geeneens spelen, net alles schoongemaakt.quote:
Ach..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:20 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ik wil nog geeneens spelen, net alles schoongemaakt.
Misschien beetje teveel schoonmaakkiddel gebruikt, voel me niet helemaal 100%
Huh?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:25 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ach..
Beetje autoshot AFK..
btw, groeten van Abi
Uiteraard, maar hoezo krijg ik via jou de groeten hier op Fok! ?quote:
Omdat wij de laatste tijd regelmatig contact hebben.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:01 schreef Migwi het volgende:
[..]
Uiteraard, maar hoezo krijg ik via jouw de groeten hier op Fok! ?
Hebben ze een paar patches geleden al aangepast idd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:07 schreef Atreidez het volgende:
Gz!
Klein vraagje; Voorheen kon ik mobs die om de hoek staan door de muur heen aanklikken en targetten. Is dat aangepast met die patch (niet afgelopen woensdag maar die week ervoor) ? Ik vind het iig erg irritant dat het me niet meer lukt.
Tsk, beetje roddelenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:02 schreef Mauro het volgende:
[..]
Omdat wij de laatste tijd regelmatig contact hebben.
Beetje over IL lullen enzo. Dat het doodgebloed is. En daarbij kwam jij ook ter sprake
en ik ken d'r ook nog uit d'r CAF tijd ;')
nui maar hopen dat je zo lief bent om me te vertellen waar je t allemaal vandaan hebquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:14 schreef Salatrel het volgende:
hier ook een huntard. alleen een paar levels hoger. beast mastery ftw!
http://armory.wow-europe.com/#character-sheet.xml?r=Stormreaver&n=Salatrel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |