Wat is daar mis mee? Zit er vaak genoeg alliance hoertjes te rapen (ganken)quote:
Zo ben ik gisterenavond in STV geweest.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Zit er vaak genoeg alliance hoertjes te rapen (ganken).
Ah dat doet me denken aan de guild raids op Astranaarquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:32 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zo ben ik gisterenavond in STV geweest.
ff een beetje lowbie Horde het leven zuur maken.
Samen met een shadowpriest, een warrior, een lock en ik zei de gek.
ff in dat dorpje wat er zit de flightmaster killen
En met z'n 4en dat dorp instormen en alles killen wat je ziet
Daarna nog ff zinloos die chest geloot in de arena. Waren een aantal lowbies niet zo blij mee
Zeiden dat ze ons gingen reporten.
"Zullen we rollen om de chest?"
"Oke"
/roll 1-100
Eldoi rolls 100
haha ja is leuk als mensen mee gaan doenquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:45 schreef Mauro het volgende:
Ook nog verder gelachen bij de summoningstone van CFR.
Stonden te wachten om een heroic in te gaan op een teamlid, val ik een Horde aan met mijn staff.
*plok* 57 damage
Gaat ie terugslaat met zijn zwaardje *plok* 84 damage
En daar stonden we dan met z'n tweeën een beetje te slaan op elkaar
ff later stonden er een stuk of 10 horde en 10 allies met alkaar te knokken door alleen maar te meppen op elkaar
Jezusquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:56 schreef Salatrel het volgende:
gisteren goede raid in SSC gedaan.
Hydross, Leotheras, karathress en Morogrim down.
toch nog even 2 tier 5 tokens gescoord. heb tier 5 shoulders, pants en gloves nu![]()
Zaten gisteren een stel guilds in TK nu de attunement weg is. Insurrection enzo. Kwamen bij ons aanzetten over hoe ze de vogel-trash in A'lar's kamer dood moesten maken omdat ze daar constant aan het wipen waren. Gaat nog leuk worden voor hunquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:18 schreef Mauro het volgende:
Ben benieuwd wanneer wij gaan kijken in SSC
Heb er eigenlijk erg veel zin in.
Tjaquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:38 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Zaten gisteren een stel guilds in TK nu de attunement weg is. Insurrection enzo. Kwamen bij ons aanzetten over hoe ze de vogel-trash in A'lar's kamer dood moesten maken omdat ze daar constant aan het wipen waren. Gaat nog leuk worden voor hun
Gisteren Lurker, Leotheras en Fathomlord vermoord, misde een resistance OT voor Hydross en hebben te veel tijd verknalt nadat we lurker vermoord hadden. Doelloos rondgelopen voordat er besloten werd voor Leotheras te gaan. Hadden nog 3 minuten en 30 seconden op enrage over toen ie 15% was
Dat probleem hadden een paar guilds bij ons gister ook. Die 5 packs voor void reaver zijn pas ergquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:38 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Zaten gisteren een stel guilds in TK nu de attunement weg is. Insurrection enzo. Kwamen bij ons aanzetten over hoe ze de vogel-trash in A'lar's kamer dood moesten maken omdat ze daar constant aan het wipen waren. Gaat nog leuk worden voor hun
Zo heb ik het dusquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:35 schreef enlightenedwizza het volgende:
als je alleen wilt raiden: alles in resto
gekheid wij hadden nog 2:30 over toenie dood wasquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:38 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Hadden nog 3 minuten en 30 seconden op enrage over toen ie 15% was
Gzquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:13 schreef Fir3fly het volgende:
Ding 50. Nog maar 8 levels tot Outland
.
gz Outland is funquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:13 schreef Fir3fly het volgende:
Ding 50. Nog maar 8 levels tot Outland
.
Netjes gedeeltelijk set gear of niet?quote:
Nee is allemaal twink(ish) gearquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:35 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
gz Outland is fun. En erg groot om te lopen
!
[..]
Netjes gedeeltelijk set gear of niet?
Dat heeft mijn priest ook alquote:
Buiten de poorten van ogrimmar als het er isquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:00 schreef Salatrel het volgende:
hmm festival seizoen alweer? ik heb sinds patch nog niets anders gezien dan shattrah SSC en orgrimmar auction house
welke quests en waar? kan ik ook even kijkje nemen vanavond
Hehehe, ik had ze een tijd geleden ook, ik gebruikte er 1 in Gadgetzan terwijl ik op wat allies afrende (bedenk wel, hij doet geen dmg tenzij ze dat dit jaar wel doen)quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Woei die heb ik nog van vorig jaar!
Ik had hem de tweede keer gelukkig alquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben nu al 10x naar ramparts geweest en 0 keer dropt die staff
http://www.wowhead.com/?item=24069
Ja wrijf het erinquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik had hem de tweede keer gelukkig alecht een tof ding
Blizzard zou eens een scan moeten doen met de zoekopties:quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:05 schreef tonks het volgende:
http://armory.wow-europe.com/search.xml?searchQuery=luany&searchType=all
Lol....
En een hoop horde...quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:05 schreef tonks het volgende:
http://armory.wow-europe.com/search.xml?searchQuery=luany&searchType=all
Lol....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |