Gewoon niet van uit gaan dat je kan spelen op de patchdag, heb je altijd een meevallertje als je wel kunt spelenquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:34 schreef CittaR het volgende:
[..]
ik heb dat helaas andersom. ik moet vanmiddag werken en dacht voor die tijd nog ff wat te spelen.... maar er blijft weinig tijd over....
sneu persoonquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:03 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Anderhalf jaar zonder problemen, dus kan er niet wakker van liggen.
Killen zal wel niet gelukt zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:30 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Welke was het btw? Ik heb een paar dagen geleden met de alt van een guildie en mijn alt een stel bots lopen vermoorden en reporten
The Cipher of Damnation questlinequote:Op woensdag 20 juni 2007 13:01 schreef Necrodeath het volgende:
Btw, over die attunement quests nog ff he...
Die SSC attunement is toch enorm makkelijk? Is alleen maar irritant als je een paar resets moet wachten omdat er maar 10 man naar nightbane kunnen.
Weet niet hoe het zit met TK
Maar goed, ik vind het allemaal wel best, want ik wil zoooo graag Warp-Spring Coil van Void Reaver
Altijd leuk het gezeik op de PTR, iedereen praat zijn/haar eigen taal en iedereen loopt elkaar af te kafferen dat ze engels of frans of duits moeten pratenquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:58 schreef tonks het volgende:
Ik ben maar ff op de ptr gegaanmet mijn duitse homies chatten
Je bedoelt dus die quests die je van A'dal krijgt, die trial quests. (Shattered Halls heroic, Shadow Labyrinth heroic en Arcatraz heroic clearen)quote:
For the Alliancequote:Op woensdag 20 juni 2007 15:00 schreef WyriHaximus het volgende:
Screenies van een guildie (eigenlijk onze GM Kalkoen), fucked up druk en het standaard zooitje zielige mages en warlocks proberen iedereen te ganken (wat ze goed lukt zo te zien):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[op stook modus]Of je leert even wat je trieste kant nou eigenlijk wel zegt. Wij hordies zeggen, "For the horde!" want dat is bruut, mannelijk en stoer. Jullie, allience poesjes, zeggen echter... "for the light" want dat is gay, vrouwelijk en gayquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:08 schreef viezerdt het volgende:
[..]
[op stook modus]Of je leert even wat je trieste kant nou eigenlijk wel zegt. Wij hordies zeggen, "For the horde!" want dat is bruut, mannelijk en stoer. Jullie, allience poesjes, zeggen echter... "for the light" want dat is gay, vrouwelijk en gay.[/op stook modus]
Nooit gezegd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:08 schreef viezerdt het volgende:
[..]
[op stook modus]Of je leert even wat je trieste kant nou eigenlijk wel zegt. Wij hordies zeggen, "For the horde!" want dat is bruut, mannelijk en stoer. Jullie, allience poesjes, zeggen echter... "for the light" want dat is gay, vrouwelijk en gay.[/op stook modus]
En nog steeds zouden ze die racial moeten krijgen dat ze iets sneller lopen dan de restquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:37 schreef Mauro het volgende:
How does a Tauren hide itself in a cherrytree?
It paints its hoofs red
En mages moeten de normale invisibility terug krijgen van toen het spel uitkwamquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En nog steeds zouden ze die racial moeten krijgen dat ze iets sneller lopen dan de rest!
Mages zouden gewoon lekker gerookt moeten worden als paling en dan 1 heel groot feest met alle niet mage spelende spelers dat we eingelijk van die verachtelijk mages af zijnquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:44 schreef Mauro het volgende:
Alle andere klassen moeten worden generfd en rogues verbannen. Mages ftw!
Onzin, aangezien die attunements totaal niet moeilijk waren.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:47 schreef Mauro het volgende:
[..]
Heel simpel:
Die attunements zijn er namelijk niet voor niks.
Je Kunt pas aan een raidinstance beginnen als je guild er klaar voor is. In deze voor SSC Gruul en Nightbane omgelegd nadat je een quest hebt opgepakt in een Heroic instance (revered).
Nu kunnen ALLE mensen van lvl 70 (groen/blauw/epic) die raidinstances in.
Wat denk je dat er gaat gebeuren? De eerste boss krijgen ze uiteindelijk wel neer ja. Maar dan?
Dan gaan ze zeuren op de forums. Nerf Nerf Nerf Whine Whine Whine
Blizz gaat dan de instances weer nerfen om ze meer toegankelijk te maken voor de 'casual' player waardoor de hardcore raider (waaronder ik me reken) geen uitdaging meer heeft om uiteindelijk de eindbaas van Mount Hijal te pwnen.
Daarom denk ik dat het verwijderen van attunements slecht is.
Als mensen er klaar voor zijn, doen ze de attunements. Zolang ze dat niet kunnen, hebben ze er ook niks te zoeken imho.
Het verbaast mij elke keer weer hoe mede mages hierover zeiken...quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:44 schreef Mauro het volgende:
En mages moeten weer de top dps-ers worden waarvoor ze bedoeld zijn!
Allemaal leuk & aardig, maar het is goed voor de game, aangezien de wat meer Casual guilds nu niet in paniek hoeven raken als er een SSC raid gepland staat, en er 20 man op komen dagen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:47 schreef Mauro het volgende:
[..]
Heel simpel:
Die attunements zijn er namelijk niet voor niks.
Je Kunt pas aan een raidinstance beginnen als je guild er klaar voor is. In deze voor SSC Gruul en Nightbane omgelegd nadat je een quest hebt opgepakt in een Heroic instance (revered).
Nu kunnen ALLE mensen van lvl 70 (groen/blauw/epic) die raidinstances in.
Wat denk je dat er gaat gebeuren? De eerste boss krijgen ze uiteindelijk wel neer ja. Maar dan?
Dan gaan ze zeuren op de forums. Nerf Nerf Nerf Whine Whine Whine
Blizz gaat dan de instances weer nerfen om ze meer toegankelijk te maken voor de 'casual' player waardoor de hardcore raider (waaronder ik me reken) geen uitdaging meer heeft om uiteindelijk de eindbaas van Mount Hijal te pwnen.
Daarom denk ik dat het verwijderen van attunements slecht is.
Als mensen er klaar voor zijn, doen ze de attunements. Zolang ze dat niet kunnen, hebben ze er ook niks te zoeken imho.
hartelijk dank voor de link, maar ondertussen doet de normale download het weer. ik snap nu alleen nog steeds niet waarom ik eerst niet die patch mocht downen.... dat heb ik nog nooit meegemaakt...quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:17 schreef tonks het volgende:
Ik hoorde trouwens net dat mensen die al attunet (? IK WEET NIET HOE IK DIT WOORD SCHRIJF) zijn dat ze nieuwe epic ofzo krijgen.
En voor die persoon die een mirror zocht:
http://rapidshare.com/fil(...).6803-enGB-patch.exe
Ik weet het. Mij hoor je niet klagen qua damage.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:28 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
Het verbaast mij elke keer weer hoe mede mages hierover zeiken...
serieus, een echt goede mage staat gewoon top3 en vaak bovenaan, het ligt niet alleen aan de class, ook hoe hard je probeert bovenaan te staan. Altijd in top guilds gespeeld en nog nooit problemen gehad met mijn damage. Het is maar wat je er zelf van maakt.
For the goth/emo ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
FOR THE HORDE!!!
*hap hap* Lekker wat is het? Gebakke mage burgerquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:49 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik weet het. Mij hoor je niet klagen qua damage.
ik sta meestal in de top 3 van de damage lijst.
Uitzondering is natuurlijk als ik mijn 1337 tankingskillz laat zien op Kosh.![]()
en daarbij... het was allemaan cynisch bedoeld
Behalve dat van die rogues.
ff happen Wyri![]()
For the faggots of light?quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:34 schreef Killjoy het volgende:
Heb al 2 dagen niet zin gehad om te spelen, wat mankeert mij![]()
Als trotse Horde?quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:35 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
![]()
Misschien een ideetje om in Goldshire te kijken, het red light district van de Alliance?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |