In het begin van DGK kreeg ik de indruk dat cpt's daar juist voor bedoeld waren. Het is alleen nooit zo tot stand gekomen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:54 schreef scanman01 het volgende:
Jammer dat er weer 'betaald' moet worden voor een stem. Maar dat schijnt daar niet anders te kunnen.
Als iemand dat zegt gaat hij zeker niet omdat dan niemand het hem/haar het guntquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:55 schreef avonne het volgende:
Kan iemand mij bijpraten over het nieuwste script?
Natasia en Huub worden vriendjes?
Ik mis nog een paar bruggetjes hier.
Dat het een script is is mij wel duidelijk.
Waarom wil niemand met iemand van buiten
Ik tast ook in het duister.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:55 schreef avonne het volgende:
Natasia wil de indruk naar de buitenwereld geven dat Huub niet zo slecht is. (afwimpelen van de bedreigingen)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:55 schreef avonne het volgende:
Sorry, gaat boven mijn petje. Op allebei de plaatjes een bos stro.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Even een spelletje tussendoor:
[afbeelding]
Lijkt me een verre gok inderdaadquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb wel m'n twijfels of Natasia Huub echt meeneemt.
Een rat blijft een rat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Die vuile Brian stond buiten om het hoekje al weer af te luisteren
Ik niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb wel m'n twijfels of Natasia Huub echt meeneemt.
Ik haak afquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
Wie gaat er met wie naar Rotterdam? Stemmen maar.
Je weet zeker dat ze dat wel doetquote:
1.Het stro glanst, Amanda haar haar niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:57 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
rechts zijn stoeptegels!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:57 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Wilde gok, maar misschien ging het gewoon over een komend uitje.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:00 schreef noucky het volgende:
Blijkbaar was dit uitje al bekend, want Huub zegt: we hadden dit van tevoren al afgesproken ?
Tuurlijk wel, hij wil graag met Cora. Maar hoe groot schat jij de kans dat iedereen op hem stemt?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:02 schreef Kinga het volgende:
Wil Jaap niet gaan dan?
Het blijft moeilijkquote:
Ik denk dat jij gelijkt hebt met een komend uitjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wilde gok, maar misschien ging het gewoon over een komend uitje.
Maar ik had misschien moeten schrijven: "Ja, dat moet haast wel".
Na het voetbal-vrouwen gala hadden Huub en Natasia dat al afgesproken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:00 schreef noucky het volgende:
Blijkbaar was dit uitje al bekend, want Huub zegt: we hadden dit van tevoren al afgesproken ?
Je meent hetquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:04 schreef Gert het volgende:
Brian heeft het hele gesprek net tussen Huub en Jaap afgeluisterd.![]()
Omdat hiervoor draagvlak is?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:58 schreef noucky het volgende:
Wat is Huub ook hebberig, waarom gunt Huub deze Jaap niet ?
Ik heb de video gemist... dus ze mogen iemand van buiten de villa meenemen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:03 schreef Soho het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hij wil graag met Cora. Maar hoe groot schat jij de kans dat iedereen op hem stemt?
Er is niet zoveel interresants gezegd toch? Alleen dat Huub echt Natasia mee wil nemen, hetzelfde als wat hij in de groep zei.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:04 schreef Gert het volgende:
Brian heeft het hele gesprek net tussen Huub en Jaap afgeluisterd.![]()
Trusten, sleep well.quote:
Hij neemt toch het risico door op Natasia te stemmen, dus zijn grote bek dat alle stemmingen kapot zullen gaan was onzin.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:06 schreef noucky het volgende:
Brian brengt me ineens iets in herinnering. Huub wilde alle stemmingen down the drain laten gaan omdat hij niet naar Istanbul mocht.
Dus Huub wil dit uitje of niemand krijgt deze verwacht ik.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:07 schreef Peter6000 het volgende:
Het is allang bekend dat Huub en Natasia gaan, ja dat moet haast wel.
Idd! Hij zou net zoveel stemmingen down the drain laten gaan als dat de Istanbul trip waard was.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:06 schreef noucky het volgende:
Brian brengt me ineens iets in herinnering. Huub wilde alle stemmingen down the drain laten gaan omdat hij niet naar Istanbul mocht.
Dus Huub wil dit uitje of niemand krijgt deze verwacht ik.
Iemand in de kooi of iemand van buiten de kooi.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb de video gemist... dus ze mogen iemand van buiten de villa meenemen?
Ja, als jij daar had gezeten had je Dimitri mee mogen nemen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb de video gemist... dus ze mogen iemand van buiten de villa meenemen?
Ze neemt 'm mee.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je weet zeker dat ze dat wel doet
of
Je weet zeker dat ze dat niet doet
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, als jij daar had gezeten had je Dimitri mee mogen nemen.
Ik hoor haar nu met Brian praten en ze neemt hem idd mee.quote:
Dat gedrag kennen we al van die Huub.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:09 schreef noucky het volgende:
Wat een huichelaar ook die Huub, Huub neemt Natasia helemaal niet mee.
Inderdaad.quote:
Hij is de volgende die eruit moetquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:09 schreef Gert het volgende:
Pffff wat is Brian weer vréselijk breedsprakig.
Daar heb je groot gelijk in!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:10 schreef beequeen het volgende:
Stom gelul over een uitje naar Rotjeknor (mooie stad hoor, maar haalt het niet bij Utrecht). Ik lees morgen wel bij![]()
75 punten voor Brian als hij op Natasia wil stemmen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:08 schreef akveor het volgende:
Waroom zou Huub Brian 75 CP willen betalen als Natasia Huub sowieso al meeneemt... Het blijft uiteindelijk nog steeds Natasia die beslist. Dus zou Huub beter Natasia die 75 CP kunnen geven....
Truste beequeen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:10 schreef beequeen het volgende:
Stom gelul over een uitje naar Rotjeknor (mooie stad hoor, maar haalt het niet bij Utrecht). Ik lees morgen wel bij![]()
Gaat 'm niet lukken. Brian vertrouwt hem niet. En terecht dus.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:12 schreef scanman01 het volgende:
Huub gaat de boel naaien. Hij neemt Natasia niet mee en gaat Brian ook de CP niet geven.
En daarom houden we zo van hem. Dat gaat voor heel veel heibel zorgenquote:
Heeft ie dat gezegd, of zijn dat speculaties?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:12 schreef scanman01 het volgende:
Huub gaat de boel naaien. Hij neemt Natasia niet mee en gaat Brian ook de CP niet geven.
Dit is gewoon een stemming om de streamende 010'ers te paaien..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laat jij je ondersneeuwen door de Rotterdammers?
Dat zei hij net tegen Lieke. Dat wordt dikke heibel als het gaat lukken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:13 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Heeft ie dat gezegd, of zijn dat speculaties?
Het zou wel flinke ruzie geven zometeen, en zou wel mooi passen in de beloofde natasia bashing
Het is bijna niet bij te houden, zo snel wisselen de plannen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:12 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij zijn ze allemaal wel egoïstisch hoor, maar dat is het spel. Ik lach me rot als het gewoon weer afgevoerd wordt, wat maken ze zich druk om een avondje stappen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:13 schreef noucky het volgende:
Huub is te egoïstisch valt dat nog niet op !!!!!!!!!!!!!
Nou, en wát een reclame.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dit is gewoon een stemming om de streamende 010'ers te paaien..
het Amsterdamgehalte is al zo hoog....net als in DGK![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Brian is slimmer dan iedereen denkt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Gaat 'm niet lukken. Brian vertrouwt hem niet. En terecht dus.
Dat heb ik net gemist, shitquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zei hij net tegen Lieke. Dat wordt dikke heibel als het gaat lukken.
Dat heeft hij wel gezegd, maar dat gaat hem nooit lukken. Al is het maar omdat Brian nooit z'n stem aan Huub zal geven. Hij gooit heel de stemming nog liever in z;n eentje weg.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:13 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Heeft ie dat gezegd, of zijn dat speculaties?
Het zou wel flinke ruzie geven zometeen, en zou wel mooi passen in de beloofde natasia bashing
De scripts worden iedere 5 minuten herschreven daar achter.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is bijna niet bij te houden, zo snel wisselen de plannen.
Och.. Brian is geen genie of zo. Maar hij is ook niet dom, en dit soort dingen voelt hij altijd wel goed aan.quote:
Nou ja slim, hij is met die race-stemming genaaid door Sylvia en Huub en hij heeft het Istanbulverhaal nog in z'n hoofd waarin Huub aan Brian, Jaap en Lieke beloofde ze mee te nemen. Logisch dat hij hem niet vertrouwt.quote:
Hij gaat met Jaap.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:15 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Dat heb ik net gemist, shitwat wil ie dan doen? De boel niet laten doorgaan?
Alleen het laatste script (wie zal gaan) is geschreven, alle tussenstappen mogen ze zelf bedenken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De scripts worden iedere 5 minuten herschreven daar achter.
Oh ja, tuurlijk. Dom van mij.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Alleen het laatste script (wie zal gaan) is geschreven, alle tussenstappen mogen ze zelf bedenken.
Ze gaan naar 3 verschillende tenten in Rotterdam.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:18 schreef tipsch het volgende:
sorry, gaat dit om een etentje in rotterdam? of in dat andere dorp, bij LEPELS?
Vriend!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:18 schreef carpediem23 het volgende:
Wat moet men in godsnaam in 010 dorp doen, this een fucking smerige stink stad en lelijk!
Er zijn geen scriptsquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Alleen het laatste script (wie zal gaan) is geschreven, alle tussenstappen mogen ze zelf bedenken.
Tis voor mij de reden waarom ik toch nog maar even opblijfquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:18 schreef Gert het volgende:
Qua bonje is het wel leuk natuurlijk, als het plannetje van Huub lukt.
Maar aan de andere kant: zó lullig..... ach het is gewoon een misselijk spel.![]()
Dat klopte niet, het is onverwachts leuk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
Eigenaardig sfeertje, volgens mij zijn ze er binnen een kwartier uit.
Schiedam is ook een Stad hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:18 schreef tipsch het volgende:
sorry, gaat dit om een etentje in rotterdam? of in dat andere dorp, bij LEPELS?
nee hoor deze was al een week bekend,na de bom verhalen lag hij al klaar, weten we toch!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De scripts worden iedere 5 minuten herschreven daar achter.
Dit plan is zo verrot.... dat kan alleen Huub maar bedenken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er zijn geen scriptsEr wordt alleen maar gestuurd
![]()
ah zo, thxquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:19 schreef Soho het volgende:
[..]
Ze gaan naar 3 verschillende tenten in Rotterdam.
Blitz, Vie en nog wat...
Huub wil haar niet meenemen. Dat is wat ik eruit begrijp.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:21 schreef SlagerKorrel het volgende:
Hoe kan Huub Natasia naaien, als zij wordt gekozen??
(Ik heb geen streams, lees met jullie mee... thnx)
Ik dacht dat iedereen van Huub op Natasia moest stemmen, maar dat heb ik dan verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub wil haar niet meenemen. Dat is wat ik eruit begrijp.
Hij heeft hun gesprek in de slaapkamer gehoord.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian zit Amanda te vertellen dat hij Huub-Japio heeft afgeluisterd. Dat is dus gelogen of hij verteld bewust een ander verhaal - het klopt in ieder geval niet.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:18 schreef carpediem23 het volgende:
Wat moet men in godsnaam in 010 dorp doen, this een fucking smerige stink stad en lelijk!
Huub wil 150 punten aan Brian geven als hij op hem stemt. En Huub belooft dan Natasia mee te nemen. Maar Huub gaat Jaap meenemen en die 150 punten krijgt Brian ook niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:22 schreef Marieke_B het volgende:
Ik hoorde net Huub tegen Jaap zeggen dat hij Jaap 150 Cp's betaalt om zijn stem te kopen (zodat Jaap op Tas stemt) Dan gaan die 75 Cp's aan Brian dus niet door...
Klopt dat?
Dat was script 1, maar die is inmiddels herschreven.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:23 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen van Huub op Natasia moest stemmen, maar dat heb ik dan verkeerd begrepen.
Exactquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:24 schreef noucky het volgende:
Ga naar Zwolle :-) Dat is pas een mooie stad, de groenste stad van Europa dit jaar :-)
En een mooi uitzicht op de rest van het weiland zekerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:24 schreef noucky het volgende:
Ga naar Zwolle :-) Dat is pas een mooie stad, de groenste stad van Europa dit jaar :-)
Ik ben in Zwolle geboren! Daar ruikt het altijd lekker fris naar gemaaid gras en de vogeltjes zijn daar zzzooo vrolijk.!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:24 schreef noucky het volgende:
Schiedam had eerder stadsrechten dan Amsterdamquote:
Maar Brian had toch gezegd dat hij Huub niet vertrouwde en dus die 150 Cp's niet zou accepteren maar alleen op Tas zou stemmen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub wil 150 punten aan Brian geven als hij op hem stemt. En Huub belooft dan Natasia mee te nemen. Maar Huub gaat Jaap meenemen en die 150 punten krijgt Brian ook niet.
Ja. Maar Jaap weigerde dat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:26 schreef scanman01 het volgende:
Zei Huub nou tegen Jaap dat ze in de laatste seconde toch de stem aan Natasia moeten geven?
Is er weer een streamlockquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:28 schreef Kinga het volgende:
naast de bad pissen
Ze worden steeds beter.
Ik vind deze dan wel weer geinig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:29 schreef FdW het volgende:
Steeds weer dit soort stemmingen is waardeloze kunstmatige opfokkerij.
Verdomd ja!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind deze dan wel weer geinig.
Al heeft het wel iets van een blijspel.
Het is de bedoeling dat Jaap de tegenligger is, die alleen op Huub wilt stemmen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap het even niet .. hoe kan Huub nou kiezen wie hij meeneemt als ze allemaal voor Natasia stemmen, die heeft dan toch het recht om te zeggen wie er meegaat?
Hij weet dat dwars doen scoort bij kijkers. (denk ik)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:31 schreef schatje het volgende:
Jaap laat 'm stuk gaan. Is ie bij de Febo geweest?
advocaat van de duivelquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:31 schreef Day het volgende:
Kijk Lieke nou lobbyen voor Huub. Ze herhaalt zelfs z'n woorden.![]()
Anti-natasia scoort bij streamers.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij weet dat dwars doen scoort bij kijkers. (denk ik)
Hij heeft het door en broed op een plan om dat te dwarsbomenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:32 schreef schatje het volgende:
Brian is ook aardig opgefokt.
Ze hoopt natuurlijk dat ze dan toch maar op Huub gaan stemmen. Dat was het hele plan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:33 schreef noucky het volgende:
Lieke wat ben je ook een klootzak door te vertellen wat Jaap van plan is !!!!!!!!!!!!!!
Nu is bij iedereen de spanning ervan af.
om 0.00uur is de stemmingquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:34 schreef johngrisham het volgende:
hoe lang nog ?
Die is zo snel opgefokt om zulke rare dingen. Als ze die 1 avondje taggen gaan ie echt kapot.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:32 schreef schatje het volgende:
Dat lijkt me het hoogste doel ........quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:32 schreef schatje het volgende:
Van oorsprong was het Huub zijn plannetje.quote:
Dat is wel wat Huub altijd zei. 'Hij zit daar niet voor de contactpunten of uitjes. Het gaat niet om M&M's maar het gaat om een miljoen euro!'quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:35 schreef Gert het volgende:
Jaap: "Het gaat hier om zóveel geld. Als je leuke dingen wil doen, dan ga je maar naar huis. "
...... als je de kooi uit bentquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:35 schreef Kinga het volgende:
Brian in godsnaam... chill
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:37 schreef Gert het volgende:
Natasia: "Wat wíl je nou?"
Jaap: "Wat ik wil is, dat iedereen die uitjes wil, naar huis gaat."
Dat kan hij vegen, want Amanda en Brian stemmen nooit voor Huub.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hoopt natuurlijk dat ze dan toch maar op Huub gaan stemmen. Dat was het hele plan.
Dat blijkt. Er is al ruziequote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:37 schreef Day het volgende:
[..]
Dat kan hij vegen, want Amanda en Brian stemmen nooit voor Huub.
Hij verpest het dus voor Huub.
brian verwijt jaap wat ie zelf ook doet naar natasia toequote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:38 schreef noekje het volgende:
Waarom is Brian nu eigenlijk boos? Het gaat niet eens om hem!
Amanda ziet het wel weer heel erg scherp.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:40 schreef pullup het volgende:
Amanda: Wij zijn niet zo en hun wel en daarom zal ik het hun niet gunnen![]()
Erg hè? Ze is zo fucking doorzichtig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:39 schreef Gert het volgende:
Lieke kan net zo goed een bordje op haar voorhoofd hangen: "Ik belazer de boel."
Valt ook niet mee met een grijze cel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:41 schreef SiRojK het volgende:
Amanda wordt moe van alles.... Alleen doet ze er nooit wat aan, zegt ze er weinig van...
Totaal niet, maar goed. Jij mag Lieke niet en ik wel. Daar zal het aan liggen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:39 schreef Gert het volgende:
Lieke kan net zo goed een bordje op haar voorhoofd hangen: "Ik belazer de boel."
Die zal ook binnenkort wel getoneelhaakt worden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:41 schreef SiRojK het volgende:
Amanda wordt moe van alles.... Alleen doet ze er nooit wat aan, zegt ze er weinig van...
Dus jij vindt dat wel iets hebben: zij gunnen niemand iets, zo zijn wij niet, daarom gun ik hen niets?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:41 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Amanda ziet het wel weer heel erg scherp.
Je ruikt je bovenlip!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:05 schreef farscapevr6 het volgende:
ik zou btw nooit naar die stinkstad willen gaan
Dat is al positieverquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:10 schreef beequeen het volgende:
Duidelijk een voetbalfan die met de term 010 praatquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En jij ook bedanktquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:18 schreef carpediem23 het volgende:
Huub krijgt mijn stem nooit komt er vervolgensquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:41 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Amanda ziet het wel weer heel erg scherp.
Ze staan al tot hun knietjes in het zand, heeft geen zin meer.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:43 schreef farscapevr6 het volgende:
ik ben zelf geen slim persoon duus ik kan zeggen tegen huub dat ie moet oppassen om minder slimme met zulke geintjes tegen zich in het harnas te jagen omdat zij dan hun hakken in het zand zullen zetten.......
goesow, je zegt precies wat ik ook denkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:43 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je ruikt je bovenlip!
[..]
Dat is al positievermaar jij bent dan ook lief
[..]
Duidelijk een voetbalfan die met de term 010 praatAs a matter of fact.. er zijn ook rotterdamse ajacieden
[..]
En jij ook bedankt
Verder niet gelezen.. maar tis idd wel duidelijk welk volk hier komt
Gelukkig ben ik niet zo 'vijandig' en vind als Rotterdammer, Amsterdam wel een mooie stad. IMO
durft te wedden dat jullie het hier geweldig naar je zin zouden hebben in rotjeknorp
Ja, dat weten ze en dat acceptere ze, want ze gunnen Natasia het uitje en nemen het dan maar voor lief dat ze Huub meeneemt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:44 schreef noucky het volgende:
Als BAN de stem niet aan Huub geeft en wel aan Natasia, gaat Huub toch nog.
Zouden ze daar rekening mee houden ?
Eindelijk iemand met ballen, al kun je ze bij hem niet echt zienquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:45 schreef markisboer het volgende:
the godfather gaat alles blokkeren
alleen jaap wil alles blockeren ookal zegge huub en lieke geef m aan natasquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:45 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat weten ze en dat acceptere ze, want ze gunnen Natasia het uitje en nemen het dan maar voor lief dat ze Huub meeneemt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:45 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat weten ze en dat acceptere ze, want ze gunnen Natasia het uitje en nemen het dan maar voor lief dat ze Huub meeneemt.
Die waren meerdere malen goed te zien vanaf de achterkant bekeken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met ballen, al kun je ze bij hem niet echt zien
Ho, ik heb niet gezegd dat ze het leuk vinden!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is absoluut het tegenovergestelde van wat Brian en Amanda tegen elkaar zeiden
Omdat we jouw posts inmiddels kennen, weten we dus wat Brian echt denkt .....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
Brian heeft het goed door.
Okquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ho, ik heb niet gezegd dat ze het leuk vinden!![]()
Ze willen liever niet dat Natas huub meeneemt, maar ze gunnen het Natas.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is absoluut het tegenovergestelde van wat Brian en Amanda tegen elkaar zeiden
Ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
Brian heeft het goed door.
Oh waren dat zijn ballen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Die waren meerdere malen goed te zien vanaf de achterkant bekeken.![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:44 schreef petraa het volgende:
[..]
goesow, je zegt precies wat ik ook denk![]()
Brian denkt dat als Huub hem krijgt, hij Natasia niet meeneemt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Omdat we jouw posts inmiddels kennen, weten we dus wat Brian echt denkt .....
Als hij dat niet doorheeftquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Brian denkt dat als Huub hem krijgt, hij Natasia niet meeneemt.
Dus dat heeft hij goed door.
Laatste minuut ja..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop echt dat Jaap volhoudt, maar ik ben er bang voor.
Hoop ik ookquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Destiniation (down the drain)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:48 schreef SiRojK het volgende:
Amanda zingt nog even... Explenation unknown....
me too,quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:49 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:51 schreef mazaru het volgende:
De held van de avond!!
[afbeelding]
En op zijn brrrrr's "Met kutbril op zijn kutkop"
Dat blert ze dus altijd jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:51 schreef basicsaint het volgende:
Amanda: Jaap kan voor mij doodvallen, maar Huub krijgt mijn stem nooit.
Houd je bek en je focking snater!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:51 schreef noekje het volgende:
Brian eigent zichzelf de rol van gespreksleider weer toe! Iedereen moet z'n schmjoel houden als hij praat anders gaat hij ze weer kutkoppen noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |