Exactquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:24 schreef noucky het volgende:
Ga naar Zwolle :-) Dat is pas een mooie stad, de groenste stad van Europa dit jaar :-)
En een mooi uitzicht op de rest van het weiland zekerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:24 schreef noucky het volgende:
Ga naar Zwolle :-) Dat is pas een mooie stad, de groenste stad van Europa dit jaar :-)
Ik ben in Zwolle geboren! Daar ruikt het altijd lekker fris naar gemaaid gras en de vogeltjes zijn daar zzzooo vrolijk.!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:24 schreef noucky het volgende:
Schiedam had eerder stadsrechten dan Amsterdamquote:
Maar Brian had toch gezegd dat hij Huub niet vertrouwde en dus die 150 Cp's niet zou accepteren maar alleen op Tas zou stemmen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub wil 150 punten aan Brian geven als hij op hem stemt. En Huub belooft dan Natasia mee te nemen. Maar Huub gaat Jaap meenemen en die 150 punten krijgt Brian ook niet.
Ja. Maar Jaap weigerde dat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:26 schreef scanman01 het volgende:
Zei Huub nou tegen Jaap dat ze in de laatste seconde toch de stem aan Natasia moeten geven?
Is er weer een streamlockquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:28 schreef Kinga het volgende:
naast de bad pissen
Ze worden steeds beter.
Ik vind deze dan wel weer geinig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:29 schreef FdW het volgende:
Steeds weer dit soort stemmingen is waardeloze kunstmatige opfokkerij.
Verdomd ja!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind deze dan wel weer geinig.
Al heeft het wel iets van een blijspel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |