Brian is slimmer dan iedereen denkt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Gaat 'm niet lukken. Brian vertrouwt hem niet. En terecht dus.
Dat heb ik net gemist, shitquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zei hij net tegen Lieke. Dat wordt dikke heibel als het gaat lukken.
Dat heeft hij wel gezegd, maar dat gaat hem nooit lukken. Al is het maar omdat Brian nooit z'n stem aan Huub zal geven. Hij gooit heel de stemming nog liever in z;n eentje weg.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:13 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Heeft ie dat gezegd, of zijn dat speculaties?
Het zou wel flinke ruzie geven zometeen, en zou wel mooi passen in de beloofde natasia bashing
De scripts worden iedere 5 minuten herschreven daar achter.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is bijna niet bij te houden, zo snel wisselen de plannen.
Och.. Brian is geen genie of zo. Maar hij is ook niet dom, en dit soort dingen voelt hij altijd wel goed aan.quote:
Nou ja slim, hij is met die race-stemming genaaid door Sylvia en Huub en hij heeft het Istanbulverhaal nog in z'n hoofd waarin Huub aan Brian, Jaap en Lieke beloofde ze mee te nemen. Logisch dat hij hem niet vertrouwt.quote:
Hij gaat met Jaap.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:15 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Dat heb ik net gemist, shitwat wil ie dan doen? De boel niet laten doorgaan?
Alleen het laatste script (wie zal gaan) is geschreven, alle tussenstappen mogen ze zelf bedenken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De scripts worden iedere 5 minuten herschreven daar achter.
Oh ja, tuurlijk. Dom van mij.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Alleen het laatste script (wie zal gaan) is geschreven, alle tussenstappen mogen ze zelf bedenken.
Ze gaan naar 3 verschillende tenten in Rotterdam.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:18 schreef tipsch het volgende:
sorry, gaat dit om een etentje in rotterdam? of in dat andere dorp, bij LEPELS?
Vriend!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:18 schreef carpediem23 het volgende:
Wat moet men in godsnaam in 010 dorp doen, this een fucking smerige stink stad en lelijk!
Er zijn geen scriptsquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Alleen het laatste script (wie zal gaan) is geschreven, alle tussenstappen mogen ze zelf bedenken.
Tis voor mij de reden waarom ik toch nog maar even opblijfquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:18 schreef Gert het volgende:
Qua bonje is het wel leuk natuurlijk, als het plannetje van Huub lukt.
Maar aan de andere kant: zó lullig..... ach het is gewoon een misselijk spel.![]()
Dat klopte niet, het is onverwachts leuk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
Eigenaardig sfeertje, volgens mij zijn ze er binnen een kwartier uit.
Schiedam is ook een Stad hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:18 schreef tipsch het volgende:
sorry, gaat dit om een etentje in rotterdam? of in dat andere dorp, bij LEPELS?
nee hoor deze was al een week bekend,na de bom verhalen lag hij al klaar, weten we toch!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De scripts worden iedere 5 minuten herschreven daar achter.
Dit plan is zo verrot.... dat kan alleen Huub maar bedenken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er zijn geen scriptsEr wordt alleen maar gestuurd
![]()
ah zo, thxquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:19 schreef Soho het volgende:
[..]
Ze gaan naar 3 verschillende tenten in Rotterdam.
Blitz, Vie en nog wat...
Huub wil haar niet meenemen. Dat is wat ik eruit begrijp.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:21 schreef SlagerKorrel het volgende:
Hoe kan Huub Natasia naaien, als zij wordt gekozen??
(Ik heb geen streams, lees met jullie mee... thnx)
Ik dacht dat iedereen van Huub op Natasia moest stemmen, maar dat heb ik dan verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub wil haar niet meenemen. Dat is wat ik eruit begrijp.
Hij heeft hun gesprek in de slaapkamer gehoord.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian zit Amanda te vertellen dat hij Huub-Japio heeft afgeluisterd. Dat is dus gelogen of hij verteld bewust een ander verhaal - het klopt in ieder geval niet.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:18 schreef carpediem23 het volgende:
Wat moet men in godsnaam in 010 dorp doen, this een fucking smerige stink stad en lelijk!
Huub wil 150 punten aan Brian geven als hij op hem stemt. En Huub belooft dan Natasia mee te nemen. Maar Huub gaat Jaap meenemen en die 150 punten krijgt Brian ook niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:22 schreef Marieke_B het volgende:
Ik hoorde net Huub tegen Jaap zeggen dat hij Jaap 150 Cp's betaalt om zijn stem te kopen (zodat Jaap op Tas stemt) Dan gaan die 75 Cp's aan Brian dus niet door...
Klopt dat?
Dat was script 1, maar die is inmiddels herschreven.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:23 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen van Huub op Natasia moest stemmen, maar dat heb ik dan verkeerd begrepen.
Exactquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:24 schreef noucky het volgende:
Ga naar Zwolle :-) Dat is pas een mooie stad, de groenste stad van Europa dit jaar :-)
En een mooi uitzicht op de rest van het weiland zekerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:24 schreef noucky het volgende:
Ga naar Zwolle :-) Dat is pas een mooie stad, de groenste stad van Europa dit jaar :-)
Ik ben in Zwolle geboren! Daar ruikt het altijd lekker fris naar gemaaid gras en de vogeltjes zijn daar zzzooo vrolijk.!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:24 schreef noucky het volgende:
Schiedam had eerder stadsrechten dan Amsterdamquote:
Maar Brian had toch gezegd dat hij Huub niet vertrouwde en dus die 150 Cp's niet zou accepteren maar alleen op Tas zou stemmen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub wil 150 punten aan Brian geven als hij op hem stemt. En Huub belooft dan Natasia mee te nemen. Maar Huub gaat Jaap meenemen en die 150 punten krijgt Brian ook niet.
Ja. Maar Jaap weigerde dat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:26 schreef scanman01 het volgende:
Zei Huub nou tegen Jaap dat ze in de laatste seconde toch de stem aan Natasia moeten geven?
Is er weer een streamlockquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:28 schreef Kinga het volgende:
naast de bad pissen
Ze worden steeds beter.
Ik vind deze dan wel weer geinig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:29 schreef FdW het volgende:
Steeds weer dit soort stemmingen is waardeloze kunstmatige opfokkerij.
Verdomd ja!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind deze dan wel weer geinig.
Al heeft het wel iets van een blijspel.
Het is de bedoeling dat Jaap de tegenligger is, die alleen op Huub wilt stemmen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap het even niet .. hoe kan Huub nou kiezen wie hij meeneemt als ze allemaal voor Natasia stemmen, die heeft dan toch het recht om te zeggen wie er meegaat?
Hij weet dat dwars doen scoort bij kijkers. (denk ik)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:31 schreef schatje het volgende:
Jaap laat 'm stuk gaan. Is ie bij de Febo geweest?
advocaat van de duivelquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:31 schreef Day het volgende:
Kijk Lieke nou lobbyen voor Huub. Ze herhaalt zelfs z'n woorden.![]()
Anti-natasia scoort bij streamers.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij weet dat dwars doen scoort bij kijkers. (denk ik)
Hij heeft het door en broed op een plan om dat te dwarsbomenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:32 schreef schatje het volgende:
Brian is ook aardig opgefokt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |