Geweldigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:31 schreef mootie het volgende:
Avondje stappen.
Dat gun ik Cora welquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:32 schreef mootie het volgende:
Ik zeg Jaap en Cora!
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:33 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou niet eens naar Rotterdam wíllen trouwens... Never.
Je bent dan ook niet welkom!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:33 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou niet eens naar Rotterdam wíllen trouwens... Never.
Ik geloof er geen zak van dat ze weer een gay erin zetten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Nu zegt iemand op gay.nl "ik heb zo mijn bronnen, het wordt Kevin van de mr gay verkiezing"...echt een fokking walgelijk persoon die ik ook persoonlijk ken. Teringjoch eerste klas..maar ken daar veel disgusting details van:) ...
Nena werd ook vervangen door iemand die haar rol moest spelen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van dat ze weer een gay erin zetten.
Pf als er dan perse een gay moet terugkomen voor Erik dan een gay die niet TE gay is. JIJ DUS>quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Nu zegt iemand op gay.nl "ik heb zo mijn bronnen, het wordt Kevin van de mr gay verkiezing"...echt een fokking walgelijk persoon die ik ook persoonlijk ken. Teringjoch eerste klas..maar ken daar veel disgusting details van:) ...
Mislukt , helaas.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Nena werd ook vervangen door iemand die haar rol moest spelen.
En van wie had Eric dan de rol overgenomen ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmm beetje wel en beetje niet. Nena was zéér zéér zéér preuts... terwijl Amanda alles meteen bloot gooide. Daar is ze volgens mij ook voor uitgekozen, dus wat dat betreft een heel ander type dan nena.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
WTF doe je dan in Gruningenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Zet 'm op!!!!
Disana (geboren en getogen Rotterdamse)
Of juist beter, om dat de productie dat wat Amanda doet van Nena hadden verwacht.quote:
B en N meteen weer: Daar komen voetballers hoor! En de hooligans staan buiten! Ik ga niet met je mee als je zulke dingen zegt!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Alle Feyenoorders zijn gewoon klootzakken"
Duh...... ze gaan toch samen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:37 schreef noucky het volgende:
Huub weer hoor, het maakt niet uit of die naar Natasia of naar mij gaat
Ik ook!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:32 schreef mootie het volgende:
Ik zeg Jaap en Cora!
Volgende week Eemnes?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:38 schreef yellowfirst het volgende:
Eerst Istanbul.....nu Rotterdam....dat riekt naar geldtekort bij TIEN![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Blijf van mijn posts af.quote:
Huubje is gewoon een gefrustreerde provinciaalse ojoks-wannabe. Slapjanus bovenste plank.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Dat heet de wind uit ze zeilen nemen... Huub kan zo eigenlijk nu niet op Lieke stemmen....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:37 schreef Lobasca het volgende:
Huub en Natasia? Doorgestoken kaart?
Als ze beide elkaar meenemen, dan maakt dat idd geen zak uitquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:37 schreef noucky het volgende:
Huub weer hoor, het maakt niet uit of die naar Natasia of naar mij gaat
Hij had wel gelijk... Ik ga een tijdje wat anders doen. Ben stemmingsmoe, vind het saai.quote:
Ik denk dat de sponsor betaalt, hoor. En dat het Tien geen cent kost.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:38 schreef yellowfirst het volgende:
Eerst Istanbul.....nu Rotterdam....dat riekt naar geldtekort bij TIEN![]()
Domme lui...... dan gaat Natasja toch met Wilgo, Huub met Joris........ neuhhhhhhh we gaan met een kooikindje.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Degene die mee gaat mag ook van buiten de kooi zijn, hebben ze dat niet gehoord???
Succes voor vannacht.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij had wel gelijk... Ik ga een tijdje wat anders doen. Ben stemmingsmoe, vind het saai.
Disana uut Grunn
inderdaadquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
Eigenaardig sfeertje, volgens mij zijn ze er binnen een kwartier uit.
Ik denk dat ze ook in een kooi moeten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Domme lui...... dan gaat Natasja toch met Wilgo, Huub met Joris........ neuhhhhhhh we gaan met een kooikindje.![]()
Ja, maar ze hadden het argument dat ze dat altijd nog kunnen doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Degene die mee gaat mag ook van buiten de kooi zijn, hebben ze dat niet gehoord???
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:42 schreef mootie het volgende:
Aha, Natasja wil met Huub om de dreigementen te ontkrachten (zegt ze tussen de regels door).
Zo doorzichtig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:42 schreef mootie het volgende:
Aha, Natasja wil met Huub om de dreigementen te ontkrachten (zegt ze tussen de regels door).
Lieke zou ook wel een van thuis mee willen nemen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:40 schreef noucky het volgende:
Ik hoop dat het uitje niet naar Huub, Natasia of Lieke gaat, want ik gun het Huub niet. Natasia wil zeker Huub meenemen en Lieke waarschijnlijk ook.
geeft niet het Grunns is ok helemaal ok olé olé oléquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Succes voor vannacht.
ben niet zo thuis in het Grunn's.
mooiquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:45 schreef farscapevr6 het volgende:
omg lieke en amanda laten deze stemming naar nul lopen, let op
Lieke zei overduidelijk als eerste dat ze dat juist NIET wil. Dus dat gaat ze vast niet doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:45 schreef farscapevr6 het volgende:
omg lieke en amanda laten deze stemming naar nul lopen, let op
Lieke wilde juist WEL, Japio wilde nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke zei overduidelijk als eerste dat ze dat juist NIET wil. Dus dat gaat ze vast niet doen.
ik heel vaak!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:48 schreef beequeen het volgende:
Utrecht is veul leuker. Wie komt er hier stappen?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:48 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
Is dit een invitatie?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:48 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
met amanda uiteraard, dat word leuk ja net als dat hotel bij camping de kooiquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:49 schreef koejoeloek het volgende:
ik zou het liefst Jaap erheen sturen, ook wel voor de beeldendie gaan leuk worden volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |