Wat doe jij hier nogquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bij zwarte caps moet je de hardwareversnelling iets lager instellen.
ff een andere poster helpen, jullie moeten maar gewoon wat langer wachtenquote:
Dat zag ik al toen die binnenkwamquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hij heeft zo wel wat weg van Keanu Reeves
Dat is een oude bekende, zie [DGK] Vraag het een Streamerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:19 schreef LoveProfusion het volgende:
hmm nou als ik shift print screen doe dan krijg ik als ik in paint het dingetje plak dat de stream doorloopt..
Ik heb nog een duidelijke uitleg-link voor je:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:19 schreef LoveProfusion het volgende:
hmm nou als ik shift print screen doe dan krijg ik als ik in paint het dingetje plak dat de stream doorloopt..
Dus voor iedereen nog 1 keer:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is een oude bekende, zie [DGK] Vraag het een Streamer
Goed gedaanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:23 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Mijn eerste cap. Commentaar: Amanda probeert een dood dier tot leven te wekken in de kapsalon
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:23 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Mijn eerste cap. Commentaar: Amanda is bezig met haar haar te stylen, en het resultaat is fantastisch
We shall seequote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:25 schreef beequeen het volgende:
Pfffffffff, eindelijk de bank. Ik zweer het je, weer een of andere k.....boodschap, niks bijzonders dus.
Topquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:23 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Mijn eerste cap. Commentaar: Amanda probeert een dood dier tot leven te wekken in de kapsalon
Ik haat dit soort postingsquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:26 schreef tutjehola het volgende:
Roze auto`s, Eric neemt revanche en komt met de hele club
en fietskettingen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:26 schreef tutjehola het volgende:
Roze auto`s, Eric neemt revanche en komt met de hele club
Best handig zo'n aquarium, nooit eten geven, en ze gaan nooit dood.quote:
Thanks, maar in alle eerlijkheid quootte ik de tekst van BSOL .... dus de credits gaan naar hemquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Dank je Scan!
[afbeelding]
Speciaal voor jou een foto van je favoriet..ze kijkt naar de deur..ze wacht op je!
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Er dan komt nu de vraag of de nieuwe bewoner ook een ex-bewoner mag zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |