Ze zijn uit elkaarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:01 schreef FdW het volgende:
Roef en Marian van X-Factor, zijn ook niet zo duur.![]()
Ze raakt hoe langer hoe meer verstrikt in haar eigen realiteit. Er komen bijna alleen nog maar leugens, verzinsels en zelfoverschatting zonder enige vorm van zelfkritiek uit haar mond.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:00 schreef blomst het volgende:
Sterke verhalen van Natasja.
Je bent te lievquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html
Dit zeg jij: is er nog niks beken?? nromal staat er toch al wat op de site ofso?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:02 schreef easysatellite het volgende:
[..]
jij zegt dat ik op n site moet kijken welke site is dat dan??
ik hoorde dat toen eric erinkwam t al op een site stond welke site was dat dan???
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mogen dat ook bladveren van een oude vrachtwagen zijn?
Zo kort?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:02 schreef tutjehola het volgende:
kwartiertje op de bank
wat ben je toch aardig, maar ik zou er gek worden en ik kan niet zo lang zonder sex.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij erin! Jij bent vast liever voor haar dan Brian.
Met Amanda mag je elke dag van bil, wel 3 keer als je wilt!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wat ben je toch aardig, maar ik zou er gek worden en ik kan niet zo lang zonder sex.
zou voor de camera geen sex willen hebben
Ook van kontquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Met Amanda mag je elke dag van bil, wel 3 keer als je wilt!![]()
Wie?quote:
Temptation Weiland.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Luitjes, voorlopig is dit m'n laatste berichtje hier. Jullie zien me dadelijk wel in de Gouden Kooi verschijnen. Groeten .........
ja, zou leuk zijn buiten, maar niet in de kooi.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Met Amanda mag je elke dag van bil, wel 3 keer als je wilt!![]()
ah ja iedereen eheft het over de site, maar dan moet je ook nie antwoord geve als je t nie weetquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit zeg jij: is er nog niks beken?? nromal staat er toch al wat op de site ofso?
Dan neem ik aan dat je weet welke site je zelf bedoeld.
Ik heb geen flauw idee op welke site het zou moeten staan overigens.
word druk daar, jij bent de derde alquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Luitjes, voorlopig is dit m'n laatste berichtje hier. Jullie zien me dadelijk wel in de Gouden Kooi verschijnen. Groeten .........
Stond ook op het punt om te gaan, maar mijn kinderen stonden te juichen, leverde geen goede beelden op, dus ik blijf nog even thuis terror uitoefenen.quote:
Tss Brianaal is ook maar 25quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:08 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, zou leuk zijn buiten, maar niet in de kooi.
we passen kwa leeftijd wel wat meer bij elkaar, brian was toch al wat ouder
Heb je nieuwe batterijen in je glazen bol gedaanquote:
Iets met overlay uitvinken, maar precies weet ik het niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:08 schreef koejoeloek het volgende:
Mensen hoe de fkuc maken jullie screens? Ik heb nu al 1001 dingen geprobeert maar als ik een screenshot maak dan krijg ik gewoon een zwart beeld op de plek waar dus beeld zou moeten zijn. Overigens ook met dat speciale programmaatje wat werd aangeraden eerder in het topic..
Dimitri.....Hij zei, Sommige knappe gasten komen met drie vrouwen achter zich aan bij de Club aan........zoals ik dus...quote:
Ik hoop het niet, dan liever Mitch ivm Amanda. Niet mijn keuze maar wel leuk om een para Brian te krijgen...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:14 schreef Mani89 het volgende:
Dimitri zal zo ook wel op de bank plaatsnemen: nou jongens ik ben de nieuwe bewoner tadaaaaaa
Bij zwarte caps moet je de hardwareversnelling iets lager instellen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:08 schreef koejoeloek het volgende:
Mensen hoe de fkuc maken jullie screens? Ik heb nu al 1001 dingen geprobeert maar als ik een screenshot maak dan krijg ik gewoon een zwart beeld op de plek waar dus beeld zou moeten zijn. Overigens ook met dat speciale programmaatje wat werd aangeraden eerder in het topic..
dimitri is volgensmij een onwijze player hoor dus wat dat betreft .. Mitch komt alleen wat normaler en slimmer over dus ik heb hem lieverquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:16 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, dan liever Mitch ivm Amanda. Niet mijn keuze maar wel leuk om een para Brian te krijgen...
http://www.geekimages.com/index.php?action=uploadquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga eens een screenshot maken..omdat ik al vaak verwend ben door andere users..effe kijken hoe je dat doet..waar kan ik hem uploaden?
http://www.tinypic.com/quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga eens een screenshot maken..omdat ik al vaak verwend ben door andere users..effe kijken hoe je dat doet..waar kan ik hem uploaden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |