Ik moet aan 'Gringo' van Temptation Island denken als ik Dimitri ziequote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
Hij heeft zo wel wat weg van Keanu Reeves
PieteMansquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hij heeft zo wel wat weg van Keanu Reeves
Dan moet je misschien even op de site kijken?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:48 schreef easysatellite het volgende:
[..]
is er nog niks beken?? nromal staat er toch al wat op de site ofso?
Nou ik kijk even naar Amanda, mijn idool, en die gaat gewoon 1 keer met die kwast door het doosje met de oogschaduw, doet dan haar ogen dicht, draait effe heel dat bakje rond met haar kwast en smeert het er dan op..dus ik ben binnen een minuutje klaar. Wel spannend ik heb een goede binnenkomer voor Natasha "Jij bent een slechte moeder" durf te wedden dat ze gillend het huis uitrent, want IK ben de enige echte DIVA in dat huis.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Oke, dan wacht ik nog even.
Moet ik je helpen met je make-up?
Als iemand niet leuk wordt gevonden, is er volgens die persoon altijd een andere redenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:49 schreef tutjehola het volgende:
Natasja liet tussen de regels door toch wel merken dat ze idd niet zo populair is buiten, ligt natuurlijk aan de kijkers die zoooooooo jong zijn, een hele andere doelgroep
En ze werkte zich 6 slagen in de rondte... En die uitkering dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:48 schreef Disana het volgende:
Ik blijf het walgelijk onbegrijpelijk vinden.
'Mijn kindjes kregen echt al alles. Maar nu was het, nu ben ik even.'
Ja, het kan haast niet anders dan dat hij de nieuwe bewoner is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:53 schreef Yollie het volgende:
[..]
tjonge tjonge, krijg een raar vermoeden.![]()
Ik kom als slechte moeder, even de huilende kinderen wegduwen, maar jij mag de diva zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:50 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nou ik kijk even naar Amanda, mijn idool, en die gaat gewoon 1 keer met die kwast door het doosje met de oogschaduw, doet dan haar ogen dicht, draait effe heel dat bakje rond met haar kwast en smeert het er dan op..dus ik ben binnen een minuutje klaar. Wel spannend ik heb een goede binnenkomer voor Natasha "Jij bent een slechte moeder" durf te wedden dat ze gillend het huis uitrent, want IK ben de enige echte DIVA in dat huis.
Hij heeft natuurlijk in cafe Oud Bruin gewerkt in Alkmaar, was van de club van Holleeder...quote:
Uhmmm c? haha..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:37 schreef scanman01 het volgende:
Jaap zit weer:
a) te rellen
b) te schijten
c) achter de PC
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, het kan haast niet anders dan dat hij de nieuwe bewoner is.
Ik vraag me af bij welke doelgroep (die DGK kennelijk steeds maar niet weet binnen te halen) Natasia in godsnaam wel populair zou zijn??quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:49 schreef tutjehola het volgende:
Natasja liet tussen de regels door toch wel merken dat ze idd niet zo populair is buiten, ligt natuurlijk aan de kijkers die zoooooooo jong zijn, een hele andere doelgroep
Als mensen het suggereren wel ja.....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:55 schreef Day het volgende:
[..]
Dit ga je gewoon de hele avond volhouden, hè?
welke site?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet je misschien even op de site kijken?
In het geval van Jaap en Cora heb je dan anorexia.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Heerlijk..ik hou van dikke mensen sex, omdat ik er nog dunner door lijk.
en er is ook een vijver....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:58 schreef Yollie het volgende:
Ik heb het net niet meegekregen, maar staan er echt fakkels?
Precies! I love it!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In het geval van Jaap en Cora heb je dan anorexia.
Eigenlijk is ze gewoon een hele relaxte chick aan de deur....... ze is altijd heel kalm.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:00 schreef blomst het volgende:
Sterke verhalen van Natasja.
Jij erin! Jij bent vast liever voor haar dan Brian.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:00 schreef robert2006 het volgende:
die ene teaser's collega van amanda mag er wel in.
hele mooie meid die huub ook leuk vond.
helaas voor hem vond zij hem niet zo, geloof ik
of die waarzegster uit twente is ook leuk
Die zijn wel entertainingquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:01 schreef FdW het volgende:
Roef en Marian van X-Factor, zijn ook niet zo duur.![]()
jij zegt dat ik op n site moet kijken welke site is dat dan??quote:
ik zit ook met verbazing naar haar verhalen te luisteren.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:59 schreef Gigageil het volgende:
Ze zit wel zo op te scheppen, wat raar dat ik er geen woord van geloof......
rrrrrrrrr van de kogels op een deur.......![]()
Mogen dat ook bladveren van een oude vrachtwagen zijn?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:53 schreef tutjehola het volgende:
Heeft er iemand hier een opdracht gegeven om Natasia wat veren in de reet te steken, mijn god, wat een rammelbak is die knul
http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.htmlquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:02 schreef easysatellite het volgende:
[..]
jij zegt dat ik op n site moet kijken welke site is dat dan??
ik hoorde dat toen eric erinkwam t al op een site stond welke site was dat dan???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |