en er is ook een vijver....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:58 schreef Yollie het volgende:
Ik heb het net niet meegekregen, maar staan er echt fakkels?
Precies! I love it!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In het geval van Jaap en Cora heb je dan anorexia.
Eigenlijk is ze gewoon een hele relaxte chick aan de deur....... ze is altijd heel kalm.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:00 schreef blomst het volgende:
Sterke verhalen van Natasja.
Jij erin! Jij bent vast liever voor haar dan Brian.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:00 schreef robert2006 het volgende:
die ene teaser's collega van amanda mag er wel in.
hele mooie meid die huub ook leuk vond.
helaas voor hem vond zij hem niet zo, geloof ik
of die waarzegster uit twente is ook leuk
Die zijn wel entertainingquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:01 schreef FdW het volgende:
Roef en Marian van X-Factor, zijn ook niet zo duur.![]()
jij zegt dat ik op n site moet kijken welke site is dat dan??quote:
ik zit ook met verbazing naar haar verhalen te luisteren.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:59 schreef Gigageil het volgende:
Ze zit wel zo op te scheppen, wat raar dat ik er geen woord van geloof......
rrrrrrrrr van de kogels op een deur.......![]()
Mogen dat ook bladveren van een oude vrachtwagen zijn?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:53 schreef tutjehola het volgende:
Heeft er iemand hier een opdracht gegeven om Natasia wat veren in de reet te steken, mijn god, wat een rammelbak is die knul
http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.htmlquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:02 schreef easysatellite het volgende:
[..]
jij zegt dat ik op n site moet kijken welke site is dat dan??
ik hoorde dat toen eric erinkwam t al op een site stond welke site was dat dan???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |