en hier op een vermoeide Brian uit de gouden kooiquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Hij lijkt hier op Henk Jan Smits in zijn jonge jaren
[afbeelding]
Idd.. Een collega van een kameraad van mij.. Daarover hoor ik van mijn kameraad van mij dat er het gerucht rondgaat dat hij in DGK zou komen.. Maargoed, zoals ik vanaf het begin al zei.. Ik weet er het zeker niet van, heb alleen een naam... Heb em vandaag nog gebeld, maar hij wist niet meer aangezien die collega vaak op andere tijden werkt.. Hij heeft em al een tijdje niet meer gezien...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:32 schreef blomst het volgende:
[..]
een collega van een kennis van een kennis van een kennis van jorisk SiRojK
oké..Over R.S. dus...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:32 schreef blomst het volgende:
[..]
een collega van een kennis van een kennis van een kennis van jorisk SiRojK
Zie mijn post hierbovenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:36 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
oké..Over R.S. dus...
Is er niet meer informatie over bekend?
Geen foto's of linkjes?
Ik heb een familielid die de kooi in wil ook al 2 weken niet meer gesprokenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:36 schreef SiRojK het volgende:
Oké...
'Wie is R.S.'...
[..]
Idd.. Een collega van een kameraad van mij.. Daarover hoor ik van een kameraad van mij dat er het gerucht rondgaat dat hij in DGK zou komen.. Maargoed, zoals ik vanaf het begin al zei.. Ik weet er het zeker niet van, heb alleen een naam... Heb em vandaag nog gebeld, maar hij wist niet meer aangezien die collega vaak op andere tijden werkt.. Hij heeft em al een tijdje niet meer gezien
juf judith heeft al 1 grote fan, en dat is scanmanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:35 schreef DaanDobber het volgende:
Of: Verwelkom hier millionair Judith.
heeft betrekking tot dimitri, niet JJquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:36 schreef Lady-night het volgende:
Brian: JJ komt ook alleen maar terug om popi te worden. Mandel: SSSTTTT
Dit zei Brain net voor JJ binnenkwam..
Nu zegt Mandel: wat je net zei........fluisterend.....klopt wel, kijk ik zo doorheen. Ja he zegt Brian...
Jij leest echt nooit terug hequote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:37 schreef robert2006 het volgende:
[..]
juf judith heeft al 1 grote fan, en dat is scanman
Het gaat niet om dat 'niet hebben gezien' dat is bijzaak. Had gehoopt dat ik vanmiddag hoorde dat die gast er in zou komen, maar dat kon hij dus niet zeggen aangezien hij die gast lang niet heeft gezien...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:37 schreef Adothehague het volgende:
Ik heb een familielid die de kooi in wil ook al 2 weken niet meer gesproken
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:41 schreef Adothehague het volgende:
Ik denk dat scanman het word
Die fotografeert Delley binnen een week het huis uit.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:41 schreef Adothehague het volgende:
Ik denk dat scanman het word
Amanda vindt dat alleen maar leuk, die aandacht.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:43 schreef FdW het volgende:
[..]
Die fotografeert Delley binnen een week het huis uit.![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:44 schreef blomst het volgende:
Nou ik ga, tot straks op de streams en kraak me niet teveel af
klein gokje bquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:37 schreef scanman01 het volgende:
Jaap zit weer:
a) te rellen
b) te schijten
c) achter de PC
Met zijn laptop op schoot te schijten terwijl hij "Natasia ik ga je kinderen opeten" roept..?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:37 schreef scanman01 het volgende:
Jaap zit weer:
a) te rellen
b) te schijten
c) achter de PC
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:44 schreef easysatellite het volgende:
kom de nieuwe vandaag??????????????
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:44 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Met zijn laptop op schoot te schijten terwijl hij "Natasia ik ga je kinderen opeten" roept..?
Je was minder opstandig dan normaal.quote:
We zouden toch samen naar binnengaan? Ik ben nog niet helemaal klaar...de transformatie naar Amatrasha, mijn diva-alterego is nog niet compleetquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:44 schreef blomst het volgende:
Nou ik ga, tot straks op de streams en kraak me niet teveel af
Dacht ik niet hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:38 schreef robert2006 het volgende:
[..]
heeft betrekking tot dimitri, niet JJ
Klopt. Eric is niet weggestemd maar zelf weggelopen. Bij een vrijwillige exit zetten ze geen fakkels. Omdat ze er nu wel staan, mag je aannemen dat de nieuwe bewoner nog gaat komen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:35 schreef Myriam1978 het volgende:
Fakkels waren toch niet toen Eric weggging?
Ik zal even mn glazen bol pakken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:47 schreef easysatellite het volgende:
wanneer kom de nieuwwe bewoner?
Oke, dan wacht ik nog even.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:46 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
We zouden toch samen naar binnengaan? Ik ben nog niet helemaal klaar...de transformatie naar Amatrasha, mijn diva-alterego is nog niet compleet
Ik moet aan 'Gringo' van Temptation Island denken als ik Dimitri ziequote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
Hij heeft zo wel wat weg van Keanu Reeves
PieteMansquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hij heeft zo wel wat weg van Keanu Reeves
Dan moet je misschien even op de site kijken?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:48 schreef easysatellite het volgende:
[..]
is er nog niks beken?? nromal staat er toch al wat op de site ofso?
Nou ik kijk even naar Amanda, mijn idool, en die gaat gewoon 1 keer met die kwast door het doosje met de oogschaduw, doet dan haar ogen dicht, draait effe heel dat bakje rond met haar kwast en smeert het er dan op..dus ik ben binnen een minuutje klaar. Wel spannend ik heb een goede binnenkomer voor Natasha "Jij bent een slechte moeder" durf te wedden dat ze gillend het huis uitrent, want IK ben de enige echte DIVA in dat huis.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Oke, dan wacht ik nog even.
Moet ik je helpen met je make-up?
Als iemand niet leuk wordt gevonden, is er volgens die persoon altijd een andere redenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:49 schreef tutjehola het volgende:
Natasja liet tussen de regels door toch wel merken dat ze idd niet zo populair is buiten, ligt natuurlijk aan de kijkers die zoooooooo jong zijn, een hele andere doelgroep
En ze werkte zich 6 slagen in de rondte... En die uitkering dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:48 schreef Disana het volgende:
Ik blijf het walgelijk onbegrijpelijk vinden.
'Mijn kindjes kregen echt al alles. Maar nu was het, nu ben ik even.'
Ja, het kan haast niet anders dan dat hij de nieuwe bewoner is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:53 schreef Yollie het volgende:
[..]
tjonge tjonge, krijg een raar vermoeden.![]()
Ik kom als slechte moeder, even de huilende kinderen wegduwen, maar jij mag de diva zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:50 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nou ik kijk even naar Amanda, mijn idool, en die gaat gewoon 1 keer met die kwast door het doosje met de oogschaduw, doet dan haar ogen dicht, draait effe heel dat bakje rond met haar kwast en smeert het er dan op..dus ik ben binnen een minuutje klaar. Wel spannend ik heb een goede binnenkomer voor Natasha "Jij bent een slechte moeder" durf te wedden dat ze gillend het huis uitrent, want IK ben de enige echte DIVA in dat huis.
Hij heeft natuurlijk in cafe Oud Bruin gewerkt in Alkmaar, was van de club van Holleeder...quote:
Uhmmm c? haha..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:37 schreef scanman01 het volgende:
Jaap zit weer:
a) te rellen
b) te schijten
c) achter de PC
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, het kan haast niet anders dan dat hij de nieuwe bewoner is.
Ik vraag me af bij welke doelgroep (die DGK kennelijk steeds maar niet weet binnen te halen) Natasia in godsnaam wel populair zou zijn??quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:49 schreef tutjehola het volgende:
Natasja liet tussen de regels door toch wel merken dat ze idd niet zo populair is buiten, ligt natuurlijk aan de kijkers die zoooooooo jong zijn, een hele andere doelgroep
Als mensen het suggereren wel ja.....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:55 schreef Day het volgende:
[..]
Dit ga je gewoon de hele avond volhouden, hè?
welke site?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet je misschien even op de site kijken?
In het geval van Jaap en Cora heb je dan anorexia.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Heerlijk..ik hou van dikke mensen sex, omdat ik er nog dunner door lijk.
en er is ook een vijver....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:58 schreef Yollie het volgende:
Ik heb het net niet meegekregen, maar staan er echt fakkels?
Precies! I love it!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In het geval van Jaap en Cora heb je dan anorexia.
Eigenlijk is ze gewoon een hele relaxte chick aan de deur....... ze is altijd heel kalm.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:00 schreef blomst het volgende:
Sterke verhalen van Natasja.
Jij erin! Jij bent vast liever voor haar dan Brian.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:00 schreef robert2006 het volgende:
die ene teaser's collega van amanda mag er wel in.
hele mooie meid die huub ook leuk vond.
helaas voor hem vond zij hem niet zo, geloof ik
of die waarzegster uit twente is ook leuk
Die zijn wel entertainingquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:01 schreef FdW het volgende:
Roef en Marian van X-Factor, zijn ook niet zo duur.![]()
jij zegt dat ik op n site moet kijken welke site is dat dan??quote:
ik zit ook met verbazing naar haar verhalen te luisteren.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:59 schreef Gigageil het volgende:
Ze zit wel zo op te scheppen, wat raar dat ik er geen woord van geloof......
rrrrrrrrr van de kogels op een deur.......![]()
Mogen dat ook bladveren van een oude vrachtwagen zijn?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:53 schreef tutjehola het volgende:
Heeft er iemand hier een opdracht gegeven om Natasia wat veren in de reet te steken, mijn god, wat een rammelbak is die knul
http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.htmlquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:02 schreef easysatellite het volgende:
[..]
jij zegt dat ik op n site moet kijken welke site is dat dan??
ik hoorde dat toen eric erinkwam t al op een site stond welke site was dat dan???
Ze zijn uit elkaarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:01 schreef FdW het volgende:
Roef en Marian van X-Factor, zijn ook niet zo duur.![]()
Ze raakt hoe langer hoe meer verstrikt in haar eigen realiteit. Er komen bijna alleen nog maar leugens, verzinsels en zelfoverschatting zonder enige vorm van zelfkritiek uit haar mond.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:00 schreef blomst het volgende:
Sterke verhalen van Natasja.
Je bent te lievquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html
Dit zeg jij: is er nog niks beken?? nromal staat er toch al wat op de site ofso?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:02 schreef easysatellite het volgende:
[..]
jij zegt dat ik op n site moet kijken welke site is dat dan??
ik hoorde dat toen eric erinkwam t al op een site stond welke site was dat dan???
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mogen dat ook bladveren van een oude vrachtwagen zijn?
Zo kort?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:02 schreef tutjehola het volgende:
kwartiertje op de bank
wat ben je toch aardig, maar ik zou er gek worden en ik kan niet zo lang zonder sex.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij erin! Jij bent vast liever voor haar dan Brian.
Met Amanda mag je elke dag van bil, wel 3 keer als je wilt!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wat ben je toch aardig, maar ik zou er gek worden en ik kan niet zo lang zonder sex.
zou voor de camera geen sex willen hebben
Ook van kontquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Met Amanda mag je elke dag van bil, wel 3 keer als je wilt!![]()
Wie?quote:
Temptation Weiland.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Luitjes, voorlopig is dit m'n laatste berichtje hier. Jullie zien me dadelijk wel in de Gouden Kooi verschijnen. Groeten .........
ja, zou leuk zijn buiten, maar niet in de kooi.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Met Amanda mag je elke dag van bil, wel 3 keer als je wilt!![]()
ah ja iedereen eheft het over de site, maar dan moet je ook nie antwoord geve als je t nie weetquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit zeg jij: is er nog niks beken?? nromal staat er toch al wat op de site ofso?
Dan neem ik aan dat je weet welke site je zelf bedoeld.
Ik heb geen flauw idee op welke site het zou moeten staan overigens.
word druk daar, jij bent de derde alquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Luitjes, voorlopig is dit m'n laatste berichtje hier. Jullie zien me dadelijk wel in de Gouden Kooi verschijnen. Groeten .........
Stond ook op het punt om te gaan, maar mijn kinderen stonden te juichen, leverde geen goede beelden op, dus ik blijf nog even thuis terror uitoefenen.quote:
Tss Brianaal is ook maar 25quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:08 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, zou leuk zijn buiten, maar niet in de kooi.
we passen kwa leeftijd wel wat meer bij elkaar, brian was toch al wat ouder
Heb je nieuwe batterijen in je glazen bol gedaanquote:
Iets met overlay uitvinken, maar precies weet ik het niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:08 schreef koejoeloek het volgende:
Mensen hoe de fkuc maken jullie screens? Ik heb nu al 1001 dingen geprobeert maar als ik een screenshot maak dan krijg ik gewoon een zwart beeld op de plek waar dus beeld zou moeten zijn. Overigens ook met dat speciale programmaatje wat werd aangeraden eerder in het topic..
Dimitri.....Hij zei, Sommige knappe gasten komen met drie vrouwen achter zich aan bij de Club aan........zoals ik dus...quote:
Ik hoop het niet, dan liever Mitch ivm Amanda. Niet mijn keuze maar wel leuk om een para Brian te krijgen...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:14 schreef Mani89 het volgende:
Dimitri zal zo ook wel op de bank plaatsnemen: nou jongens ik ben de nieuwe bewoner tadaaaaaa
Bij zwarte caps moet je de hardwareversnelling iets lager instellen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:08 schreef koejoeloek het volgende:
Mensen hoe de fkuc maken jullie screens? Ik heb nu al 1001 dingen geprobeert maar als ik een screenshot maak dan krijg ik gewoon een zwart beeld op de plek waar dus beeld zou moeten zijn. Overigens ook met dat speciale programmaatje wat werd aangeraden eerder in het topic..
dimitri is volgensmij een onwijze player hoor dus wat dat betreft .. Mitch komt alleen wat normaler en slimmer over dus ik heb hem lieverquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:16 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, dan liever Mitch ivm Amanda. Niet mijn keuze maar wel leuk om een para Brian te krijgen...
http://www.geekimages.com/index.php?action=uploadquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga eens een screenshot maken..omdat ik al vaak verwend ben door andere users..effe kijken hoe je dat doet..waar kan ik hem uploaden?
http://www.tinypic.com/quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga eens een screenshot maken..omdat ik al vaak verwend ben door andere users..effe kijken hoe je dat doet..waar kan ik hem uploaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |