nou dat valt te bezien ,weet je nog hoe ze schold en geheel buiten zinnen was met jaap en dat eitje.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:17 schreef Kinga het volgende:
én ze krikt het niveau gelijk weer ff op
Absoluut niet neutraal is ze, ze is een Hubist.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:17 schreef Kinga het volgende:
Zij is wel neutraal... ik zie haar zich niet aansluiten bij een groepje
Ik zag ook een berichtje van Date 1 staan, dat er alleen maar wat gezoend was, en verder helemaal niks.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Lucas is 26 en komt uit Emmen
http://www.gay.nl/lucas26terug
Hij heeft van de week zijn profiel aangepast.
kloptquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Absoluut niet neutraal is ze, ze is een Hubist.![]()
Ik lees geen oorlog, maar mss ben ik niet gevoelig genoegquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:17 schreef LoveProfusion het volgende:
http://www.gay.nl/article/10294//TV_Eric_verlaat_De_Gouden_Kooi hier het oorlogje op gay.nl
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Absoluut niet neutraal is ze, ze is een Hubist.![]()
ja ze heeft vandaag ook gekooktquote:
Blijft geweldig ja, en daarna de paardenbak invluchten met dat maniakale lachje.quote:
Ik denk de nieuwe promo.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Welk filmpje kijken ze daar nou?
Wie is dat?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
En ze was kapot van Erics vertrek. Vlak dat ook niet uit hoor![]()
Ik zat alleen te kijken of ze nou wel of geen extensions had. Ze zei zelf wel 'm'n haar is opeens veel langer geworden'.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:26 schreef Kinga het volgende:
Judith ziet er wel goed uit.
nu nog een goed coupe in heur haarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:26 schreef Kinga het volgende:
Heeft ze de borsten niet even laten zien??quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:26 schreef Disana het volgende:
Oeps, Natasia was bijna vergeten over haar borsten te vertellen!
Ze is ouder in het gezicht geworden vind ik..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:26 schreef Kinga het volgende:
Gut, nee. Ook al vergeten!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Heeft ze de borsten niet even laten zien??
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
scanman is gewoon fan van JJ daar kan hij naast lieke mee dwepen
onmogeliijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind haar nog erger dan Natasia.
Heb een paar COSSEN teruggelezen maar vind er niks overquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:08 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik denk R.S. Die Lucas werkte volgens mij in een gayhotel of ging dat doen waar Fajah Lourens de eigenaresse van was. Maar goed ik denk niet dat het hem wordt..al is zijn profiel wel verdwenen volgens mij...dat was bij Erics profiel ook het geval nadat ik hem hier had genoemd.
geen idee ik was aan het werk vandaag en bij het teruglezen vielen mij die letters ook opquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:30 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Heb een paar COSSEN teruggelezen maar vind er niks overdaarom toch maar een heel voorzichtig vraagje:
Kan iemand me even vertellen wie R.S. is?
JJ rijd even een rondje en keert dan terug als bewoonster...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:30 schreef Adothehague het volgende:
hoelaat komen die nieuwe bewoners?
Maar er kwamen toch 2 bewoners? Wie word die 2e dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
JJ rijd even een rondje en keert dan terug als bewoonster...
scanman zegt dat!![]()
Dat dacht ik ook.... totdat Judith haar intrede deed.quote:
een collega van een kennis van een kennis van een kennis van jorisk SiRojKquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:30 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Heb een paar COSSEN teruggelezen maar vind er niks overdaarom toch maar een heel voorzichtig vraagje:
Kan iemand me even vertellen wie R.S. is?
ene R.S. uit het oosten van het land.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:31 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Maar er kwamen toch 2 bewoners? Wie word die 2e dan?
Hij lijkt hier op Henk Jan Smit's vrouw ongeboren embrioquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Hij lijkt hier op Henk Jan Smits in zijn jonge jaren
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |