Hij is 26! Hij heeft 49 voor de fun ingevuld. In zijn nickname staat lucas26... bij mijn leeftijd staat ook 2007.quote:
pass eens een link van 'de oorlog' waar je het net over had?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Lucas is 26 en komt uit Emmen
http://www.gay.nl/lucas26terug
Hij heeft van de week zijn profiel aangepast.
De heaumeaus zeggen dat het programma van de buis moet, alleen omdat Erik er uit is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou de oorlog is uitgebroken op gay.nl bij berichten over Eric en ik doe lekker mee:)
Afijn er wordt gesuggereerd dat ene lucas erin komt, die is volgens mij een keer hulpje geweest van Palma. Maar dit is meer gesuggereerd omdat Lucas er zelf in zou willen..volgens mij is het een dikke pisnicht, maar de kans dat dit waar is schat ik op 5%. Van Eric wist ik het zeker destijds..
OMG, dat zou geweldig zijn. Me nieuwe favo.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
Judith gaf net een knipoog naar Huub. Daarmee bedoelt ze natuurlijk dat zij de nieuwe bewoonster is. Dat kan haast niet anders.
Jah dat idee had ik dus ook. Ze moeten mij nemen. Ik ben een stralende ster..lol..maar dat vergt uren werk dus ook niet handig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:12 schreef SiRojK het volgende:
Nee, Lucas is te lelijk voor televisie
Nopesquote:
Nooit.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:14 schreef DrsH het volgende:
[..]
ik denk dat jj niet zo stom is om tussen dat stel malloten te gaan zitten![]()
quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nooit.Wat een onzin om dat te gaan denken.
OMG, iedereen gaat er nog serieus op in ookquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
OMG, dat zou geweldig zijn. Me nieuwe favo.
Gelukkig, ik schrok al van die onzinnige speculatie. (En dat van jouw kantquote:
Fap fap fap fapquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:18 schreef Rudieh het volgende:
hou eens op met die caps van Judith joh, sick fucks
Ze zou binnen drie uur weggetreiterd worden door Jaap. Hij is niet zo onder de indruk van haar zogenaamde "autoriteit", heb ik geloof ik een keer gezien laatst.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
OMG, dat zou geweldig zijn. Me nieuwe favo.
OH oke, heb niet teruggelezen en was er hele dag niet, dus dat gemistquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]Was een geintje. Doen we de hele dag al. De bekende fok-conclusies zegmaar. Vanmiddag wisten een aantal ook zeker dat ene Saskia de nieuwe zou zijn
Word je onder schot gehouden?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:16 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nopes.. Heb ik vorige keer verteld... Dat doe ik niet, ik heb het allemaal via via, dat doe ik niet....
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:08 schreef schatje het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=y1AupGyrclQ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |