Exactquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:24 schreef noucky het volgende:
Ga naar Zwolle :-) Dat is pas een mooie stad, de groenste stad van Europa dit jaar :-)
En een mooi uitzicht op de rest van het weiland zekerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:24 schreef noucky het volgende:
Ga naar Zwolle :-) Dat is pas een mooie stad, de groenste stad van Europa dit jaar :-)
Ik ben in Zwolle geboren! Daar ruikt het altijd lekker fris naar gemaaid gras en de vogeltjes zijn daar zzzooo vrolijk.!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:24 schreef noucky het volgende:
Schiedam had eerder stadsrechten dan Amsterdamquote:
Maar Brian had toch gezegd dat hij Huub niet vertrouwde en dus die 150 Cp's niet zou accepteren maar alleen op Tas zou stemmen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub wil 150 punten aan Brian geven als hij op hem stemt. En Huub belooft dan Natasia mee te nemen. Maar Huub gaat Jaap meenemen en die 150 punten krijgt Brian ook niet.
Ja. Maar Jaap weigerde dat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:26 schreef scanman01 het volgende:
Zei Huub nou tegen Jaap dat ze in de laatste seconde toch de stem aan Natasia moeten geven?
Is er weer een streamlockquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:28 schreef Kinga het volgende:
naast de bad pissen
Ze worden steeds beter.
Ik vind deze dan wel weer geinig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:29 schreef FdW het volgende:
Steeds weer dit soort stemmingen is waardeloze kunstmatige opfokkerij.
Verdomd ja!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind deze dan wel weer geinig.
Al heeft het wel iets van een blijspel.
Het is de bedoeling dat Jaap de tegenligger is, die alleen op Huub wilt stemmen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap het even niet .. hoe kan Huub nou kiezen wie hij meeneemt als ze allemaal voor Natasia stemmen, die heeft dan toch het recht om te zeggen wie er meegaat?
Hij weet dat dwars doen scoort bij kijkers. (denk ik)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:31 schreef schatje het volgende:
Jaap laat 'm stuk gaan. Is ie bij de Febo geweest?
advocaat van de duivelquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:31 schreef Day het volgende:
Kijk Lieke nou lobbyen voor Huub. Ze herhaalt zelfs z'n woorden.![]()
Anti-natasia scoort bij streamers.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij weet dat dwars doen scoort bij kijkers. (denk ik)
Hij heeft het door en broed op een plan om dat te dwarsbomenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:32 schreef schatje het volgende:
Brian is ook aardig opgefokt.
Ze hoopt natuurlijk dat ze dan toch maar op Huub gaan stemmen. Dat was het hele plan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:33 schreef noucky het volgende:
Lieke wat ben je ook een klootzak door te vertellen wat Jaap van plan is !!!!!!!!!!!!!!
Nu is bij iedereen de spanning ervan af.
om 0.00uur is de stemmingquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:34 schreef johngrisham het volgende:
hoe lang nog ?
Die is zo snel opgefokt om zulke rare dingen. Als ze die 1 avondje taggen gaan ie echt kapot.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:32 schreef schatje het volgende:
Dat lijkt me het hoogste doel ........quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:32 schreef schatje het volgende:
Van oorsprong was het Huub zijn plannetje.quote:
Dat is wel wat Huub altijd zei. 'Hij zit daar niet voor de contactpunten of uitjes. Het gaat niet om M&M's maar het gaat om een miljoen euro!'quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:35 schreef Gert het volgende:
Jaap: "Het gaat hier om zóveel geld. Als je leuke dingen wil doen, dan ga je maar naar huis. "
...... als je de kooi uit bentquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:35 schreef Kinga het volgende:
Brian in godsnaam... chill
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:37 schreef Gert het volgende:
Natasia: "Wat wíl je nou?"
Jaap: "Wat ik wil is, dat iedereen die uitjes wil, naar huis gaat."
Dat kan hij vegen, want Amanda en Brian stemmen nooit voor Huub.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hoopt natuurlijk dat ze dan toch maar op Huub gaan stemmen. Dat was het hele plan.
Dat blijkt. Er is al ruziequote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:37 schreef Day het volgende:
[..]
Dat kan hij vegen, want Amanda en Brian stemmen nooit voor Huub.
Hij verpest het dus voor Huub.
brian verwijt jaap wat ie zelf ook doet naar natasia toequote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:38 schreef noekje het volgende:
Waarom is Brian nu eigenlijk boos? Het gaat niet eens om hem!
Amanda ziet het wel weer heel erg scherp.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:40 schreef pullup het volgende:
Amanda: Wij zijn niet zo en hun wel en daarom zal ik het hun niet gunnen![]()
Erg hè? Ze is zo fucking doorzichtig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:39 schreef Gert het volgende:
Lieke kan net zo goed een bordje op haar voorhoofd hangen: "Ik belazer de boel."
Valt ook niet mee met een grijze cel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:41 schreef SiRojK het volgende:
Amanda wordt moe van alles.... Alleen doet ze er nooit wat aan, zegt ze er weinig van...
Totaal niet, maar goed. Jij mag Lieke niet en ik wel. Daar zal het aan liggen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:39 schreef Gert het volgende:
Lieke kan net zo goed een bordje op haar voorhoofd hangen: "Ik belazer de boel."
Die zal ook binnenkort wel getoneelhaakt worden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:41 schreef SiRojK het volgende:
Amanda wordt moe van alles.... Alleen doet ze er nooit wat aan, zegt ze er weinig van...
Dus jij vindt dat wel iets hebben: zij gunnen niemand iets, zo zijn wij niet, daarom gun ik hen niets?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:41 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Amanda ziet het wel weer heel erg scherp.
Je ruikt je bovenlip!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:05 schreef farscapevr6 het volgende:
ik zou btw nooit naar die stinkstad willen gaan
Dat is al positieverquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:10 schreef beequeen het volgende:
Stom gelul over een uitje naar Rotjeknor (mooie stad hoor, maar haalt het niet bij Utrecht). Ik lees morgen wel bij![]()
Duidelijk een voetbalfan die met de term 010 praatquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dit is gewoon een stemming om de streamende 010'ers te paaien..
het Amsterdamgehalte is al zo hoog....net als in DGK![]()
En jij ook bedanktquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:18 schreef carpediem23 het volgende:
Wat moet men in godsnaam in 010 dorp doen, this een fucking smerige stink stad en lelijk!
Huub krijgt mijn stem nooit komt er vervolgensquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:41 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Amanda ziet het wel weer heel erg scherp.
Ze staan al tot hun knietjes in het zand, heeft geen zin meer.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:43 schreef farscapevr6 het volgende:
ik ben zelf geen slim persoon duus ik kan zeggen tegen huub dat ie moet oppassen om minder slimme met zulke geintjes tegen zich in het harnas te jagen omdat zij dan hun hakken in het zand zullen zetten.......
goesow, je zegt precies wat ik ook denkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:43 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je ruikt je bovenlip!
[..]
Dat is al positievermaar jij bent dan ook lief
[..]
Duidelijk een voetbalfan die met de term 010 praatAs a matter of fact.. er zijn ook rotterdamse ajacieden
[..]
En jij ook bedankt
Verder niet gelezen.. maar tis idd wel duidelijk welk volk hier komt
Gelukkig ben ik niet zo 'vijandig' en vind als Rotterdammer, Amsterdam wel een mooie stad. IMO
durft te wedden dat jullie het hier geweldig naar je zin zouden hebben in rotjeknorp
Ja, dat weten ze en dat acceptere ze, want ze gunnen Natasia het uitje en nemen het dan maar voor lief dat ze Huub meeneemt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:44 schreef noucky het volgende:
Als BAN de stem niet aan Huub geeft en wel aan Natasia, gaat Huub toch nog.
Zouden ze daar rekening mee houden ?
Eindelijk iemand met ballen, al kun je ze bij hem niet echt zienquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:45 schreef markisboer het volgende:
the godfather gaat alles blokkeren
alleen jaap wil alles blockeren ookal zegge huub en lieke geef m aan natasquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:45 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat weten ze en dat acceptere ze, want ze gunnen Natasia het uitje en nemen het dan maar voor lief dat ze Huub meeneemt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:45 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat weten ze en dat acceptere ze, want ze gunnen Natasia het uitje en nemen het dan maar voor lief dat ze Huub meeneemt.
Die waren meerdere malen goed te zien vanaf de achterkant bekeken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met ballen, al kun je ze bij hem niet echt zien
Ho, ik heb niet gezegd dat ze het leuk vinden!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is absoluut het tegenovergestelde van wat Brian en Amanda tegen elkaar zeiden
Omdat we jouw posts inmiddels kennen, weten we dus wat Brian echt denkt .....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
Brian heeft het goed door.
Okquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ho, ik heb niet gezegd dat ze het leuk vinden!![]()
Ze willen liever niet dat Natas huub meeneemt, maar ze gunnen het Natas.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is absoluut het tegenovergestelde van wat Brian en Amanda tegen elkaar zeiden
Ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
Brian heeft het goed door.
Oh waren dat zijn ballen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Die waren meerdere malen goed te zien vanaf de achterkant bekeken.![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:44 schreef petraa het volgende:
[..]
goesow, je zegt precies wat ik ook denk![]()
Brian denkt dat als Huub hem krijgt, hij Natasia niet meeneemt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Omdat we jouw posts inmiddels kennen, weten we dus wat Brian echt denkt .....
Als hij dat niet doorheeftquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Brian denkt dat als Huub hem krijgt, hij Natasia niet meeneemt.
Dus dat heeft hij goed door.
Laatste minuut ja..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop echt dat Jaap volhoudt, maar ik ben er bang voor.
Hoop ik ookquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Destiniation (down the drain)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:48 schreef SiRojK het volgende:
Amanda zingt nog even... Explenation unknown....
me too,quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:49 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:51 schreef mazaru het volgende:
De held van de avond!!
[afbeelding]
En op zijn brrrrr's "Met kutbril op zijn kutkop"
Dat blert ze dus altijd jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:51 schreef basicsaint het volgende:
Amanda: Jaap kan voor mij doodvallen, maar Huub krijgt mijn stem nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |