Je ruikt je bovenlip!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:05 schreef farscapevr6 het volgende:
ik zou btw nooit naar die stinkstad willen gaan
Dat is al positieverquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:10 schreef beequeen het volgende:
Stom gelul over een uitje naar Rotjeknor (mooie stad hoor, maar haalt het niet bij Utrecht). Ik lees morgen wel bij![]()
Duidelijk een voetbalfan die met de term 010 praatquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dit is gewoon een stemming om de streamende 010'ers te paaien..
het Amsterdamgehalte is al zo hoog....net als in DGK![]()
En jij ook bedanktquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:18 schreef carpediem23 het volgende:
Wat moet men in godsnaam in 010 dorp doen, this een fucking smerige stink stad en lelijk!
Huub krijgt mijn stem nooit komt er vervolgensquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:41 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Amanda ziet het wel weer heel erg scherp.
Ze staan al tot hun knietjes in het zand, heeft geen zin meer.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:43 schreef farscapevr6 het volgende:
ik ben zelf geen slim persoon duus ik kan zeggen tegen huub dat ie moet oppassen om minder slimme met zulke geintjes tegen zich in het harnas te jagen omdat zij dan hun hakken in het zand zullen zetten.......
goesow, je zegt precies wat ik ook denkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:43 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je ruikt je bovenlip!
[..]
Dat is al positievermaar jij bent dan ook lief
[..]
Duidelijk een voetbalfan die met de term 010 praatAs a matter of fact.. er zijn ook rotterdamse ajacieden
[..]
En jij ook bedankt
Verder niet gelezen.. maar tis idd wel duidelijk welk volk hier komt
Gelukkig ben ik niet zo 'vijandig' en vind als Rotterdammer, Amsterdam wel een mooie stad. IMO
durft te wedden dat jullie het hier geweldig naar je zin zouden hebben in rotjeknorp
Ja, dat weten ze en dat acceptere ze, want ze gunnen Natasia het uitje en nemen het dan maar voor lief dat ze Huub meeneemt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:44 schreef noucky het volgende:
Als BAN de stem niet aan Huub geeft en wel aan Natasia, gaat Huub toch nog.
Zouden ze daar rekening mee houden ?
Eindelijk iemand met ballen, al kun je ze bij hem niet echt zienquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:45 schreef markisboer het volgende:
the godfather gaat alles blokkeren
alleen jaap wil alles blockeren ookal zegge huub en lieke geef m aan natasquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:45 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat weten ze en dat acceptere ze, want ze gunnen Natasia het uitje en nemen het dan maar voor lief dat ze Huub meeneemt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:45 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat weten ze en dat acceptere ze, want ze gunnen Natasia het uitje en nemen het dan maar voor lief dat ze Huub meeneemt.
Die waren meerdere malen goed te zien vanaf de achterkant bekeken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met ballen, al kun je ze bij hem niet echt zien
Ho, ik heb niet gezegd dat ze het leuk vinden!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is absoluut het tegenovergestelde van wat Brian en Amanda tegen elkaar zeiden
Omdat we jouw posts inmiddels kennen, weten we dus wat Brian echt denkt .....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
Brian heeft het goed door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |