Ze hoopt natuurlijk dat ze dan toch maar op Huub gaan stemmen. Dat was het hele plan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:33 schreef noucky het volgende:
Lieke wat ben je ook een klootzak door te vertellen wat Jaap van plan is !!!!!!!!!!!!!!
Nu is bij iedereen de spanning ervan af.
om 0.00uur is de stemmingquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:34 schreef johngrisham het volgende:
hoe lang nog ?
Die is zo snel opgefokt om zulke rare dingen. Als ze die 1 avondje taggen gaan ie echt kapot.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:32 schreef schatje het volgende:
Brian is ook aardig opgefokt.
Dat lijkt me het hoogste doel ........quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:32 schreef schatje het volgende:
Brian is ook aardig opgefokt.
Van oorsprong was het Huub zijn plannetje.quote:
Dat is wel wat Huub altijd zei. 'Hij zit daar niet voor de contactpunten of uitjes. Het gaat niet om M&M's maar het gaat om een miljoen euro!'quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:35 schreef Gert het volgende:
Jaap: "Het gaat hier om zóveel geld. Als je leuke dingen wil doen, dan ga je maar naar huis. "
...... als je de kooi uit bentquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:35 schreef Kinga het volgende:
Brian in godsnaam... chill
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:37 schreef Gert het volgende:
Natasia: "Wat wíl je nou?"
Jaap: "Wat ik wil is, dat iedereen die uitjes wil, naar huis gaat."
Dat kan hij vegen, want Amanda en Brian stemmen nooit voor Huub.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hoopt natuurlijk dat ze dan toch maar op Huub gaan stemmen. Dat was het hele plan.
Dat blijkt. Er is al ruziequote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:37 schreef Day het volgende:
[..]
Dat kan hij vegen, want Amanda en Brian stemmen nooit voor Huub.
Hij verpest het dus voor Huub.
brian verwijt jaap wat ie zelf ook doet naar natasia toequote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:38 schreef noekje het volgende:
Waarom is Brian nu eigenlijk boos? Het gaat niet eens om hem!
Amanda ziet het wel weer heel erg scherp.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:40 schreef pullup het volgende:
Amanda: Wij zijn niet zo en hun wel en daarom zal ik het hun niet gunnen![]()
Erg hè? Ze is zo fucking doorzichtig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:39 schreef Gert het volgende:
Lieke kan net zo goed een bordje op haar voorhoofd hangen: "Ik belazer de boel."
Valt ook niet mee met een grijze cel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:41 schreef SiRojK het volgende:
Amanda wordt moe van alles.... Alleen doet ze er nooit wat aan, zegt ze er weinig van...
Totaal niet, maar goed. Jij mag Lieke niet en ik wel. Daar zal het aan liggen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:39 schreef Gert het volgende:
Lieke kan net zo goed een bordje op haar voorhoofd hangen: "Ik belazer de boel."
Die zal ook binnenkort wel getoneelhaakt worden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:41 schreef SiRojK het volgende:
Amanda wordt moe van alles.... Alleen doet ze er nooit wat aan, zegt ze er weinig van...
Dus jij vindt dat wel iets hebben: zij gunnen niemand iets, zo zijn wij niet, daarom gun ik hen niets?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:41 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Amanda ziet het wel weer heel erg scherp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |