brian verwijt jaap wat ie zelf ook doet naar natasia toequote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:38 schreef noekje het volgende:
Waarom is Brian nu eigenlijk boos? Het gaat niet eens om hem!
Amanda ziet het wel weer heel erg scherp.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:40 schreef pullup het volgende:
Amanda: Wij zijn niet zo en hun wel en daarom zal ik het hun niet gunnen![]()
Erg hè? Ze is zo fucking doorzichtig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:39 schreef Gert het volgende:
Lieke kan net zo goed een bordje op haar voorhoofd hangen: "Ik belazer de boel."
Valt ook niet mee met een grijze cel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:41 schreef SiRojK het volgende:
Amanda wordt moe van alles.... Alleen doet ze er nooit wat aan, zegt ze er weinig van...
Totaal niet, maar goed. Jij mag Lieke niet en ik wel. Daar zal het aan liggen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:39 schreef Gert het volgende:
Lieke kan net zo goed een bordje op haar voorhoofd hangen: "Ik belazer de boel."
Die zal ook binnenkort wel getoneelhaakt worden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:41 schreef SiRojK het volgende:
Amanda wordt moe van alles.... Alleen doet ze er nooit wat aan, zegt ze er weinig van...
Dus jij vindt dat wel iets hebben: zij gunnen niemand iets, zo zijn wij niet, daarom gun ik hen niets?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:41 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Amanda ziet het wel weer heel erg scherp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |