Dat klopte niet, het is onverwachts leuk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
Eigenaardig sfeertje, volgens mij zijn ze er binnen een kwartier uit.
Schiedam is ook een Stad hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:18 schreef tipsch het volgende:
sorry, gaat dit om een etentje in rotterdam? of in dat andere dorp, bij LEPELS?
nee hoor deze was al een week bekend,na de bom verhalen lag hij al klaar, weten we toch!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De scripts worden iedere 5 minuten herschreven daar achter.
Dit plan is zo verrot.... dat kan alleen Huub maar bedenken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er zijn geen scriptsEr wordt alleen maar gestuurd
![]()
ah zo, thxquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:19 schreef Soho het volgende:
[..]
Ze gaan naar 3 verschillende tenten in Rotterdam.
Blitz, Vie en nog wat...
Huub wil haar niet meenemen. Dat is wat ik eruit begrijp.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:21 schreef SlagerKorrel het volgende:
Hoe kan Huub Natasia naaien, als zij wordt gekozen??
(Ik heb geen streams, lees met jullie mee... thnx)
Ik dacht dat iedereen van Huub op Natasia moest stemmen, maar dat heb ik dan verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub wil haar niet meenemen. Dat is wat ik eruit begrijp.
Hij heeft hun gesprek in de slaapkamer gehoord.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian zit Amanda te vertellen dat hij Huub-Japio heeft afgeluisterd. Dat is dus gelogen of hij verteld bewust een ander verhaal - het klopt in ieder geval niet.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:18 schreef carpediem23 het volgende:
Wat moet men in godsnaam in 010 dorp doen, this een fucking smerige stink stad en lelijk!
Huub wil 150 punten aan Brian geven als hij op hem stemt. En Huub belooft dan Natasia mee te nemen. Maar Huub gaat Jaap meenemen en die 150 punten krijgt Brian ook niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:22 schreef Marieke_B het volgende:
Ik hoorde net Huub tegen Jaap zeggen dat hij Jaap 150 Cp's betaalt om zijn stem te kopen (zodat Jaap op Tas stemt) Dan gaan die 75 Cp's aan Brian dus niet door...
Klopt dat?
Dat was script 1, maar die is inmiddels herschreven.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:23 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen van Huub op Natasia moest stemmen, maar dat heb ik dan verkeerd begrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |