Brian is slimmer dan iedereen denkt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Gaat 'm niet lukken. Brian vertrouwt hem niet. En terecht dus.
Dat heb ik net gemist, shitquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zei hij net tegen Lieke. Dat wordt dikke heibel als het gaat lukken.
Dat heeft hij wel gezegd, maar dat gaat hem nooit lukken. Al is het maar omdat Brian nooit z'n stem aan Huub zal geven. Hij gooit heel de stemming nog liever in z;n eentje weg.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:13 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Heeft ie dat gezegd, of zijn dat speculaties?
Het zou wel flinke ruzie geven zometeen, en zou wel mooi passen in de beloofde natasia bashing
De scripts worden iedere 5 minuten herschreven daar achter.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is bijna niet bij te houden, zo snel wisselen de plannen.
Och.. Brian is geen genie of zo. Maar hij is ook niet dom, en dit soort dingen voelt hij altijd wel goed aan.quote:
Nou ja slim, hij is met die race-stemming genaaid door Sylvia en Huub en hij heeft het Istanbulverhaal nog in z'n hoofd waarin Huub aan Brian, Jaap en Lieke beloofde ze mee te nemen. Logisch dat hij hem niet vertrouwt.quote:
Hij gaat met Jaap.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:15 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Dat heb ik net gemist, shitwat wil ie dan doen? De boel niet laten doorgaan?
Alleen het laatste script (wie zal gaan) is geschreven, alle tussenstappen mogen ze zelf bedenken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De scripts worden iedere 5 minuten herschreven daar achter.
Oh ja, tuurlijk. Dom van mij.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Alleen het laatste script (wie zal gaan) is geschreven, alle tussenstappen mogen ze zelf bedenken.
Ze gaan naar 3 verschillende tenten in Rotterdam.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:18 schreef tipsch het volgende:
sorry, gaat dit om een etentje in rotterdam? of in dat andere dorp, bij LEPELS?
Vriend!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:18 schreef carpediem23 het volgende:
Wat moet men in godsnaam in 010 dorp doen, this een fucking smerige stink stad en lelijk!
Er zijn geen scriptsquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Alleen het laatste script (wie zal gaan) is geschreven, alle tussenstappen mogen ze zelf bedenken.
Tis voor mij de reden waarom ik toch nog maar even opblijfquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:18 schreef Gert het volgende:
Qua bonje is het wel leuk natuurlijk, als het plannetje van Huub lukt.
Maar aan de andere kant: zó lullig..... ach het is gewoon een misselijk spel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |