Game onquote:Ok, mensen. Hier een gek idee. Ik ben wel voor een Friends meet. Het is hier altijd supergezellig. We hebben dan genoeg om over te praten. Wie is er voor?
Ik zou zeggen:
- zaterdag 22 september
- Utrecht (lekker centraal)
- Wat drinken bij winkel van sinkel en daarna lekker ergens wat gaan eten!
Wie gaat er mee?
- Dizer
- MissBliss
- DuranK
Misschien:
- Rianne84
- Fir3fly
- Piles
Rachel's vader.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:28 schreef 2Mini het volgende:
Van wie zijn deze drankjes?
- Scotch neat (als ik mij niet vergis.. maar ik kan het fout hebben.. ben net wakker)
Jij bent best wel een freak :$quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:29 schreef Jojoortje het volgende:
2 pizza's!
Voor 100 euro heb je 30 DVD's vol met 8 afleveringen per dvdquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij bent best wel een freak :$
Maar zijn de Friends afleveringen nergens op internet te zien?
Je wil niet weten hoevaak ik aan de Joey Special ben gegaanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:29 schreef Jojoortje het volgende:
2 pizza's!
Zo rijk ben ik dus nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor 100 euro heb je 30 DVD's vol met 8 afleveringen per dvd.
volgens mij zag ik ze laatst nog voor 140, waar zijn ze 100 euro?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor 100 euro heb je 30 DVD's vol met 8 afleveringen per dvd.
* Wat is de naam van de meid die hem koos?quote:Mini-wave in celebration of me!
quote:Guys, guys! Come on, it's Thanksgiving! It's not important who wins or loses. The important thing is, the Dutch girl picked me! Me! Not you! Holland loves Chandler! Thank you, Amsterdam! Good night!
Media Markt, Vroom en Dreesman..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:38 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
volgens mij zag ik ze laatst nog voor 140, waar zijn ze 100 euro?
-quote:* Wat is de naam van de meid die hem koos?
The Geller-cupquote:* Waar speelde de teams voor?
Een houten trol op een standaardquote:* Beschrijf het?
Toch een of andere sprookjeswereld?quote:* Wat is volgens Joey 'The Netherlands'?
-quote:* Waar haalde Rachel de pretzel vandaan?
Phoebe die haar shirt omhoog trokquote:* Wat was de afleidingstruc van het meidenteam?
9?quote:* Wat was het rugnummer van Joey's favorite jersey? (moeilijke)
-quote:* Naam episode, welk seizoen?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:38 schreef 2Mini het volgende:
[..]
* Wat is de naam van de meid die hem koos? Dutch(echte weet ik niet meer)
* Waar speelde de teams voor? Geller cup
* Beschrijf het? American Football
* Wat is volgens Joey 'The Netherlands'? Capitol of Holland
* Waar haalde Rachel de pretzel vandaan? Winkel verderop?
* Wat was de afleidingstruc van het meidenteam? Shirt omhoog
* Wat was het rugnummer van Joey's favorite jersey? (moeilijke) ?
* Naam episode, welk seizoen? ?
Dit zijn een paar die ik kan verzinnen over 1 episode
MediaMarkt, FreeRecordShop, Makro, Kruidvat.. noem maar opquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:38 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
volgens mij zag ik ze laatst nog voor 140, waar zijn ze 100 euro?
- Margaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:38 schreef 2Mini het volgende:
[..]
* Wat is de naam van de meid die hem koos?
* Waar speelde de teams voor?
* Beschrijf het?
* Wat is volgens Joey 'The Netherlands'?
* Waar haalde Rachel de pretzel vandaan?
* Wat was de afleidingstruc van het meidenteam?
* Wat was het rugnummer van Joey's favorite jersey? (moeilijke)
* Naam episode, welk seizoen?
quote:
tnxquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
MediaMarkt, FreeRecordShop, Makro, Kruidvat.. noem maar op.
Weetje, van de week had ik gewoon een pen en een papier erbij gepaktquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:44 schreef miss-scofield het volgende:
Elke keer als ik Friends kijk dan denk ik: 'Ja, dat is een leuke quote voor Fok!'. Maar als ik dan de volgende dag achter de pc zit..weet ik hem niet meer!!
En ben vaak te langzaam om te reageren hier, dan is het goede antwoord al gegeven!
Dat eerste heb ik ook,quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:44 schreef miss-scofield het volgende:
Elke keer als ik Friends kijk dan denk ik: 'Ja, dat is een leuke quote voor Fok!'. Maar als ik dan de volgende dag achter de pc zit..weet ik hem niet meer!!
En ben vaak te langzaam om te reageren hier, dan is het goede antwoord al gegeven!
Can I be still slower?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:44 schreef miss-scofield het volgende:
Dat is wel een goed idee ja!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weetje, van de week had ik gewoon een pen en een papier erbij gepakt
Ik weet wel wie en waarom gezegd worden...maar niet precies seizoen 4, disc 2 aflevering 6quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat eerste heb ik ook,
Maar meestal weetik de antwoorden geen eens,,
Alleen net wel
was laatst op tv
Ik ben voor...En dan met kudosysteem.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:43 schreef Dizer het volgende:
Kunnen we niet gewoon een aparte Friends Trivia topic openen![]()
Ja maar, wat moeten we hier doen danquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zal het met de Mods van FTR hebben.
Cheater, cheater... compulsive eater!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:38 schreef 2Mini het volgende:
Jullie zijn snel
Komen de antwoorden!
[..]
* Wat is de naam van de meid die hem koos? Dutch/ Marga
* Waar speelde de teams voor? The Gellar Cup
* Beschrijf het? A troll-doll nailed on a 2 by 4
* Wat is volgens Joey 'The Netherlands'? Sprookjesland van Peter Pan en Tinkerbell
* Waar haalde Rachel de pretzel vandaan? She went very long
* Wat was de afleidingstruc van het meidenteam? flashen
* Wat was het rugnummer van Joey's favorite jersey? (moeilijke) 22
* Naam episode, welk seizoen? TOW the football, seizoen 3 episode 9, disc 2 front
[..]
Haha, ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja maar, wat moeten we hier doen dan?
Normaal lullen over friends. Nu zijn minimaal de helft van de postsquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja maar, wat moeten we hier doen dan?
Ross zegt het, iets met Mark.. moeilijk...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:08 schreef ruud_fr het volgende:
"I hope he does" (met de nadruk op does)
wie, waarom, waar?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:11 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ross zegt het, iets met Mark.. moeilijk...
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:08 schreef ruud_fr het volgende:
"I hope he does" (met de nadruk op does)
wie, waarom, waar?
ja, maar dan weet je het meteenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:14 schreef miss-scofield het volgende:
[..]Geen idee... lastig! Weet je de zin ervoor nog?
Ow wacht ff.. ik weet volgens mij alleen wie het gezegd heeft.. maar waarom.. moeilijk!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:17 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja, maar dan weet je het meteen
het is niet in New York
http://www.imdb.com/title/tt0583593/quotesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:33 schreef Patch het volgende:
Zegt hij echt "pivot" ja?
ergens een bronvermelding?
Ik verstond namelijk altijd "tipit".....
Ik verstond het ook nooit goed...ik ga meteen ff kijkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:33 schreef Patch het volgende:
Zegt hij echt "pivot" ja?
ergens een bronvermelding?
Ik verstond namelijk altijd "tipit".....
Helaas vind ik zelfs imdb geen rotshard-bewijs...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:39 schreef 2Mini het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0583593/quotes
Hij zei 100 % pivotquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:47 schreef Patch het volgende:
Helaas vind ik zelfs imdb geen rotshard-bewijs...
Zelfs IMDB maakt fouten...
Ik prop em wel ff in me dvd speler en bekijk de english subtitle for hearing bla blaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:47 schreef Patch het volgende:
[..]
Helaas vind ik zelfs imdb geen rotshard-bewijs...
Zelfs IMDB maakt fouten...
BINGO!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
Oja natuurlijk!In Londen was dat! Joey vroeg aan Chandler of Ross niet gedacht heeft dat ze naar de badkamer gingen omdat ze zich uncomfortable voelden...
Chandler: I hope he does!![]()
ik meen dat ik dat toentertijd ook heb gedaan, ik geloof niet dat ze het ondertiteld hadden, wel?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:51 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ik prop em wel ff in me dvd speler en bekijk de english subtitle for hearing bla bla
back in 5quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:55 schreef Patch het volgende:
[..]
ik meen dat ik dat toentertijd ook heb gedaan, ik geloof niet dat ze het ondertiteld hadden, wel?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
Oja natuurlijk!In Londen was dat! Joey vroeg aan Chandler of Ross niet gedacht heeft dat ze naar de badkamer gingen omdat ze zich uncomfortable voelden...
Chandler: I hope he does!![]()
Wie?quote:Put your hands together....
Joey..quote:
Jij bent snel..ik kijk meteen de hele afleveringquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:01 schreef 2Mini het volgende:
English subtitles for hearing impaired geeft aan: Pivot! Pivot! Pivot! Pivot! Pivot!
Men, wat gaat dit snel, en ik ken al die quotes nietquote:Pivot! Pivot! Pivot! PIVOT!
Shut up! Shut up! SHUT UUUUUP!!!
Join the clubquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Men, wat gaat dit snel, en ik ken al die quotes niet
Ik dacht aan Pib it ofzo.. nooit echt geweten wat hij bedoelde, totdat ik de ondertiteling lasquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:09 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Jij bent snel..ik kijk meteen de hele afleveringHaha!!
Maar idd, pivot.. Onduidelijk te verstaan, behalve als Chandler het zegt!
Joey.. cannot choose between giving up sex or giving up food..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:18 schreef miss-scofield het volgende:
Deze vind ik het leukst:
[..]
Te makkelijk ook
Ik ben leip als Chandler.. zo dom als Joey.. maar af en toe intelligent als Ross.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:18 schreef Rianne84 het volgende:
miss-scofield, jij ging toch ook naar de meet? afhankelijk van de tijd?
vraagje: met welke friend identificeren jullie jezelf?
Lijkt me gezellig... ik heb alleen nog steeds geen antwoord gekregenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:18 schreef Rianne84 het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:22 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Joey.. cannot choose between giving up sex or giving up food..
ik heb af en toe wel grappen/opmerkingen die Chandler zou kunnen makenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:18 schreef Rianne84 het volgende:
server is de laatste tijd erg traag.. ik verwacht weer een grote serverupdate binnenkortquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:29 schreef DuranK het volgende:
Waarom zie ik deze nou pas5 minuten geleden zag ik hem nog niet
![]()
Phoebe tegen de scheids als ze met Chandler naar de wedstrijd zit te kijken (om Monica niet te hoeven helpen).quote:
Jaaaa, die herken ik!quote:
Jawel!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:45 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Phoebe tegen de scheids als ze met Chandler naar de wedstrijd zit te kijken (om Monica niet te hoeven helpen).
of was het geen vraag?
Euhm... Phoebe? Zij is de gekste van het stel... ik zou ook zomaar aan kunnen komen met een sokpop! Maar soms vind ik Phoebe echt stom.. ik vind haar iig niet de leukste van het stel!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:18 schreef Rianne84 het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:47 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft trouwens twee kids... de eerste heet Chandler... de tweede heet Matthew!
Hoe fan kun je zijn van één persoon?!![]()
![]()
quote:I said it was typical.. typical of you, Rachel Green, Queen Rachel, does whatever she wants in her little Rachel land.. *clack*
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:47 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft trouwens twee kids... de eerste heet Chandler... de tweede heet Matthew!
Hoe fan kun je zijn van één persoon?!![]()
![]()
Zal wel van Brad Pitt zijn.quote:
quote:It taste like feet
Ross over Rachel haar vlees-toetjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:56 schreef 2Mini het volgende:
http://youtube.com/watch?v=I-jTmUk3jp8
he he
nog zon leuke thanksgiving quote
[..]
http://youtube.com/watch?v=Tr0LmCTSdI0quote:
http://youtube.com/watch?v=I-v10PwJoH4quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:01 schreef ruud_fr het volgende:
een van de leukste grappen blijft toch "Crap Bag" vind ik
Ik werd onlangs met Phoebe vergeleken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:18 schreef Rianne84 het volgende:
Mike vind ik sowieso een leuk karaterquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:01 schreef ruud_fr het volgende:
een van de leukste grappen blijft toch "Crap Bag" vind ik
Chandler die op een hele relaxte bank gaat zitten. Ik geloof bij Pete maar zeker weet ik het niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:43 schreef DuranK het volgende:
Dit vind ik ook een super gave scene. Met erica
Friends - Joey is NOT Drake Ramorary
correctquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:42 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Chandler die op een hele relaxte bank gaat zitten. Ik geloof bij Pete maar zeker weet ik het niet meer.
Ja.. maar welke combinatie is D-cupquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:00 schreef DuranK het volgende:
[..]
Als ze Cups spelen dat Chandler verzint om geld aan Joey te geven![]()
Ow dan weet ik het niet, ik weet dat de eerste kaarten die hij pakt een 4 en een 9 is, en dat daarna nog een keer de combinatie 2,3 voorkomt, meer kan ik er zo ff niet bedenkenquote:
klopt..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:10 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ow dan weet ik het niet, ik weet dat de eerste kaarten die hij pakt een 4 en een 9 is, en dat daarna nog een keer de combinatie 2,3 voorkomt, meer kan ik er zo ff niet bedenken
Ow ja tuurlijk die 2,3 die ik in gedachte had was idd "a three and a four"quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:11 schreef 2Mini het volgende:
[..]
klopt..Maar het is de 3de hand
"Nothing can beat it.."
graag, het friendstopic is nu niet meer leuk met al die onzinnige vragen/antwoordenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:43 schreef Dizer het volgende:
Kunnen we niet gewoon een aparte Friends Trivia topic openen![]()
doe er dan zelf wat aanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:39 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
graag, het friendstopic is nu niet meer leuk met al die onzinnige vragen/antwoorden![]()
Nu weet ik mquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:11 schreef 2Mini het volgende:
I-kea! this is comfortable
nee, als jij het topic niet interessant genoeg vindt, dan maak je het interessantquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:23 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
mensen verbieden trivia hier neerzetten?![]()
![]()
tja, ik heb eigenlijk weinig zelf te melden tussen al die trivia-onzinquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:25 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
nee, als jij het topic niet interessant genoeg vindt, dan maak je het interessant![]()
Zolang je de link maar hier postquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:54 schreef 2Mini het volgende:
Ik open morgen 2 Friends trivia's in MEN, mocht niemand mij voor zijn..
2?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:54 schreef 2Mini het volgende:
Ik vroeg het me ook al afquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
2?
1 voor beginners en 1 voor gevorderden?
Dan word de losers/amateurs voor mijquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:54 schreef 2Mini het volgende:
Zo mooi hoe ze soaps op de hak nemen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:43 schreef DuranK het volgende:
Dit vind ik ook een super gave scene. Met erica
Friends - Joey is NOT Drake Ramorary
Dat is een van de tofste afleveringenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zo mooi hoe ze soaps op de hak nemen.
"That's right, he's.."
*draait zich om, serieuze blik*
"Hans Ramoray, Drake's evil twin!"
Goeie scene
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is een van de tofste afleveringen.
Dubbelaflevering he, met een shitload aan gastcameo's.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is een van de tofste afleveringen.
The One With The Superbowl Pt 1quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dubbelaflevering he, met een shitload aan gastcameo's.
Op sommige sites heten die afleveringen "TOW after the superbowl"quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
The One With The Superbowl Pt 1
Chris Isaac
Brook Shields![]()
The One With The Superbowl Pt 2
Julia Roberts
Zusje Roberts
Jean-Claude van Damme
Maar waarom heten die afleveringen zo
Nogal logisch eigenlijk, de afleveringen werden uitgezonden na de Superbowl. Daar kijken echt miljoenen Amerikanen naar en dus zijn het ook de best bekeken afleveringen van Friends.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
The One With The Superbowl Pt 1
Chris Isaac
Brook Shields![]()
The One With The Superbowl Pt 2
Julia Roberts
Zusje Roberts
Jean-Claude van Damme
Maar waarom heten die afleveringen zo
Engagement ring gaat eerst bij phoebe in de mond, omdat Monica binnen loopt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:19 schreef miss-scofield het volgende:
Quote:
We're practically kissing
Wie en waarom?
lay-out? wat ben je allemaal van plan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:22 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Engagement ring gaat eerst bij phoebe in de mond, omdat Monica binnen loopt.
Dan gaat ie bij Chandler in de mond, omdat Monica weer de andere kant op loopt.
Vanavond zet ik de trivia in MEN.. ben bezig met lay-out enzo
ja, die komt vanavondquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:10 schreef BloodyLotte het volgende:
If I had to, I'd pee on anyone of you!
Briljant, 1 van de beste quotes van Friends ever.
ja, maar er zijn er vanavond toch 2? of is dat dan de derde?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:15 schreef BloodyLotte het volgende:
Dat is toch de volgende? The One with the jellyfish? Niet die at the beach. toch?
Oh and just so you know... it's NOT that common, it DOESN'T happen to every guy AND IT IS A BIG DEAL!
I KNEW it!
quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Briljant, 1 van de beste quotes van Friends ever.
quote:We have to tell; it's eating me alive!!
"Dug me a hole!"quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Briljant, 1 van de beste quotes van Friends ever.![]()
Don't worry about me falling asleep; I STILL HAVE YOUR LETTER!!!quote:
MEN..?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:22 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Vanavond zet ik de trivia in MEN.. ben bezig met lay-out enzo
dat je daar nog over na moet denkenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:51 schreef Paaskonijn het volgende:
AAH nu moet ik kiezen tussen Friends en Nederlands elftal..
Denk dat ik Friends kies en af en toe zap naar voetbal
maar deze afleveringen zijn juist zo geweldigquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:24 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik ookMaar ik kijk Friends alleen via mijn dvd's, en dan kijk ik er meteen 4 tegelijk ofzo
![]()
Binnekort zie ik ze vast wel, als ik klaar ben met seizoen 2 van housequote:Op woensdag 20 juni 2007 19:24 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
maar deze afleveringen zijn juist zo geweldig![]()
house is ook coolquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:40 schreef DuranK het volgende:
[..]
Binnekort zie ik ze vast wel, als ik klaar ben met seizoen 2 van house![]()
Seizoen 7 vond ik het minst leuk, al dat voorbereiden voor die trouwerij vond ik minder. Dat betekent niet dat ik niet dubbel kan liggen om sommige afleveringenquote:
Maar seizoen 3 is dan wel een van de beste seizoenenquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:08 schreef Dizer het volgende:
Ik vind wel het einde van seizoen 2 geen ruk aan. Wel grappig, maar niet zo van..![]()
![]()
OMG ik moet nuj seizoen 3 erin stoppen
.
De break-up zelf vind ik GENIAAL.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar seizoen 3 is dan wel een van de beste seizoenen. Behalve dan de break-up van Rachel en Ross
!
Ja dat is inderdaad geniaalquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:25 schreef DuranK het volgende:
[..]
De break-up zelf vind ik GENIAAL.
"We could eat the wax, it's organic!
-Great, food with hair on it
No, not the used wax
- Cause THAT would be crazy?"
"Put anjovis on the pizza!! *rare handbewegingen*
Snap ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad geniaal. Maar ik bedoel dat gedoe daarna, waar ze zo vreemd tegen elkaar doen
.
eensch. seizoen 9 vind ik ook het minst. zeker nadat oprah begon te zeiken in een interview: "ooh wat goed dat ross een zwarte vriendin kreeg"quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:25 schreef DuranK het volgende:
[..]
Mijn minst favoriete seizoen is het gedrocht dat seizoen 9 heetSowieso ben ik een fan van alles voor seizoen 7. Daarna zitten natuurlijk ook leuke afleveringen bij en leuke grappen, maar het wordt zeker minder.
Emily is ook een kutquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:36 schreef Qebbel het volgende:
Ik vind die Emily irritant. Dat gezeik dat Ross Rachel niet meer mag zien. En ook voor dat huwelijk al. "Euhw, is reuchel cumming teuhoe?"
Is dat trivia topic al on air trouwens??
Ja oprah idd! Domme opmerking. Maar sommige dingen van seizoen 9 zijn wel weer geniaal. Met dat haar van monica op barbados bijv! Die opmerkingen van chandler! hahaha. En ik vond het eigenlijk ook wel cool dat Rachel en Joey iets krijgen (al ben ik blij dat ze uiteindelijk met Ross is hoor!!) Maar dat was best schattig. En Mike!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:31 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
eensch. seizoen 9 vind ik ook het minst. zeker nadat oprah begon te zeiken in een interview: "ooh wat goed dat ross een zwarte vriendin kreeg"versterk de apartheid nog even met zo'n opmerking
![]()
Ik vind het cooler als het haar van Monica geknipt wordt door Phoebequote:Op woensdag 20 juni 2007 21:46 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja oprah idd! Domme opmerking. Maar sommige dingen van seizoen 9 zijn wel weer geniaal. Met dat haar van monica op barbados bijv! Die opmerkingen van chandler! hahaha. En ik vond het eigenlijk ook wel cool dat Rachel en Joey iets krijgen (al ben ik blij dat ze uiteindelijk met Ross is hoor!!) Maar dat was best schattig. En Mike!!!![]()
Maar seizoen 9 is wel vrij serieus allemaal. Iedereen is al een beetje gesetteld en zo.
BRILJANT! Weet je dat ik OPRECHT in mijn pyama snel naar de free record ben gefietst om het vervolg hierop te kopen!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:37 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Emily is ook een kutMAar ze wordt tenminste goed gestraft: "I Ross, take thee Rachel"
![]()
Dag Emily
![]()
jij bent een echte fanquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:57 schreef Qebbel het volgende:
[..]
BRILJANT! Weet je dat ik OPRECHT in mijn pyama snel naar de free record ben gefietst om het vervolg hierop te kopen!!!HAHA. Ik zat ziek thuis en had een paar boxen friends gekregen t/m seizoen 4 en werd GEK toen Ross Rachel zei!! Daarvoor nooit gevolgd op tv
Maar was meteen verslaafd na het eerste seizoen! Ben nog maar een paar daagjes xtra ziek gebleven, helemaal tot het einde!
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:57 schreef Qebbel het volgende:
BRILJANT! Weet je dat ik OPRECHT in mijn pyama snel naar de free record ben gefietst om het vervolg hierop te kopen!!!HAHA. Ik zat ziek thuis en had een paar boxen friends gekregen t/m seizoen 4 en werd GEK toen Ross Rachel zei!! Daarvoor nooit gevolgd op tv
Maar was meteen verslaafd na het eerste seizoen! Ben nog maar een paar daagjes xtra ziek gebleven, helemaal tot het einde!
![]()
I KNOW!!quote:
Daar zitten wel een aantal leuke stukjes bij ja. Zeker als de anderen niet weten hoe ze erop moeten reageren..Chandler is bijvoorbeeld echt op z'n best in die episode met de ski tripquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad geniaal. Maar ik bedoel dat gedoe daarna, waar ze zo vreemd tegen elkaar doen
.
Vind ik niet. Ik vind hem best grappigquote:
Ik vind het grappig dat de enigste reden waarom hij in de show terecht kwam, was omdat hij als enige wist hoe het cappucino apparaat werktequote:Op woensdag 20 juni 2007 22:08 schreef Patch het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat ze zo weinig gebruik gemaakt hebben van het karakter van Gunther![]()
Idd vind ik ook daar hadden ze echt veel meer mee kunnen doenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:08 schreef Patch het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat ze zo weinig gebruik gemaakt hebben van het karakter van Gunther![]()
Ja dat mens dat haar naam geeneens Nederlands kan uitspreken(S3)quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:16 schreef Qebbel het volgende:
Mikey is so cute. Ik vind m zo gezellig bij phoebe. Beter dan die science dude, al was dat ook wel weer grappig. Maar mike is zo lekker normaal en dat vind ik wel leuk bij phoeps. Ik heb echt zitten kwijlen bij dat huwelijk.
Maar Gunther idd, hij is toch zogenaamd nederlands??
Valt het jullie trouwens ook op dat ze best vaak grappen maken over Nederland in Friends?? En echt hele foute grappen ook!? Behalve dat Chandler zegt "Thank you Amsterdam" (wel geniaal).
Marga/Dutch, die russischequote:Op woensdag 20 juni 2007 22:19 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja dat mens dat haar naam geeneens Nederlands kan uitspreken(S3)
Idd, echt zo'n zogenaamd geil wijf, waaraan je al van 10 km afstand kunt zien dat ze uit een oostblokland gevlucht is. Verre van alles wat ooit met Nederland te maken heeft gehad.quote:
Ik denk dat ik dan de hele nacht Friends lig te kijkenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:02 schreef Retarded het volgende:
Hoeft maar 5 minuten te duren en ik lig al te pitten hoor
Ik had echt tranen van het lachenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Pivot!Een van de leukste scènes.
Die blooper daarvan ook.
Ik heb wel het idee om een keer Joey die een antwoordaparaat na doet op mijn mobiel te zetten. "You have one new message, please pass the pie"quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Vooral dat hoge stemmetje van Ross
Misschien maar eens als ringtone gebruiken![]()
"It's too much"quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:16 schreef Dizer het volgende:
Oh, en de bloobers van: "It taste like FEET!"
Die zijn nog beter. Joey zo van: "Whehe... you hit a high note there.. FEET"
Dat slapen: same as me!!! Elke avond heerlijk indoezelen met friends op de achtergrond. Helaas heb ik verder helemaal geen gadgets, die mokken lijken me het einde! Wat ik nu wel heb ontdekt (ben trots op mezelf, want het is een beetje ingewikkeld), je kunt dus filmpjes op je ipod zetten, en ik heb die dus helemaal volgestampt met friends!!!! Nog beter slapen; doe oordopjes in en zonder licht van tv, slaap je als een roos! Plus dat je overal friends mee naartoe kunt nemen en kunt kijken in de tram of trein bijvoorbeeld. Yay!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:02 schreef Retarded het volgende:
Die-hard fan van het eerste uur! Ik ben halverwege seizoen 1 op tv in gestapt, toen waren de video's nog niet uit. Ik heb hier alles op video en op dvd .... als ik niet in slaap kan komen: FRIENDSoogjes dicht (ken toch ALLES uit mn kop), die beelden zie ik wel in mn hoofd. Hoeft maar 5 minuten te duren en ik lig al te pitten hoor
verdere verzameling bestaat uit:
boek seizoen 1
boek 10 years Friends
soundtrack
single I'll be there for you
Central Perk mokken in 4 kleuren
kartonnen display van bijna 2 meter hoog (weggeborgen, helaas geen ruimte meer)
6-tal posters, waarvan 2 hangen
Heb ik ook eens gedaan met mijn mobiel. Maar ik hield toch wat weinig ruimte over voor wat lekkere muziek in de trein.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:18 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Dat slapen: same as me!!! Elke avond heerlijk indoezelen met friends op de achtergrond. Helaas heb ik verder helemaal geen gadgets, die mokken lijken me het einde! Wat ik nu wel heb ontdekt (ben trots op mezelf, want het is een beetje ingewikkeld), je kunt dus filmpjes op je ipod zetten, en ik heb die dus helemaal volgestampt met friends!!!! Nog beter slapen; doe oordopjes in en zonder licht van tv, slaap je als een roos! Plus dat je overal friends mee naartoe kunt nemen en kunt kijken in de tram of trein bijvoorbeeld. Yay!!![]()
Hoe verslaafd kunt je zijn...![]()
Doe het trouwens nou bijna nooit meer, maar toen ik t net ontdekt had... Best genant soms ook, trouwens. Zit je opeens keihard te lachen in de tram in je uppie...![]()
Ik vroeg het me inderdaad af, FOEI!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:27 schreef 2Mini het volgende:
Mochten er nog mensen zijn die zie afvroegen waar de Trivia blijft..
Ik moest vanmiddag opeens weg.. morgenochtend staat ie erop
Zitten idd een paar nieuwe tussenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:31 schreef Qebbel het volgende:
Hier (youtube bloopers) zit die ook tussen. Aantal bloopers kende ik niet eens,
Ik kende ze allemaal al.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:31 schreef Qebbel het volgende:
Hier (youtube bloopers) zit die ook tussen. Aantal bloopers kende ik niet eens,
"What the hell happend on that beach..."![]()
Hahahaha!! Geweldig!!!quote:
Ja, ik dus ook!!! Waar kopen we die?????quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:30 schreef BloodyLotte het volgende:
Central Perk mokken?Omg, die moet ik hebben!
ik ook!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:33 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook!!! Waar kopen we die?????![]()
Ik heb ze bij de Ikea gekocht. In ieder geval.. netzo grootquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:30 schreef BloodyLotte het volgende:
heb je ook zulke stoelen als chandler en joey?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb ze bij de Ikea gekocht. In ieder geval.. netzo groot
Whahaha, mijn vriend wil die....quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:38 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
heb je ook zulke stoelen als chandler en joey?
Monicaquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:40 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Whahaha, mijn vriend wil die....Maar I don't think so
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:41 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Monicawees blij dat hij niet zo'n hond heeft
![]()
TOW the blackoutquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:57 schreef 2Mini het volgende:
Ja hoor! Moet mij weer gebeuren!
Dus ik ben lekker aan het kloten met de Friends Trivia Lay-out..
SLAAN DE STOPPEN HIER DOOR!
En neee.. niet het hele huis.. alleen mijn kamer, de woonkamer en mijn moeders tv!
Gaar huis..!
Ik mag weer opnieuw, tenminste, van waar ik was gebleven, beginnen..
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:30 schreef BloodyLotte het volgende:
aflevering 1.06.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:13 schreef BrainOverfloW het volgende:
@ Retarded: Waar was nou jou quote van die extended editie. "No... not that song" ?
bestaat wel, maar dan op de USA extended box. Seizoen 6 t/m heeft bloopers, en iedere seizeon heeft extra's.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:26 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Hahahaha!! Geweldig!!!![]()
Snap ook niet waarom ze niet meer bloopers en andere achtergrond info op die dvd's zetten. Ook ik zou het als eerste kopen. Wat staat er nu op? 3 bloopers en 'friends all over the world'. FUN! Not!
Kreeg je jaren geleden bij FRS als premium bij 4 videobanden van Friends. Was een speciale Friends-week toen ofzo.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:33 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook!!! Waar kopen we die?????![]()
Klopt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:16 schreef Qebbel het volgende:
Valt het jullie trouwens ook op dat ze best vaak grappen maken over Nederland in Friends?? En echt hele foute grappen ook!? Behalve dat Chandler zegt "Thank you Amsterdam" (wel geniaal).
"Jij heb sex met ezels"quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:16 schreef Qebbel het volgende:
Tja, ik begreep dat die USA boxen sowieso veel beter zijn. Toch eens kijken of ik die ergens op de kop kan tikken..quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:37 schreef Retarded het volgende:
[..]
bestaat wel, maar dan op de USA extended box. Seizoen 6 t/m heeft bloopers, en iedere seizeon heeft extra's.
LEUK!!! (jaloers, jaloers..quote:Kreeg je jaren geleden bij FRS als premium bij 4 videobanden van Friends. Was een speciale Friends-week toen ofzo.
Fotootje
[img=http://img249.imageshack.us/img249/7521/mokkeniy7.th.jpg]
Gunther is toch ook 'dutch'?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt.
In seizoen 1 wordt er ook Nederlands gepraat in "The one with the fake Monica"
En dan heb je idd nog " The one with the Football" uit seizoen 3 en "The one with the chain" uit seizoen 8.
Chandler die eigenlijk nooit geheel van z'n rookverslaving af komt blijf ik toch wel een van de meest hilarische dingen vinden uit Friends. Vooral in aflevering 3 uit seizoen 1, dat hij stiekem achter z'n bureau zit te paffen
Ja, zo ook Monica, die niet Monica was, maar de creditcard had gestolen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:55 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
Gunther is toch ook 'dutch'?
ja in Ross' gebouw.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:30 schreef 2Mini het volgende:
En volgens mij een vrouw dat op sterven lag, weet niet meer precies hoe dat was.. maar er werd bedankt voor de bloemen
Nederlands klinkt wel gaar in de seriequote:Op donderdag 21 juni 2007 14:37 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja in Ross' gebouw.
toen gingen Ross en Rachel kijken voor dat appartement voor Rachel
seizoen 5 uit me hoofd gezegd..quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:40 schreef MaxMark het volgende:
Ben na een maandje of twee voor het eerst alle afleveringen bijlangs geweest, erg leuk
Alleen heb ik op de een of andere manier de aflevering waar ze zo lang mogelijk met de bal gooien gemist. Weet iemand welke aflevering (en welk seizoen) dat is?
http://www.tv.com/friends(...)ode/462/summary.htmlquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:40 schreef MaxMark het volgende:
Ben na een maandje of twee voor het eerst alle afleveringen bijlangs geweest, erg leuk
Alleen heb ik op de een of andere manier de aflevering waar ze zo lang mogelijk met de bal gooien gemist. Weet iemand welke aflevering (en welk seizoen) dat is?
Seizoen 5, aflevering 21, 'The One With The Ball'quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:40 schreef MaxMark het volgende:
klopt http://www.imdb.com/title/tt0583575/quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Seizoen 5, aflevering 21, 'The One With The Ball'
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:59 schreef 2Mini het volgende:
Ow ja... mensen... Friends Trivia loopt hè
Friends Trivia
TOW No One's Readyquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:32 schreef Nesle het volgende:
En hier loopt het meteen dood
Goeeeeed.... nou wat is jullie favoriete aflevering?
Ik vind altijd TOW 'insert persoon hier' finds out-afleveringen wel leuk. Vooral die waarin Chandler z'n mond voorbij praat, waardoor Rachel erachter komt dat Ross haar leuk vindtquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:32 schreef Nesle het volgende:
Dat was een perfecte aflevering geweest om eens live te doenquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
TOW No One's Ready. Die steekt er toch echt boven uit
.
Jep. Maar hij was niet helemaal realtime, dus dan zou hij wel anders zijn geweest...quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:46 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat was een perfecte aflevering geweest om eens live te doen [afbeelding]
Mja, maar realtimer heb ik ze niet gezien, helaas.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jep. Maar hij was niet helemaal realtime, dus dan zou hij wel anders zijn geweest...
en als Chandler vertelt over Joanna, Joey: ie ie iequote:Op donderdag 21 juni 2007 19:52 schreef ruud_fr het volgende:
idd, Chandler en Rachel in dat kantoor
en Joey met die encyclopedie
TOW Ross is finequote:Op donderdag 21 juni 2007 18:32 schreef Nesle het volgende:
The One With the Rumorquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:32 schreef Nesle het volgende:
TOW everybody finds out!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:32 schreef Nesle het volgende:
Bring on the yams..quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:55 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Rachel was raised like a girl, but still had a hint of a penis..
Vind ik ook 1 van mijn lievelings afleveringen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:38 schreef Qebbel het volgende:
[..]
TOW everybody finds out!!
Dat stuk met Phoebe; "MY EYES, MY EYES!!"![]()
En daarna Ross; Yeeeeay!
dat gezicht van Rossquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:28 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind dit stukje zooo ontzettend grappig
Phoebe & Pacman
Dat laatste van de smelly cat song kende ik nog nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Als we toch met linkjes gaan strooien:
Phoebe - Smelly cat[afbeelding]
En de clip.
Dat is dan DAvid die grappig is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:09 schreef DuranK het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik vind hem best grappig![]()
Wat ik wel echt super grappig vind, is als hij Phoebe in Barbados ten huwelijk vraagt, Phoebe nee zegt, en David super droog zegt: 'ehm.. Haha'
![]()
![]()
![]()
het leukste is hoe Ross op het eind loopt te krijssen en te springenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Phoebe finds out.
My eyes! My eyes!
Ik lig elke keer weer in een deuk.
Jaaaa, dat is zo'n tof stukje, maar ik wist nooit in welke ep het wasquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:28 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind dit stukje zooo ontzettend grappig
Phoebe & Pacman
En ik merk dat ik het beter niet kan kijken op mn stagequote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaa, dat is zo'n tof stukje, maar ik wist nooit in welke ep het was
Ja alleen de R1 uitgaven bevatten de extende versions.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:58 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Vraagje:
Op welke box(en) staan die extended versions? Zijn dat alleen de amerikaanse uitgaves?
Nah, best wel afgekeken van Married with Children.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Phoebe finds out.
My eyes! My eyes!
Ik lig elke keer weer in een deuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |