Ja, ik dus ook!!! Waar kopen we die?????quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:30 schreef BloodyLotte het volgende:
Central Perk mokken?Omg, die moet ik hebben!
ik ook!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:33 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook!!! Waar kopen we die?????![]()
Ik heb ze bij de Ikea gekocht. In ieder geval.. netzo grootquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:30 schreef BloodyLotte het volgende:
heb je ook zulke stoelen als chandler en joey?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb ze bij de Ikea gekocht. In ieder geval.. netzo groot
Whahaha, mijn vriend wil die....quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:38 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
heb je ook zulke stoelen als chandler en joey?
Monicaquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:40 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Whahaha, mijn vriend wil die....Maar I don't think so
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:41 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Monicawees blij dat hij niet zo'n hond heeft
![]()
TOW the blackoutquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:57 schreef 2Mini het volgende:
Ja hoor! Moet mij weer gebeuren!
Dus ik ben lekker aan het kloten met de Friends Trivia Lay-out..
SLAAN DE STOPPEN HIER DOOR!
En neee.. niet het hele huis.. alleen mijn kamer, de woonkamer en mijn moeders tv!
Gaar huis..!
Ik mag weer opnieuw, tenminste, van waar ik was gebleven, beginnen..
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:30 schreef BloodyLotte het volgende:
aflevering 1.06.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:13 schreef BrainOverfloW het volgende:
@ Retarded: Waar was nou jou quote van die extended editie. "No... not that song" ?
bestaat wel, maar dan op de USA extended box. Seizoen 6 t/m heeft bloopers, en iedere seizeon heeft extra's.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:26 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Hahahaha!! Geweldig!!!![]()
Snap ook niet waarom ze niet meer bloopers en andere achtergrond info op die dvd's zetten. Ook ik zou het als eerste kopen. Wat staat er nu op? 3 bloopers en 'friends all over the world'. FUN! Not!
Kreeg je jaren geleden bij FRS als premium bij 4 videobanden van Friends. Was een speciale Friends-week toen ofzo.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:33 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook!!! Waar kopen we die?????![]()
Klopt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:16 schreef Qebbel het volgende:
Valt het jullie trouwens ook op dat ze best vaak grappen maken over Nederland in Friends?? En echt hele foute grappen ook!? Behalve dat Chandler zegt "Thank you Amsterdam" (wel geniaal).
"Jij heb sex met ezels"quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:16 schreef Qebbel het volgende:
Valt het jullie trouwens ook op dat ze best vaak grappen maken over Nederland in Friends?? En echt hele foute grappen ook!? Behalve dat Chandler zegt "Thank you Amsterdam" (wel geniaal).
Tja, ik begreep dat die USA boxen sowieso veel beter zijn. Toch eens kijken of ik die ergens op de kop kan tikken..quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:37 schreef Retarded het volgende:
[..]
bestaat wel, maar dan op de USA extended box. Seizoen 6 t/m heeft bloopers, en iedere seizeon heeft extra's.
LEUK!!! (jaloers, jaloers..quote:Kreeg je jaren geleden bij FRS als premium bij 4 videobanden van Friends. Was een speciale Friends-week toen ofzo.
Fotootje
[img=http://img249.imageshack.us/img249/7521/mokkeniy7.th.jpg]
Gunther is toch ook 'dutch'?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt.
In seizoen 1 wordt er ook Nederlands gepraat in "The one with the fake Monica"
En dan heb je idd nog " The one with the Football" uit seizoen 3 en "The one with the chain" uit seizoen 8.
Chandler die eigenlijk nooit geheel van z'n rookverslaving af komt blijf ik toch wel een van de meest hilarische dingen vinden uit Friends. Vooral in aflevering 3 uit seizoen 1, dat hij stiekem achter z'n bureau zit te paffen
Ja, zo ook Monica, die niet Monica was, maar de creditcard had gestolen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:55 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
Gunther is toch ook 'dutch'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |