ja in Ross' gebouw.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:30 schreef 2Mini het volgende:
En volgens mij een vrouw dat op sterven lag, weet niet meer precies hoe dat was.. maar er werd bedankt voor de bloemen
Nederlands klinkt wel gaar in de seriequote:Op donderdag 21 juni 2007 14:37 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja in Ross' gebouw.
toen gingen Ross en Rachel kijken voor dat appartement voor Rachel
seizoen 5 uit me hoofd gezegd..quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:40 schreef MaxMark het volgende:
Ben na een maandje of twee voor het eerst alle afleveringen bijlangs geweest, erg leuk
Alleen heb ik op de een of andere manier de aflevering waar ze zo lang mogelijk met de bal gooien gemist. Weet iemand welke aflevering (en welk seizoen) dat is?
http://www.tv.com/friends(...)ode/462/summary.htmlquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:40 schreef MaxMark het volgende:
Ben na een maandje of twee voor het eerst alle afleveringen bijlangs geweest, erg leuk
Alleen heb ik op de een of andere manier de aflevering waar ze zo lang mogelijk met de bal gooien gemist. Weet iemand welke aflevering (en welk seizoen) dat is?
Seizoen 5, aflevering 21, 'The One With The Ball'quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:40 schreef MaxMark het volgende:
klopt http://www.imdb.com/title/tt0583575/quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Seizoen 5, aflevering 21, 'The One With The Ball'
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:59 schreef 2Mini het volgende:
Ow ja... mensen... Friends Trivia loopt hè
Friends Trivia
TOW No One's Readyquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:32 schreef Nesle het volgende:
En hier loopt het meteen dood
Goeeeeed.... nou wat is jullie favoriete aflevering?
Ik vind altijd TOW 'insert persoon hier' finds out-afleveringen wel leuk. Vooral die waarin Chandler z'n mond voorbij praat, waardoor Rachel erachter komt dat Ross haar leuk vindtquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:32 schreef Nesle het volgende:
Dat was een perfecte aflevering geweest om eens live te doenquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
TOW No One's Ready. Die steekt er toch echt boven uit
.
Jep. Maar hij was niet helemaal realtime, dus dan zou hij wel anders zijn geweest...quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:46 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat was een perfecte aflevering geweest om eens live te doen [afbeelding]
Mja, maar realtimer heb ik ze niet gezien, helaas.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jep. Maar hij was niet helemaal realtime, dus dan zou hij wel anders zijn geweest...
en als Chandler vertelt over Joanna, Joey: ie ie iequote:Op donderdag 21 juni 2007 19:52 schreef ruud_fr het volgende:
idd, Chandler en Rachel in dat kantoor
en Joey met die encyclopedie
TOW Ross is finequote:Op donderdag 21 juni 2007 18:32 schreef Nesle het volgende:
The One With the Rumorquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:32 schreef Nesle het volgende:
TOW everybody finds out!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:32 schreef Nesle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |