MEN..?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:22 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Vanavond zet ik de trivia in MEN.. ben bezig met lay-out enzo
dat je daar nog over na moet denkenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:51 schreef Paaskonijn het volgende:
AAH nu moet ik kiezen tussen Friends en Nederlands elftal..
Denk dat ik Friends kies en af en toe zap naar voetbal
maar deze afleveringen zijn juist zo geweldigquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:24 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik ookMaar ik kijk Friends alleen via mijn dvd's, en dan kijk ik er meteen 4 tegelijk ofzo
![]()
Binnekort zie ik ze vast wel, als ik klaar ben met seizoen 2 van housequote:Op woensdag 20 juni 2007 19:24 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
maar deze afleveringen zijn juist zo geweldig![]()
house is ook coolquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:40 schreef DuranK het volgende:
[..]
Binnekort zie ik ze vast wel, als ik klaar ben met seizoen 2 van house![]()
Seizoen 7 vond ik het minst leuk, al dat voorbereiden voor die trouwerij vond ik minder. Dat betekent niet dat ik niet dubbel kan liggen om sommige afleveringenquote:
Maar seizoen 3 is dan wel een van de beste seizoenenquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:08 schreef Dizer het volgende:
Ik vind wel het einde van seizoen 2 geen ruk aan. Wel grappig, maar niet zo van..![]()
![]()
OMG ik moet nuj seizoen 3 erin stoppen
.
De break-up zelf vind ik GENIAAL.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar seizoen 3 is dan wel een van de beste seizoenen. Behalve dan de break-up van Rachel en Ross
!
Ja dat is inderdaad geniaalquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:25 schreef DuranK het volgende:
[..]
De break-up zelf vind ik GENIAAL.
"We could eat the wax, it's organic!
-Great, food with hair on it
No, not the used wax
- Cause THAT would be crazy?"
"Put anjovis on the pizza!! *rare handbewegingen*
Snap ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad geniaal. Maar ik bedoel dat gedoe daarna, waar ze zo vreemd tegen elkaar doen
.
eensch. seizoen 9 vind ik ook het minst. zeker nadat oprah begon te zeiken in een interview: "ooh wat goed dat ross een zwarte vriendin kreeg"quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:25 schreef DuranK het volgende:
[..]
Mijn minst favoriete seizoen is het gedrocht dat seizoen 9 heetSowieso ben ik een fan van alles voor seizoen 7. Daarna zitten natuurlijk ook leuke afleveringen bij en leuke grappen, maar het wordt zeker minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |