Bring on the yams..quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:55 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Rachel was raised like a girl, but still had a hint of a penis..
Vind ik ook 1 van mijn lievelings afleveringen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:38 schreef Qebbel het volgende:
[..]
TOW everybody finds out!!
Dat stuk met Phoebe; "MY EYES, MY EYES!!"![]()
En daarna Ross; Yeeeeay!
dat gezicht van Rossquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:28 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind dit stukje zooo ontzettend grappig
Phoebe & Pacman
Dat laatste van de smelly cat song kende ik nog nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Als we toch met linkjes gaan strooien:
Phoebe - Smelly cat[afbeelding]
En de clip.
Dat is dan DAvid die grappig is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:09 schreef DuranK het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik vind hem best grappig![]()
Wat ik wel echt super grappig vind, is als hij Phoebe in Barbados ten huwelijk vraagt, Phoebe nee zegt, en David super droog zegt: 'ehm.. Haha'
![]()
![]()
![]()
het leukste is hoe Ross op het eind loopt te krijssen en te springenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Phoebe finds out.
My eyes! My eyes!
Ik lig elke keer weer in een deuk.
Jaaaa, dat is zo'n tof stukje, maar ik wist nooit in welke ep het wasquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:28 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind dit stukje zooo ontzettend grappig
Phoebe & Pacman
En ik merk dat ik het beter niet kan kijken op mn stagequote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaa, dat is zo'n tof stukje, maar ik wist nooit in welke ep het was
Ja alleen de R1 uitgaven bevatten de extende versions.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:58 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Vraagje:
Op welke box(en) staan die extended versions? Zijn dat alleen de amerikaanse uitgaves?
Nah, best wel afgekeken van Married with Children.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Phoebe finds out.
My eyes! My eyes!
Ik lig elke keer weer in een deuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |