correctquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:42 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Chandler die op een hele relaxte bank gaat zitten. Ik geloof bij Pete maar zeker weet ik het niet meer.
Ja.. maar welke combinatie is D-cupquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:00 schreef DuranK het volgende:
[..]
Als ze Cups spelen dat Chandler verzint om geld aan Joey te geven![]()
Ow dan weet ik het niet, ik weet dat de eerste kaarten die hij pakt een 4 en een 9 is, en dat daarna nog een keer de combinatie 2,3 voorkomt, meer kan ik er zo ff niet bedenkenquote:
klopt..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:10 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ow dan weet ik het niet, ik weet dat de eerste kaarten die hij pakt een 4 en een 9 is, en dat daarna nog een keer de combinatie 2,3 voorkomt, meer kan ik er zo ff niet bedenken
Ow ja tuurlijk die 2,3 die ik in gedachte had was idd "a three and a four"quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:11 schreef 2Mini het volgende:
[..]
klopt..Maar het is de 3de hand
"Nothing can beat it.."
graag, het friendstopic is nu niet meer leuk met al die onzinnige vragen/antwoordenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:43 schreef Dizer het volgende:
Kunnen we niet gewoon een aparte Friends Trivia topic openen![]()
doe er dan zelf wat aanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:39 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
graag, het friendstopic is nu niet meer leuk met al die onzinnige vragen/antwoorden![]()
Nu weet ik mquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:11 schreef 2Mini het volgende:
I-kea! this is comfortable
nee, als jij het topic niet interessant genoeg vindt, dan maak je het interessantquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:23 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
mensen verbieden trivia hier neerzetten?![]()
![]()
tja, ik heb eigenlijk weinig zelf te melden tussen al die trivia-onzinquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:25 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
nee, als jij het topic niet interessant genoeg vindt, dan maak je het interessant![]()
Zolang je de link maar hier postquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:54 schreef 2Mini het volgende:
Ik open morgen 2 Friends trivia's in MEN, mocht niemand mij voor zijn..
2?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:54 schreef 2Mini het volgende:
Ik vroeg het me ook al afquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
2?
1 voor beginners en 1 voor gevorderden?
Dan word de losers/amateurs voor mijquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:54 schreef 2Mini het volgende:
Zo mooi hoe ze soaps op de hak nemen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:43 schreef DuranK het volgende:
Dit vind ik ook een super gave scene. Met erica
Friends - Joey is NOT Drake Ramorary
Dat is een van de tofste afleveringenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zo mooi hoe ze soaps op de hak nemen.
"That's right, he's.."
*draait zich om, serieuze blik*
"Hans Ramoray, Drake's evil twin!"
Goeie scene
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is een van de tofste afleveringen.
Dubbelaflevering he, met een shitload aan gastcameo's.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is een van de tofste afleveringen.
The One With The Superbowl Pt 1quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dubbelaflevering he, met een shitload aan gastcameo's.
Op sommige sites heten die afleveringen "TOW after the superbowl"quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
The One With The Superbowl Pt 1
Chris Isaac
Brook Shields![]()
The One With The Superbowl Pt 2
Julia Roberts
Zusje Roberts
Jean-Claude van Damme
Maar waarom heten die afleveringen zo
Nogal logisch eigenlijk, de afleveringen werden uitgezonden na de Superbowl. Daar kijken echt miljoenen Amerikanen naar en dus zijn het ook de best bekeken afleveringen van Friends.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
The One With The Superbowl Pt 1
Chris Isaac
Brook Shields![]()
The One With The Superbowl Pt 2
Julia Roberts
Zusje Roberts
Jean-Claude van Damme
Maar waarom heten die afleveringen zo
Engagement ring gaat eerst bij phoebe in de mond, omdat Monica binnen loopt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:19 schreef miss-scofield het volgende:
Quote:
We're practically kissing
Wie en waarom?
lay-out? wat ben je allemaal van plan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:22 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Engagement ring gaat eerst bij phoebe in de mond, omdat Monica binnen loopt.
Dan gaat ie bij Chandler in de mond, omdat Monica weer de andere kant op loopt.
Vanavond zet ik de trivia in MEN.. ben bezig met lay-out enzo
ja, die komt vanavondquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:10 schreef BloodyLotte het volgende:
If I had to, I'd pee on anyone of you!
Briljant, 1 van de beste quotes van Friends ever.
ja, maar er zijn er vanavond toch 2? of is dat dan de derde?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:15 schreef BloodyLotte het volgende:
Dat is toch de volgende? The One with the jellyfish? Niet die at the beach. toch?
Oh and just so you know... it's NOT that common, it DOESN'T happen to every guy AND IT IS A BIG DEAL!
I KNEW it!
quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Briljant, 1 van de beste quotes van Friends ever.
quote:We have to tell; it's eating me alive!!
"Dug me a hole!"quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Briljant, 1 van de beste quotes van Friends ever.![]()
Don't worry about me falling asleep; I STILL HAVE YOUR LETTER!!!quote:
MEN..?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:22 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Vanavond zet ik de trivia in MEN.. ben bezig met lay-out enzo
dat je daar nog over na moet denkenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:51 schreef Paaskonijn het volgende:
AAH nu moet ik kiezen tussen Friends en Nederlands elftal..
Denk dat ik Friends kies en af en toe zap naar voetbal
maar deze afleveringen zijn juist zo geweldigquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:24 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik ookMaar ik kijk Friends alleen via mijn dvd's, en dan kijk ik er meteen 4 tegelijk ofzo
![]()
Binnekort zie ik ze vast wel, als ik klaar ben met seizoen 2 van housequote:Op woensdag 20 juni 2007 19:24 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
maar deze afleveringen zijn juist zo geweldig![]()
house is ook coolquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:40 schreef DuranK het volgende:
[..]
Binnekort zie ik ze vast wel, als ik klaar ben met seizoen 2 van house![]()
Seizoen 7 vond ik het minst leuk, al dat voorbereiden voor die trouwerij vond ik minder. Dat betekent niet dat ik niet dubbel kan liggen om sommige afleveringenquote:
Maar seizoen 3 is dan wel een van de beste seizoenenquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:08 schreef Dizer het volgende:
Ik vind wel het einde van seizoen 2 geen ruk aan. Wel grappig, maar niet zo van..![]()
![]()
OMG ik moet nuj seizoen 3 erin stoppen
.
De break-up zelf vind ik GENIAAL.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar seizoen 3 is dan wel een van de beste seizoenen. Behalve dan de break-up van Rachel en Ross
!
Ja dat is inderdaad geniaalquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:25 schreef DuranK het volgende:
[..]
De break-up zelf vind ik GENIAAL.
"We could eat the wax, it's organic!
-Great, food with hair on it
No, not the used wax
- Cause THAT would be crazy?"
"Put anjovis on the pizza!! *rare handbewegingen*
Snap ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad geniaal. Maar ik bedoel dat gedoe daarna, waar ze zo vreemd tegen elkaar doen
.
eensch. seizoen 9 vind ik ook het minst. zeker nadat oprah begon te zeiken in een interview: "ooh wat goed dat ross een zwarte vriendin kreeg"quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:25 schreef DuranK het volgende:
[..]
Mijn minst favoriete seizoen is het gedrocht dat seizoen 9 heetSowieso ben ik een fan van alles voor seizoen 7. Daarna zitten natuurlijk ook leuke afleveringen bij en leuke grappen, maar het wordt zeker minder.
Emily is ook een kutquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:36 schreef Qebbel het volgende:
Ik vind die Emily irritant. Dat gezeik dat Ross Rachel niet meer mag zien. En ook voor dat huwelijk al. "Euhw, is reuchel cumming teuhoe?"
Is dat trivia topic al on air trouwens??
Ja oprah idd! Domme opmerking. Maar sommige dingen van seizoen 9 zijn wel weer geniaal. Met dat haar van monica op barbados bijv! Die opmerkingen van chandler! hahaha. En ik vond het eigenlijk ook wel cool dat Rachel en Joey iets krijgen (al ben ik blij dat ze uiteindelijk met Ross is hoor!!) Maar dat was best schattig. En Mike!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:31 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
eensch. seizoen 9 vind ik ook het minst. zeker nadat oprah begon te zeiken in een interview: "ooh wat goed dat ross een zwarte vriendin kreeg"versterk de apartheid nog even met zo'n opmerking
![]()
Ik vind het cooler als het haar van Monica geknipt wordt door Phoebequote:Op woensdag 20 juni 2007 21:46 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja oprah idd! Domme opmerking. Maar sommige dingen van seizoen 9 zijn wel weer geniaal. Met dat haar van monica op barbados bijv! Die opmerkingen van chandler! hahaha. En ik vond het eigenlijk ook wel cool dat Rachel en Joey iets krijgen (al ben ik blij dat ze uiteindelijk met Ross is hoor!!) Maar dat was best schattig. En Mike!!!![]()
Maar seizoen 9 is wel vrij serieus allemaal. Iedereen is al een beetje gesetteld en zo.
BRILJANT! Weet je dat ik OPRECHT in mijn pyama snel naar de free record ben gefietst om het vervolg hierop te kopen!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:37 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Emily is ook een kutMAar ze wordt tenminste goed gestraft: "I Ross, take thee Rachel"
![]()
Dag Emily
![]()
jij bent een echte fanquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:57 schreef Qebbel het volgende:
[..]
BRILJANT! Weet je dat ik OPRECHT in mijn pyama snel naar de free record ben gefietst om het vervolg hierop te kopen!!!HAHA. Ik zat ziek thuis en had een paar boxen friends gekregen t/m seizoen 4 en werd GEK toen Ross Rachel zei!! Daarvoor nooit gevolgd op tv
Maar was meteen verslaafd na het eerste seizoen! Ben nog maar een paar daagjes xtra ziek gebleven, helemaal tot het einde!
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:57 schreef Qebbel het volgende:
BRILJANT! Weet je dat ik OPRECHT in mijn pyama snel naar de free record ben gefietst om het vervolg hierop te kopen!!!HAHA. Ik zat ziek thuis en had een paar boxen friends gekregen t/m seizoen 4 en werd GEK toen Ross Rachel zei!! Daarvoor nooit gevolgd op tv
Maar was meteen verslaafd na het eerste seizoen! Ben nog maar een paar daagjes xtra ziek gebleven, helemaal tot het einde!
![]()
I KNOW!!quote:
Daar zitten wel een aantal leuke stukjes bij ja. Zeker als de anderen niet weten hoe ze erop moeten reageren..Chandler is bijvoorbeeld echt op z'n best in die episode met de ski tripquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad geniaal. Maar ik bedoel dat gedoe daarna, waar ze zo vreemd tegen elkaar doen
.
Vind ik niet. Ik vind hem best grappigquote:
Ik vind het grappig dat de enigste reden waarom hij in de show terecht kwam, was omdat hij als enige wist hoe het cappucino apparaat werktequote:Op woensdag 20 juni 2007 22:08 schreef Patch het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat ze zo weinig gebruik gemaakt hebben van het karakter van Gunther![]()
Idd vind ik ook daar hadden ze echt veel meer mee kunnen doenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:08 schreef Patch het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat ze zo weinig gebruik gemaakt hebben van het karakter van Gunther![]()
Ja dat mens dat haar naam geeneens Nederlands kan uitspreken(S3)quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:16 schreef Qebbel het volgende:
Mikey is so cute. Ik vind m zo gezellig bij phoebe. Beter dan die science dude, al was dat ook wel weer grappig. Maar mike is zo lekker normaal en dat vind ik wel leuk bij phoeps. Ik heb echt zitten kwijlen bij dat huwelijk.
Maar Gunther idd, hij is toch zogenaamd nederlands??
Valt het jullie trouwens ook op dat ze best vaak grappen maken over Nederland in Friends?? En echt hele foute grappen ook!? Behalve dat Chandler zegt "Thank you Amsterdam" (wel geniaal).
Marga/Dutch, die russischequote:Op woensdag 20 juni 2007 22:19 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja dat mens dat haar naam geeneens Nederlands kan uitspreken(S3)
Idd, echt zo'n zogenaamd geil wijf, waaraan je al van 10 km afstand kunt zien dat ze uit een oostblokland gevlucht is. Verre van alles wat ooit met Nederland te maken heeft gehad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |