Game onquote:Ok, mensen. Hier een gek idee. Ik ben wel voor een Friends meet. Het is hier altijd supergezellig. We hebben dan genoeg om over te praten. Wie is er voor?
Ik zou zeggen:
- zaterdag 22 september
- Utrecht (lekker centraal)
- Wat drinken bij winkel van sinkel en daarna lekker ergens wat gaan eten!
Wie gaat er mee?
- Dizer
- MissBliss
- DuranK
Misschien:
- Rianne84
- Fir3fly
- Piles
Rachel's vader.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:28 schreef 2Mini het volgende:
Van wie zijn deze drankjes?
- Scotch neat (als ik mij niet vergis.. maar ik kan het fout hebben.. ben net wakker)
Jij bent best wel een freak :$quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:29 schreef Jojoortje het volgende:
2 pizza's!
Voor 100 euro heb je 30 DVD's vol met 8 afleveringen per dvdquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij bent best wel een freak :$
Maar zijn de Friends afleveringen nergens op internet te zien?
Je wil niet weten hoevaak ik aan de Joey Special ben gegaanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:29 schreef Jojoortje het volgende:
2 pizza's!
Zo rijk ben ik dus nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor 100 euro heb je 30 DVD's vol met 8 afleveringen per dvd.
volgens mij zag ik ze laatst nog voor 140, waar zijn ze 100 euro?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor 100 euro heb je 30 DVD's vol met 8 afleveringen per dvd.
* Wat is de naam van de meid die hem koos?quote:Mini-wave in celebration of me!
quote:Guys, guys! Come on, it's Thanksgiving! It's not important who wins or loses. The important thing is, the Dutch girl picked me! Me! Not you! Holland loves Chandler! Thank you, Amsterdam! Good night!
Media Markt, Vroom en Dreesman..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:38 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
volgens mij zag ik ze laatst nog voor 140, waar zijn ze 100 euro?
-quote:* Wat is de naam van de meid die hem koos?
The Geller-cupquote:* Waar speelde de teams voor?
Een houten trol op een standaardquote:* Beschrijf het?
Toch een of andere sprookjeswereld?quote:* Wat is volgens Joey 'The Netherlands'?
-quote:* Waar haalde Rachel de pretzel vandaan?
Phoebe die haar shirt omhoog trokquote:* Wat was de afleidingstruc van het meidenteam?
9?quote:* Wat was het rugnummer van Joey's favorite jersey? (moeilijke)
-quote:* Naam episode, welk seizoen?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:38 schreef 2Mini het volgende:
[..]
* Wat is de naam van de meid die hem koos? Dutch(echte weet ik niet meer)
* Waar speelde de teams voor? Geller cup
* Beschrijf het? American Football
* Wat is volgens Joey 'The Netherlands'? Capitol of Holland
* Waar haalde Rachel de pretzel vandaan? Winkel verderop?
* Wat was de afleidingstruc van het meidenteam? Shirt omhoog
* Wat was het rugnummer van Joey's favorite jersey? (moeilijke) ?
* Naam episode, welk seizoen? ?
Dit zijn een paar die ik kan verzinnen over 1 episode
MediaMarkt, FreeRecordShop, Makro, Kruidvat.. noem maar opquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:38 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
volgens mij zag ik ze laatst nog voor 140, waar zijn ze 100 euro?
- Margaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:38 schreef 2Mini het volgende:
[..]
* Wat is de naam van de meid die hem koos?
* Waar speelde de teams voor?
* Beschrijf het?
* Wat is volgens Joey 'The Netherlands'?
* Waar haalde Rachel de pretzel vandaan?
* Wat was de afleidingstruc van het meidenteam?
* Wat was het rugnummer van Joey's favorite jersey? (moeilijke)
* Naam episode, welk seizoen?
quote:
tnxquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
MediaMarkt, FreeRecordShop, Makro, Kruidvat.. noem maar op.
Weetje, van de week had ik gewoon een pen en een papier erbij gepaktquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:44 schreef miss-scofield het volgende:
Elke keer als ik Friends kijk dan denk ik: 'Ja, dat is een leuke quote voor Fok!'. Maar als ik dan de volgende dag achter de pc zit..weet ik hem niet meer!!
En ben vaak te langzaam om te reageren hier, dan is het goede antwoord al gegeven!
Dat eerste heb ik ook,quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:44 schreef miss-scofield het volgende:
Elke keer als ik Friends kijk dan denk ik: 'Ja, dat is een leuke quote voor Fok!'. Maar als ik dan de volgende dag achter de pc zit..weet ik hem niet meer!!
En ben vaak te langzaam om te reageren hier, dan is het goede antwoord al gegeven!
Can I be still slower?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:44 schreef miss-scofield het volgende:
Dat is wel een goed idee ja!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weetje, van de week had ik gewoon een pen en een papier erbij gepakt
Ik weet wel wie en waarom gezegd worden...maar niet precies seizoen 4, disc 2 aflevering 6quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat eerste heb ik ook,
Maar meestal weetik de antwoorden geen eens,,
Alleen net wel
was laatst op tv
Ik ben voor...En dan met kudosysteem.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:43 schreef Dizer het volgende:
Kunnen we niet gewoon een aparte Friends Trivia topic openen![]()
Ja maar, wat moeten we hier doen danquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zal het met de Mods van FTR hebben.
Cheater, cheater... compulsive eater!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:38 schreef 2Mini het volgende:
Jullie zijn snel
Komen de antwoorden!
[..]
* Wat is de naam van de meid die hem koos? Dutch/ Marga
* Waar speelde de teams voor? The Gellar Cup
* Beschrijf het? A troll-doll nailed on a 2 by 4
* Wat is volgens Joey 'The Netherlands'? Sprookjesland van Peter Pan en Tinkerbell
* Waar haalde Rachel de pretzel vandaan? She went very long
* Wat was de afleidingstruc van het meidenteam? flashen
* Wat was het rugnummer van Joey's favorite jersey? (moeilijke) 22
* Naam episode, welk seizoen? TOW the football, seizoen 3 episode 9, disc 2 front
[..]
Haha, ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja maar, wat moeten we hier doen dan?
Normaal lullen over friends. Nu zijn minimaal de helft van de postsquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja maar, wat moeten we hier doen dan?
Ross zegt het, iets met Mark.. moeilijk...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:08 schreef ruud_fr het volgende:
"I hope he does" (met de nadruk op does)
wie, waarom, waar?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:11 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ross zegt het, iets met Mark.. moeilijk...
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:08 schreef ruud_fr het volgende:
"I hope he does" (met de nadruk op does)
wie, waarom, waar?
ja, maar dan weet je het meteenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:14 schreef miss-scofield het volgende:
[..]Geen idee... lastig! Weet je de zin ervoor nog?
Ow wacht ff.. ik weet volgens mij alleen wie het gezegd heeft.. maar waarom.. moeilijk!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:17 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja, maar dan weet je het meteen
het is niet in New York
http://www.imdb.com/title/tt0583593/quotesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:33 schreef Patch het volgende:
Zegt hij echt "pivot" ja?
ergens een bronvermelding?
Ik verstond namelijk altijd "tipit".....
Ik verstond het ook nooit goed...ik ga meteen ff kijkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:33 schreef Patch het volgende:
Zegt hij echt "pivot" ja?
ergens een bronvermelding?
Ik verstond namelijk altijd "tipit".....
Helaas vind ik zelfs imdb geen rotshard-bewijs...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:39 schreef 2Mini het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0583593/quotes
Hij zei 100 % pivotquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:47 schreef Patch het volgende:
Helaas vind ik zelfs imdb geen rotshard-bewijs...
Zelfs IMDB maakt fouten...
Ik prop em wel ff in me dvd speler en bekijk de english subtitle for hearing bla blaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:47 schreef Patch het volgende:
[..]
Helaas vind ik zelfs imdb geen rotshard-bewijs...
Zelfs IMDB maakt fouten...
BINGO!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
Oja natuurlijk!In Londen was dat! Joey vroeg aan Chandler of Ross niet gedacht heeft dat ze naar de badkamer gingen omdat ze zich uncomfortable voelden...
Chandler: I hope he does!![]()
ik meen dat ik dat toentertijd ook heb gedaan, ik geloof niet dat ze het ondertiteld hadden, wel?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:51 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ik prop em wel ff in me dvd speler en bekijk de english subtitle for hearing bla bla
back in 5quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:55 schreef Patch het volgende:
[..]
ik meen dat ik dat toentertijd ook heb gedaan, ik geloof niet dat ze het ondertiteld hadden, wel?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
Oja natuurlijk!In Londen was dat! Joey vroeg aan Chandler of Ross niet gedacht heeft dat ze naar de badkamer gingen omdat ze zich uncomfortable voelden...
Chandler: I hope he does!![]()
Wie?quote:Put your hands together....
Joey..quote:
Jij bent snel..ik kijk meteen de hele afleveringquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:01 schreef 2Mini het volgende:
English subtitles for hearing impaired geeft aan: Pivot! Pivot! Pivot! Pivot! Pivot!
Men, wat gaat dit snel, en ik ken al die quotes nietquote:Pivot! Pivot! Pivot! PIVOT!
Shut up! Shut up! SHUT UUUUUP!!!
Join the clubquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Men, wat gaat dit snel, en ik ken al die quotes niet
Ik dacht aan Pib it ofzo.. nooit echt geweten wat hij bedoelde, totdat ik de ondertiteling lasquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:09 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Jij bent snel..ik kijk meteen de hele afleveringHaha!!
Maar idd, pivot.. Onduidelijk te verstaan, behalve als Chandler het zegt!
Joey.. cannot choose between giving up sex or giving up food..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:18 schreef miss-scofield het volgende:
Deze vind ik het leukst:
[..]
Te makkelijk ook
Ik ben leip als Chandler.. zo dom als Joey.. maar af en toe intelligent als Ross.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:18 schreef Rianne84 het volgende:
miss-scofield, jij ging toch ook naar de meet? afhankelijk van de tijd?
vraagje: met welke friend identificeren jullie jezelf?
Lijkt me gezellig... ik heb alleen nog steeds geen antwoord gekregenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:18 schreef Rianne84 het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:22 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Joey.. cannot choose between giving up sex or giving up food..
ik heb af en toe wel grappen/opmerkingen die Chandler zou kunnen makenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:18 schreef Rianne84 het volgende:
server is de laatste tijd erg traag.. ik verwacht weer een grote serverupdate binnenkortquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:29 schreef DuranK het volgende:
Waarom zie ik deze nou pas5 minuten geleden zag ik hem nog niet
![]()
Phoebe tegen de scheids als ze met Chandler naar de wedstrijd zit te kijken (om Monica niet te hoeven helpen).quote:
Jaaaa, die herken ik!quote:
Jawel!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:45 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Phoebe tegen de scheids als ze met Chandler naar de wedstrijd zit te kijken (om Monica niet te hoeven helpen).
of was het geen vraag?
Euhm... Phoebe? Zij is de gekste van het stel... ik zou ook zomaar aan kunnen komen met een sokpop! Maar soms vind ik Phoebe echt stom.. ik vind haar iig niet de leukste van het stel!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:18 schreef Rianne84 het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:47 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft trouwens twee kids... de eerste heet Chandler... de tweede heet Matthew!
Hoe fan kun je zijn van één persoon?!![]()
![]()
quote:I said it was typical.. typical of you, Rachel Green, Queen Rachel, does whatever she wants in her little Rachel land.. *clack*
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:47 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft trouwens twee kids... de eerste heet Chandler... de tweede heet Matthew!
Hoe fan kun je zijn van één persoon?!![]()
![]()
Zal wel van Brad Pitt zijn.quote:
quote:It taste like feet
Ross over Rachel haar vlees-toetjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:56 schreef 2Mini het volgende:
http://youtube.com/watch?v=I-jTmUk3jp8
he he
nog zon leuke thanksgiving quote
[..]
http://youtube.com/watch?v=Tr0LmCTSdI0quote:
http://youtube.com/watch?v=I-v10PwJoH4quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:01 schreef ruud_fr het volgende:
een van de leukste grappen blijft toch "Crap Bag" vind ik
Ik werd onlangs met Phoebe vergeleken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:18 schreef Rianne84 het volgende:
Mike vind ik sowieso een leuk karaterquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:01 schreef ruud_fr het volgende:
een van de leukste grappen blijft toch "Crap Bag" vind ik
Chandler die op een hele relaxte bank gaat zitten. Ik geloof bij Pete maar zeker weet ik het niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:43 schreef DuranK het volgende:
Dit vind ik ook een super gave scene. Met erica
Friends - Joey is NOT Drake Ramorary
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |