Emily is ook een kutquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:36 schreef Qebbel het volgende:
Ik vind die Emily irritant. Dat gezeik dat Ross Rachel niet meer mag zien. En ook voor dat huwelijk al. "Euhw, is reuchel cumming teuhoe?"
Is dat trivia topic al on air trouwens??
Ja oprah idd! Domme opmerking. Maar sommige dingen van seizoen 9 zijn wel weer geniaal. Met dat haar van monica op barbados bijv! Die opmerkingen van chandler! hahaha. En ik vond het eigenlijk ook wel cool dat Rachel en Joey iets krijgen (al ben ik blij dat ze uiteindelijk met Ross is hoor!!) Maar dat was best schattig. En Mike!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:31 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
eensch. seizoen 9 vind ik ook het minst. zeker nadat oprah begon te zeiken in een interview: "ooh wat goed dat ross een zwarte vriendin kreeg"versterk de apartheid nog even met zo'n opmerking
![]()
Ik vind het cooler als het haar van Monica geknipt wordt door Phoebequote:Op woensdag 20 juni 2007 21:46 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja oprah idd! Domme opmerking. Maar sommige dingen van seizoen 9 zijn wel weer geniaal. Met dat haar van monica op barbados bijv! Die opmerkingen van chandler! hahaha. En ik vond het eigenlijk ook wel cool dat Rachel en Joey iets krijgen (al ben ik blij dat ze uiteindelijk met Ross is hoor!!) Maar dat was best schattig. En Mike!!!![]()
Maar seizoen 9 is wel vrij serieus allemaal. Iedereen is al een beetje gesetteld en zo.
BRILJANT! Weet je dat ik OPRECHT in mijn pyama snel naar de free record ben gefietst om het vervolg hierop te kopen!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:37 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Emily is ook een kutMAar ze wordt tenminste goed gestraft: "I Ross, take thee Rachel"
![]()
Dag Emily
![]()
jij bent een echte fanquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:57 schreef Qebbel het volgende:
[..]
BRILJANT! Weet je dat ik OPRECHT in mijn pyama snel naar de free record ben gefietst om het vervolg hierop te kopen!!!HAHA. Ik zat ziek thuis en had een paar boxen friends gekregen t/m seizoen 4 en werd GEK toen Ross Rachel zei!! Daarvoor nooit gevolgd op tv
Maar was meteen verslaafd na het eerste seizoen! Ben nog maar een paar daagjes xtra ziek gebleven, helemaal tot het einde!
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:57 schreef Qebbel het volgende:
BRILJANT! Weet je dat ik OPRECHT in mijn pyama snel naar de free record ben gefietst om het vervolg hierop te kopen!!!HAHA. Ik zat ziek thuis en had een paar boxen friends gekregen t/m seizoen 4 en werd GEK toen Ross Rachel zei!! Daarvoor nooit gevolgd op tv
Maar was meteen verslaafd na het eerste seizoen! Ben nog maar een paar daagjes xtra ziek gebleven, helemaal tot het einde!
![]()
I KNOW!!quote:
Daar zitten wel een aantal leuke stukjes bij ja. Zeker als de anderen niet weten hoe ze erop moeten reageren..Chandler is bijvoorbeeld echt op z'n best in die episode met de ski tripquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad geniaal. Maar ik bedoel dat gedoe daarna, waar ze zo vreemd tegen elkaar doen
.
Vind ik niet. Ik vind hem best grappigquote:
Ik vind het grappig dat de enigste reden waarom hij in de show terecht kwam, was omdat hij als enige wist hoe het cappucino apparaat werktequote:Op woensdag 20 juni 2007 22:08 schreef Patch het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat ze zo weinig gebruik gemaakt hebben van het karakter van Gunther![]()
Idd vind ik ook daar hadden ze echt veel meer mee kunnen doenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:08 schreef Patch het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat ze zo weinig gebruik gemaakt hebben van het karakter van Gunther![]()
Ja dat mens dat haar naam geeneens Nederlands kan uitspreken(S3)quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:16 schreef Qebbel het volgende:
Mikey is so cute. Ik vind m zo gezellig bij phoebe. Beter dan die science dude, al was dat ook wel weer grappig. Maar mike is zo lekker normaal en dat vind ik wel leuk bij phoeps. Ik heb echt zitten kwijlen bij dat huwelijk.
Maar Gunther idd, hij is toch zogenaamd nederlands??
Valt het jullie trouwens ook op dat ze best vaak grappen maken over Nederland in Friends?? En echt hele foute grappen ook!? Behalve dat Chandler zegt "Thank you Amsterdam" (wel geniaal).
Marga/Dutch, die russischequote:Op woensdag 20 juni 2007 22:19 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja dat mens dat haar naam geeneens Nederlands kan uitspreken(S3)
Idd, echt zo'n zogenaamd geil wijf, waaraan je al van 10 km afstand kunt zien dat ze uit een oostblokland gevlucht is. Verre van alles wat ooit met Nederland te maken heeft gehad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |