Ik denk dat ik dan de hele nacht Friends lig te kijkenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:02 schreef Retarded het volgende:
Hoeft maar 5 minuten te duren en ik lig al te pitten hoor
Ik had echt tranen van het lachenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Pivot!Een van de leukste scènes.
Die blooper daarvan ook.
Ik heb wel het idee om een keer Joey die een antwoordaparaat na doet op mijn mobiel te zetten. "You have one new message, please pass the pie"quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Vooral dat hoge stemmetje van Ross
Misschien maar eens als ringtone gebruiken![]()
"It's too much"quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:16 schreef Dizer het volgende:
Oh, en de bloobers van: "It taste like FEET!"
Die zijn nog beter. Joey zo van: "Whehe... you hit a high note there.. FEET"
Dat slapen: same as me!!! Elke avond heerlijk indoezelen met friends op de achtergrond. Helaas heb ik verder helemaal geen gadgets, die mokken lijken me het einde! Wat ik nu wel heb ontdekt (ben trots op mezelf, want het is een beetje ingewikkeld), je kunt dus filmpjes op je ipod zetten, en ik heb die dus helemaal volgestampt met friends!!!! Nog beter slapen; doe oordopjes in en zonder licht van tv, slaap je als een roos! Plus dat je overal friends mee naartoe kunt nemen en kunt kijken in de tram of trein bijvoorbeeld. Yay!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:02 schreef Retarded het volgende:
Die-hard fan van het eerste uur! Ik ben halverwege seizoen 1 op tv in gestapt, toen waren de video's nog niet uit. Ik heb hier alles op video en op dvd .... als ik niet in slaap kan komen: FRIENDSoogjes dicht (ken toch ALLES uit mn kop), die beelden zie ik wel in mn hoofd. Hoeft maar 5 minuten te duren en ik lig al te pitten hoor
verdere verzameling bestaat uit:
boek seizoen 1
boek 10 years Friends
soundtrack
single I'll be there for you
Central Perk mokken in 4 kleuren
kartonnen display van bijna 2 meter hoog (weggeborgen, helaas geen ruimte meer)
6-tal posters, waarvan 2 hangen
Heb ik ook eens gedaan met mijn mobiel. Maar ik hield toch wat weinig ruimte over voor wat lekkere muziek in de trein.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:18 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Dat slapen: same as me!!! Elke avond heerlijk indoezelen met friends op de achtergrond. Helaas heb ik verder helemaal geen gadgets, die mokken lijken me het einde! Wat ik nu wel heb ontdekt (ben trots op mezelf, want het is een beetje ingewikkeld), je kunt dus filmpjes op je ipod zetten, en ik heb die dus helemaal volgestampt met friends!!!! Nog beter slapen; doe oordopjes in en zonder licht van tv, slaap je als een roos! Plus dat je overal friends mee naartoe kunt nemen en kunt kijken in de tram of trein bijvoorbeeld. Yay!!![]()
Hoe verslaafd kunt je zijn...![]()
Doe het trouwens nou bijna nooit meer, maar toen ik t net ontdekt had... Best genant soms ook, trouwens. Zit je opeens keihard te lachen in de tram in je uppie...![]()
Ik vroeg het me inderdaad af, FOEI!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:27 schreef 2Mini het volgende:
Mochten er nog mensen zijn die zie afvroegen waar de Trivia blijft..
Ik moest vanmiddag opeens weg.. morgenochtend staat ie erop
Zitten idd een paar nieuwe tussenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:31 schreef Qebbel het volgende:
Hier (youtube bloopers) zit die ook tussen. Aantal bloopers kende ik niet eens,
Ik kende ze allemaal al.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:31 schreef Qebbel het volgende:
Hier (youtube bloopers) zit die ook tussen. Aantal bloopers kende ik niet eens,
"What the hell happend on that beach..."![]()
Hahahaha!! Geweldig!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |