Ben je nog dikke ofzoquote:Op maandag 18 juni 2007 10:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Hey Goover heb jem ooi opgelost met dat plaatej van jou!
tja, ga dan niet huilen als je een keer een persoon tegenkomt die em reply'd zonder iets erin te zetten onder het motto van "stel maar een fatsoenlijke brief op".quote:Op maandag 18 juni 2007 10:11 schreef denB het volgende:
[..]
Zinnen mag je tegenwoordig met zoveel dingen niet beginnen, dat ik er gewoon schijt aan ben gaan hebben.
Maar
Want
Ik
Rot op man, als ik een zin begin met "want", omdat het zo uit komt doe ik dat -_-
Sok, waarop?quote:
dikke?quote:
jiij spreekt uit ervaring zo te lezenquote:Op maandag 18 juni 2007 10:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
tja, ga dan niet huilen als je een keer een persoon tegenkomt die em reply'd zonder iets erin te zetten onder het motto van "stel maar een fatsoenlijke brief op".
zijn kleine dingetjes die een brief stuk prettiger leesbaar maken.
dronken. Twents woordje voor dronken zijnquote:
Ooho zo.. was t vet?quote:
praat dan ook gewoon nederlands... dan begrijp iedereen je gelijk...!quote:Op maandag 18 juni 2007 10:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
dronken. Twents woordje voor dronken zijn![]()
Hoeft toch niet direct eigen ervaring te zijn? Dat het gebeurt kan ik me goed voorstellen.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
jiij spreekt uit ervaring zo te lezen
Sjorry dacht dat t wel landelijk was geïntroduceerdquote:Op maandag 18 juni 2007 10:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
praat dan ook gewoon nederlands... dan begrijp iedereen je gelijk...!
ik woon in duitsland jeweets...!quote:Op maandag 18 juni 2007 10:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Sjorry dacht dat t wel landelijk was geïntroduceerd![]()
Doet me goehoed. Was t weer niet ontiegelijk verrot?quote:
De zon scheen, maar 1 keer geregend voor approx 5 minquote:Op maandag 18 juni 2007 10:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Doet me goehoed. Was t weer niet ontiegelijk verrot?![]()
mwah, mijn praktijkbegeleider is erg alert op kleine taalfoutjes. kan hem geen ongelijk geven. in de juridische wereld moet het perfect staan.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
jiij spreekt uit ervaring zo te lezen
quote:Op maandag 18 juni 2007 10:47 schreef Leinonlein het volgende:
Hoi allemaaaaal, heb ik veel gemist?
Ben net weer een paar uur terug uit het sprookjesachtige Praag, en nu weer fit aan die arbeit. Wat een bikkel ben ik toch he?
Tof manquote:Op maandag 18 juni 2007 10:46 schreef Sok41 het volgende:
[..]
De zon scheen, maar 1 keer geregend voor approx 5 min![]()
Goover is in Italie geweest..! 30 minuten...!quote:Op maandag 18 juni 2007 10:47 schreef Leinonlein het volgende:
Hoi allemaaaaal, heb ik veel gemist?
Ben net weer een paar uur terug uit het sprookjesachtige Praag, en nu weer fit aan die arbeit. Wat een bikkel ben ik toch he?
Zo één heb ik er dus ook aangesloten op mijn PC nu. Gisteren CS Source gespeeld op 107 cm. echt GEWELDIG !quote:Op zondag 17 juni 2007 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daar kan je tenminste iets op zien
Zo één wil ik wel als monitor voor mijn PC
Edit: goedemiddag allemaal btw
Nerd...!quote:Op maandag 18 juni 2007 10:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goedemorgen allemaal
Moest toch even teruglezen naar de reacties van mn mooie nieuwe tv
[..]
Zo één heb ik er dus ook aangesloten op mijn PC nu. Gisteren CS Source gespeeld op 107 cm. echt GEWELDIG !
Dit zou een reactie van mij kunnen zijnquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 10:53 schreef Grimli het volgende:
Yeeh vorige week mijn stage gehaald!
nu 2 weekjes 1 weekje nog rustig aan doen op mijn stage
Aids faken en thuisblijven als je m toch al hebt gehaaldquote:Op maandag 18 juni 2007 10:53 schreef Grimli het volgende:
Yeeh vorige week mijn stage gehaald!
nu 2 weekjes nog rustig aan doen op mijn stage
Hoe fake je aids ?quote:Op maandag 18 juni 2007 10:57 schreef DaFan het volgende:
[..]
Aids faken en thuisblijven als je m toch al hebt gehaald
Haha lang? Valt reuze mee tochquote:Op maandag 18 juni 2007 10:53 schreef Leinonlein het volgende:
@ Dean, Roycoo & Kuno
Ja het was echt tof, 5 uurtjes in de trein, aankomen in Praag. Versteld staan van het kleine station. Hostel gezocht, gezellig bij een kudde Ami´s (amerikanen) op de kamer, lollig volk wel. Veel van de stad gezien, veel sightseeing, ontzetttend veel touristen, echt ongelofelijk veel. Ook een paar keer goed verdwaald (2 vrouwen onderweg, je weet), maar daardoor ook wat minder touristische plekjes gevonden, erg leuk. Veel genoten van het lekkere weer ook, niet eens gefeest. We waren te moe van het touristje spelen haha. Welgeteld 1 biertje gedronken!
Martelmuseum bezocht, dat was echt ziek!
Verder ben ik gewoon nog 2 bekenden tegen gekomen, dat verwacht je toch niet?
Een meisje waarbij ik in de klas heb gezeten op de HAVO kwam ik tegen, en een praagse jongen die ik eens in Berlijn had ontmoet. Was allemaal weer even net iets té toevallig.
Maar erg leuk.
Sorry voro het lange verhaal, heb het geprobeerd kort te houden.
@ Goover, wat een wild verhaal zeg![]()
!!!
Door je zeggen dat je aids hebt!111!!1```1!!!`~~~~~!!!!!einzweidrei!!1~~~!!!!quote:
Oh natuurlijk dat is hetquote:Op maandag 18 juni 2007 10:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Door je zeggen dat je aids hebt!111!!1```1!!!`~~~~~!!!!!einzweidrei!!1~~~!!!!
Dit verhaal is niets vergeleken bij die van Goover..:!quote:Op maandag 18 juni 2007 10:53 schreef Leinonlein het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2007 10:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha lang? Valt reuze mee toch
Maar mooi dat je je wel hebt vermaakt![]()
Kweetsquote:Op maandag 18 juni 2007 11:05 schreef Goover het volgende:
TVP
Declaratieformulier invullen voor mijn onkosten, je weets!
Haha, inderdaad raarquote:Op maandag 18 juni 2007 11:02 schreef Leinonlein het volgende:
En ik zat in een restaurant waar het bier goedkoper was dan water, dat is raar.
quote:Op maandag 18 juni 2007 11:02 schreef Leinonlein het volgende:
Jaaaa het is daar echt prachtig, echt zo mooi. Echt het perfecte vakantieoord voor een verliefd stelletje, het is echt net een groot sprookje dat hele Praag (het oude centrum althans).
Volgens mij is er nog nooit iemand naar toe geweestquote:Op maandag 18 juni 2007 11:09 schreef Roycoooooo het volgende:
Oh ja, dit weekend beetje gekeken voor de Canarische Weilanden! Gran Canaria wordt het waarschijnlijk.
Iemand daar ooit geweest? Dan met name Playa del Ingles![]()
dat snap ik, maar om dan een leeg mailtje te gaan versturen..quote:Op maandag 18 juni 2007 10:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
mwah, mijn praktijkbegeleider is erg alert op kleine taalfoutjes. kan hem geen ongelijk geven. in de juridische wereld moet het perfect staan.
Not donequote:Op maandag 18 juni 2007 11:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog nooit iemand naar toe geweest!
Jezelf quoten![]()
Ik zou ook niet weten wat ik in die weilanden moet doen daar...!quote:Op maandag 18 juni 2007 11:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog nooit iemand naar toe geweest!
Jezelf quoten![]()
Koeien melkenquote:Op maandag 18 juni 2007 11:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten wat ik in die weilanden moet doen daar...!![]()
Halloquote:
T is alsof de duivel er mee speelt he!! Hoi Lienelienquote:Op maandag 18 juni 2007 11:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hallo
het gaat weer over taal.. en Lienelien is er weer![]()
Goedemorgen...quote:Op maandag 18 juni 2007 11:29 schreef francis997 het volgende:
goedemorgen allemaal, ik ben sinds hafl 9 aanwezig. Maar mocht 4 verdiepingen langslopen en te kijken of alles bij de verhuizing op IT gebied in orde was...bleek het dat er nog minimaal 10 werkplekken gepatched moesten worden...
maar ja ik ben nu klaar, zometeen gaan we de verhuizingen evalueren...En daarna mag ik ff naar huis fietsen om mn usb stick te halen met mn verslagen heb ik thuis laten liggen
![]()
AUW!!quote:Op maandag 18 juni 2007 10:42 schreef Damzkieee het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/18183/f031ce77/index.html
Mwah, er zijn ergere dingen om te doenquote:Op maandag 18 juni 2007 11:35 schreef Goover het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat ik 10,- per uur ga krijgen voor mijn tripjeDat is toch mooi 125,- euro
Gelukkig maarquote:
En waren ze goed gekeurd?quote:Op maandag 18 juni 2007 11:35 schreef denB het volgende:
Daar ben ik weer
Net bespreking gehad van een paar layouts
Deze week OFFICEEL (als het goed gaat) mijn laatste week stage.
Zoquote:Op maandag 18 juni 2007 11:38 schreef Goover het volgende:
[..]
En waren ze goed gekeurd?
Ik heb donderdag mijn laatste dag
Wij niet. Plakken er nog ff 1 weekje bij aanquote:
1 weekje vrij, 3 weken werken. Hele maand augustus vrijquote:Op maandag 18 juni 2007 11:43 schreef Leinonlein het volgende:
Jullie zijn bijna allemaal al klaar, wat zal het hier ongezelilg worden.
Hebben jullie al plannen voor de vakantie, hoe de 2 maanden door te komen?
Vooral heel veel niets doen. Proberen mijn slaapgebrek van deze stage weg te werken. En eindelijk weer eens heftig uitgaan, heb ik ook al veels te lang niet goed gedaan.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:43 schreef Leinonlein het volgende:
ik ben hier nog wel even hoor...quote:Op maandag 18 juni 2007 11:43 schreef Leinonlein het volgende:
Ze zou me terug bellen voor kerst 2020quote:Op maandag 18 juni 2007 11:38 schreef Goover het volgende:
[..]
En waren ze goed gekeurd?
Ik heb donderdag mijn laatste dag
Eeeeh goede vraagquote:
aaaaiii dat is natuurlijk wel een slechte zaakquote:Op maandag 18 juni 2007 11:47 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Vooral heel veel niets doen. Proberen mijn slaapgebrek van deze stage weg te werken. En eindelijk weer eens heftig uitgaan, heb ik ook al veels te lang niet goed gedaan.
alsof je in Grunn goed kan stappen...!quote:Op maandag 18 juni 2007 11:47 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Vooral heel veel niets doen. Proberen mijn slaapgebrek van deze stage weg te werken. En eindelijk weer eens heftig uitgaan, heb ik ook al veels te lang niet goed gedaan.
Je houd me gezelschap in Berlijn!quote:Op maandag 18 juni 2007 11:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Eeeeh goede vraag. Tot eind juli stage, blijf denk ik nog tot half augustus in Berlijn. In de eerste week van augustus misschien even op vakantie, dan verhuizen. Ennn een baantje zoeken en hopelijk nog een beetje werken maar 27 augustus mag ik weer fijn aan de studie
![]()
Gezellig he?quote:Op maandag 18 juni 2007 11:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Je houd me gezelschap in Berlijn!![]()
zolang we niet naar homobarren gaan denk ik dat het wel gezellig is..:!quote:
Ja, 't is altijd heel fijn als Frederik van Dijken vrijdag 's morgens aangeschoten aanbeld om bij me te slapen, terwijl ik me net klaarmaak voor weer een dagje stagehel.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
alsof je in Grunn goed kan stappen...!
(ikzit aan de champagne, donuts en taart...)
dan kan hij zo lekker in je warme bedje kruipen...!quote:Op maandag 18 juni 2007 11:51 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ja, 't is altijd heel fijn als Frederik van Dijken vijdag 's morgens aangeschoten aanbeld om bij me te slapen, terwijl ik me net klaarmaak voor weer een dagje stagehel.
Fijn, JP. Heel fijn!
Slaapbank, gelukkigquote:Op maandag 18 juni 2007 11:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan kan hij zo lekker in je warme bedje kruipen...!![]()
Jij en Kuno kennen elkaar?quote:Op maandag 18 juni 2007 11:51 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ja, 't is altijd heel fijn als Frederik van Dijken vrijdag 's morgens aangeschoten aanbeld om bij me te slapen, terwijl ik me net klaarmaak voor weer een dagje stagehel.
Fijn, JP. Heel fijn!
maar jongen, dan doe je toch gewoon niet meer open...?quote:
Ik ken iedereen op fok!quote:
Had al zo'n donkerbruin vermoedenquote:Op maandag 18 juni 2007 11:53 schreef DaFan het volgende:
Iemand uit Arnhem bekend?
Is de mac bij het gelredoom alweer fatsoenlijk bereikbaar?
Ben er nog nooit geweest
Ah okej, zodat er geen verwarring over bestaatquote:Op maandag 18 juni 2007 11:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik ken iedereen op fok!![]()
(oud klasgenoten!)
jij kent toch ook iedereen?quote:Op maandag 18 juni 2007 11:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ah okej, zodat er geen verwarring over bestaat!
Zelfs de homobar vond ik gezellig, maak ze niet zo belachelijk wil jequote:Op maandag 18 juni 2007 11:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zolang we niet naar homobarren gaan denk ik dat het wel gezellig is..:!![]()
De breezersletjesgesprekken zijn altijd wel grappig. En ach, ik ben gewoon een aardige jongen.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar jongen, dan doe je toch gewoon niet meer open...?ik zou die jongen echt gewoon buiten laten slapen of naar zn eigen huis laten fietsen...!
![]()
Neej wel andersom: iedereen kent mijquote:
Okey, binnenkort gaan we daar heen, nemen we een tas mee, en jatten we dat beeld..!quote:Op maandag 18 juni 2007 11:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zelfs de homobar vond ik gezellig, maak ze niet zo belachelijk wil je![]()
Ik wil dat beeeeld!![]()
dan doe je wat verkeerds...!quote:Op maandag 18 juni 2007 11:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej wel andersom: iedereen kent mij![]()
Als jij die homo´s nou afleidt met je charmes stop ik dat beeld wel in je tasquote:Op maandag 18 juni 2007 11:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Okey, binnenkort gaan we daar heen, nemen we een tas mee, en jatten we dat beeld..!![]()
Vraag mij al een aantal jaar af wat ik dan verkeerds doequote:
Mijn tas...? jouwn tas zul je bedoelen! En als jij de hele avond het alcohol betaald wil ik ze nog best afleiden als we daarna wel gelijk weg gaan en als ze me aanraken ben ik ook weg..:!quote:Op maandag 18 juni 2007 11:58 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Als jij die homo´s nou afleidt met je charmes stop ik dat beeld wel in je tas![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 11:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vraag mij al een aantal jaar af wat ik dan verkeerds doe![]()
Dat zal het zijn denk ik..! Schrikt de mensen af als ik het zeg, zijn ze bang voor de controlesquote:Op maandag 18 juni 2007 12:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik denk dat het komt door je vader die bekend is...!
![]()
Bij mij mag hij best langskomen hoor, heb alles goed voormekaar, datum stickers op alle open producten, geen voedsel op de grond, verschillende snijplanken voor verschillende producten...!quote:Op maandag 18 juni 2007 12:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat zal het zijn denk ik..! Schrikt de mensen af als ik het zeg, zijn ze bang voor de controles![]()
Halloquote:Op maandag 18 juni 2007 12:10 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo!!
En nu moet ik weer gaan... lesgeven! Doei![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:21 schreef denB het volgende:
Hoe kan iemand een montage fimlpje bekijken:![]()
Hand onder het hoofd, hoofd laten ondersteunen door die hand, en dan gewoon half je ogen dicht en kijken. Tot je een fout in het geluid hoort
Daar gaat dan 3uur werk, om aan iemand te geven die dr geen zin in heeft![]()
En weer opquote:
Moet nog gaan etenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
En weer op![]()
En Kuno, hij heeft weinig belang om naar Berlijn te gaan, hij behoudt zich op de Nederlandse markt![]()
Als jij gaat zitten wachten is ie wel voor de lunch terug jaquote:Op maandag 18 juni 2007 12:49 schreef denB het volgende:
[..]
Moet nog gaan eten
Wachten op een collega die zei: Ik ben voor de lunch terug!
en dan zelf gaan lunchenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:49 schreef denB het volgende:
[..]
Moet nog gaan eten
Wachten op een collega die zei: Ik ben voor de lunch terug!
Whehe iddquote:
Mjah dan heb ik al die bende voor niets gekocht...!quote:Op maandag 18 juni 2007 12:42 schreef Roycoooooo het volgende:
En Kuno, hij heeft weinig belang om naar Berlijn te gaan, hij behoudt zich op de Nederlandse markt![]()
K zal wel een foto met handtekening sturen ter compensatiequote:Op maandag 18 juni 2007 13:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mjah dan heb ik al die bende voor niets gekocht...!![]()
Ik moet nog 1 ding inleveren.. maar dat is meer een herkansing.. maar voor stage ben ik nu helemaal klaar..quote:Op maandag 18 juni 2007 13:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe idd!
Ben je nu helemaal klaar PB of moet je nog wat doen voor school?![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K zal wel een foto met handtekening sturen ter compensatie![]()
`quote:Op maandag 18 juni 2007 13:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moet nog 1 ding inleveren.. maar dat is meer een herkansing.. maar voor stage ben ik nu helemaal klaar..
Stuur hem je op! Wees je er wel een beetje zuinig op?quote:
Youtube doet t hier niehietquote:Op maandag 18 juni 2007 13:18 schreef Goover het volgende:![]()
![]()
![]()
WTF gebeurd hier???!!!
http://youtube.com/watch?v=os16l7oeFjE&mode=related&search=![]()
![]()
![]()
hoe kan je dan zien wat er gebeurdquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:18 schreef Goover het volgende:![]()
![]()
![]()
WTF gebeurd hier???!!!
![]()
![]()
ja.. ik daar heb ik nu een beetje moeite meequote:Op maandag 18 juni 2007 13:20 schreef Damzkieee het volgende:
Dat jullie allemaal dezelfde UI's hebben maakt het er niet makkelijker op
Kan ik ook niet zienquote:
ikke nietquote:Op maandag 18 juni 2007 13:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja.. ik daar heb ik nu een beetje moeite mee![]()
Ik plastificeer hem zo gauw als dat ik hem heb ontvangen!quote:Op maandag 18 juni 2007 13:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Stuur hem je op! Wees je er wel een beetje zuinig op?
Geweldig filmpjequote:Op maandag 18 juni 2007 13:18 schreef Goover het volgende:![]()
![]()
![]()
WTF gebeurd hier???!!!
![]()
![]()
Helemaal goedquote:Op maandag 18 juni 2007 13:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik plastificeer hem zo gauw als dat ik hem heb ontvangen!![]()
Ik zal weer mijn normale UI nemenquote:Op maandag 18 juni 2007 13:20 schreef Damzkieee het volgende:
Dat jullie allemaal dezelfde UI's hebben maakt het er niet makkelijker op
Net ff onze presentatie geoefend. Ong. 20 min. duurt t, lang zat dacht ik zoquote:
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op maandag 18 juni 2007 13:36 schreef Bootje84 het volgende:
DenB, ben je toevallig pas geslaagd?
http://www.dumpert.nl/mediabase/18150/5596e491/index.html
note the "quote:Op maandag 18 juni 2007 13:41 schreef denB het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?
En nee heb mn vmbo diploma al 3jaar
Ej missquote:Op maandag 18 juni 2007 13:39 schreef miss-scofield het volgende:
Hooiii
Gaat het goed hier?? Zo, net drie lessen gegeven, nog twee te gaan!!
Ben stiekem wel een beetje aan vakantie toe! De laatste loodjes wegen echt het zwaarst!!
Vrijdag gesprek over volgend schooljaar!!
Hoiquote:Op maandag 18 juni 2007 13:39 schreef miss-scofield het volgende:
Hooiii
Gaat het goed hier?? Zo, net drie lessen gegeven, nog twee te gaan!!
Ben stiekem wel een beetje aan vakantie toe! De laatste loodjes wegen echt het zwaarst!!
Vrijdag gesprek over volgend schooljaar!!
lolquote:Op maandag 18 juni 2007 13:36 schreef Bootje84 het volgende:
Hoi!quote:Op maandag 18 juni 2007 13:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ej miss![]()
Gaat lekkah.. Idd, bij ons ook.. Hebben er weinig kracht meer voor maar moeten nog ff(ik dan)
Een fout die ik mijzelf nog wel zie makenquote:Op maandag 18 juni 2007 13:36 schreef Bootje84 het volgende:
We moeten nog 2 weken hier zitten! Contract enzo, kunnen hier dus ook niks meer doen..quote:Op maandag 18 juni 2007 13:45 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hoi!Lang geleden!! Mooi dat het 'lekkah' gaat
![]()
Hoelang moet je nog dan?
Heb je je scriptie enzo al af?? 22e toch?
Hmm afstuderen is zo sweetquote:Op maandag 18 juni 2007 13:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
We moeten nog 2 weken hier zitten! Contract enzo, kunnen hier dus ook niks meer doen..
Scriptie al af, eindverslag vorige week ingeleverd. Woensdag presenteren!!
Maar k moet nog 2 tentamens (donderdag en volgende week maandag) en dan hopelijk dat papiertje in handen!
Ja hoor.. alles gaat goed..quote:Op maandag 18 juni 2007 13:50 schreef jslavenburg het volgende:
Een goedemiddag allemaal, tijd niet gesproken
Alles goed hiero?
Hai leinonleinquote:Op maandag 18 juni 2007 13:53 schreef Leinonlein het volgende:
Zo lekker terug van pauze, zo eerste dag na de "vakantie" is toch altijd even kut... bah bah
jslavenburg, waar heb jij uitgehangen?
Zo'n suf baantje moet ik ook hebben, beetje Fok!ken de hele dag, veel met Excel werken (quote:Op maandag 18 juni 2007 13:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja hoor.. alles gaat goed..
Net gesolliciteerd naar een vakantiebaantje als administratief medewerker..![]()
Goed van je scriptie! Geeft zeker wel een bevrijdend gevoel!!quote:Op maandag 18 juni 2007 13:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
We moeten nog 2 weken hier zitten! Contract enzo, kunnen hier dus ook niks meer doen..
Scriptie al af, eindverslag vorige week ingeleverd. Woensdag presenteren!!
Maar k moet nog 2 tentamens (donderdag en volgende week maandag) en dan hopelijk dat papiertje in handen!
Klinkt erg spannend!quote:Op maandag 18 juni 2007 13:56 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Hai leinonlein
Ik ben de laatste tijd druk bezig geweest op mijn stage en met school om mijn spullen een beetje af te ronden, heb voor de rest thuis nog een PC crash gehad, dus die moest ik opnieuw installeren
En zoals gewoonlijk ben ik ook nog bij mijn vriendin geweest
En jij?
Beetje in Excel werkenquote:Op maandag 18 juni 2007 14:02 schreef DaFan het volgende:
[..]
Zo'n suf baantje moet ik ook hebben, beetje Fok!ken de hele dag, veel met Excel werken () en een berg geld verdienen. En een beetje dichtbij. En niet veel uren. En er moeten een beetje lekkere wijven werken. En gratis lunch. Voor de rest maakt het me niet veel uit.
Ben blij als t achter de rug is iddquote:
Tnx kerel. Genoten op DefQon1quote:
Jah toch wel. Hebben er toch een paar maanden werk in zittenquote:Op maandag 18 juni 2007 14:03 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Goed van je scriptie! Geeft zeker wel een bevrijdend gevoel!!
Ach, die 2 weekjes houden jullie nog wel vol! Eerst maar gesprek halen én die twee tentamens!!
Spannend!
Aah ok, klinkt gezelligquote:Op maandag 18 juni 2007 14:07 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Klinkt erg spannend!
Hier ook stage, feestjes, bioscoopbezoekjes en vakantie praag. Druk druk druk, volgende week komt mijn lover weer op bezoek, holla-die-jeeej. Jij nog wat leuks gedaan met je vrouwtje?
neuqenquote:Op maandag 18 juni 2007 14:17 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Aah ok, klinkt gezellig
Ik heb het lekker rustig gehouden, lekker film gekeken, beetje knuffelen enzoIk wil wel weer eens iets leuks gaan doen, iemand ideeen?
Vond m zelf ook wel keurigquote:Op maandag 18 juni 2007 14:22 schreef Goover het volgende:
[..]
Goede tip
Strand/bos doet het vaak ook wel goed![]()
bos, strand, bioscoop, theater, concert, picknick, fietstocht, tentoonstelling, museum, weekendje andere stad bezoeken, dierentuin, shoppen, samen koken, pretpark, zwemmen.quote:
Zwemmen. Natuurlijk wel naar t strand als man zijnde, mocht je een stramme kabouter krijgen (van al het vrouwelijk schoon wat er rond loopt) kun je nog ff een kuiltje graven in het zandquote:Op maandag 18 juni 2007 14:27 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
bos, strand, bioscoop, theater, concert, picknick, fietstocht, tentoonstelling, museum, weekendje andere stad bezoeken, dierentuin, shoppen, samen koken, pretpark, zwemmen.
als mijn lover hier is gaan we denk ik wel naar het bos, nog een aantal musea en tentoonstellingen af en wellicht nog een concertje mee pikken.
Zo een low-level reactie had ik van jou wel verwachtquote:
Ik zal wel even kijken wat ik zal doen, thanks for tipsquote:Op maandag 18 juni 2007 14:27 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
bos, strand, bioscoop, theater, concert, picknick, fietstocht, tentoonstelling, museum, weekendje andere stad bezoeken, dierentuin, shoppen, samen koken, pretpark, zwemmen.
als mijn lover hier is gaan we denk ik wel naar het bos, nog een aantal musea en tentoonstellingen af en wellicht nog een concertje mee pikken.
Dude stfuquote:Op maandag 18 juni 2007 14:29 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Zo een low-level reactie had ik van jou wel verwacht
Ohhhh my!quote:Op maandag 18 juni 2007 14:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zwemmen. Natuurlijk wel naar t strand als man zijnde, mocht je een stramme kabouter krijgen (van al het vrouwelijk schoon wat er rond loopt) kun je nog ff een kuiltje graven in het zand![]()
Wat hij zegtquote:
Neej, niet die van jou. Maar die van je vriendquote:Op maandag 18 juni 2007 14:31 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ohhhh my!
Sauna is trouwens ook altijd heel erg leuk en ontspannend. Of koop een massageboek met massageolie, zorgt ook wel voor een leuke avond![]()
Oh op die fietsquote:Op maandag 18 juni 2007 14:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, niet die van jou. Maar die van je vriend!!
Mag van mijn part ook op die andere. It's fine by me!quote:
Gewoon als ze slaapt, will doquote:Op maandag 18 juni 2007 14:40 schreef jslavenburg het volgende:
Weet iemand ook een leuke manier om haar te verassen?
Gebruik je fantasie!quote:Op maandag 18 juni 2007 14:40 schreef jslavenburg het volgende:
Die Goovert heeft dat vaker gedaan hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 14:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Gebruik je fantasie!
Kaarsjes + zelf gekookt (lekker) eten is al erg leuk.
Een aardig cadeautje.
Dan heb je al twee simpele voorbeelden
verassenquote:Op maandag 18 juni 2007 14:40 schreef jslavenburg het volgende:
OEF! Dat kan ik nietquote:Op maandag 18 juni 2007 14:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Gebruik je fantasie!
Kaarsjes + zelf gekookt (lekker) eten is al erg leuk.
Een aardig cadeautje.
Dan heb je al twee simpele voorbeelden
nou, iig heb je een sterke vlam nodig..quote:Op maandag 18 juni 2007 14:40 schreef jslavenburg het volgende:
quote:ver·as·sen (ov.ww.)
1 in, tot as doen overgaan
2 cremeren
godver, ik wilde die grap maken..quote:
Piste je toch echt naast het potje Bootje!quote:
Kon het niet latenquote:
Ben jij zo'n kok die overal wekkers voor zet? Alle pasta's, rijst en aardappelen kan je proeven of door er een vork in te prikken (of natuurlijk tegen een raam aan te keilen, blijft het plakken -> al dente).quote:Op maandag 18 juni 2007 14:53 schreef denB het volgende:
[..]
OEF! Dat kan ik nietAltijd alsk bij mijn ma kijk, is het natte vinger werk bij haar.
Ma hoe lang moet dit in de pan: mwah ongeveer.... klaar <_<
Het was maar een voorbeeldjequote:Op maandag 18 juni 2007 14:57 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ben jij zo'n kok die overal wekkers voor zet? Alle pasta's, rijst en aardappelen kan je proeven of door er een vork in te prikken (of natuurlijk tegen een raam aan te keilen, blijft het plakken -> al dente).
Sausen ook gewoon proeven, groente prikken, frituur -> kijken of het al goede kleur heeft. Alleen ovenschotels is soms wel lastig omdat je vergeet hoe laat je het erin hebt gedaan
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die Goovert heeft dat vaker gedaan hoor![]()
Daarom zei je dat je ''vriendin'' hier wel eens komtquote:Op maandag 18 juni 2007 15:00 schreef Goover het volgende:
[..]Verkapte, ik ben soms best wel een romanticus post
Ik kook ook zonder echt na te denken, gewoon schatten.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:59 schreef denB het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeldje
Maar de hoeveelheid van bepaalde dingen is soms nog best lastig, ben geen ster in rekenen of iets dus, vaak te veel of te weinig
Mijn ma is kok geweest, en die dondert er van alles in zonder dr over na te denken
Ik snap hem niet... Waarom zei ik dat?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Daarom zei je dat je ''vriendin'' hier wel eens komt![]()
Jij zei dat je vriendin hier evt. wel eens terecht zou kunnen komen. En nu post je dat je een romanticus bent.quote:
en jij verpest gewoon zn hele idee... doe je netjes...!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij zei dat je vriendin hier evt. wel eens terecht zou kunnen komen. En nu post je dat je een romanticus bent.
Oftewel je hoopt dat ze jou vindt en zo je posts kan lezen![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en jij verpest gewoon zn hele idee... doe je netjes...!
Nee, dat was niet het idee achter mijn reactiequote:Op maandag 18 juni 2007 15:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij zei dat je vriendin hier evt. wel eens terecht zou kunnen komen. En nu post je dat je een romanticus bent.
En wij er maar vanuit gaan dat het al je vriendin was...!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:08 schreef Goover het volgende:
[..]
Nee, dat was niet het idee achter mijn reactieMaar wel slim eigenlijk
![]()
Is trouwens nog niet echt mijn vriendin.
Ze weet mijn nickname niet, maar ja, blader een beetje en er staat een heel Italië verhaal. Kan niet missen
Graag gedaan maar had m al verneukt volgens Dhr. Kuno van Dijkquote:Op maandag 18 juni 2007 15:08 schreef Goover het volgende:
[..]
Nee, dat was niet het idee achter mijn reactieMaar wel slim eigenlijk
![]()
Is trouwens nog niet echt mijn vriendin.
Ze weet mijn nickname niet, maar ja, blader een beetje en er staat een heel Italië verhaal. Kan niet missen
niet huilen...!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Graag gedaan maar had m al verneukt volgens Dhr. Kuno van Dijk!
mijne leest al meequote:Op maandag 18 juni 2007 15:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
*pinkt een traantje weg.quote:
Dat wisten we alquote:
Nou, euhh dat is een lang verhaal wat ik hier niet ga vertellen. Maar het is een leuk meisje, waar ik veel mee doe. Houd het daar maar op.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
En wij er maar vanuit gaan dat het al je vriendin was...!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan mag je ma wel s voor ons kokenquote:Op maandag 18 juni 2007 14:59 schreef denB het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeldje
Maar de hoeveelheid van bepaalde dingen is soms nog best lastig, ben geen ster in rekenen of iets dus, vaak te veel of te weinig
Mijn ma is kok geweest, en die dondert er van alles in zonder dr over na te denken
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:13 schreef Goover het volgende:
[..]
Nou, euhh dat is een lang verhaal wat ik hier niet ga vertellen. Maar het is een leuk meisje, waar ik veel mee doe. Houd het daar maar op.NEUKEN NEUKEN NEUKEN TIETEN NEUKEN WOOHOOOOOOOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien vind een andere meid dat juis weer nietquote:Op maandag 18 juni 2007 15:14 schreef Leinonlein het volgende:
Beetje fantasie gebruiken mannen! Doe 1 ding niet, rozen mee nemen, dat is echt te fout. Verder is alles waar iemand een beetje over heeft nagedacht wel oké
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:15 schreef DaFan het volgende:
[..]
NEUKEN NEUKEN NEUKEN TIETEN NEUKEN WOOHOOOOOOO
Kedenge deng, Kedenge deng, Kedenge deng, Kedenge deng, Kedenge deng, Kedenge deng, HOO HOOOW!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:15 schreef DaFan het volgende:
[..]
NEUKEN NEUKEN NEUKEN TIETEN NEUKEN WOOHOOOOOOO
Ik ben op weg naar jou want ik ben weg van jouquote:Op maandag 18 juni 2007 15:19 schreef Goover het volgende:
[..]
Kedenge deng, Kedenge deng, Kedenge deng, Kedenge deng, Kedenge deng, Kedenge deng, HOO HOOOW!
Kilometers spoor raast er onder mij door....
Dat kan natuurlijk zo zijn, maar ik vind het fantasieloos. Heb jij soms wel eens rozen aan een vrouw gegeven?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Misschien vind een andere meid dat juis weer niet![]()
ja, vroeger aan mijn valentijnquote:Op maandag 18 juni 2007 15:20 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk zo zijn, maar ik vind het fantasieloos. Heb jij soms wel eens rozen aan een vrouw gegeven?![]()
.
Hihi, wat schattig! Kon je bij jullie op school dan ook altijd een roos verturen aan je geheime liefde?quote:
Die je normaal alleen in films ziet!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik ben op weg naar jou want ik ben weg van jou![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:23 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hihi, wat schattig! Kon je bij jullie op school dan ook altijd een roos verturen aan je geheime liefde?![]()
Neuj dat niet, k heb mijn mama een roos laten ophalen en naar haar huis gefietst. Haar die roos gegeven en weer weg gefietstquote:Op maandag 18 juni 2007 15:23 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hihi, wat schattig! Kon je bij jullie op school dan ook altijd een roos verturen aan je geheime liefde?![]()
Ja dat heb ik wel s gedaan, aan een meisje in een andere klas. Vond ze niet tofquote:Op maandag 18 juni 2007 15:23 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
* Goover cheked fobo en denkt: "Aantrekkelijk?" D'r zit een vette lap 'haar' in je nekquote:Op maandag 18 juni 2007 15:25 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel s gedaan, aan een meisje in een andere klas. Vond ze niet tof
Maar dat komt omdat ik vroeger nog niet zo woest aantrekkelijk was als ik nu ben
en 's-nachts gaat het ritme doorquote:Op maandag 18 juni 2007 15:19 schreef Goover het volgende:
[..]
Kedenge deng, Kedenge deng, Kedenge deng, Kedenge deng, Kedenge deng, Kedenge deng, HOO HOOOW!
Kilometers spoor raast er onder mij door....
Gelukkig ben jij geen meidquote:Op maandag 18 juni 2007 15:27 schreef Goover het volgende:
[..]
* Goover cheked fobo en denkt: "Aantrekkelijk?" D'r zit een vette lap 'haar' in je nek![]()
Mij niet te serieus nemen hoorIk was/ben ook niet de mooiste ofzo
OMG WAT IS DAAR MIS MEE!!!!! ROY ZEG ER WAT VAN!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:27 schreef Goover het volgende:
[..]
* Goover cheked fobo en denkt: "Aantrekkelijk?" D'r zit een vette lap 'haar' in je nek![]()
Mij niet te serieus nemen hoorIk was/ben ook niet de mooiste ofzo
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:30 schreef Leinonlein het volgende:
Ik hou wel van mannen met (wat) lang(er) haar, pittig matje hoor DaFan!
Maar een roos naar jezelf sturen goover? Hmmm, dat deed ik niet hoor. Ik kreeg dus ook nooit een roos hihihi hahaha
Tyrza, geile naamquote:Op maandag 18 juni 2007 15:29 schreef DaFan het volgende:
[..]
OMG WAT IS DAAR MIS MEE!!!!! ROY ZEG ER WAT VAN!
Trouwens zaterdag naar de kapper geweest die mat valt wel mee nu
Leuke kapster had ik ook, Tyrza
Idd, je kunt er niet mee maar je kunt ook niet zonderquote:Op maandag 18 juni 2007 15:31 schreef DaFan het volgende:
[..]
Net zeg je dat rozen suf zijn en nou zit je te klagen dat je er nooit een kreegVrouwen
daarom heb je een hekel aan een bos rozen.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:30 schreef Leinonlein het volgende:
Ik hou wel van mannen met (wat) lang(er) haar, pittig matje hoor DaFan!
Maar een roos naar jezelf sturen goover? Hmmm, dat deed ik niet hoor. Ik kreeg dus ook nooit een roos hihihi hahaha
Ik heb krullen, als ik die te lang laat worden, kan ik zo een afro beginnenquote:Op maandag 18 juni 2007 15:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tyrza, geile naam!
Kan er niks van zeggen, heb zelf ook geen mat! Damzkieee wel..
Vroeger wel maar vind korter iets handiger!
Wacht maar tot je dr ziet gekquote:Op maandag 18 juni 2007 15:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tyrza, geile naam!
Kan er niks van zeggen, heb zelf ook geen mat! Damzkieee wel..
Vroeger wel maar vind korter iets handiger!
K heb geen krullen maar een of andere vage ''slag'' in mijn haren zitten. Als ik t lang laat groeien krijg ik van die always inlegkruisjes vleugels. Pestten ze mij altijd vroeger meequote:Op maandag 18 juni 2007 15:33 schreef denB het volgende:
[..]
Ik heb krullen, als ik die te lang laat worden, kan ik zo een afro beginnen
Ooeeh, dat knipoogje erachter aan of niet?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:34 schreef DaFan het volgende:
[..]
Wacht maar tot je dr ziet gekEn ze zei dat ik mooie ogen had. En toen zei ik zo heel cool: "Ja dat hoor ik wel vaker"
Smooth![]()
Mijn moeder heeft soms ook van die vleugeltjesquote:Op maandag 18 juni 2007 15:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K heb geen krullen maar een of andere vage ''slag'' in mijn haren zitten. Als ik t lang laat groeien krijg ik van die always inlegkruisjes vleugels. Pestten ze mij altijd vroeger mee![]()
Zon matje doet me denken aan een deur mat om je schoenen op af te vegenquote:Op maandag 18 juni 2007 15:37 schreef Goover het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft soms ook van die vleugeltjes
Maar matjes vind ik gewoon 3keer niks.. Associeer ik altijd met kakkers![]()
Kakkersquote:Op maandag 18 juni 2007 15:37 schreef Goover het volgende:
[..]
Leer er maar mee leven, inderdaad! Haha, nee nee ik kan er niet rauwig om zijn hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 15:31 schreef DaFan het volgende:
[..]
Net zeg je dat rozen suf zijn en nou zit je te klagen dat je er nooit een kreegVrouwen
Nee man, METALLL!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:37 schreef Goover het volgende:
[..]
Metalhead gaat me ook tever, hoewel als ik te lang niet ga dan is het wel bijna raak jaquote:
matjes... associeer ik altijd met Hagenezenquote:Op maandag 18 juni 2007 15:37 schreef Goover het volgende:
[..]
QFTquote:Op maandag 18 juni 2007 15:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
matjes... associeer ik altijd met Hagenezen![]()
ja gek, t is dat ik er poepvervelend van werd anders had ik ook een mat gehadquote:
WTFquote:Op maandag 18 juni 2007 15:52 schreef DaFan het volgende:
KUTROY ik heb nog niet eens gekeken en durf te wedden dat het kut is!!
K heb niet zo'n toffe petquote:
PB, wil jij nog lang leven?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
matjes... associeer ik altijd met Hagenezen![]()
Tof man gozah!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:55 schreef denB het volgende:
[..]
PB, wil jij nog lang leven?
Niet dat ik een pure hagenees ben, maar woon hiero nu wel al 5maanden
Ja sorry kreeg een mailtje recht tijdens de discussie dus dacht dat het weer zo'n zeikerd wasquote:
Lolquote:Op maandag 18 juni 2007 15:54 schreef Roycoooooo het volgende:
K heb niet zo'n toffe pet! Check mijn fobo
![]()
Lekker ben jij joh, gelijk weer zo'n vooroordeelquote:Op maandag 18 juni 2007 15:56 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja sorry kreeg een mailtje recht tijdens de discussie dus dacht dat het weer zo'n zeikerd was
[..]
Lol
Wel een kuif!
Nu naar huisquote:
pff.. ik kom vaak genoeg in Den Haag hoor..quote:Op maandag 18 juni 2007 15:55 schreef denB het volgende:
[..]
PB, wil jij nog lang leven?
Niet dat ik een pure hagenees ben, maar woon hiero nu wel al 5maanden
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nu naar huis! Ging idd vrij snel
![]()
Vnaaf weer leren!
Mensen tot mogguh een keer![]()
Fixed... Ik bedreig niemand ^^quote:Op maandag 18 juni 2007 16:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
pff.. ik kom vaak genoeg in Den Haag hoor..
en doodsbedreiging is een ban op FOK!![]()
Trouwens jij hebt een Hagenaar.. een Hagenees is geboren en getokenstoken Den Haag![]()
Ik wil blijven leven hoor..quote:Op maandag 18 juni 2007 16:04 schreef denB het volgende:
[..]
Fixed... Ik bedreig niemand ^^
Ik stel je de vraag![]()
![]()
Volgend jaar weer stage?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:09 schreef miss-scofield het volgende:
Zo, ben net thuis!!![]()
Wat een dag weer... ben blij als het voorbij is!! Volgend jaar weer
Hoe is het hier?
jij...quote:Op maandag 18 juni 2007 16:10 schreef Goover het volgende:
Ja hoor, komt hier weer eens een bak water uit de lucht vallen waar je U tegen zegt... drie keer raden wie daar straks door heen mag fietsen
1 punt voor PBquote:Op maandag 18 juni 2007 16:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
jij...![]()
die bak met water heb ik net over mijn kop gekregen
Washokken zijn gewoon grafdingen, en altijd besluit er net iemand ietsjes eerder dan ik daar te zijn zodat ik weer lang kan wachtenquote:Op maandag 18 juni 2007 16:02 schreef Goover het volgende:
[..]
Vanavond wassenWat een graftaak is dat. Ik hoop ook niet dat de wasmachine bezet is, want dan heb ik straks een probleem
![]()
Daar moet ik het wel mee eens zijn jaquote:Op maandag 18 juni 2007 16:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wil blijven leven hoor..Maar goed ik constateer dat veel Hagenezen met een matje lopen... en als ze dan nog Johnny of Ricardo heette en met een ADO bomberjack aan lopen dan is het vooroordeel helemaal compleet
![]()
![]()
en ja ik woon vlakbij Den Haag dus... ik zie er genoeg
Bij ons op de wasmachine staat er een timertje die aangeeft hoe lang het nog duurt. Ik zet dan de timer van mijn mobiel 1 minuut daar voor. Dan weet ik zeker dat ik de volgende benquote:Op maandag 18 juni 2007 16:14 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Washokken zijn gewoon grafdingen, en altijd besluit er net iemand ietsjes eerder dan ik daar te zijn zodat ik weer lang kan wachten. GRRRRRR
Goddank heb ik wel een jas bij me. Vanmorgen was ik met de auto, ik was hem daardoor bijna vergeten!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:15 schreef DaFan het volgende:
Het ziet er naar uit dat het iets over 5en gaat regenen heir dus ik moet doorlopen straks
Kheb ook geen jas bij me
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:14 schreef denB het volgende:
[..]
Daar moet ik het wel mee eens zijn ja
Er zijn bepaalde mensen, waarbij je denkt: Ja jij hebt het! De none-factor
Yepp, volgend jaar eindstage!!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgend jaar weer stage?
Hier is alles goed hoor![]()
Ja maar dan moet ik steeds heen en weer lopen met mijn zakken was, vind ik niet zo praktisch. Meestal wacht ik daar gewoon en neem ik een boekje meequote:Op maandag 18 juni 2007 16:17 schreef Goover het volgende:
[..]
Bij ons op de wasmachine staat er een timertje die aangeeft hoe lang het nog duurt. Ik zet dan de timer van mijn mobiel 1 minuut daar voor. Dan weet ik zeker dat ik de volgende ben![]()
![]()
Je kan wel een keer bij mij de was komen doen hoor...!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:20 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik steeds heen en weer lopen met mijn zakken was, vind ik niet zo praktisch. Meestal wacht ik daar gewoon en neem ik een boekje mee. Maar na mijn werk heb ik nooit meer zin in wassen, iemand die zich aanbiedt om even mijn was te komen doen?
Zeker zo'n Mac Fetisjistquote:Op maandag 18 juni 2007 16:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Je kan wel een keer bij mij de was komen doen hoor...!Hier is het altijd rustig...!
Ik ga naar huis heb er genoeg! Kut microsoft met zn kut programma's en kut windows, dood aan alle pc's in de HEEEELLLEEEEE werold!![]()
Nee dat zeker niet...! maar alles zit me tegen vandaag...!quote:
Ja, niet dus. Dood aan alle pc's NADAT ik mijn stage afgerond hebquote:Op maandag 18 juni 2007 16:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Je kan wel een keer bij mij de was komen doen hoor...!Hier is het altijd rustig...!
Ik ga naar huis heb er genoeg! Kut microsoft met zn kut programma's en kut windows, dood aan alle pc's in de HEEEELLLEEEEE werold!![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:29 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, niet dus. Dood aan alle pc's NADAT ik mijn stage afgerond hebDan heb ik er iig 10 geen een (echt) nodig
Ik ga naar huis zwemmen
Wat attend van je, ik sta vanavond met mijn vieze onderbroeken voor je deur okéquote:Op maandag 18 juni 2007 16:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zie je wel verschijnen...!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Wat attend van je, ik sta vanavond met mijn vieze onderbroeken voor je deur oké![]()
hoe snel deed je erover?quote:Op maandag 18 juni 2007 17:53 schreef Leinonlein het volgende:
Zo, ik heb me daar toch even een flitsende powerpoint in elkaar zitten flansen, wowww!
Uurtje, en hij is nog niet af hihi. Maar ik ga -flits zoef snel- naar huisquote:
veel plezier bij de Lidl! en ik zie je wel verschijnen met de vieze was...!quote:Op maandag 18 juni 2007 17:59 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Uurtje, en hij is nog niet af hihi. Maar ik ga -flits zoef snel- naar huis![]()
Altijd dikke fun bij de Lidl haha, bis später!quote:Op maandag 18 juni 2007 18:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
veel plezier bij de Lidl! en ik zie je wel verschijnen met de vieze was...![afbeelding]
Goedenavondquote:Op maandag 18 juni 2007 18:23 schreef ReMcOrE het volgende:
213 en 214 gemist zie ik al wel, 215 is ook al bijna vol![]()
maar dat krijg je als je vanaf vrijdagmorgen niet meer op FOK! geweest bent
goedenavond dan maar
quote:
Die van ons ookquote:Op maandag 18 juni 2007 18:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
presentatie is af, gebak en wijn is gehaaldmorgen ff presentatie en gesprek en dan zit het er op
rest van de week volle bak verder met voorbereiding voor verdediging maandag
ga eens slapen jij...!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:01 schreef Leinonlein het volgende:
Yes ik ben de eerste van vandaag!
Maar al die wijn he, is dat nou omkoperij of wat? Foei mannen!
ja...!quote:
Ik ga denk ik ook maar slapen, tenslotte moet ik om 8 uur weer beginnen...!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:28 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet voor lang meer. Zoef zoef, slaap lekker!![]()
zou wel goedkoop zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:01 schreef Leinonlein het volgende:
Yes ik ben de eerste van vandaag!
Maar al die wijn he, is dat nou omkoperij of wat? Foei mannen!
aaah nu kan die ook gewoon nog wel vol ook...!quote:
wtf. wordt verdomme op mn schoolmail gemaild of ik interesse heb in de islam.. nee dank je, als ik een jurk wil dragen, koop ik er zelf wel eenquote:From: Budak, Bahaeddin
Sent: dinsdag 19 juni 2007 0:52
Subject: Ben je geintresseerd in de islam?
<<flyer.doc>>
gekocht...? ik zit hier nog ongeveeer 7 week...!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |