Bij mij mag hij best langskomen hoor, heb alles goed voormekaar, datum stickers op alle open producten, geen voedsel op de grond, verschillende snijplanken voor verschillende producten...!quote:Op maandag 18 juni 2007 12:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat zal het zijn denk ik..! Schrikt de mensen af als ik het zeg, zijn ze bang voor de controles![]()
Halloquote:Op maandag 18 juni 2007 12:10 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo!!
En nu moet ik weer gaan... lesgeven! Doei![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:21 schreef denB het volgende:
Hoe kan iemand een montage fimlpje bekijken:![]()
Hand onder het hoofd, hoofd laten ondersteunen door die hand, en dan gewoon half je ogen dicht en kijken. Tot je een fout in het geluid hoort
Daar gaat dan 3uur werk, om aan iemand te geven die dr geen zin in heeft![]()
En weer opquote:
Moet nog gaan etenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
En weer op![]()
En Kuno, hij heeft weinig belang om naar Berlijn te gaan, hij behoudt zich op de Nederlandse markt![]()
Als jij gaat zitten wachten is ie wel voor de lunch terug jaquote:Op maandag 18 juni 2007 12:49 schreef denB het volgende:
[..]
Moet nog gaan eten
Wachten op een collega die zei: Ik ben voor de lunch terug!
en dan zelf gaan lunchenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:49 schreef denB het volgende:
[..]
Moet nog gaan eten
Wachten op een collega die zei: Ik ben voor de lunch terug!
Whehe iddquote:
Mjah dan heb ik al die bende voor niets gekocht...!quote:Op maandag 18 juni 2007 12:42 schreef Roycoooooo het volgende:
En Kuno, hij heeft weinig belang om naar Berlijn te gaan, hij behoudt zich op de Nederlandse markt![]()
K zal wel een foto met handtekening sturen ter compensatiequote:Op maandag 18 juni 2007 13:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mjah dan heb ik al die bende voor niets gekocht...!![]()
Ik moet nog 1 ding inleveren.. maar dat is meer een herkansing.. maar voor stage ben ik nu helemaal klaar..quote:Op maandag 18 juni 2007 13:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe idd!
Ben je nu helemaal klaar PB of moet je nog wat doen voor school?![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K zal wel een foto met handtekening sturen ter compensatie![]()
`quote:Op maandag 18 juni 2007 13:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moet nog 1 ding inleveren.. maar dat is meer een herkansing.. maar voor stage ben ik nu helemaal klaar..
Stuur hem je op! Wees je er wel een beetje zuinig op?quote:
Youtube doet t hier niehietquote:Op maandag 18 juni 2007 13:18 schreef Goover het volgende:![]()
![]()
![]()
WTF gebeurd hier???!!!
http://youtube.com/watch?v=os16l7oeFjE&mode=related&search=![]()
![]()
![]()
hoe kan je dan zien wat er gebeurdquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:18 schreef Goover het volgende:![]()
![]()
![]()
WTF gebeurd hier???!!!
![]()
![]()
ja.. ik daar heb ik nu een beetje moeite meequote:Op maandag 18 juni 2007 13:20 schreef Damzkieee het volgende:
Dat jullie allemaal dezelfde UI's hebben maakt het er niet makkelijker op
Kan ik ook niet zienquote:
ikke nietquote:Op maandag 18 juni 2007 13:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja.. ik daar heb ik nu een beetje moeite mee![]()
Ik plastificeer hem zo gauw als dat ik hem heb ontvangen!quote:Op maandag 18 juni 2007 13:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Stuur hem je op! Wees je er wel een beetje zuinig op?
Geweldig filmpjequote:Op maandag 18 juni 2007 13:18 schreef Goover het volgende:![]()
![]()
![]()
WTF gebeurd hier???!!!
![]()
![]()
Helemaal goedquote:Op maandag 18 juni 2007 13:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik plastificeer hem zo gauw als dat ik hem heb ontvangen!![]()
Ik zal weer mijn normale UI nemenquote:Op maandag 18 juni 2007 13:20 schreef Damzkieee het volgende:
Dat jullie allemaal dezelfde UI's hebben maakt het er niet makkelijker op
Net ff onze presentatie geoefend. Ong. 20 min. duurt t, lang zat dacht ik zoquote:
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op maandag 18 juni 2007 13:36 schreef Bootje84 het volgende:
DenB, ben je toevallig pas geslaagd?
http://www.dumpert.nl/mediabase/18150/5596e491/index.html
note the "quote:Op maandag 18 juni 2007 13:41 schreef denB het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?
En nee heb mn vmbo diploma al 3jaar
Ej missquote:Op maandag 18 juni 2007 13:39 schreef miss-scofield het volgende:
Hooiii
Gaat het goed hier?? Zo, net drie lessen gegeven, nog twee te gaan!!
Ben stiekem wel een beetje aan vakantie toe! De laatste loodjes wegen echt het zwaarst!!
Vrijdag gesprek over volgend schooljaar!!
Hoiquote:Op maandag 18 juni 2007 13:39 schreef miss-scofield het volgende:
Hooiii
Gaat het goed hier?? Zo, net drie lessen gegeven, nog twee te gaan!!
Ben stiekem wel een beetje aan vakantie toe! De laatste loodjes wegen echt het zwaarst!!
Vrijdag gesprek over volgend schooljaar!!
lolquote:Op maandag 18 juni 2007 13:36 schreef Bootje84 het volgende:
Hoi!quote:Op maandag 18 juni 2007 13:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ej miss![]()
Gaat lekkah.. Idd, bij ons ook.. Hebben er weinig kracht meer voor maar moeten nog ff(ik dan)
Een fout die ik mijzelf nog wel zie makenquote:Op maandag 18 juni 2007 13:36 schreef Bootje84 het volgende:
We moeten nog 2 weken hier zitten! Contract enzo, kunnen hier dus ook niks meer doen..quote:Op maandag 18 juni 2007 13:45 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hoi!Lang geleden!! Mooi dat het 'lekkah' gaat
![]()
Hoelang moet je nog dan?
Heb je je scriptie enzo al af?? 22e toch?
Hmm afstuderen is zo sweetquote:Op maandag 18 juni 2007 13:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
We moeten nog 2 weken hier zitten! Contract enzo, kunnen hier dus ook niks meer doen..
Scriptie al af, eindverslag vorige week ingeleverd. Woensdag presenteren!!
Maar k moet nog 2 tentamens (donderdag en volgende week maandag) en dan hopelijk dat papiertje in handen!
Ja hoor.. alles gaat goed..quote:Op maandag 18 juni 2007 13:50 schreef jslavenburg het volgende:
Een goedemiddag allemaal, tijd niet gesproken
Alles goed hiero?
Hai leinonleinquote:Op maandag 18 juni 2007 13:53 schreef Leinonlein het volgende:
Zo lekker terug van pauze, zo eerste dag na de "vakantie" is toch altijd even kut... bah bah
jslavenburg, waar heb jij uitgehangen?
Zo'n suf baantje moet ik ook hebben, beetje Fok!ken de hele dag, veel met Excel werken (quote:Op maandag 18 juni 2007 13:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja hoor.. alles gaat goed..
Net gesolliciteerd naar een vakantiebaantje als administratief medewerker..![]()
Goed van je scriptie! Geeft zeker wel een bevrijdend gevoel!!quote:Op maandag 18 juni 2007 13:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
We moeten nog 2 weken hier zitten! Contract enzo, kunnen hier dus ook niks meer doen..
Scriptie al af, eindverslag vorige week ingeleverd. Woensdag presenteren!!
Maar k moet nog 2 tentamens (donderdag en volgende week maandag) en dan hopelijk dat papiertje in handen!
Klinkt erg spannend!quote:Op maandag 18 juni 2007 13:56 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Hai leinonlein
Ik ben de laatste tijd druk bezig geweest op mijn stage en met school om mijn spullen een beetje af te ronden, heb voor de rest thuis nog een PC crash gehad, dus die moest ik opnieuw installeren
En zoals gewoonlijk ben ik ook nog bij mijn vriendin geweest
En jij?
Beetje in Excel werkenquote:Op maandag 18 juni 2007 14:02 schreef DaFan het volgende:
[..]
Zo'n suf baantje moet ik ook hebben, beetje Fok!ken de hele dag, veel met Excel werken () en een berg geld verdienen. En een beetje dichtbij. En niet veel uren. En er moeten een beetje lekkere wijven werken. En gratis lunch. Voor de rest maakt het me niet veel uit.
Ben blij als t achter de rug is iddquote:
Tnx kerel. Genoten op DefQon1quote:
Jah toch wel. Hebben er toch een paar maanden werk in zittenquote:Op maandag 18 juni 2007 14:03 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Goed van je scriptie! Geeft zeker wel een bevrijdend gevoel!!
Ach, die 2 weekjes houden jullie nog wel vol! Eerst maar gesprek halen én die twee tentamens!!
Spannend!
Aah ok, klinkt gezelligquote:Op maandag 18 juni 2007 14:07 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Klinkt erg spannend!
Hier ook stage, feestjes, bioscoopbezoekjes en vakantie praag. Druk druk druk, volgende week komt mijn lover weer op bezoek, holla-die-jeeej. Jij nog wat leuks gedaan met je vrouwtje?
neuqenquote:Op maandag 18 juni 2007 14:17 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Aah ok, klinkt gezellig
Ik heb het lekker rustig gehouden, lekker film gekeken, beetje knuffelen enzoIk wil wel weer eens iets leuks gaan doen, iemand ideeen?
Vond m zelf ook wel keurigquote:Op maandag 18 juni 2007 14:22 schreef Goover het volgende:
[..]
Goede tip
Strand/bos doet het vaak ook wel goed![]()
bos, strand, bioscoop, theater, concert, picknick, fietstocht, tentoonstelling, museum, weekendje andere stad bezoeken, dierentuin, shoppen, samen koken, pretpark, zwemmen.quote:
Zwemmen. Natuurlijk wel naar t strand als man zijnde, mocht je een stramme kabouter krijgen (van al het vrouwelijk schoon wat er rond loopt) kun je nog ff een kuiltje graven in het zandquote:Op maandag 18 juni 2007 14:27 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
bos, strand, bioscoop, theater, concert, picknick, fietstocht, tentoonstelling, museum, weekendje andere stad bezoeken, dierentuin, shoppen, samen koken, pretpark, zwemmen.
als mijn lover hier is gaan we denk ik wel naar het bos, nog een aantal musea en tentoonstellingen af en wellicht nog een concertje mee pikken.
Zo een low-level reactie had ik van jou wel verwachtquote:
Ik zal wel even kijken wat ik zal doen, thanks for tipsquote:Op maandag 18 juni 2007 14:27 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
bos, strand, bioscoop, theater, concert, picknick, fietstocht, tentoonstelling, museum, weekendje andere stad bezoeken, dierentuin, shoppen, samen koken, pretpark, zwemmen.
als mijn lover hier is gaan we denk ik wel naar het bos, nog een aantal musea en tentoonstellingen af en wellicht nog een concertje mee pikken.
Dude stfuquote:Op maandag 18 juni 2007 14:29 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Zo een low-level reactie had ik van jou wel verwacht
Ohhhh my!quote:Op maandag 18 juni 2007 14:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zwemmen. Natuurlijk wel naar t strand als man zijnde, mocht je een stramme kabouter krijgen (van al het vrouwelijk schoon wat er rond loopt) kun je nog ff een kuiltje graven in het zand![]()
Wat hij zegtquote:
Neej, niet die van jou. Maar die van je vriendquote:Op maandag 18 juni 2007 14:31 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ohhhh my!
Sauna is trouwens ook altijd heel erg leuk en ontspannend. Of koop een massageboek met massageolie, zorgt ook wel voor een leuke avond![]()
Oh op die fietsquote:Op maandag 18 juni 2007 14:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, niet die van jou. Maar die van je vriend!!
Mag van mijn part ook op die andere. It's fine by me!quote:
Gewoon als ze slaapt, will doquote:Op maandag 18 juni 2007 14:40 schreef jslavenburg het volgende:
Weet iemand ook een leuke manier om haar te verassen?
Gebruik je fantasie!quote:Op maandag 18 juni 2007 14:40 schreef jslavenburg het volgende:
Die Goovert heeft dat vaker gedaan hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 14:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Gebruik je fantasie!
Kaarsjes + zelf gekookt (lekker) eten is al erg leuk.
Een aardig cadeautje.
Dan heb je al twee simpele voorbeelden
verassenquote:Op maandag 18 juni 2007 14:40 schreef jslavenburg het volgende:
OEF! Dat kan ik nietquote:Op maandag 18 juni 2007 14:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Gebruik je fantasie!
Kaarsjes + zelf gekookt (lekker) eten is al erg leuk.
Een aardig cadeautje.
Dan heb je al twee simpele voorbeelden
nou, iig heb je een sterke vlam nodig..quote:Op maandag 18 juni 2007 14:40 schreef jslavenburg het volgende:
quote:ver·as·sen (ov.ww.)
1 in, tot as doen overgaan
2 cremeren
godver, ik wilde die grap maken..quote:
Piste je toch echt naast het potje Bootje!quote:
Kon het niet latenquote:
Ben jij zo'n kok die overal wekkers voor zet? Alle pasta's, rijst en aardappelen kan je proeven of door er een vork in te prikken (of natuurlijk tegen een raam aan te keilen, blijft het plakken -> al dente).quote:Op maandag 18 juni 2007 14:53 schreef denB het volgende:
[..]
OEF! Dat kan ik nietAltijd alsk bij mijn ma kijk, is het natte vinger werk bij haar.
Ma hoe lang moet dit in de pan: mwah ongeveer.... klaar <_<
Het was maar een voorbeeldjequote:Op maandag 18 juni 2007 14:57 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ben jij zo'n kok die overal wekkers voor zet? Alle pasta's, rijst en aardappelen kan je proeven of door er een vork in te prikken (of natuurlijk tegen een raam aan te keilen, blijft het plakken -> al dente).
Sausen ook gewoon proeven, groente prikken, frituur -> kijken of het al goede kleur heeft. Alleen ovenschotels is soms wel lastig omdat je vergeet hoe laat je het erin hebt gedaan
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die Goovert heeft dat vaker gedaan hoor![]()
Daarom zei je dat je ''vriendin'' hier wel eens komtquote:Op maandag 18 juni 2007 15:00 schreef Goover het volgende:
[..]Verkapte, ik ben soms best wel een romanticus post
Ik kook ook zonder echt na te denken, gewoon schatten.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:59 schreef denB het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeldje
Maar de hoeveelheid van bepaalde dingen is soms nog best lastig, ben geen ster in rekenen of iets dus, vaak te veel of te weinig
Mijn ma is kok geweest, en die dondert er van alles in zonder dr over na te denken
Ik snap hem niet... Waarom zei ik dat?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Daarom zei je dat je ''vriendin'' hier wel eens komt![]()
Jij zei dat je vriendin hier evt. wel eens terecht zou kunnen komen. En nu post je dat je een romanticus bent.quote:
en jij verpest gewoon zn hele idee... doe je netjes...!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij zei dat je vriendin hier evt. wel eens terecht zou kunnen komen. En nu post je dat je een romanticus bent.
Oftewel je hoopt dat ze jou vindt en zo je posts kan lezen![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en jij verpest gewoon zn hele idee... doe je netjes...!
Nee, dat was niet het idee achter mijn reactiequote:Op maandag 18 juni 2007 15:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij zei dat je vriendin hier evt. wel eens terecht zou kunnen komen. En nu post je dat je een romanticus bent.
En wij er maar vanuit gaan dat het al je vriendin was...!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:08 schreef Goover het volgende:
[..]
Nee, dat was niet het idee achter mijn reactieMaar wel slim eigenlijk
![]()
Is trouwens nog niet echt mijn vriendin.
Ze weet mijn nickname niet, maar ja, blader een beetje en er staat een heel Italië verhaal. Kan niet missen
Graag gedaan maar had m al verneukt volgens Dhr. Kuno van Dijkquote:Op maandag 18 juni 2007 15:08 schreef Goover het volgende:
[..]
Nee, dat was niet het idee achter mijn reactieMaar wel slim eigenlijk
![]()
Is trouwens nog niet echt mijn vriendin.
Ze weet mijn nickname niet, maar ja, blader een beetje en er staat een heel Italië verhaal. Kan niet missen
niet huilen...!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Graag gedaan maar had m al verneukt volgens Dhr. Kuno van Dijk!
mijne leest al meequote:Op maandag 18 juni 2007 15:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
*pinkt een traantje weg.quote:
Dat wisten we alquote:
Nou, euhh dat is een lang verhaal wat ik hier niet ga vertellen. Maar het is een leuk meisje, waar ik veel mee doe. Houd het daar maar op.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
En wij er maar vanuit gaan dat het al je vriendin was...!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan mag je ma wel s voor ons kokenquote:Op maandag 18 juni 2007 14:59 schreef denB het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeldje
Maar de hoeveelheid van bepaalde dingen is soms nog best lastig, ben geen ster in rekenen of iets dus, vaak te veel of te weinig
Mijn ma is kok geweest, en die dondert er van alles in zonder dr over na te denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |