Bij mij mag hij best langskomen hoor, heb alles goed voormekaar, datum stickers op alle open producten, geen voedsel op de grond, verschillende snijplanken voor verschillende producten...!quote:Op maandag 18 juni 2007 12:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat zal het zijn denk ik..! Schrikt de mensen af als ik het zeg, zijn ze bang voor de controles![]()
Halloquote:Op maandag 18 juni 2007 12:10 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo!!
En nu moet ik weer gaan... lesgeven! Doei![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:21 schreef denB het volgende:
Hoe kan iemand een montage fimlpje bekijken:![]()
Hand onder het hoofd, hoofd laten ondersteunen door die hand, en dan gewoon half je ogen dicht en kijken. Tot je een fout in het geluid hoort
Daar gaat dan 3uur werk, om aan iemand te geven die dr geen zin in heeft![]()
En weer opquote:
Moet nog gaan etenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
En weer op![]()
En Kuno, hij heeft weinig belang om naar Berlijn te gaan, hij behoudt zich op de Nederlandse markt![]()
Als jij gaat zitten wachten is ie wel voor de lunch terug jaquote:Op maandag 18 juni 2007 12:49 schreef denB het volgende:
[..]
Moet nog gaan eten
Wachten op een collega die zei: Ik ben voor de lunch terug!
en dan zelf gaan lunchenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:49 schreef denB het volgende:
[..]
Moet nog gaan eten
Wachten op een collega die zei: Ik ben voor de lunch terug!
Whehe iddquote:
Mjah dan heb ik al die bende voor niets gekocht...!quote:Op maandag 18 juni 2007 12:42 schreef Roycoooooo het volgende:
En Kuno, hij heeft weinig belang om naar Berlijn te gaan, hij behoudt zich op de Nederlandse markt![]()
K zal wel een foto met handtekening sturen ter compensatiequote:Op maandag 18 juni 2007 13:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mjah dan heb ik al die bende voor niets gekocht...!![]()
Ik moet nog 1 ding inleveren.. maar dat is meer een herkansing.. maar voor stage ben ik nu helemaal klaar..quote:Op maandag 18 juni 2007 13:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe idd!
Ben je nu helemaal klaar PB of moet je nog wat doen voor school?![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K zal wel een foto met handtekening sturen ter compensatie![]()
`quote:Op maandag 18 juni 2007 13:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moet nog 1 ding inleveren.. maar dat is meer een herkansing.. maar voor stage ben ik nu helemaal klaar..
Stuur hem je op! Wees je er wel een beetje zuinig op?quote:
Youtube doet t hier niehietquote:Op maandag 18 juni 2007 13:18 schreef Goover het volgende:![]()
![]()
![]()
WTF gebeurd hier???!!!
http://youtube.com/watch?v=os16l7oeFjE&mode=related&search=![]()
![]()
![]()
hoe kan je dan zien wat er gebeurdquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:18 schreef Goover het volgende:![]()
![]()
![]()
WTF gebeurd hier???!!!
http://youtube.com/watch?v=os16l7oeFjE&mode=related&search=![]()
![]()
![]()
ja.. ik daar heb ik nu een beetje moeite meequote:Op maandag 18 juni 2007 13:20 schreef Damzkieee het volgende:
Dat jullie allemaal dezelfde UI's hebben maakt het er niet makkelijker op
Kan ik ook niet zienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |