nou, iig heb je een sterke vlam nodig..quote:Op maandag 18 juni 2007 14:40 schreef jslavenburg het volgende:
Weet iemand ook een leuke manier om haar te verassen?
quote:ver·as·sen (ov.ww.)
1 in, tot as doen overgaan
2 cremeren
godver, ik wilde die grap maken..quote:
Piste je toch echt naast het potje Bootje!quote:
Kon het niet latenquote:
Ben jij zo'n kok die overal wekkers voor zet? Alle pasta's, rijst en aardappelen kan je proeven of door er een vork in te prikken (of natuurlijk tegen een raam aan te keilen, blijft het plakken -> al dente).quote:Op maandag 18 juni 2007 14:53 schreef denB het volgende:
[..]
OEF! Dat kan ik nietAltijd alsk bij mijn ma kijk, is het natte vinger werk bij haar.
Ma hoe lang moet dit in de pan: mwah ongeveer.... klaar <_<
Het was maar een voorbeeldjequote:Op maandag 18 juni 2007 14:57 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ben jij zo'n kok die overal wekkers voor zet? Alle pasta's, rijst en aardappelen kan je proeven of door er een vork in te prikken (of natuurlijk tegen een raam aan te keilen, blijft het plakken -> al dente).
Sausen ook gewoon proeven, groente prikken, frituur -> kijken of het al goede kleur heeft. Alleen ovenschotels is soms wel lastig omdat je vergeet hoe laat je het erin hebt gedaan
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die Goovert heeft dat vaker gedaan hoor![]()
Daarom zei je dat je ''vriendin'' hier wel eens komtquote:Op maandag 18 juni 2007 15:00 schreef Goover het volgende:
[..]Verkapte, ik ben soms best wel een romanticus post
Ik kook ook zonder echt na te denken, gewoon schatten.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:59 schreef denB het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeldje
Maar de hoeveelheid van bepaalde dingen is soms nog best lastig, ben geen ster in rekenen of iets dus, vaak te veel of te weinig
Mijn ma is kok geweest, en die dondert er van alles in zonder dr over na te denken
Ik snap hem niet... Waarom zei ik dat?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Daarom zei je dat je ''vriendin'' hier wel eens komt![]()
Jij zei dat je vriendin hier evt. wel eens terecht zou kunnen komen. En nu post je dat je een romanticus bent.quote:
en jij verpest gewoon zn hele idee... doe je netjes...!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij zei dat je vriendin hier evt. wel eens terecht zou kunnen komen. En nu post je dat je een romanticus bent.
Oftewel je hoopt dat ze jou vindt en zo je posts kan lezen![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en jij verpest gewoon zn hele idee... doe je netjes...!
Nee, dat was niet het idee achter mijn reactiequote:Op maandag 18 juni 2007 15:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij zei dat je vriendin hier evt. wel eens terecht zou kunnen komen. En nu post je dat je een romanticus bent.
En wij er maar vanuit gaan dat het al je vriendin was...!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:08 schreef Goover het volgende:
[..]
Nee, dat was niet het idee achter mijn reactieMaar wel slim eigenlijk
![]()
Is trouwens nog niet echt mijn vriendin.
Ze weet mijn nickname niet, maar ja, blader een beetje en er staat een heel Italië verhaal. Kan niet missen
Graag gedaan maar had m al verneukt volgens Dhr. Kuno van Dijkquote:Op maandag 18 juni 2007 15:08 schreef Goover het volgende:
[..]
Nee, dat was niet het idee achter mijn reactieMaar wel slim eigenlijk
![]()
Is trouwens nog niet echt mijn vriendin.
Ze weet mijn nickname niet, maar ja, blader een beetje en er staat een heel Italië verhaal. Kan niet missen
niet huilen...!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Graag gedaan maar had m al verneukt volgens Dhr. Kuno van Dijk!
mijne leest al meequote:Op maandag 18 juni 2007 15:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
*pinkt een traantje weg.quote:
Dat wisten we alquote:
Nou, euhh dat is een lang verhaal wat ik hier niet ga vertellen. Maar het is een leuk meisje, waar ik veel mee doe. Houd het daar maar op.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
En wij er maar vanuit gaan dat het al je vriendin was...!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan mag je ma wel s voor ons kokenquote:Op maandag 18 juni 2007 14:59 schreef denB het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeldje
Maar de hoeveelheid van bepaalde dingen is soms nog best lastig, ben geen ster in rekenen of iets dus, vaak te veel of te weinig
Mijn ma is kok geweest, en die dondert er van alles in zonder dr over na te denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |