Ooeeh, dat knipoogje erachter aan of niet?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:34 schreef DaFan het volgende:
[..]
Wacht maar tot je dr ziet gekEn ze zei dat ik mooie ogen had. En toen zei ik zo heel cool: "Ja dat hoor ik wel vaker"
Smooth![]()
Mijn moeder heeft soms ook van die vleugeltjesquote:Op maandag 18 juni 2007 15:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K heb geen krullen maar een of andere vage ''slag'' in mijn haren zitten. Als ik t lang laat groeien krijg ik van die always inlegkruisjes vleugels. Pestten ze mij altijd vroeger mee![]()
Zon matje doet me denken aan een deur mat om je schoenen op af te vegenquote:Op maandag 18 juni 2007 15:37 schreef Goover het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft soms ook van die vleugeltjes
Maar matjes vind ik gewoon 3keer niks.. Associeer ik altijd met kakkers![]()
Kakkersquote:Op maandag 18 juni 2007 15:37 schreef Goover het volgende:
[..]
Leer er maar mee leven, inderdaad! Haha, nee nee ik kan er niet rauwig om zijn hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 15:31 schreef DaFan het volgende:
[..]
Net zeg je dat rozen suf zijn en nou zit je te klagen dat je er nooit een kreegVrouwen
Nee man, METALLL!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:37 schreef Goover het volgende:
[..]
Metalhead gaat me ook tever, hoewel als ik te lang niet ga dan is het wel bijna raak jaquote:
matjes... associeer ik altijd met Hagenezenquote:Op maandag 18 juni 2007 15:37 schreef Goover het volgende:
[..]
QFTquote:Op maandag 18 juni 2007 15:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
matjes... associeer ik altijd met Hagenezen![]()
ja gek, t is dat ik er poepvervelend van werd anders had ik ook een mat gehadquote:
WTFquote:Op maandag 18 juni 2007 15:52 schreef DaFan het volgende:
KUTROY ik heb nog niet eens gekeken en durf te wedden dat het kut is!!
K heb niet zo'n toffe petquote:
PB, wil jij nog lang leven?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
matjes... associeer ik altijd met Hagenezen![]()
Tof man gozah!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:55 schreef denB het volgende:
[..]
PB, wil jij nog lang leven?
Niet dat ik een pure hagenees ben, maar woon hiero nu wel al 5maanden
Ja sorry kreeg een mailtje recht tijdens de discussie dus dacht dat het weer zo'n zeikerd wasquote:
Lolquote:Op maandag 18 juni 2007 15:54 schreef Roycoooooo het volgende:
K heb niet zo'n toffe pet! Check mijn fobo
![]()
Lekker ben jij joh, gelijk weer zo'n vooroordeelquote:Op maandag 18 juni 2007 15:56 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja sorry kreeg een mailtje recht tijdens de discussie dus dacht dat het weer zo'n zeikerd was
[..]
Lol
Wel een kuif!
Nu naar huisquote:
pff.. ik kom vaak genoeg in Den Haag hoor..quote:Op maandag 18 juni 2007 15:55 schreef denB het volgende:
[..]
PB, wil jij nog lang leven?
Niet dat ik een pure hagenees ben, maar woon hiero nu wel al 5maanden
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nu naar huis! Ging idd vrij snel
![]()
Vnaaf weer leren!
Mensen tot mogguh een keer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |