abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 16 juni 2007 @ 11:28:06 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_50514702
Vorige topics
Trouwen en zo Trouwen en zo (deel 2) Trouwen en zo (deel 3) Trouwen enzo (deel 4) Trouwen enzo (deel 5) Trouwen enzo (deel 6) Trouwen enzo (deel zeven) Trouwen enzo (deel 8) Trouwen enzo deel 9 Trouwen enzo deel 10 Trouwen enzo deel 11 Trouwen enzo deel 12 Trouwen enzo deel 13 Trouwen enzo Deel 14 Trouwen enzo deel 15 *O* Trouwen enzo - deel 16 *O* Trouwen enzo - deel 17 Trouwen enzo deel 18 Trouwen en zo deel 19 Trouwen en zo deel 20! Trouwen enzo deel 21! Trouwen deel 22 Trouwen deel 23 Trouwen # 24 Trouwen enzo # 25 - waar 2007 een goed trouwjaar is! Trouwen enzo #26 Ook voor getuigen ;) Trouwen enzo #27 Voor iedereen O+ Trouwen enzo #28 - Met of zonder kinderen!Trouwen deel 29 Trouwen!!!! deel 30 lekker wegmijmeren.....

Foto's
Zie hier de foto's van Digger en EW.
Zie hier foto's van Snakelady.
Zie hier de foto's van Xlarge.
Zie hier de foto's van Sugar.
Zie hier de foto's van golfer en Bluezz.
Zie hier de foto's van Yorout en Coco-loco.
Zie hier de foto's van Armanimania en Neva.
Zie hier de foto's van Brighteyes en stinkie.
Zie hier de foto's van Memmel en Johan.
Zie hier de foto's van Droeke.
Zie hier de foto's van -Bubseltje-.
Zie hier de foto's van Knut en Silmarwen.
Zie hier de foto's van Slasher.
Zie hier de foto's van Tally.
Zie hier de foto's van YPPY en Jarno.
Zie hier de foto's van iamredleader en Tinuviel.
Zie hier de foto's van Slaapmeisje.
Zie hier de foto's van cloarie.
Zie hier de foto's van Rebelbitch.
Zie hier de foto's van Beaker.
Zie hier de foto's van leonieke en Phille.
Zie hier de foto's van MevrouwKorn.
Zie hier de foto's van Suerte.
Zie hier de foto's van Wennie.
Zie hier de foto's van Sorbootje.
Zie hier de foto's van TARAraboemdijee en freecell.
Zie hier de foto's van Amaranta en Rob
Zie hier de foto's van Bert en Troel.
Zie hier de foto's van ranzige_pad. (scroll door het topic voor alle foto's!)
Zie hier de foto's van Diaan73 en Peaceman. (scroll door het topic voor alle foto's!)
Zie hier de foto's van Joene.
Zie hier de foto van V.


Data

10 juli 2007: Roonaan en "Lief"
14 juli 2007 leonieke en phille kerkelijk huwelijk
20 juli 2007: Freeflyer
20 juli 2007: Gabberhead
najaar 2007: Levitation
4 augustus 2007: Shai
9 augustus 2007: seilram
16 augustus 2007: Marie79
24 augustus 2007 : Pluisje en Rickmans
28 september 2007: Michael en Bianca
30 november 2007: Locutus51 en "lief"
28 december 2007: Everia
22 april 2008: Fannetje & Tackleberry
20-10-2010 Conflict & Biancavia

De op in de wiki


Post hier je verhalen, foto's, vragen en meer!

[ Bericht 4% gewijzigd door Mylene op 20-07-2007 12:37:43 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50515234
Het duurt nog eventjes voor de volgende zijn! (tvp)
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_50515321
Trouwens, Verbal, uit het vorige topic:

''Pjotr heeft ook getekend'''

Boris en Diever van ons zijn erg jaloers dat zij niet aanwezig mogen zijn 28 september (voor onze eigen gemoedsrust) maar ze zijn wel de enige die mee mogen op huwelijksreis
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_50515438
V. gefeliciteerd! Die foto van jullie samen op het strand is echt heel
Dat snoetje van de hond
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_50521780
Het is bijna aan ons. We staan al op de tweede plaats

Ook al is de zin nu wel eventjes verdwenen
pi_50532683
Yuk. ksta bovenaan. Woensdag de ondertrouw
  zaterdag 16 juni 2007 @ 23:04:57 #7
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_50532777
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 16:40 schreef leonieke het volgende:
Ook al is de zin nu wel eventjes verdwenen
Want?
  zaterdag 16 juni 2007 @ 23:32:00 #8
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_50533472
Even een onbeschofte tvp. Leonieke, wat is er aan de hand? Door het gedoe met je vader? Ik vind het erg belachelijk. Het gaat toech niet om je moeder maar om jou. Desalniettemin zeer teleurstellend voor jou. Dikke knuffel van mij
  zondag 17 juni 2007 @ 10:05:59 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_50538830
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 16:40 schreef leonieke het volgende:
Het is bijna aan ons. We staan al op de tweede plaats

Ook al is de zin nu wel eventjes verdwenen


Ik snap precies wat je bedoelt. Weet je wat kan helpen? Ga wat leuks doen met vrienden, oude herinneringen ophalen, lekker gek meezingen met het bandje wat optreedt in het cafe en vooral heel hard meezingen met Shine van Take That.

Owja, en als je het echt helemaal niet zit zitten, vraag dan of Phille You are loved van John Groban opzet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50539844
Mijn vader heeft mij vrijdag gemaild om te zeggen dat hij niet komt omdat hij 4 jaar geleden voor zijn nieuwe partner heeft gekozen en dat blijft doen. Ik dacht dat hij 26 jaar geleden voor mij had gekozen, maar blijkbaar blijft hij DAT niet opnieuw doen.

En hij is van plan om nog een brief te schrijven naar al mijn tantes en nonkels over mijn ma (lees: haar zwartmaken want hij heeft geen contact meer met zijn zussen en wij wel) zodat ze niet zal 'triomferen' op ons huwelijk.

Conclusie: hij wil niet komen naar het feest van zijn dochter, maar wil het wel nog eens op een andere manier verpesten ook.

Vorig jaar was het al zo'n gedoe, maar het is toen allemaal zo goed meegevallen dat ik had gehoopt van dit jaar geen onzin te moeten meemaken. Blijkbaar is het ons gewoon niet gegund.

Thx voor de knuffels
  † In Memoriam † zondag 17 juni 2007 @ 11:54:16 #11
43556 miss_dynastie
pi_50540328
Wat een lul, echt... niet alleen een lullige actie, maar je moet gewoon echt een zak zijn om het feest van je dochter zo te willen verpesten. Het gaat hem niet lukken en het mag hem niet lukken, maar hoe haalt hij het in zijn hoofd. Nog een momentje van 'kijk mij eens stoer hertrouwd zijn'? Het gaat verdorie om jou en Phille en niet om hém. Hoe is het contact met je vader verder? En ben je van plan het voort te zetten? Ik kan me zo voorstellen dat je niks meer met hem te maken zou willen hebben... Bah bah bah
pi_50541040
Van zijn twee dochters was ik nog degene die contact met hem zocht. Nu heb ik daar heel sterk mijn twijfels bij. Hij eindigde zijn mail trouwens met: "komen jullie zondag aub eens langs, kunnen we misschien iets eten". Daar heb ik maar op geantwoord dat we het de komende weken te druk hebben met de voorbereiding van ons huwelijk en de bouw van ons huis (waar hij trouwens ook nooit naar informeert terwijl hij perfect weet hoe het huis van de dochter van zijn nieuwe vriendin er zal uitzien ).

Ik hoop zo hard dat het hem niet zal lukken. Als ik verneem dat hij die brief heeft geschreven, gaat hij alleszins heel hard zijn best moeten doen om dit nog goed te maken.

Verder qua contact: ik had al een voorgevoel vorige week aangezien hij nog steeds niet gereageerd heeft op mijn smsje voor vaderdag (dat is bij ons een week vroeger).

Ik ben momenteel vooral kwaad op mezelf omdat ik het me zo aantrek en dat hij erin slaagt om me nu slecht te voelen.
  zondag 17 juni 2007 @ 13:11:36 #13
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_50542661
Leonieke, dat klinkt zwaar beroerd. Die man denkt dus meer aan zichzelf dan aan het geluk van zijn eigen dochter. Dat mag je hem zwaar aanrekenen. Ik zou hem dat ook laten weten ook. Zo lijkt het er inderdaad op dat hij jouw dag wil gaan verpesten. Dat moet je niet pikken hoor.... Zoiets kan ie nooit goed maken, dat moet hij goed beseffen.
Al snap ik dat het moeilijk is om zulke dingen uit te spreken, ik zou de confrontatie aangaan. Misschien helpt het niet, maar dan heb je in elk geval geprobeerd er iets aan te doen. Overigens kan jouw kerel dat natuurlijk ook doen.
Ik denk trouwens wel dat je, als je probeert hem te laten beseffen dat het niet om hem gaat, dat hij dat 'jouw moeder' pesten dan maar op een ander moment moet doen, er voor zou kunnen zorgen dat het meer naar de achtergrond verdwijnt. Of hij komt tot inkeer, of niet. In het eerste geval zou dat zeer mooi zijn. In het 2e geval kun je even woedend worden, maar het hopelijk wel sneller achter je laten.
Ik denk dat als je niks doet het zoiezo negatieve invloed op die dag zal hebben, al is het maar voor jouw gevoel.
Sterkte! En neem een wijs besluit over wel of niet contact opnemen met hem.
  † In Memoriam † zondag 17 juni 2007 @ 14:22:18 #14
43556 miss_dynastie
pi_50544875
quote:
Op zondag 17 juni 2007 12:19 schreef leonieke het volgende:
Ik hoop zo hard dat het hem niet zal lukken. Als ik verneem dat hij die brief heeft geschreven, gaat hij alleszins heel hard zijn best moeten doen om dit nog goed te maken.
Het heeft heus een reden dat zijn zussen geen contact meer met hem hebben hoor, ik zou me niet te druk maken over de mogelijke gevolgen van die brief.
quote:
Ik ben momenteel vooral kwaad op mezelf omdat ik het me zo aantrek en dat hij erin slaagt om me nu slecht te voelen.
Niet doen, gewoon niet doen HIJ maakt de keuze zich zo te gedragen, JIJ kan er niks aan doen dat je het zo voelt. Wel zou het voor jezelf beter zijn om het je niet zo aan te trekken, maar je moet niet boos worden als dat niet lukt. Het is je vader, je had beter verwacht en je mag van hem ook beter verwachten!
pi_50545500
quote:
Op zondag 17 juni 2007 13:11 schreef peaceman het volgende:
Leonieke, dat klinkt zwaar beroerd. Die man denkt dus meer aan zichzelf dan aan het geluk van zijn eigen dochter. Dat mag je hem zwaar aanrekenen. Ik zou hem dat ook laten weten ook. Zo lijkt het er inderdaad op dat hij jouw dag wil gaan verpesten. Dat moet je niet pikken hoor.... Zoiets kan ie nooit goed maken, dat moet hij goed beseffen.
Al snap ik dat het moeilijk is om zulke dingen uit te spreken, ik zou de confrontatie aangaan. Misschien helpt het niet, maar dan heb je in elk geval geprobeerd er iets aan te doen. Overigens kan jouw kerel dat natuurlijk ook doen.
Ik heb hem vrijdag in een colère een mail gestuurd, nadat phille hem eerst wat 'opgekuist' heeft. Hij heeft ervoor gezorgd dat het net nog harder aankwam door een aantal subtiele verwijten
quote:
Ik denk trouwens wel dat je, als je probeert hem te laten beseffen dat het niet om hem gaat, dat hij dat 'jouw moeder' pesten dan maar op een ander moment moet doen, er voor zou kunnen zorgen dat het meer naar de achtergrond verdwijnt. Of hij komt tot inkeer, of niet. In het eerste geval zou dat zeer mooi zijn. In het 2e geval kun je even woedend worden, maar het hopelijk wel sneller achter je laten.
Ik denk dat als je niks doet het zoiezo negatieve invloed op die dag zal hebben, al is het maar voor jouw gevoel.
Sterkte! En neem een wijs besluit over wel of niet contact opnemen met hem.
Ik heb hem uitgelegd in de mail dat ik hem al 4 jaar verdedigd heb in de familie en heel de familie heb uitgelegd waarom ik er hem bij wou. Het feit dat hij nu niet komt, is al erg, maar deze brief zou alleen maar voor extra problemen voor, tijdens en na ons huwelijk zorgen. En dat er niemand zal triomferen, maar dat er in zo'n situatie alleen maar verliezers zijn.
Ik hoop dat het tot hem doordringt want ik wil niet weten wat er zal gebeuren als hij die brief echt gaat schrijven.
pi_50545548
quote:
Op zondag 17 juni 2007 14:22 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Het heeft heus een reden dat zijn zussen geen contact meer met hem hebben hoor, ik zou me niet te druk maken over de mogelijke gevolgen van die brief.
[..]

Niet doen, gewoon niet doen HIJ maakt de keuze zich zo te gedragen, JIJ kan er niks aan doen dat je het zo voelt. Wel zou het voor jezelf beter zijn om het je niet zo aan te trekken, maar je moet niet boos worden als dat niet lukt. Het is je vader, je had beter verwacht en je mag van hem ook beter verwachten!
Hij heeft in die 4 jaar nog geen contact gezocht met zijn zussen. Dat is nu net hetgeen ik niet begrijp, hij wil al 4 jaar geen contact met de familie maar zou nu een brief schrijven om alles te verpesten.

Tot nu toe heeft hij nog steeds niet op mijn mail gereageerd... Ik zal wel zien of ik ooit nog iets van hem hoor.
  zondag 17 juni 2007 @ 20:22:52 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_50554449


Meer weet ik even niet te zeggen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50555796
quote:
Op zondag 17 juni 2007 20:22 schreef Troel het volgende:


Meer weet ik even niet te zeggen
Hoeft ook niet hoor

Ik ben al blij dat ik even mijn hart kan luchten
pi_50556257
Jeetje Leonieke

En Joene en Mevr. Joene gefeliciteerd, erg leuke foto's
En Veeeeeee geweldig hoe jullie het gedaan hebben
Dat was oorspronkelijk ook ons idee, maarrrrrrrr ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om het stiekum te doen, was bang dat mijn moeder het niet zou overleven van verdriet, echt.
Mevr. Vee ziet er appetijtelijk uit, en Pjotr
  zondag 17 juni 2007 @ 22:11:19 #20
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_50558458
we hebben ontzettend mooi weer gehad!
er was 90% kans op regen en de hele dag scheen de zon !
Pas tijdens het eten en de receptie begon het te regenen.

Ik heb een super dag gehad en ik kan iedereen als tip meegeven : GENIET ERVAN !!!
Zo'n dag gaat ontzettend snel voorbij
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_50568267
TVP
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_50569096
jeetje Leonieke wat ellendig voor je zeg

en -r- bijna! woensdag de eerste stap: ondertrouw en 10 juli het echte werk!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_50569192
quote:
Op maandag 18 juni 2007 10:13 schreef DarkElf het volgende:
jeetje Leonieke wat ellendig voor je zeg

en -r- bijna! woensdag de eerste stap: ondertrouw en 10 juli het echte werk!
Zaterdag pak opgehaald, solidblue/lief is de jurk vandaag aan het ophalen.
Vakantie is ook geboekt (of had ik dat al gezegd?). Fotograaf is geregeld.
Vanavond afspraak met ambtenaar burgelijke stand en verhuur
pi_50569434
quote:
Op maandag 18 juni 2007 10:17 schreef Roönaän het volgende:

[..]

Zaterdag pak opgehaald, solidblue/lief is de jurk vandaag aan het ophalen.
Vakantie is ook geboekt (of had ik dat al gezegd?). Fotograaf is geregeld.
Vanavond afspraak met ambtenaar burgelijke stand en verhuur
nee had je nog niet verteld, pm!

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_50572147
Ik ga in Augustus met mijn verloofde trouwen in Kroatie.

Eerst naar het gemeentehuis, daarna uit eten met beide ouders. We hebben niks spectaculairs gepland, dat komt nog wel.
Volgend jaar moet zij nog omgedoopt worden en op 08-08-2008 in de kerk in Kroatie opnieuw het JA woord zeggen
fok zuigt, klaar.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 00:11:43 #26
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_50600211
quote:
Op zondag 17 juni 2007 14:43 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik heb hem vrijdag in een colère een mail gestuurd, nadat phille hem eerst wat 'opgekuist' heeft. Hij heeft ervoor gezorgd dat het net nog harder aankwam door een aantal subtiele verwijten
[..]

Ik heb hem uitgelegd in de mail dat ik hem al 4 jaar verdedigd heb in de familie en heel de familie heb uitgelegd waarom ik er hem bij wou. Het feit dat hij nu niet komt, is al erg, maar deze brief zou alleen maar voor extra problemen voor, tijdens en na ons huwelijk zorgen. En dat er niemand zal triomferen, maar dat er in zo'n situatie alleen maar verliezers zijn.
Ik hoop dat het tot hem doordringt want ik wil niet weten wat er zal gebeuren als hij die brief echt gaat schrijven.
Ik hoop voor je dat hij zijn ego in elk geval voorlopig opzij wil zetten!
  dinsdag 19 juni 2007 @ 09:20:53 #27
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_50604487
wie heeft zijn boeket gedroogd?
Wij hebben geinformeerd en om het te laten drogen en in een koker te bewaren kost ¤ 500 !
eigenlijk te belachelijk voor woorden....
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_50604502
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 09:20 schreef kruimel_20 het volgende:
wie heeft zijn boeket gedroogd?
Wij hebben geinformeerd en om het te laten drogen en in een koker te bewaren kost ¤ 500 !
eigenlijk te belachelijk voor woorden....
Wij kregen de tip , het in te sprayen met haarlak en op de kop hangen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 09:21:46 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_50604504
Ik heb mijn boeket gedroogd. Eerst bij mijn ouders aan de kast en nu in mijn eigen garage.

Gratis
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 19 juni 2007 @ 09:25:58 #30
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_50604587
Ik heb mijn boeket eerst een paar dagen nog op een vaas in de kamer laten staan en toen laten drogen en nu hangt het boeket op de kop in het toilet te drogen.... Maarre 500 euro om te laten drogen ... belachelijke prijs 7)8
pi_50624995
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 00:11 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat hij zijn ego in elk geval voorlopig opzij wil zetten!
Het is erger geworden: hij komt samen met zijn vriendin naar de mis En ik weet niet hoe ik er moet op reageren De aankondiging (met uitnodiging voor mis) en de uitnodiging voor het feest waren heel duidelijk alleen aan hem gericht, maar je kan natuurlijk niemand verbieden naar de huwelijksmis te komen...

Maar de brief gaat hij na het feest versturen, maar sturen zal hij (zo staat het er letterlijk in)
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2007 @ 19:26:54 #32
43556 miss_dynastie
pi_50625122
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:23 schreef leonieke het volgende:

[..]

Het is erger geworden: hij komt samen met zijn vriendin naar de mis En ik weet niet hoe ik er moet op reageren De aankondiging (met uitnodiging voor mis) en de uitnodiging voor het feest waren heel duidelijk alleen aan hem gericht, maar je kan natuurlijk niemand verbieden naar de huwelijksmis te komen...

Maar de brief gaat hij na het feest versturen, maar sturen zal hij (zo staat het er letterlijk in)
Misschien is het een idee om de uitnodiging in te trekken? Als je weet dat hij niet komt hoef je je ook niet druk te maken over zijn eventuele gedrag.
pi_50625507
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Misschien is het een idee om de uitnodiging in te trekken? Als je weet dat hij niet komt hoef je je ook niet druk te maken over zijn eventuele gedrag.
Dat staat ook zo raar, vind je niet? De uitnodiging van je pa intrekken...
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2007 @ 19:39:12 #34
43556 miss_dynastie
pi_50625607
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:36 schreef leonieke het volgende:

[..]

Dat staat ook zo raar, vind je niet? De uitnodiging van je pa intrekken...
Nou nee, vind ik niet, als je zijn gedrag beziet. Ik zeg niet dat je het moet doen hoor, maar als je zelf het gevoel hebt dat je hem er gezien de omstandigheden toch liever niet bij wil hebben, zou ik het absoluut doen.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 19:59:47 #35
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_50626419
Ik kan me wel voorstellen dat hij zn vriendin mee wil nemen hoor. Ik zou ook zonder Peaceman niet naar bijv. de bruiloft van Twan gaan ooit in de toekomst. Ik denk dat je voor jezelf uit moet maken wat je het liefst wil. Je vader met vriendin op de bruiloft of je vader niet. Ik snap enigszins dat je vader zijn vriendin mee wil nemen, omdat zij bij hem hoort. En ik snap ook dat je vreest voor zn evt. gedrag. Maar ik weet te weinig van alles om hierover echt een mening over te kunnen geven. Het is aan jou en Phille om de beslissing te nemen. Succes met het nemen van de voor jullie beste beslissing, het lijkt me erg moeilijk allemaal. En denk eraan, het is jullie dag... en die dag is er om van te genieten!!
  woensdag 20 juni 2007 @ 15:27:19 #36
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_50655401
Ik ben gisteren toevallig één van onze fotografen tegengekomen en hij kon me vertellen dat het erg mooie foto's waren geworden. Hij was bezig met dingen samen te stellen en dat het heel erg persoonlijk zou worden. Over ongeveer 2 weken is het boek klaar. Ben erg nieuwsgierig..... nog meer dan eerst.
pi_50656559
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 09:20 schreef kruimel_20 het volgende:
wie heeft zijn boeket gedroogd?
Wij hebben geinformeerd en om het te laten drogen en in een koker te bewaren kost ¤ 500 !
eigenlijk te belachelijk voor woorden....
Wanneer mijn boeket de dag overleeft zullen we nog proberen 'm wellicht mee te nemen op huwelijksreis en kan 'ie in Italië wellicht nog een paar dagen staan, maar dan eindigt 'ie echt in de container. (Vind je het echt leuk zo'n dood boeket in zo'n aquarium aan de muur?)
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_50702314
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:59 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat hij zn vriendin mee wil nemen hoor. Ik zou ook zonder Peaceman niet naar bijv. de bruiloft van Twan gaan ooit in de toekomst. Ik denk dat je voor jezelf uit moet maken wat je het liefst wil. Je vader met vriendin op de bruiloft of je vader niet. Ik snap enigszins dat je vader zijn vriendin mee wil nemen, omdat zij bij hem hoort. En ik snap ook dat je vreest voor zn evt. gedrag. Maar ik weet te weinig van alles om hierover echt een mening over te kunnen geven. Het is aan jou en Phille om de beslissing te nemen. Succes met het nemen van de voor jullie beste beslissing, het lijkt me erg moeilijk allemaal. En denk eraan, het is jullie dag... en die dag is er om van te genieten!!
Ik denk dat je jouw situatie moeilijk kunt vergelijken met de situatie tussen mijn ouders. Mijn pa heeft mijn ma verschillende jaren (en dan bedoel ik meer dan 10 jaar) bedrogen met die vrouw. Toen haar man overleden is, is hij 6 maand later het huis uitgetrokken. Die vrouw heeft mijn ma al verschillende keren belachelijk gemaakt in de gemeente waar mijn ma woont.
De leeftijd van je kinderen waarop je uit elkaar gaat, speelt op dat moment een grote rol. Bij kleine kinderen is er zoiets als co-ouderschap, mijn zus en ik waren allebei +22 jaar. Contact tussen mijn ouders moest er niet meer bestaan.

Ik heb heel veel respect voor jou, maar ik vind dat je ook de wens van je kind moet kunnen respecteren. Als je kind je alleen zou uitnodigen vind ik het persoonljik heel laag dat je die wens niet zou willen (want in deze situatie gaat het om willen, je wil namelijk niet zonder peaceman naar het huwelijk gaan) vervullen. Die ene avond dat hij er niet eens zou bij zijn... Ik begrijp niet dat ouders daar zo'n drama kunnen om maken en op die manier het feest van hun eigen kind proberen te vergallen.

Ik heb vandaag trouwens een mail gekregen van zijn liefhebbende partner waarin ze insinueert dat mijn pa mij zelfs helemaal niet gewild zou hebben. Hoe laag kun je gaan als buitenstaander? Er staan nog verschillende beledigingen in naar mij en mijn man toe.

Ik heb hen verwittigd, als er iets dreigt mis te lopen tijdens onze mis vliegen ze uit de kerk. Wat kan het mijn pa trouwens schelen?
  donderdag 21 juni 2007 @ 20:18:38 #39
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_50702935
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 20:00 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik denk dat je jouw situatie moeilijk kunt vergelijken met de situatie tussen mijn ouders.
Dat zegt ze ook.
quote:
Ik heb heel veel respect voor jou, maar ik vind dat je ook de wens van je kind moet kunnen respecteren. Als je kind je alleen zou uitnodigen vind ik het persoonljik heel laag dat je die wens niet zou willen (want in deze situatie gaat het om willen, je wil namelijk niet zonder peaceman naar het huwelijk gaan) vervullen. Die ene avond dat hij er niet eens zou bij zijn... Ik begrijp niet dat ouders daar zo'n drama kunnen om maken en op die manier het feest van hun eigen kind proberen te vergallen.
Diaan zegt ook dat ze niet de hele situatie kent. Het is dus onvergelijkbaar.

In jullie geval heb je hem eerst uitgenodigd, zonder partner begrijp ik, en heb je nu die belachelijk reactie van hem gehad met daarbij het 'dreigement' van die brief. Dat ligt aan je pa en het is aan jou om daar mee te proberen om te gaan. Dat lijkt me niet makkelijk. Niemand weet hier precies wat je gevoelens over de situatie zijn. Niemand kan zich daar ook maar een beeld van vormen. Wel proberen, dat wel. Maar dan nog kan iemand, juist omdat hij/zij dat zonder die gevoeligheden doet, een voor jou onjuiste visie geven.
Dat Diaan zegt niet zonder mij te willen ligt ook aan onze situatie.... en ook mijn band met Twan.

Maar goed los van dit alles, zit jij met het probleem van je vader die idd zijn eigen hachie belangrijker vindt dan jouw dag. Hopelijk weet je op een of andere manier dit van je af te zetten/een oplossing te bedenken, waardoor je je kan concentreren op datgene waar het die dag om gaat: Jij en je man. De 'randzaken' mogen nooit de overhand nemen. Al snap ik dat dit een beetje buiten je macht ligt en dat het daardoor extra vervelend is.

Misschien kun je ze toch op andere gedachten brengen en hopelijk verloopt de dag zoals jullie dat willen en niet zoals een andere aanwezige dat wellicht wil. Het is hoe dan ook een rotsituatie voor jullie.
Sterkte! (maar hopelijk gewoon veel plezier!)
pi_50703242
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 20:18 schreef peaceman het volgende:

[..]

Dat zegt ze ook.
[..]

Diaan zegt ook dat ze niet de hele situatie kent. Het is dus onvergelijkbaar.
Dat is ook de reden waarom ik zei dat ik veel respect heb voor haar
quote:
In jullie geval heb je hem eerst uitgenodigd, zonder partner begrijp ik, en heb je nu die belachelijk reactie van hem gehad met daarbij het 'dreigement' van die brief. Dat ligt aan je pa en het is aan jou om daar mee te proberen om te gaan. Dat lijkt me niet makkelijk. Niemand weet hier precies wat je gevoelens over de situatie zijn. Niemand kan zich daar ook maar een beeld van vormen. Wel proberen, dat wel. Maar dan nog kan iemand, juist omdat hij/zij dat zonder die gevoeligheden doet, een voor jou onjuiste visie geven.
Dat Diaan zegt niet zonder mij te willen ligt ook aan onze situatie.... en ook mijn band met Twan.
Uiteraard. Dat was ook hetgeen ik wou uitleggen door de situatie van hier kort te schetsen. Bij jullie zou het logisch zijn dat diaan niet alleen zou uitgenodigd zijn, bij ons vind ik het eigenlijk normaal dat zijn vriendin er niet bij zal zijn.
quote:
Maar goed los van dit alles, zit jij met het probleem van je vader die idd zijn eigen hachie belangrijker vindt dan jouw dag. Hopelijk weet je op een of andere manier dit van je af te zetten/een oplossing te bedenken, waardoor je je kan concentreren op datgene waar het die dag om gaat: Jij en je man. De 'randzaken' mogen nooit de overhand nemen. Al snap ik dat dit een beetje buiten je macht ligt en dat het daardoor extra vervelend is.

Misschien kun je ze toch op andere gedachten brengen en hopelijk verloopt de dag zoals jullie dat willen en niet zoals een andere aanwezige dat wellicht wil. Het is hoe dan ook een rotsituatie voor jullie.
Sterkte! (maar hopelijk gewoon veel plezier!)
Dank u
Ik hoop zo hard dat ik het heel vlug van me af kan zetten want ik zou zo graag gewoon genieten
pi_50703433
Voor het eerst dat ik hier kom, maar ik ga ook trouwen
  donderdag 21 juni 2007 @ 20:31:25 #42
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_50703467
Mooi! Gefeliciteerd alvast sjimz!
pi_50703509
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 20:31 schreef peaceman het volgende:
Mooi! Gefeliciteerd alvast sjimz!
Dank je wel.
Het moet gaan gebeuren op 29-02-2008, dus het duurt nog wel even
pi_50703512
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 20:30 schreef sjimz het volgende:
Voor het eerst dat ik hier kom, maar ik ga ook trouwen
Proficiat
Heb je al een datum in je gedachten?
pi_50703548
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 20:32 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dank je wel.
Het moet gaan gebeuren op 29-02-2008, dus het duurt nog wel even
Dat komt echt vlugger dan je denkt (clichééé ). Maar vorig jaar zat ik in een trouwmis, exact 52 weken voor onze mis. En oh, wat was het nog zo lang... alsof het nooit zou komen Nu is het nog een grote drie weken en dan is het al ONZE mis
pi_50703549
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 20:32 schreef leonieke het volgende:

[..]

Proficiat
Heb je al een datum in je gedachten?
Ja, 29 februari 2008.
Alles is al vastgelegd voor die dag.

Trouwens gefeliciteerd voor alle Fokkers die ook gaan trouwen
pi_50703582
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 20:33 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja, 29 februari 2008.
Alles is al vastgelegd voor die dag.

Trouwens gefeliciteerd voor alle Fokkers die ook gaan trouwen
Alles al?
Omg, het ligt voor ons nog allemaal niet klaar

Leuk
pi_50703643
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 20:34 schreef leonieke het volgende:

[..]

Alles al?
Omg, het ligt voor ons nog allemaal niet klaar

Leuk
Enige wat nog ontbreekt is mijn trouwpak en de ringen (Komt omdat we nog twijfelen tussen wat verschillende modellen)
Stadhuis/Feest/Hotel enzo ligt allemaal wel al vast.
pi_50703673
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 20:36 schreef sjimz het volgende:

[..]

Enige wat nog ontbreekt is mijn trouwpak en de ringen (Komt omdat we nog twijfelen tussen wat verschillende modellen)
Stadhuis/Feest/Hotel enzo ligt allemaal wel al vast.
Oké, nu begin ik officieel te panikeren

Niet waar hoor Dat doe ik al langer
  donderdag 21 juni 2007 @ 20:37:44 #50
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_50703700
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 20:32 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dank je wel.
Het moet gaan gebeuren op 29-02-2008, dus het duurt nog wel even
...dan hoef je zeker maar eens in de 4 jaar aan je trouwdag te denken?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_50703703
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 20:37 schreef leonieke het volgende:

[..]

Oké, nu begin ik officieel te panikeren

Niet waar hoor Dat doe ik al langer
Ach, mijn vriendin is gewoon een regelaartje!
pi_50703720
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 20:37 schreef Verbal het volgende:

[..]

...dan hoef je zeker maar eens in de 4 jaar aan je trouwdag te denken?

V.
Oh gij! Had ik nog niet aan gedacht
Wat makkelijk
pi_50703754
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 20:37 schreef Verbal het volgende:

[..]

...dan hoef je zeker maar eens in de 4 jaar aan je trouwdag te denken?

V.
Ja, alleen was dat niet de insteek.
We wilden op een vrijdag in februari trouwen, toevallig valt schrikkeldag dat jaar op een vrijdag
  donderdag 21 juni 2007 @ 20:40:53 #54
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_50703806
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 20:38 schreef leonieke het volgende:

[..]

Oh gij! Had ik nog niet aan gedacht
Ik heb zo mijn momenten

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 21 juni 2007 @ 21:30:28 #55
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_50705734
Leonieke bedankt voor je openhartige reactie.. onze situaties zijn idd erg verschillend. Voor mij gelukkig, voor jou helaas. Ik hoop van harte dat je toch nog van de voorbereidingen en vooral ook van de dag kunt genieten. Dikke knuffel van mij

Sjimz... van harte gefeliciteerd...
pi_50709139
Sjimzie jij ook hier
pi_50709164
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 22:47 schreef Bluezz het volgende:
Sjimzie jij ook hier
WIe ik??


  vrijdag 22 juni 2007 @ 00:21:00 #58
47400 De-Boswachter
Spritz mich im mund....
pi_50713311
Tromgeroffel...........
De-Boswachter geeft vandaag om 13:15 het JA woord aan zijn dinnetje......

Spannend......... (maar neu, nog geen zenuwen.....)
In het bos daar zijn de ..........
  vrijdag 22 juni 2007 @ 08:28:26 #59
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50717666
Veel plezier vandaag De-Boswachter!!!
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  vrijdag 22 juni 2007 @ 08:40:56 #60
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_50717830
Veel plezier vandaag De-Boswachter... en lekker genieten!!!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 09:40:13 #61
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_50718956
AL zul je dit niet meer lezen omdat je in de trouwachtbaan zit: geV.liciteerd en veel plezier

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 12:34:24 #62
47400 De-Boswachter
Spritz mich im mund....
pi_50756155
Zoooo. Het feest is alweer voorbij... Phoe phoe wat gaat dat snel zeg.....

Maar het was GEWELDIG!!!

In het bos daar zijn de ..........
pi_50756173
Gefeliciteerd De-Boswachter en vrouw
pi_50759269
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 12:34 schreef De-Boswachter het volgende:
Zoooo. Het feest is alweer voorbij... Phoe phoe wat gaat dat snel zeg.....

Maar het was GEWELDIG!!!

Goedzo
Rest ons nog de foto's om dat te kunnen beoordelen
pi_50760620
Mijn moeder en haar vriend gaan 14 juli trouwen.. En het wordt echt geweldig..

....of hoor je hier stiekem alleen thuis als je zelf gaat trouwen?
pi_50762379
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 15:54 schreef NoralyZ het volgende:
Mijn moeder en haar vriend gaan 14 juli trouwen.. En het wordt echt geweldig..

....of hoor je hier stiekem alleen thuis als je zelf gaat trouwen?
Neeeeee natuurlijk niet
Onze 2 zonen uit eerdere huwelijken waren getuige bij ons huwelijk, erg speciaal was dat
pi_50764460
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 15:54 schreef NoralyZ het volgende:
Mijn moeder en haar vriend gaan 14 juli trouwen.. En het wordt echt geweldig..

....of hoor je hier stiekem alleen thuis als je zelf gaat trouwen?
En dat is dan op dezelfde dag als ons huwelijk
pi_50768472
Ik moet dringend eens mijn schoenen gaan inlopen

Vandaag trouwens volgende zaken afgewerkt:
- gastenboek gekocht
- papier gekozen voor het boekje voor de mis
- papier gekozen voor de menukaarten

Sowieso nog TODO:
- menukaarten maken
- misboekje afwerken (namen kleven op bepaalde 'taken')
- overleg met dj
- afspraak maken met de fotograaf
- geschenken kopen voor getuigen en ouders

En dan nog zaken waar ik nog geen weet van heb
  zondag 24 juni 2007 @ 10:21:33 #69
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_50780578
Net terug van onze huwelijksreis. Heerlijk naar Venetie en Toscane.

Hier een trouwfoto

We zijn 12/06/2007 getrouwd. Precies op onze manier op een boot. We hebben goed kunnen genieten van de dag.
  zondag 24 juni 2007 @ 15:27:41 #70
47400 De-Boswachter
Spritz mich im mund....
pi_50788473
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 14:50 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Goedzo
Rest ons nog de foto's om dat te kunnen beoordelen
Zodra ik ze heb zal ik er een deel posten....
In het bos daar zijn de ..........
pi_50788522
Ziet er goed uit Marky
pi_50865029
Hoi hoi

Ik zoek een trouwjurk voor begin augustus... (ja lekker laat ben ik ) en duur mag het ook niet

Nou hoorde ik via via dat er een "niet passen niet ruilen" winkel zit in Utrecht die jurken verkoopt voor 25 euro, maar nu was ik daar gister, en was hij niet open.. Iemand hier ervaring met die shop en wanneer ze wél open zijn?

Ik zoek trouwens een jurk in de trant van;




Het moet groot, het moet opvallen, maar wél zo goedkoop mogelijk aangezien ik niet heel best in de centen zit...

Ja, ik weet dat ik wel eisen stel
www.wynter.nl (NOG NIET KLAAR)
  dinsdag 26 juni 2007 @ 17:39:13 #73
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_50865106
Sterkte met het zoeken van je jurk.
pi_50865254
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 17:39 schreef peaceman het volgende:
Sterkte met het zoeken van je jurk.
Ik weet dat het moeilijk gaat worden, maar als ik nou maar iig iets heb wat er op lijkt (qua vorm van de jurk) kan ik zelf wel hier en daar wat verbouwen om het dé jurk te maken..

Iemand adresjes?

Edit:

De top vind ik trouwens niet eens zo heel erg belangrijk... gaat me vooral om de vorm van de rok.
www.wynter.nl (NOG NIET KLAAR)
  woensdag 27 juni 2007 @ 12:39:34 #75
93082 Beaver
He! Ik ben je bitch niet!
pi_50894807
Ik kom ook maar eens spieken hier

Mijn vriend en ik willen volgend jaar gaan trouwen We zijn volgend jaar 10 jaar bij elkaar dus nu moet het er maar eens van komen Nog geen echte plannen, eerst maar even kijken hoe we alles moeten gaan regelen.

We willen zowieso met de familie naar het gemeentehuis en daarna een feestje voor familie en vrienden, van ons hoeft het niet zo'n groot feest te worden als het maar gezellig is

We hebben ook al een toepasselijke tekst gevonden voor op de kaart:

We waren al verbonden
maar hadden nog geen ring.
Die gaan we nu uitwisselen
maar in besloten kring.


  vrijdag 29 juni 2007 @ 12:09:16 #76
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50965644
Ik ben trouwens wel benieuwd wat voor budgetten men hier heeft (gehad) voor hun trouwdag.... Wij zitten met een begroting van 12500 euro en dan nog 10% op reserve.....
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_50965730
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:09 schreef locutus51 het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd wat voor budgetten men hier heeft (gehad) voor hun trouwdag.... Wij zitten met een begroting van 12500 euro en dan nog 10% op reserve.....
Het hangt er vanaf wat je precies verwacht van jouw trouwdag, maar met dit budget moet een uitgebreid feest toch haalbaar zijn (en het hangt ook veel af van de kleren natuurlijk)
  vrijdag 29 juni 2007 @ 12:13:26 #78
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50965794
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:11 schreef leonieke het volgende:

[..]

Het hangt er vanaf wat je precies verwacht van jouw trouwdag, maar met dit budget moet een uitgebreid feest toch haalbaar zijn (en het hangt ook veel af van de kleren natuurlijk)
Feest, muziek, videograaf, fotograaf, trouwauto, jurk, ringen hebben we al geregeld en weten we dus de exacter prijzen al van... de rest zitten we aardig in de buurt...

Ik vraag me meer af of wij nou veel/weinig/gemiddeld besteden aan ons huwelijk.....
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_50965943
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:13 schreef locutus51 het volgende:

[..]

Feest, muziek, videograaf, fotograaf, trouwauto, jurk, ringen hebben we al geregeld en weten we dus de exacter prijzen al van... de rest zitten we aardig in de buurt...

Ik vraag me meer af of wij nou veel/weinig/gemiddeld besteden aan ons huwelijk.....
Dan zal het wel goed lopen volgens mij, veel meer komt er niet meer bij kijken he (drukwerk, bloemen, kapsel zijn de eerste dingen waar ik direct aan denk).

Ons feest zal in totaal ook zoiets gekost hebben denk ik, maar dan zonder fotograaf (vriend van de familie) en een goedkope jurk (rond de 600 euro), geen speciale auto, ...

Het eten is wel duur bij ons, maar we hebben de gastenlijst beperkt gehouden (een feest voor 100 mensen) zodat we lekker en veel eten kunnen serveren
  vrijdag 29 juni 2007 @ 12:17:31 #80
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_50965953
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:09 schreef locutus51 het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd wat voor budgetten men hier heeft (gehad) voor hun trouwdag.... Wij zitten met een begroting van 12500 euro en dan nog 10% op reserve.....
Die van ons heeft dat bij lange na niet gekost

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 12:20:31 #81
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50966064
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:17 schreef leonieke het volgende:

[..]

Dan zal het wel goed lopen volgens mij, veel meer komt er niet meer bij kijken he (drukwerk, bloemen, kapsel zijn de eerste dingen waar ik direct aan denk).

Ons feest zal in totaal ook zoiets gekost hebben denk ik, maar dan zonder fotograaf (vriend van de familie) en een goedkope jurk (rond de 600 euro), geen speciale auto, ...

Het eten is wel duur bij ons, maar we hebben de gastenlijst beperkt gehouden (een feest voor 100 mensen) zodat we lekker en veel eten kunnen serveren
Onze fotograaf alleen al kost 1200 euro (geen limiet qua foto's, veel extra's en tijd speelt geen rol) De jurk was niet extreem duur... de ringen ook niet...

Feest geven we idd het meeste aan uit, vooral veel en goed eten... warm/koud buffet... diverse voorafjes... en een uitgebreid toetjesbuffet.. Overdag hebben we 32 mensen en 's avonds tussen de 90 en 100...
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  † In Memoriam † vrijdag 29 juni 2007 @ 12:32:46 #82
43556 miss_dynastie
pi_50966525
Het lijkt mij vrij gemiddeld hoor
pi_50966565
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:09 schreef locutus51 het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd wat voor budgetten men hier heeft (gehad) voor hun trouwdag.... Wij zitten met een begroting van 12500 euro en dan nog 10% op reserve.....
7.5 k
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_50967322
Volgens mij geven mijn ouders echt megaveel uit aan hun trouwdag er komen 230 mensen (de komen borrelen, eten en feesten), ze hebben 60 champagneflessen, een band, een fotograaf en designerkleding (voor zichzelf dan) maar ja, ze hebben ook heel lang voorbereid, lang gespaard omdat ze er echt een supergroot knalfeest van willen maken, ze hebben het ook echt wel verdiend

en daarnaast; ik trouw zelf niet, had laatst gepost dat mijn moeder en vriend op 14 juli gingen trouwen, toen mijn broer afgelopen weekend aankondigde dat ook hij gaat trouwen.. echt helemaal te gek! ben zo blij
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:05:12 #85
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_50967662
Wij hebben in totaal ongeveer 2500 uitgegeven, waarvan een deel (500 euro ofzo) door onze ouders is betaald.
Maar goed, dan heb je het alleen over een bruiloft in het stadhuis, fotograaf die we kennen via FOK!, klein buffetdiner en kleding. En dan heb ik het geluk gehad dat ik mijn jurk bij een erg goedkoop zaakje (http://www.bruidsstudio.nl, echt een aanrader, merkjurken tegen soms minder dan een derde van de prijs) heb gescoord, en dingen als haar en make-up zelf doe.

Nog minder dan 2 maanden trouwens
Morgen ga ik eindelijk de uitnodigingen eens uitdelen/opsturen. Kan iedereen eindelijk mijn noeste arbeid bewonderen
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:24:15 #86
35189 Troel
scherp en bot
pi_50968253
Wij hebben ook ongeveer zo'n budget gehad locutus.

Ben nog steeds blij dat ik wel voor de dure jurk ben gegaan in plaats van de goedkope. Ben ook nog steeds blij met de fotograaf van 75 die we ingeruild hebben voor eentje van 1200 euro exclusief album, want de plaatjes die deze man geschoten heeft zijn super. Daarnaast heb ik goede vrienden gehad die ook plaatjes hebben geschoten, daarvan zijn de meesten ook wel gelukt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:29:46 #87
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50968428
Fotograaf vonden/vinden we duur, maar gezien de foto's die hij maakt, en wat hij er allemaal voor over heeft om mooie foto's te maken. Denk hierbij dat hij voor de trouwdag meerdere malen komt om alvast mooie foto's te maken zoals passen van jurk/pak... Op de dag zelf klimt hij in bomen om mooie groepsfoto's te maken... Denk dat we een goeie keuze gemaakt hebben...

Tot nu toe zitten we redelijk goed met onze begroting, nog nergens op hoeven te bezuinigen....
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:44:54 #88
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_50972920
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:09 schreef locutus51 het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd wat voor budgetten men hier heeft (gehad) voor hun trouwdag.... Wij zitten met een begroting van 12500 euro en dan nog 10% op reserve.....
We hadden niet echt een vast budget. We hadden een berekening gemaakt van 10.000 euro (incl huwelijksreis, kleding voor mij, de jurk hadden we een sponsor voor ) daar zijn we volgens mij wel iets overheen. Wij hadden opzich niet zo'n grote groep maar trouwden bijvoorbeeld op een boot. En dan betaal je al meer voor de ambtenaar. Daar komen de kosten voor het laten varen van de boot ook nog eens bij natuurlijk. We hadden ook geen aparte receptie maar een alles in één bruiloft dus niet echt een feest apart. We hebben gewoon lekker met zijn allen (ongeveer 35 man) aan boord gegeten en gedronken.

[ Bericht 3% gewijzigd door marky op 30-06-2007 15:56:12 ]
pi_50983702
Hier 12.000 euro, waarbij mijn jurk betaald wordt door mijn ouders, anders 13.200. Laat in de middag trouwen op een niet trouwlocatie, zelfde locatie 2.5 uur borrel +/- 130 gasten iedereen champagne, bruidstaart verdere drankjes en hapjes, daarna 5 gangen diner voor 25 personen. Redelijk voordelige fotograaf (geen boek en geposeer, enkel plaatjes op een schijfje). Kaarten wel gekocht maar drukken we zelf (Michael op werk). Michael zijn outfit kost hetzelfde als die van mij. Na huwelijk 10 dagen naar Italië.

We hebben gisteren de ringen opgehaald, o... wat zijn ze mooi.....!!!!!!
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  zaterdag 30 juni 2007 @ 07:50:26 #90
35189 Troel
scherp en bot
pi_50993619
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 21:21 schreef bianca en michael het volgende:
Hier 12.000 euro, waarbij mijn jurk betaald wordt door mijn ouders, anders 13.200. Laat in de middag trouwen op een niet trouwlocatie, zelfde locatie 2.5 uur borrel +/- 130 gasten iedereen champagne, bruidstaart verdere drankjes en hapjes, daarna 5 gangen diner voor 25 personen. Redelijk voordelige fotograaf (geen boek en geposeer, enkel plaatjes op een schijfje). Kaarten wel gekocht maar drukken we zelf (Michael op werk). Michael zijn outfit kost hetzelfde als die van mij. Na huwelijk 10 dagen naar Italië.

We hebben gisteren de ringen opgehaald, o... wat zijn ze mooi.....!!!!!!
Bij mij zijn de jurk en andere geschonken dingen wel meegerekend, omdat dat tenslotte ook onderdeel is van het budget. Je hebt een bepaald budget, een gedeelte betaal jezelf, een gedeelte betaalt een ander.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 30 juni 2007 @ 09:47:17 #91
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_50994164
Wij hebben bij lange na geen 12.500 uitgegeven. Volgens mij zitten wij op de helft ongeveer. Maar het is allemaal heel persoonlijk, hoe wil je alles hebben? Voor ons is alles gegaan zoals we wilden.....
pi_50994440
Volgens mij zitten we met ringen en kleding al over de 3000 (ringen mogen we dadelijk ophalen )
Huwelijksreis 1500, en alle andere dingen als fotograaf, catering, verhuur, uitnodigingen kom je al snel richting de 10000.
pi_50997732
golfers trouwpak 1200 , Ringen 500 geloof ik, trouwen 350, borrelen met sandwiches achteraf 500 (teruggekregen van schoonmama) en uit eten 's avonds samen 150 of zo
oh en mijn trouwpakkie met hoed en schoenen 100.
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2007 @ 14:11:02 #94
43556 miss_dynastie
pi_50999828
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:00 schreef Bluezz het volgende:
golfers trouwpak 1200 ,
oh en mijn trouwpakkie met hoed en schoenen 100.
Hihi, dat is volgens mij de eerste keer dat ik hoor dat de kleding van de man duurder is dan van de vrouw
  zondag 1 juli 2007 @ 00:12:00 #95
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51016555
Wij hadden overdag 32 mensen, een superdag en avond gehad, al met al een kleine 5000 euro. Trek daar de giften vanaf en alles heeft ons misschien 2500 euro gekost... Valt dus allemaal wel mee....Het is maar net wat jezelf er van maakt.
pi_51017342
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:11 schreef miss_dynastie het volgende:


Hihi, dat is volgens mij de eerste keer dat ik hoor dat de kleding van de man duurder is dan van de vrouw

Dat zeiden wij ook al tegen elkaar


  zondag 1 juli 2007 @ 08:08:31 #97
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_51021005
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:11 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hihi, dat is volgens mij de eerste keer dat ik hoor dat de kleding van de man duurder is dan van de vrouw
Dat was bij ons ook zo En mijn jurk werd door iedereen zeer gewaardeerd.
pi_51021216
Hmm écht niemand die een goedkope tweedehands bruidszaak weet?

Ik weet dat er een avondjurken/bruidszaak in amsterdam zit tweedehands, maar ik weet niet meer waar
www.wynter.nl (NOG NIET KLAAR)
  zondag 1 juli 2007 @ 11:17:07 #99
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51022335
quote:
Op zondag 1 juli 2007 09:33 schreef Wynter het volgende:
Hmm écht niemand die een goedkope tweedehands bruidszaak weet?

Ik weet dat er een avondjurken/bruidszaak in amsterdam zit tweedehands, maar ik weet niet meer waar
probeer google of de gouden gids eens zou ik zeggen
pi_51022423
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:09 schreef locutus51 het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd wat voor budgetten men hier heeft (gehad) voor hun trouwdag.... Wij zitten met een begroting van 12500 euro en dan nog 10% op reserve.....
Wij hebben een budget van 8000 euro met een uitschieter naar boven indien nodig.
Daarbij gegeven dat we de fotograaf, trouwjurk en de trouwauto niet zelf hoeven te betalen.
  zondag 1 juli 2007 @ 12:48:09 #101
61183 leonieke
Dan toch?
pi_51024385
De openingsdans ligt echt heel definitief vast In de loop van deze week moeten we ook echt naar de dj gaan.

Nog twee weken en dan is alles voorbij
  zondag 1 juli 2007 @ 15:06:18 #102
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51028502
He Leonieke, ik lees net je verhaal. Ik hoop dat alles goedkomt en dat je vader (of zn vriendin) geen roet in het eten gooien.
Helaas is de kerk een 'openbare' gelegenheid waar iedereen in principe mag komen. Bij ons zaten er zelfs mensen in de kerk die ik gewoon niet kende. Niemand kende ze
  zondag 1 juli 2007 @ 15:33:31 #103
35189 Troel
scherp en bot
pi_51029182
quote:
Op zondag 1 juli 2007 15:06 schreef amaranta het volgende:
He Leonieke, ik lees net je verhaal. Ik hoop dat alles goedkomt en dat je vader (of zn vriendin) geen roet in het eten gooien.
Helaas is de kerk een 'openbare' gelegenheid waar iedereen in principe mag komen. Bij ons zaten er zelfs mensen in de kerk die ik gewoon niet kende. Niemand kende ze
Misschien herkende ze je wel niet, maar kennen ze je van vroeger, of wonen ze verderop in de straat ofzo.

Daarnaast gaat het om een kerk, niet om een stadhuis. Je kan in een kerk afspreken dat slechts genodigden aanwezig kunnen zijn.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51029485
quote:
Op zondag 1 juli 2007 11:17 schreef peaceman het volgende:

[..]

probeer google of de gouden gids eens zou ik zeggen
Dat heb ik al gedaan....
www.wynter.nl (NOG NIET KLAAR)
  zondag 1 juli 2007 @ 16:39:11 #105
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51030819
Achteraf bleek dat het mensen waren die kwamen kijken naar onze zangeres, die wilden haar graag live zien.
  zondag 1 juli 2007 @ 16:39:48 #106
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51030842
Een kerk is in min ogen juist openbaarder dan een gemeentehuis.
  zondag 1 juli 2007 @ 18:14:36 #107
61183 leonieke
Dan toch?
pi_51033271
Het feit dat er inderdaad mensen in de kerk gaan zitten die geen uitnodiging gekregen hebben, is de enige reden waarom ik niet zeg dat ze niet welkom is. Alhoewel een goed verstaander dat eigenlijk zo zou moeten weten gezien de aankondiging alleen op de naam van mijn pa stond.

Hij vindt het trouwens ook al niet meer nodig om me een gelukkige verjaardag te wensen. Hoe bedoel je dat het een vervelend moment zal zijn als ik hem in de kerk zie zitten?
  † In Memoriam † zondag 1 juli 2007 @ 18:17:14 #108
43556 miss_dynastie
pi_51033345
Een kerk kan juist de deuren op slot houden voor niet-genodigden, het gemeentehuis niet, dat is een openbare gelegenheid waar iedereen welkom is, de kerk is 'privé-eigendom'.
  zondag 1 juli 2007 @ 19:00:04 #109
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51034364
Hier in Eindhoven kun je niet zomaar de trouwzaal binnenlopen hoor...
De Burgh, de andere trouwzaal, waar ik ben getrouwd, zou eventueel wel kunnen, maar het is zo'n kleine en compacte ruimte dat het enorm op zou vallen als er ineens iemand binnen zou komen. Je hebt daar iets van 60 zitplaatsen ofzo.
Dat heb ik bij een kerk juist niet.
haha grappig hoe de mening daarover kan verschillen...
  zondag 1 juli 2007 @ 21:10:18 #110
35189 Troel
scherp en bot
pi_51038353
Het is niet een mening, het is een feit. Een gemeentehuis is openbaar, een kerk niet. Daar kan jij een andere mening over hebben, prima, maar het feit blijft staan dat het anders is.

Wij moesten voor in de dierentuin een contract tekenen dat het een openbare gelegenheid was, dat men er ook moest kunnen komen als invalide persoon en dat iedereen toegang had. Dat omdat het gebouw voor een paar uur onderdeel werd van het stadhuis en dat nou eenmaal de regels zijn.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 1 juli 2007 @ 21:28:27 #111
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51039041
Wel, in dat geval kan ze dus haar vader en vriendin de toegang weigeren.
  † In Memoriam † zondag 1 juli 2007 @ 21:30:31 #112
43556 miss_dynastie
pi_51039130
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:28 schreef amaranta het volgende:
Wel, in dat geval kan ze dus haar vader en vriendin de toegang weigeren.
Ja, tuurlijk, vandaar ook dat ik eerder voorstelde dat als het haar echt te gortig werd, ze de uitnodiging kan intrekken. Maar ik hoop en duim gewoon dat ze zich gedragen. Die ene dag moet dat gewoon kunnen!
  zondag 1 juli 2007 @ 21:34:35 #113
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51039287
Ja, het blijft haar vader. Al denkt hij er volgens mij anders over.
Ik hoop ook voor dr dat het goed komt hoor!
  zondag 1 juli 2007 @ 22:06:31 #114
56471 pinquit
oh my lama!
pi_51040627
Oh, ik wil ineens ook trouwen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:05:04 #115
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
  woensdag 4 juli 2007 @ 00:21:14 #116
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_51115554
Oh beste getrouwde en bijna getrouwde mensen, zijn er mensen die het euhm hoe noem je dat inleidende verhaaltje niet door de ambtenaar/ wethouder (damn ik weet hier niks van) hebben laten doen maar door iemand anders? Een gast, een getuige, een ouder? Kan iemand me vertellen waar je dan aan moet denken? En hoe zoiets een beetje gaat?

Ik hoop het! Alvast bedankt
pi_51116557
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:05 schreef Diaan73 het volgende:
Slideshow foto's
  woensdag 4 juli 2007 @ 08:10:08 #118
35189 Troel
scherp en bot
pi_51119137
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 00:21 schreef Luchtbel het volgende:
Oh beste getrouwde en bijna getrouwde mensen, zijn er mensen die het euhm hoe noem je dat inleidende verhaaltje niet door de ambtenaar/ wethouder (damn ik weet hier niks van) hebben laten doen maar door iemand anders? Een gast, een getuige, een ouder? Kan iemand me vertellen waar je dan aan moet denken? En hoe zoiets een beetje gaat?

Ik hoop het! Alvast bedankt
Je moet in ieder geval niet vergeten dit te overleggen met de ambtenaar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 4 juli 2007 @ 08:23:52 #119
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_51119263
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 08:10 schreef Troel het volgende:

[..]

Je moet in ieder geval niet vergeten dit te overleggen met de ambtenaar
Wat bedoel je Troel? Overleggen zodat de ambtenaar weet dat ze dit niet hoeft te doen? Of de inhoud?
Dat eerste is namelijk wel gedaan. Vanwaar de ? gebeuren er erge dingen anders? Of was jij dat vergeten?
  woensdag 4 juli 2007 @ 08:36:55 #120
35189 Troel
scherp en bot
pi_51119382
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 08:23 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Wat bedoel je Troel? Overleggen zodat de ambtenaar weet dat ze dit niet hoeft te doen? Of de inhoud?
Dat eerste is namelijk wel gedaan. Vanwaar de ? gebeuren er erge dingen anders? Of was jij dat vergeten?
Nee, wij hebben alles door de ambtenaar laten doen, maar niet elke ambtenaar staat er om te trappelen om het door een ander te laten doen
En het is raar als de ambtenaar wat voorbereid en het hoeft ineens niet ofzo

Er zijn volgens mij wel bepaalde dingen die de ambtenaar zelf moet doen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:37:01 #121
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_51120429
Oh nee maar dat is wel afgesproken hoor dus ze doet geen dingen die niet hoeven. Ik dacht al aan veel ergere dingen maar ik zou nu niet eens kunnen bedenken wat
pi_51120635
Ga je trouwen Luchtbel ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:52:18 #123
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_51120765
Nee joh, niet zo gek doen. Ik zoek alleen even wat info.
pi_51120946
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 09:52 schreef Luchtbel het volgende:
Nee joh, niet zo gek doen. Ik zoek alleen even wat info.
jaja
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:08:58 #125
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_51121177
Nou echt waar!
Praatje houden daarentegen, dat gaat wel gebeuren. Maar ik weet er echt heel weinig van af zulke dingen. Vandaar.
pi_51121265
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:08 schreef Luchtbel het volgende:
Nou echt waar!
Praatje houden daarentegen, dat gaat wel gebeuren. Maar ik weet er echt heel weinig van af zulke dingen. Vandaar.
Spannend wel zo een praatje houden van een minuut of 20.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:15:27 #127
61183 leonieke
Dan toch?
pi_51121314
En ligt de datum al vast waarop je dat praatje zult houden, Luchtbel?
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:18:36 #128
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_51121409
Een minuut of 20? Geintje toch?
Alleen maar het die en die gaan trouwen en zo kwamen ze bij elkaar gedoe?
Even serieus, hoe lang duurt dat dan over het algemeen? Ik heb zoiets maar één keer meegemaakt geloof ik en dat is niet echt blijven hangen. We gaan wel serieus nog over praten hoor maar ik dacht dat ik me maar even moest gaan inlezen. En dat blijkt.
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:22:57 #129
35189 Troel
scherp en bot
pi_51121552
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:18 schreef Luchtbel het volgende:
Een minuut of 20? Geintje toch?
Alleen maar het die en die gaan trouwen en zo kwamen ze bij elkaar gedoe?
Even serieus, hoe lang duurt dat dan over het algemeen? Ik heb zoiets maar één keer meegemaakt geloof ik en dat is niet echt blijven hangen. We gaan wel serieus nog over praten hoor maar ik dacht dat ik me maar even moest gaan inlezen. En dat blijkt.
Uhm, die 20 minuten is echt geen geintje ben ik bang voor je. Voordat onze ambtenaar met het serieuzere gedeelte begon heeft ze echt minstens een kwartier staan lullen over koetjes en kalfjes en giraffen en zebra's.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:23:59 #130
61183 leonieke
Dan toch?
pi_51121577
Bij ons waren we op een kwartier al buiten (niet echt buiten, maar wel aan het drinken in het stadhuis). En de burgemeester kende ons dan nog...
pi_51121743
Bij ons heeft een goede vriend van ons het gedaan die ons al heel lang kende, dat was het idee van de (geweldige) ambtenaar. Ik geloof niet dat het twintig minuten duurde hoor, eerder richting de 10 en dat vond ik prima. Er kwamen wat grappige dingen langs, wat gedenkwaardige momenten, en toen was 't al weer voorbij en ging de ambtenaar verder met het officiële gedeelte. Iedereen was er heel enthousiast over en wij ook.
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:32:51 #132
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_51121840
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:22 schreef Troel het volgende:

[..]

Uhm, die 20 minuten is echt geen geintje ben ik bang voor je. Voordat onze ambtenaar met het serieuzere gedeelte begon heeft ze echt minstens een kwartier staan lullen over koetjes en kalfjes en giraffen en zebra's.
Maar Troel? Wil je me echt even helpen dan?
Ik bedoel dat lullen over koetjes en kalfjes en giraffen en zebra's dat is toch zeg maar het praatje over hoe jullie bij elkaar zijn gekomen tot aan euhm de dag van je huwelijk toch? En dat duurde ongeveer een kwartier dus?

Sorry ik stel vast hele domme vragen maar ik ben echt best leeg over dit onderwerp en ik wil niet onvoorbereid praten/ denken verder.
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:34:30 #133
35189 Troel
scherp en bot
pi_51121887
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:32 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Maar Troel? Wil je me echt even helpen dan?
Ik bedoel dat lullen over koetjes en kalfjes en giraffen en zebra's dat is toch zeg maar het praatje over hoe jullie bij elkaar zijn gekomen tot aan euhm de dag van je huwelijk toch? En dat duurde ongeveer een kwartier dus?

Sorry ik stel vast hele domme vragen maar ik ben echt best leeg over dit onderwerp en ik wil niet onvoorbereid praten/ denken verder.
Ja, dat was het verhaaltje (bij ons gewoon door de ambtenaar) die vertelde dat we toen voor het eerst afgesproken hadden daar en daar en daarom nu in de dierentuin trouwde en wat we belangrijk vonden in de relatie en wat we de beste eigenschap van de ander vonden en dat soort dingen. Maar wellicht was het bij ons allemaal wat uitgebreider omdat we natuurlijk op een speciale locatie trouwden, maar ook bij mijn schoonzus die in een stadhuis trouwde is dat kwartier ruimschoots gehaald.

Domme vragen bestaan niet Alleen maar goed toch dat je je wilt voorbereiden op iets?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:43:35 #134
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_51122155
Ja Jore, zoiets is het. Fijn dat het zo goed ging.

Troel bedankt. Nu weet ik zeker dat ik over het goede nadenk. Ik voel me gewoon een beetje stom omdat ik er echt maar zo weinig over weet. Maar zoals jij het zegt nu, daar kan ik wel wat mee. Thanks.
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:44:38 #135
35189 Troel
scherp en bot
pi_51122197
Daar moet je je helemaal niet stom over voelen.

Iemand die voor het eerst zwanger is weet ook van een heleboel dingen nog niets en die wil ook wat weten. Als je nog nooit of niet vaak (of alleen als klein kind) een trouwerij meegemaakt hebt, dan weet je daar ook niet alles van. Zo simpel. Daar moet je je niet druk over maken hoor.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:53:41 #136
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_51122486
Ja dat is ook zo natuurlijk en ik heb zulke dingen inderdaad niet vaak bewust meegemaakt. Wil natuurlijk ook niets verkeerd doen, in zo'n geval. Maar nu weet ik dus waar we over gaan lullen en hier kan ik wel wat kanten mee op.
pi_51125911
Bij ons was het voorpraatje over hoe we elkaar leerden kennen , over dingen die we graag samen doen, over het vlugge uitzoeken van de bruidskleding en dergelijke (binnen 5 minuten) , over de zenuwen die we niet hadden enz. en toen het officiele gelul
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:40:06 #138
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_51126159
Hebben jullie de ambtenaar ook allemaal zelf gesproken van tevoren?
In de gemeente Delft waar wij trouwen neemt de ambtenaar pas een week tevoren telefonisch contact op (omdat ze de infomatie zo actueel mogelijk willen houden ofzo), en dan kun je eventueel nog persoonlijk afspreken.
Vind ik niet zo handig, alsof je die laatste dagen al niet genoeg te doen hebt
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:42:14 #139
35189 Troel
scherp en bot
pi_51126240
Wij zijn in Amersfoort langs geweest en hadden zowel huisadres als mailadres als telefoonnummer meegekregen voor het geval we nog dingen wisten, maar ook als we per ongeluk iets gezegd hadden tijdens het gesprek waarvan we liever niet wilden dat het gebruikt zou worden.

Wij hadden echt een moordwijf als ambtenaar, ben echt heel blij met hetgeen ze voor ons gedaan heeft. Ben ook heel blij dat we een bandopname en een videoopname hebben van haar speech (dat is iets wat ze ons aanraadde, omdat de helft langs je heen gaat).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:18:17 #140
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_51127690
Wij hebben ong. een week voordat we gingen trouwen een gesprek gehad. Zij is toen bij ons thuis geweest. Ook zij was echt geweldig..... Bij ons duurde het praatje ook ong. 15 minuten geloof ik.
pi_51127930
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:40 schreef pluisje het volgende:
Hebben jullie de ambtenaar ook allemaal zelf gesproken van tevoren?
In de gemeente Delft waar wij trouwen neemt de ambtenaar pas een week tevoren telefonisch contact op (omdat ze de infomatie zo actueel mogelijk willen houden ofzo), en dan kun je eventueel nog persoonlijk afspreken.
Vind ik niet zo handig, alsof je die laatste dagen al niet genoeg te doen hebt
Bij ons is de trouwambtenaar 3 weken van tevoren 1 avondje langs geweest , plus minus 2 uurtjes
ook om eventuele wensen / bijzonderheden door te spreken.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 4 juli 2007 @ 14:28:05 #142
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_51130652
Hm, wij mochten al wel schriftelijk informatie aanleveren, hebben we ook gedaan. Ik hoop dat het nog lukt om ook af te spreken, we wonen natuurlijk weer niet in de plaats (of in de buurt...) waar we gaan trouwen, dus ik kan van zo'n iemand ook weer niet verwachten dat hij/zij langskomt vrees ik.
Nou ja, we zien nog wel, kan er toch weinig aan veranderen.
pi_51135098
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:28 schreef pluisje het volgende:
Hm, wij mochten al wel schriftelijk informatie aanleveren, hebben we ook gedaan. Ik hoop dat het nog lukt om ook af te spreken, we wonen natuurlijk weer niet in de plaats (of in de buurt...) waar we gaan trouwen, dus ik kan van zo'n iemand ook weer niet verwachten dat hij/zij langskomt vrees ik.
Nou ja, we zien nog wel, kan er toch weinig aan veranderen.
vraag je toch een afspraak bij haar / hem ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_51136689
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:33 schreef Joene het volgende:
Bij ons was het voorpraatje over hoe we elkaar leerden kennen
Ik miste daar trouwens wel een stukje van
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:46:48 #145
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_51140170
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:19 schreef Joene het volgende:

[..]

vraag je toch een afspraak bij haar / hem ?
Ehm jawel, maar voor ons is het dus ook een aardig eindje rijden, en dingen zijn, zeker in de laatste dagen voor de bruiloft allemaal niet zo heel erg makkelijk te regelen allemaal. Zeker als je meeneemt dat er ook nog een kindje van 3 is, zodat de avonden bijvoorbeeld al direct afvallen.
Maar goed, we wachten af, mocht het alleen telefonisch lukken vind ik dat ook geen ramp, schijnt heel regelmatig het geval te zijn.
pi_51177389
Gister belde de fotograaf dat het trouwalbum klaar was, HET IS SUPER !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_51187145
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 19:54 schreef Joene het volgende:
Gister belde de fotograaf dat het trouwalbum klaar was, HET IS SUPER !
Zien
pi_51191132
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:21 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Zien
Hoe kan ik nou mn trouwalbum hier laten zien
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 08:39:21 #149
61183 leonieke
Dan toch?
  vrijdag 6 juli 2007 @ 08:48:00 #150
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_51191360
Leonieke, nog 8 dagen
pi_51191384
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 08:39 schreef leonieke het volgende:
Er foto's van nemen?
Als het goed is krijg ik alle foto's van het album ook digitaal
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_51191581
Ik ga waarschijnlijk zelf mn jurk maar maken...

De tiara heb ik al binnen, binnenkort hoop ik ook mn crinoline binnen te hebben..
www.wynter.nl (NOG NIET KLAAR)
  vrijdag 6 juli 2007 @ 14:58:04 #153
61183 leonieke
Dan toch?
pi_51201599
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 08:48 schreef Diaan73 het volgende:
Leonieke, nog 8 dagen
Inderdaad

Morgen is het de laatste zaterdag voor ons huwelijk... Mijn god, mijn god... Bestaat er hier ergens een nerveus-smiley ofzo?
  vrijdag 6 juli 2007 @ 17:38:18 #154
11753 Roonaan
Strictly
pi_51207355
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:58 schreef leonieke het volgende:

[..]

Inderdaad

Morgen is het de laatste zaterdag voor ons huwelijk... Mijn god, mijn god... Bestaat er hier ergens een nerveus-smiley ofzo?
of een speelt-de-rust-zelve-maar-is-nerveus-als-de-pest smiley
  vrijdag 6 juli 2007 @ 17:40:51 #155
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51207432
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:58 schreef leonieke het volgende:

[..]

Inderdaad

Morgen is het de laatste zaterdag voor ons huwelijk... Mijn god, mijn god... Bestaat er hier ergens een nerveus-smiley ofzo?
Deze is misschien wel op zijn plaats?
  vrijdag 6 juli 2007 @ 20:58:24 #156
61183 leonieke
Dan toch?
pi_51213901
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 17:38 schreef Roönaän het volgende:

[..]

of een speelt-de-rust-zelve-maar-is-nerveus-als-de-pest smiley
Ik kan dit echt niet verbergen Maar vind dat eigenlijk ook niet zo erg hoor

Ik hoop echt dat ik tot donderdagavond nerveus ga zijn (alhoewel, hopen is veel gezegd ), dat ik vrijdag de rust zelve ben, een zalige nachtrust ga hebben en er dan zaterdag heerlijk uitgerust ga kunnen genieten van onze dag Ik kijk er zooooo naar uit
  vrijdag 6 juli 2007 @ 22:34:04 #157
11753 Roonaan
Strictly
pi_51216949
kkijk zelf ook wel uit naar dinsdag, maar wordt allemaal onwerkelijk omdat nog niet alles geregeld is. Een en ander moet omgegooid worden ivm 90% regen kans. In principe zijn we zelf wel het zonnige middelpunt, maar organisatorisch is goed weer wel stukken fijner.
Daarnaast blijkt de trouwauto niet meer mogelijk omdat de cabrio wel gerestaureerd was, alleen het doek van het stoffen dak nog niet...
  vrijdag 6 juli 2007 @ 23:08:56 #158
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_51218044
Wij trouwen morgen
7-7-7 letterlijk in het huwelijksbootje naar het gemeentehuis
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_51218333
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 22:34 schreef Roönaän het volgende:
kkijk zelf ook wel uit naar dinsdag, maar wordt allemaal onwerkelijk omdat nog niet alles geregeld is. Een en ander moet omgegooid worden ivm 90% regen kans. In principe zijn we zelf wel het zonnige middelpunt, maar organisatorisch is goed weer wel stukken fijner.
Daarnaast blijkt de trouwauto niet meer mogelijk omdat de cabrio wel gerestaureerd was, alleen het doek van het stoffen dak nog niet...
alles komt goed lieve -r- en het wordt hoe dan ook een mooie dag

Ben heel benieuwd ik zie je dinsdag, als bijna of helemaal getrouwd man
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 7 juli 2007 @ 08:07:17 #160
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_51224325
Fietsie heel veel plezier vandaag. Lekker genieten.

Roönaän wat vervelend dat jullie een aantal dingen moe(s)ten omgooien en wat balen van die trouwauto. Krijgen jullie nu een andere?
  zaterdag 7 juli 2007 @ 11:18:22 #161
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51226096
Volgens mij trouwen er vandaag HEEEL VEEEL mensen
Fietsie, geniet er van!

[ Bericht 4% gewijzigd door amaranta op 07-07-2007 11:41:06 ]
  zaterdag 7 juli 2007 @ 11:29:32 #162
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51226294
In Eindhoven alleen al trouwen er 19 stellen!!

Mijn nagelstyliste trouwt ook vandaag. Die hebben vorig jaar op de datum van vandaag om 8.00 het stadhuis al gebeld om de datum vast te leggen.
http://www.eindhovensdagblad.nl/eindhovenstad/article1618911.ece
  zaterdag 7 juli 2007 @ 11:39:14 #163
61183 leonieke
Dan toch?
pi_51226482
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 22:34 schreef Roönaän het volgende:
kkijk zelf ook wel uit naar dinsdag, maar wordt allemaal onwerkelijk omdat nog niet alles geregeld is. Een en ander moet omgegooid worden ivm 90% regen kans. In principe zijn we zelf wel het zonnige middelpunt, maar organisatorisch is goed weer wel stukken fijner.
Daarnaast blijkt de trouwauto niet meer mogelijk omdat de cabrio wel gerestaureerd was, alleen het doek van het stoffen dak nog niet...
Hier hetzelfde hoor, maar dan nog met een week te gaan. En regen zullen we hoogstwaarschijnlijk ook hebben. Dan maar geen foto's buiten aan de kerk en misschien ook geen trouwfoto's voor de rest. Ga ik wel eens later als het zonnig is terug naar de kapster en nemen we dan de foto's (denk ik)
  zaterdag 7 juli 2007 @ 11:39:54 #164
61183 leonieke
Dan toch?
pi_51226501
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 23:08 schreef fietsie het volgende:
Wij trouwen morgen
7-7-7 letterlijk in het huwelijksbootje naar het gemeentehuis
Geniet er van!
pi_51229631
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:39 schreef leonieke het volgende:

[..]

Hier hetzelfde hoor, maar dan nog met een week te gaan. En regen zullen we hoogstwaarschijnlijk ook hebben. Dan maar geen foto's buiten aan de kerk en misschien ook geen trouwfoto's voor de rest. Ga ik wel eens later als het zonnig is terug naar de kapster en nemen we dan de foto's (denk ik)
In de regen schijnen de foto's júist veel mooier te worden, ivm de belichting. Zou derhalve er zeker een boel nemen waar mogelijk.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:43:33 #166
61183 leonieke
Dan toch?
pi_51229716
Maar de grijze wolken op de achtergrond?
pi_51229841
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:43 schreef leonieke het volgende:
Maar de grijze wolken op de achtergrond?
photoshop

Nee, geen idee. Onze fotograaf zei half mei echter dat slecht weer foto's vaak achteraf mooier blijken dan goed weer foto's, ondanks de grauwe achtergrond soms. Afhankelijk van de foto echter hoeft dat totaal niet op te vallen. Ook op zonnige dagen is het bewolkt immers.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:03:07 #168
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_51230252
Bij ons was er ook wat regen buiten, maar volgens mij zijn de foto's best heel mooi gelukt. De komende week hopen we het boek te krijgen.
  zondag 8 juli 2007 @ 19:49:37 #169
61183 leonieke
Dan toch?
pi_51267845
Sinds vandaag: de nieuwe weersvoorspellingen:
quote:
Donderdag wordt het zwaarbewolkt en regenachtig. Tot donderdag schommelen de temperaturen in het centrum van het land rond 20 graden.

Vanaf vrijdag en vooral volgend weekend krijgen we echt zomerweer. Het wordt gevoelig warmer met volgend weekend temperaturen rond 30 graden.
Maar dat kan natuurlijk nog 5 keer veranderen in België (is ook maar één van de voorpellingen... andere weerkaarten zien het nog niet zo rooskleurig in)
  zondag 8 juli 2007 @ 21:33:26 #170
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_51271125
Hmm je wil ook geen 30 graden toch? Dat is veuls te warm.... Als het maar droog is met een temperatuur van rond de 22 graden, dat is perfect.
  zondag 8 juli 2007 @ 22:41:14 #171
11753 Roonaan
Strictly
pi_51273665
Vandaag was eigenlijk perfect weer. Het wordt iets slechter, maar op zich als de wind rustig blijft is het heel goed te doen.
pi_51274106
quote:
Op zondag 8 juli 2007 22:41 schreef Roönaän het volgende:
Vandaag was eigenlijk perfect weer. Het wordt iets slechter, maar op zich als de wind rustig blijft is het heel goed te doen.
en over foto's, wat meer wolken op de foto's geeft vaak een mooier beeld dan scherpe zon....

heb ik aan de foto' s van mijn zusje gezien

op oze bruiloft was het en snikheet en heel veel zon en dat geeft toch een ander beeld...
(je knijpt bijvoorbeeld wat meer met je ogen en het licht is soms echt te fel)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 9 juli 2007 @ 12:28:51 #173
61183 leonieke
Dan toch?
pi_51287022
quote:
Op zondag 8 juli 2007 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm je wil ook geen 30 graden toch? Dat is veuls te warm.... Als het maar droog is met een temperatuur van rond de 22 graden, dat is perfect.
Nee zeker niet Ik zal er alleszins niet op zitten te wachten omdat 30° gewoon ongezond is hier in België. 22 - 24 graden zou idd perfect zijn, maar ik vrees dat we het zelf niet gaan kunnen kiezen

Het wordt ofwel regen ofwel té warm vrees ik...
  maandag 9 juli 2007 @ 12:45:43 #174
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_51287557
De weersverwachting hier voor a.s. weekend is 23 graden... zou perfect zijn.
  maandag 9 juli 2007 @ 13:15:33 #175
61183 leonieke
Dan toch?
pi_51288508
Hollanders hebben altijd geluk
pi_51288523
Komend weekend ga ik het weer in italia checken !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 9 juli 2007 @ 18:24:40 #177
35189 Troel
scherp en bot
pi_51298920
Het gaat jou ook lukken hoor Leonieke! En anders ga ik gewoon de zon jouw kant op sturen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 9 juli 2007 @ 20:05:29 #178
61183 leonieke
Dan toch?
pi_51302043
quote:
Op maandag 9 juli 2007 18:24 schreef Troel het volgende:
Het gaat jou ook lukken hoor Leonieke! En anders ga ik gewoon de zon jouw kant op sturen!
Lief
  maandag 9 juli 2007 @ 20:25:07 #179
61183 leonieke
Dan toch?
pi_51302709
Ik blijf trouwens verschieten van de cadeaus die binnenkomen... Hadden jullie dat ook zo hard?
pi_51314648
The time is now Wish me luck
pi_51315010
Heel veel plezier Roonaan ! Je kan het ! ik kon het ook
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_51315012
Weer ziet gut aus ! btw !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_51315394
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 07:22 schreef Roönaän het volgende:
The time is now Wish me luck
veel geluk en plezier vandaag lieve -r-

tot later
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 10 juli 2007 @ 09:38:46 #184
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_51316062
Heel veel plezier vandaag Roönaän en lekker genieten...
  dinsdag 10 juli 2007 @ 10:22:05 #185
35189 Troel
scherp en bot
pi_51317032
^

with stupids
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † dinsdag 10 juli 2007 @ 13:19:59 #186
43556 miss_dynastie
pi_51322337
quote:
Op maandag 9 juli 2007 20:25 schreef leonieke het volgende:
Ik blijf trouwens verschieten van de cadeaus die binnenkomen... Hadden jullie dat ook zo hard?
In Belgie worden de cadeaus toch vooraf gegeven? Of haal ik nu weer landen door elkaar
  dinsdag 10 juli 2007 @ 13:21:43 #187
61183 leonieke
Dan toch?
pi_51322392
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:19 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

In Belgie worden de cadeaus toch vooraf gegeven? Of haal ik nu weer landen door elkaar
Vooraf of de dag zelf (wij hebben een rekeningnummer op de aankondiging laten drukken ). Maar het is ook nog vooraf he Zaterdag pas ons huwelijk.

Veeeeel plezier Roonaan
pi_51347043
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 07:22 schreef Roönaän het volgende:
The time is now Wish me luck
Ben net terug met Rtificial van de bruiloft van Roonaan en zijn Lief


Superdag, Lief had een prachtige jurk en -r- een mooi chique pak
De plechtigheid was lief en mooi en de rest van het dag, taart, eten en feest waren echt heel leuk.

Een topdag voor twee hele lieve mensen die duidelijk dolgelukkig met elkaar zijn

Wij, Rt en ik, waren blij dat we er waren en konden meegenieten



en nu lekker ons bedje in
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 11 juli 2007 @ 00:57:39 #189
11798 Rtificial
[ahr-tuh-fish-uhl]
pi_51347192
Ja, weinig aan toe te voegen.

Hollandse luchten, een stralende bruid, een terecht trotse bruidegom, en nog trotsere wederzijdse ouders.

Om maar in dezelfde lijn te blijven, ben trots op -r- en voel me vereerd dat we dit van zo dichtbij hebben mogen meemaken!
pi_51367110
kben nog altijd superblij dat jullie erbij waren Rt

De dag was niet beter dan we ons gewenst kunnen hebben. 90% regenverwachting en alleen een klein buitje bij de foto's gehad. Die komen overigens niet op het web, op verzoek van de bruid

Ik kom net thuis en straal nog na van gisteren De bruid net zo volgens mij.
Binnenkort de foto's en video's checken, maar nu eerst voorbereiden voor de huwelijksreis. Time is short
pi_51385441
Roonaan je moet je sig nog aanpassen

En oh nee... als ik mij het lijstje goed herinner, zijn wij de volgende aan de beurt
  vrijdag 13 juli 2007 @ 18:12:09 #192
35189 Troel
scherp en bot
pi_51437593
Morgen leonieke!


En het is mooi weer!
Heel heel heel heel veel plezier.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51437738
Leonieke, enjoy!!
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 18:29:57 #194
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_51438081
Leonieke heel veel plezier morgen en ga er lekker van genieten.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 19:25:17 #195
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51439647
Veel plezier morgen Leonieke.
pi_51454800
Bedankt

Vandaag is het zo ver Niet zo schitterend geslapen, maar trillende handen heb ik nog niet. Mij straks op mijn gemak klaarmaken (ik heb nog tijd! Nog véél tijd! No stress ) en dan naar de kapster
  zaterdag 14 juli 2007 @ 08:53:12 #197
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_51454828
En hoe is het weer?
pi_51454832
Het is al warm Nu al, op dit moment

10% regenkans geven ze, dus als het moet regenen, als het ff kan tijdens de mis
  zaterdag 14 juli 2007 @ 09:02:39 #199
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_51454879
Ja het is hier ook al warm, maar nog wel lekker. Hopelijk heb je er vandaag niet teveel last van, van die warmte.
pi_51455384
Mijn kleed is nogal bloot, toch het bovenstuk, dus voor mij mag het wel warm zijn. Net zoals voor de mama's en mijn zus ook
De heren gaan het minder leuk vinden denk ik
  zaterdag 14 juli 2007 @ 10:03:36 #201
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51455392
Veel plezier!
pi_51455412
Trouwens, als ik de kerk binnenga, moet ik dan links of rechts van mijn echtgenoot wandelen?

Thx Peaceman
pi_51455467
Rechts bij het binnengaan, links bij het buitengaan

Dit ga ik nooit onthouden
pi_51455675
Leonieke en lief, hele hele fijne dag gewenst! Wat een prachtige dag om te trouwen!

Oh en die mannen moeten tot de foto's zijn gemaakt maar in de schaduw blijven staan als het te warm is
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  zondag 15 juli 2007 @ 14:51:37 #205
61183 leonieke
Dan toch?
pi_51489488
Over een fantastische dag gesproken:

Het was héérlijk! Zo zalig om een prinses (zoals een groot aantal mensen zeiden) te zijn De mensen vonden mijn kleren heel mooi (of dat zeiden ze toch ). Zenuwen heb ik eventjes gehad toen de auto aan de kerk stopte. Ik had namelijk verwacht dat iedereen al in de kerk ging zitten, maar iedereen stond ons buiten voor de kerk op te wachten en te zwaaien en foto's te trekken. Toen ik uitstapte en heel wat mensen: wauw hoorde zeggen, was ik wel direct gerustgesteld. Het welkomstwoord ging vlot, dus het ging een relaxte misviering worden. Na de bezinningstekst die ik heb voorgelezen was het echt muisstil in de kerk.

Ik heb niet geweend Mijn zus wel toen het enige Nederlandstalige liedje speelde tijdens de mis (en die zat net naast mij als getuige).

Grappige momenten? Het aanschuiven van de ring uiteraard Ik ben hardop beginnen lachen toen ik die ring niet over Philippes vinger kreeg Misschien toch wat zenuwen? Maar dat had ik helemaal niet verwacht. We dragen onze ringen namelijk al bijna een jaar. Maar Philippe had zijn rechterhand gegeven en draagt zijn ring op zijn linkerhand. Ringvingers zijn duidelijk niet gelijk

De mensen vonden het een prachtige mis. Zoveel complimenten die we hebben gekregen de teksten waren diepgaand, de liedjes perfect passend en niet de standaardliedjes uit een andere huwelijksviering, de trouwbeloftes heel persoonlijk, ... Philippe heeft me tijdens zijn speech zelfs bedankt voor het samenstellen van de mooie mis... Mijn schatje

Het weer was schitterend! Ik ben zelfs een beetje verbrand De receptie vond plaats op het eiland bij de feestzaal. Enige nadeel? Ik zakte met mijn hakken constant in het gras. Net zoals alle andere vrouwen heb ik dus maar op de klinkers blijven staan

Het eten was en véél. Het dessertbord was De wijn was blijkbaar ook heel lekker Perfecte bediening. Iedereen dus ook vol lof over de feestzaal. Prachtige omgeving trouwens op het eiland

Tussen de soep en het hoofdgerecht hebben onze collega's ons elk op een stoel geplaatst en een schitterende tekst voorgelezen en daarna een liedje over Philippe en mij gezongen. Zalig gewoon. Totaal onverwacht maar o zo heerlijk dat iemand zoiets in elkaar heeft gestoken voor ons. 3 collega's hadden zelfs hun muziekinstrument bij om het lied te begeleiden. Veel insidejokes natuurlijk in de teksten, maar zelfs de andere gasten vonden het een heel leuke act.

En dan de openingsdans... Het enige moment waar ik eigenlijk echt zenuwen voor had.
Liedje: Vivo per Lei van Andrea Bocelli en Laura Pausini. Niet geoefend voor de dans, maar zelfs dit verliep eigenlijk perfect. Superzalig om dit moment te beleven. Zo intens

En dan tot in de vroege uurtjes staan dansen Ik denk dat ik in totaal een halfuurtje niet op de dansvloer heb gestaan. De dj was perfect Opnieuw veel complimenten gekregen. En als de dansvloer nooit leeg is, dan weet je eigenlijk direct genoeg

Kortom: een TOPdag! Héérlijk genieten En om het met een verschrikkelijk cliché te zeggen: het was o zo vlug voorbij! Maar ik ben er wel van overtuigd dat we dit moment nog heel lang zullen koesteren en er altijd heel positieve herinneringen zullen aan overhouden
  zondag 15 juli 2007 @ 15:12:29 #206
61183 leonieke
Dan toch?
pi_51490079
En een paar foto's die we nu al van de collega's hebben toegestuurd gekregen:
Toch wel wat zenuwen:


Getrouwd voor de kerk


Nog een geschenk van de collega's en een beetje wind
  zondag 15 juli 2007 @ 16:13:52 #207
35189 Troel
scherp en bot
pi_51491838
Jullie zien er echt stralend uit!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51497376
O Leonieke, wat had je een mooie jurk aan!
  zondag 15 juli 2007 @ 19:30:27 #209
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_51498295
Wow Leonieke, wat zien jullie er mooi en stralend uit. En ik vind je jurk geweldig mooi.

Gefeliciteerd En wat goed om te horen dat jullie zo'n heerlijke dag hebben gehad.
pi_51509296
gefeliciteerd leonieke, mooi bruidje! fijn dat 't zo'n stralende dag was. en dat jullie er zo van genoten hebben. zoveel dansen klinkt erg goed!
(en wat was dat nou voor kado van die collega's???)
pi_51511537
Geld in een enorme vaas?

Feli
  maandag 16 juli 2007 @ 10:16:20 #212
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_51513969
Leonieke, nog gefeliciteerd. En wat een mooie jurk. Zo te lezen was het een zeer geslaagde dag.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
  maandag 16 juli 2007 @ 10:45:24 #213
61183 leonieke
Dan toch?
pi_51514765
Thx voor de complimenten

Cadeau van collega's was in het midden een grote ballon met felicitaties op en geld en isomo in en daarop nog allemaal kleine balonnetjes.
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 14:06:01 #214
43556 miss_dynastie
pi_51520959
Jullie stralen
Heel erg grappig cadeau trouwens! Ik dacht dat het een decoratief ei was of zo
pi_51528325
Leuk hoor Leonieke! Nog meer leuke/onverwachte cadeautjes gehad?
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_51592198
Ik meld me hier ook, want in april 2008 gaan wij ook trouwen

Was het al een beetje stiekem aan het volgen allemaal, maar nu kan ik dan ook echt delen in de feestvreugde
  woensdag 18 juli 2007 @ 13:56:57 #217
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_51592422
Fannetje wat leuk van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Spannend hoor.

Wij hebben afgelopen maandag ons trouwalbum opgehaald en hij is echt helemaal te wow!! Heel veel excentrieke, grote, foto's en ook een paar prachtige "staatsie" foto's. We hebben ze helaas niet digitaal, maar ze zetten binnenkort een aantal foto's op hun website. Ik zal linken zodra het zover is.
pi_51593176
quote:
Op maandag 16 juli 2007 17:50 schreef bianca en michael het volgende:
Leuk hoor Leonieke! Nog meer leuke/onverwachte cadeautjes gehad?
De collega's die een tekst hebben voorgelezen en een lied hebben gezongen, was het leukste/meest onverwachte.

Voor de rest hadden we op de uitnodiging gezet dat ze ons het grootste plezier konden doen met geld en dat heeft praktisch iedereen gedaan Kunnen we gebruiken voor de bouw van ons huis
pi_51593200
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 13:50 schreef Fannetje het volgende:
Ik meld me hier ook, want in april 2008 gaan wij ook trouwen

Was het al een beetje stiekem aan het volgen allemaal, maar nu kan ik dan ook echt delen in de feestvreugde
Wat leuk En dat is helemaal niet meer zo ver weg (ja het klinkt misschien wel zo, maar geloof me vrij, die periode VLIEGT voorbij).

Hebben jullie al bepaalde zaken voorbereid?
pi_51593992
Nog niks voorbereid, we zijn er volgens mij nu wel uit welke datum het wordt.
Even kijken wat we eerst gaan doen, trouwdatum vastleggen lijkt me wel handig.. en een zaaltje reserveren. Ik heb namelijk een leuk zaaltje op 't oog!
pi_51594073
En is dat een veelgevraagde zaal? Alhoewel, het is natuurlijk april, zal dan nog wel vrij zijn

Heb je al een idee van de jurk? Of het bruidsboeket? Wordt het een 'traditioneel' feest of niet? Ik ben zo nieuwsgierig, alsof ik mijn eigen feest nog eens mag voorbereiden
pi_51594302
Allemaal nog niets van bekend, het is allemaal nog heel recent

En ik hoop dat het een niet al te veelgevraagde zaal is.... we zullen eens gaan informeren ('t is hier zo'n beetje om de hoek, dus we kunnen er binnenkort wel eens naartoe gaan)
pi_51594454
gefeliciteerd fannetje! en vertel eerst eens even over het aanzoek?
pi_51594494
Dat was niet erg spectaculair hoor, maar wel heel lief op een onverwacht moment. Hij ging thuis gewoon opeens op z'n knie en vroeg het.
pi_51594782
Ow, hij is op zijn knie gegaan (dat heeft mijn echtgenoot niet gedaan Maar op zijn knie zitten was ook wel )

Kwam het onverwacht? of was enkel het moment onverwacht?
pi_51594822
Ik vond het wel een onverwacht moment, maar ik had het wel een beetje voorzien dat het er aan zat te komen
  woensdag 18 juli 2007 @ 16:14:02 #228
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_51597040
Fannetje, wat leuk
pi_51597987
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 13:50 schreef Fannetje het volgende:
Ik meld me hier ook, want in april 2008 gaan wij ook trouwen

Was het al een beetje stiekem aan het volgen allemaal, maar nu kan ik dan ook echt delen in de feestvreugde
Klinkt bekend...
.
  Voormalig Sport Koningin woensdag 18 juli 2007 @ 16:55:51 #230
35237 Nuongirl
pi_51598328
Feli tekkel en Fannetje
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  woensdag 18 juli 2007 @ 18:31:35 #231
35189 Troel
scherp en bot
pi_51600954
Tackleberry ook gefeliciteerd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51609114
Ik kan trouwens nog altijd niet geloven dat het allemaal voorbij is

En ik kan ook niet geloven dat ik een witte jurk heb durven aandoen
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 23:01:23 #233
43556 miss_dynastie
pi_51610218
Leonieke, mag ik zo brutaal zijn om te vragen hoe het 'gedoetje' met je vader is afgelopen?
pi_51610583
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 23:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Leonieke, mag ik zo brutaal zijn om te vragen hoe het 'gedoetje' met je vader is afgelopen?
Het is helemaal niet brutaal hoor

Hij is niet langsgekomen. Had gezegd dat hij, samen met zijn vriendin, naar de mis ging komen, maar het interesseerde hem blijkbaar zo hard dat hij de moeite niet heeft gedaan om de afstand te overbruggen Hij heeft wel geld gestort op onze rekening en hoe handig dat het ook uitkomt ik had persoonlijk liever geen cadeau gekregen, maar hem er wel bij gehad.

Hij heeft wel nog een mail gestuurd waarin tussen de regels te lezen valt dat hij het grote slachtoffer is omdat hij zijn dochter de kerk niet heeft kunnen binnenbrengen. Ik heb erop gereageerd dat het zijn beslissing is geweest. Hij heeft er ook nog eens bij gezegd dat ons burgerlijk huwelijk de rotste dag was die hij en zijn vriendin hebben meegemaakt en dat hij dat nooit meer wou meemaken. Hallo slachtoffer? En ik heb hem trouwens in de steek gelaten Arme hij, zeg, uitgenodigd worden op het huwelijk van je eigen dochter. Boehoe!

Ik ben wel blij dat de meeste mensen het via via wel wisten. Ik had het zelf op voorhand tegen een collega gezegd (hij zal het wel doorverteld hebben aangezien niemand er naar vroeg) en ik denk dat mijn zus het aan de familie heeft uitgelegd (een schitterend getuige dus ). Eén iemand heeft me er naar gevraagd, maar ik heb tijdens het feest gezegd dat ik er niet te veel woorden wou aan vuil maken, dat het zijn keuze was en hoe jammer ik het ook vond ik zo veel mogelijk wou genieten van onze dag. Die persoon gaf me 200% gelijk
  vrijdag 20 juli 2007 @ 09:27:47 #235
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_51651543
Volgens mij gaan mijn buren trouwen vandaag, aan de versiering in de voortuin te zien.
Voordringers

Tobias had gister zijn laatste middag op de peuterspeelzaal voor de vakantie, blijkt de moeder van zijn vriendje met de leidsters geregeld te hebben dat ie voor onze bruiloft al een werkje heeft gemaakt
Kreeg ik helemaal ingepakt mee, met de mededeling het vooral niet voor 24 augustus open te maken. Zo lief
pi_51652497
Lief ja, pluisje En nu er vanaf blijven!

Wij hebben gisteren een optie genomen op een zaaltje waar we ons trouwfeest willen gaan houden. Nu moeten we alleen nog even de datum bij de gemeente doorgeven, maar aangezien het op een dinsdag is, zal dat niet zo'n haast hebben

We kunnen nu dus officieel in het lijstje: 22 april 2008: Fannetje & Tackleberry
pi_51654209
gefeliciteerd! waarom trouwens een dinsdag gekozen?

pluisje, wat attent van die moeder-van-z'n-vriendje!
pi_51656273
Ik wil graag in de week trouwen dat we ook op vakantie gaan, en die stond al gepland Dan hoef ik die week niet meer te werken, dat vind ik wel lekker.
Bovendien denk ik dat het dan een stuk rustiger is op het gemeentehuis, waardoor je niet zo'n "volgende!' gevoel krijgt. 't is Misschien wat lastiger voor de gasten, maar er zijn niet zoveel mensen die heel ver weg wonen, en voor een keertje kunnen ze vast wel doordeweeks naar een feest
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:39:14 #239
16715 Mylene
*schatje*
pi_51657323
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 10:06 schreef Fannetje het volgende:

We kunnen nu dus officieel in het lijstje: 22 april 2008: Fannetje & Tackleberry
Gedaan, ook in Wiki .
  vrijdag 20 juli 2007 @ 13:09:36 #240
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_51658286
Fansis! Tackelzwaag! WOW! WAT GAAAAAAAAAAAAAAF!!!!

Fok!hokker... en NietKlieker.
pi_51659424
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:09 schreef No Nick het volgende:
Fansis! Tackelzwaag! WOW! WAT GAAAAAAAAAAAAAAF!!!!

Ja he?

En jij bent echt nooit op MSN als ik leuk nieuws heb zeg!
pi_51757289
Wat is het stil hier! Nou, een update van mij dan maar. ik heb mijn schoenen, lingerie en oorbellen zaterdag gekocht! Helemaal voor naar De Bilt gereden (www.dressedbyjill.nl) leuk winkeltje gespecialiseerd in accesoires, leuke meiden ook die er werken! De auto is besteld, en donderdag ga ik met mijn moeder naar Kaatsheuvel (we zoeken alles lekker in de buurt) om het pasmodel van mijn kleding te passen. Woensdag gaan we de kaarten drukken en van het weekend versturen. Nog 9 weken, jippie!
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_51757347
>> Waarschijnlijk vrijdag 13 juni 2008.
pi_51758155
Pluisje ga je in het stadhuis in Delft trouwen?
Vriend en ik hebben trouwplannen (binnenkort officieel ) en dat leek ons een hele leuke locatie. Ik vermoed dat het wel een jaar van te voren geboekt moet worden
  maandag 23 juli 2007 @ 22:05:16 #245
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_51764124
Ja in Delft, ben er opgegroeid en toen we gingen trouwen was er eigenlijk geen discussie mogelijk: als je gaat trouwen dan doe je dat in dat mooie stadhuis daar

En wij hebben het bijna 2 jaar van tevoren geboekt ja

En nu nog 1 lange maand wachten...
Alles is klaar, wat mij betreft mag er morgen getrouwd worden (ehm, mits het stopt met regenen dan) en dan lekker op vakantie
pi_51764141
onze goeie ouwe bolletje gaat ook trouwen!

gefelicitaart!
  dinsdag 24 juli 2007 @ 00:13:40 #247
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51769754
Onze grote dag is al bijna weer 2 maanden geleden
Damn..... niks leuk dat zo'n trouwdag maar 1 dag is!
  dinsdag 24 juli 2007 @ 19:22:18 #248
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_51792267
Misschien wel leuk om een idee te krijgen van onze trouwkaart, hierbij een digitale versie:



De papieren versie komt qua kleur, tekst en foto min of meer overeen, maar dan allemaal handgeschreven ( ) en verdeeld over 3 vlakken (voorkant met foto, binnenkant links de 'cadeautip' en binnenkant rechts de overige tekst).
Op de foto zie je mijn ouwe trouwe Ken, die voor de gelegenheid voorzien is van een nieuw pakje (de enige outfit die hij had was nl een Hawaii zwembroek ) en een nieuwe Barbie (wilde eigenlijk een oude van mezelf gebruiken, maar was even vergeten dat ik als klein meisje graag kapstertje speelde ).
pi_51792359
Leuk, pluisje! Erg origineel ook, met die barbies!

Wij hebben vandaag de datum officieel vastgelegd, op 22 april trouwen we om 14.00 in het stadhuis van Den Bosch
  dinsdag 24 juli 2007 @ 21:36:22 #250
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_51797602
leuk bedacht pluisje
Fannetje wat lekker dat het nu vastgelegd is. Nu kun je alles gaan regelen.

Onze eigenzinnige bruidsreportage staat op de site van de fotograaf: reportage
pi_51797712
Wat ontzettend leuk zeg, Diaan!
pi_51797960
mooi geworden, diaan! geinig gevonden die alternatieve 'abbey road' foto.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 21:49:45 #253
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_51798139
Dank jullie wel. Die alternatieve abbey road heb ik bedacht. We hebben een poster daarvan op de slaapkamer hangen en toen dacht ik... dat wil ik ook. Op de alternatieve foto staan ook de beatles. Dat was een zoekplaatje. grapje van de fotograaf. Deze wordt uitvergroot en komt in de kamer. Er zijn nog een aantal hele mooie foto's die er niet bij staan.
pi_51798347
die ene beatle had ik gezien, maar staan er nog meer dan? dan moet ik nog even speuren. leuk dat je dit zelf zo bedacht had. heel goed gelukt!
  dinsdag 24 juli 2007 @ 21:59:14 #255
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_51798530
Bix, als je goed kijkt, lopen allevier de beatles gelijk met ons aan het eind van de weg. Misschien een beetje moeilijk te zien...

Afgedrukt is de foto nog veeeeel mooier.
pi_51798661
oooh, dat had ik inderdaad echt niet gezien nee. geinig!
  dinsdag 24 juli 2007 @ 22:04:36 #257
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_51798759
Die ene die met ons meeloopt, is mn broertje.... hij was die dag onze chauffeur en wilde wel voor de 4e beatle spelen.
pi_51931155
Wat is het hier rustig zeg! Wij zijn ook gewoon nog het enige bruidspaar in 2008!
pi_51936488
quote:
Op zondag 29 juli 2007 12:35 schreef Fannetje het volgende:
Wat is het hier rustig zeg! Wij zijn ook gewoon nog het enige bruidspaar in 2008!
Tja, ik zal binnenkort eens even onze trouwkaart inscannen en plaatsen die vrijdag op de bus is gegaan!
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_51937205
Leuk!

Ik heb al een trouwkaart gevonden die ik helemaal geweldig vind, maar ik vind 'm ook wel erg prijzig
pi_51938978
quote:
Op zondag 29 juli 2007 17:08 schreef Fannetje het volgende:
Leuk!

Ik heb al een trouwkaart gevonden die ik helemaal geweldig vind, maar ik vind 'm ook wel erg prijzig
Kun je de kaart niet 'kaal' kopen en zelf drukken?

Wij hebben bij de kaartenhandel de blancokaarten gehaald en ze vervolgens op Michael zijn werk zelf bedrukt. Zo waren we, inclusief postzegels, voor 120 euro klaar voor 90 kaarten! Jammer trouwens dat die speciale huwelijkspostzegels er niet meer zijn! We hebben nu maar de 'liefdespostzegel' genomen.
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_51949384
en ik zijn vandaag officieel verloofd

datum wordt waarschijnlijk ergens zomer 2008.
  maandag 30 juli 2007 @ 01:45:07 #263
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51950426
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:58 schreef octopussy het volgende:
en ik zijn vandaag officieel verloofd

datum wordt waarschijnlijk ergens zomer 2008.
Echt officieel?!
Wat leuk! Gefeliciteerd!
pi_51952973
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:58 schreef octopussy het volgende:
en ik zijn vandaag officieel verloofd

datum wordt waarschijnlijk ergens zomer 2008.
Woohoo! Gaaf! Gefeliciteerd! Dan ben ik niet meer de enige in 2008!
pi_51952990
quote:
Op zondag 29 juli 2007 18:24 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Kun je de kaart niet 'kaal' kopen en zelf drukken?
Ehm, nee, dat is een beetje moeilijk bij deze kaart. Bovendien zou ik niet weten waar ik ze moest laten drukken!
pi_51953127
bij je man op z'n werk natuurlijk!

gefeliciteerd octopus!
  maandag 30 juli 2007 @ 10:16:01 #267
61183 leonieke
Dan toch?
pi_51953162
Wat is veel geld Fannetje? Ik was ook wel wat geschrokken over ons drukwerk, maar achteraf bleek het een heel normale prijs te zijn.
  maandag 30 juli 2007 @ 10:16:16 #268
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_51953177
Nog 25 dagen
En Rick is inmiddels aan zijn reservelijst begonnen qua getuigen
Nadat eerder al zijn vader overleed is nu zijn opa plotseling zwaar dement geworden, en niet in staat om aanwezig te zijn, laat staan als getuige te fungeren.
Aangezien we wisten dat we enig risico liepen met zijn getuigen was er al een reserve paraat. We zijn benieuwd wat voor vreselijke dingen er met hem nog gaan gebeuren de komende weken

(ja we lachen er maar gewoon om... wat moet je anders?)

Verder is echt alles klaar, en zit ik nu dus echt de dagen af te tellen...
  maandag 30 juli 2007 @ 10:16:31 #269
61183 leonieke
Dan toch?
pi_51953184
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:58 schreef octopussy het volgende:
en ik zijn vandaag officieel verloofd

datum wordt waarschijnlijk ergens zomer 2008.
Proficiat

Nog iemand die op zoek kan naar een feestzaal
  maandag 30 juli 2007 @ 10:17:58 #270
61183 leonieke
Dan toch?
pi_51953212
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:16 schreef pluisje het volgende:
Nog 25 dagen
En Rick is inmiddels aan zijn reservelijst begonnen qua getuigen
Nadat eerder al zijn vader overleed is nu zijn opa plotseling zwaar dement geworden, en niet in staat om aanwezig te zijn, laat staan als getuige te fungeren.
Aangezien we wisten dat we enig risico liepen met zijn getuigen was er al een reserve paraat. We zijn benieuwd wat voor vreselijke dingen er met hem nog gaan gebeuren de komende weken

(ja we lachen er maar gewoon om... wat moet je anders?)

Verder is echt alles klaar, en zit ik nu dus echt de dagen af te tellen...
Wat een nieuws...

Maar wat ben je vroeg klaar met alles Dat wordt toch nog een tijdje aftellen ja
pi_51953474
Jeetje Pluisje, wat een verhaal.

Ik zou de volgende getuige iig maar 25 dagen opsluiten ofzo
En de kaarten zijn zo'n 250 euro voor 60 stuks, dat vond ik wel vrij veel. Maar ze zijn dan ook wel erg apart en leuk. Geen echte kaarten-kaarten zeg maar. Verder zeg ik niets, want er lezen hier mensen mee die uitgenodigd gaan worden
  maandag 30 juli 2007 @ 10:52:57 #272
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_51954040
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:29 schreef Fannetje het volgende:
Jeetje Pluisje, wat een verhaal.

Ik zou de volgende getuige iig maar 25 dagen opsluiten ofzo
Zal ie leuk vinden
T is Knut
pi_51959021
Ja, dus? Geef 'm een computer, dan is 'ie wel 25 dagen zoet
  maandag 30 juli 2007 @ 16:51:35 #274
61183 leonieke
Dan toch?
pi_51963612
We zijn momenteel bezig met de bedankingen. De bedoeling is om een aantal foto's te combineren op één foto.
Zijn er hier mensen die dat ook gedaan hebben en eventueel een voorbeeld kunnen geven voor een geslaagde compositie? Onze inspiratie is een beetje zoek...
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:48:10 #275
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_52039268
Leonieke, sorry, wij doen niet aan bedankjes

Vandaag ook het definitieve aantal gasten voor het diner doorgegeven. Zo leuk, iedereen die we hadden gevraagd komt (ok, die kans is best groot als je maar weinig mensen vraagt ) en bij wijze van bonus hebben we zelfs nog iemand aan de lijst toegevoegd. We hebben nu, incl. onszelf, 20 volwassenen en 3 kinderen

Ik denk dat ik nu maar eens ga beginnen met lijstjes maken van alle dingen die ik niet moet vergeten mee te nemen/ regelen/ onthouden voor op de dag zelf. Hoef ik dat tenminste niet continue 's nachts in mijn hoofd te doen
pi_52039334
Wat leuk dat iedereen kan komen Ik vind het nog altijd jammer dat een groot aantal mensen (in mijn ogen dan) niet konden komen omdat ze in het buitenland zaten. Uiteraard volkomen te begrijpen dat ze liever 2 weken in Portugal zitten dan één dag op ons huwelijk Maar toch, spijtig.
pi_52039452
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:48 schreef pluisje het volgende:
Leonieke, sorry, wij doen niet aan bedankjes

Vandaag ook het definitieve aantal gasten voor het diner doorgegeven. Zo leuk, iedereen die we hadden gevraagd komt (ok, die kans is best groot als je maar weinig mensen vraagt ) en bij wijze van bonus hebben we zelfs nog iemand aan de lijst toegevoegd. We hebben nu, incl. onszelf, 20 volwassenen en 3 kinderen
Dat aantal daggasten (dus ook voor het diner) hebben wij ook precies, 23, waarvan 3 kinderen
Maar dat is nog voorlopig, er kan nog vanalles veranderen. Over een aantal mensen zijn we er nog niet helemaal uit of we die er wel of niet bij willen hebben de hele dag
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:59:21 #278
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_52039547
Onze lijst is ook een jaar lang nogal variabel geweest, die mensen moesten eens weten hoe vaak we ze op/af de lijst hebben gezet
pi_52040694
Nah, dat zullen we ze maar niet vertellen
pi_52066589
quote:
Op maandag 30 juli 2007 16:51 schreef leonieke het volgende:
We zijn momenteel bezig met de bedankingen. De bedoeling is om een aantal foto's te combineren op één foto.
Zijn er hier mensen die dat ook gedaan hebben en eventueel een voorbeeld kunnen geven voor een geslaagde compositie? Onze inspiratie is een beetje zoek...
Heb je nog steeds inspiratie nodig? wij hadden nl wel zoiets. Maar dan graag via PM...
pi_52099003
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 10:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Heb je nog steeds inspiratie nodig? wij hadden nl wel zoiets. Maar dan graag via PM...
Mijn man heeft ondertussen zitten puzzelen Maar bedankt voor het aanbod Ik vraag nog eens aan mijn man of hij het online wil zetten aangezien het op zijn pc staat

En vandaag een jaar getrouwd Straks gaan eten Gewoon, wij tweetjes (en dat is veel te lang geleden naar mijn gevoel)
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:54:31 #282
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_52165184
Nog 2,5 week
Gisteren belde de ambtenaar van de burgelijke stand, en het is met wat kunst en vliegwerk toch gelukt om nog een afspraak te maken (volgende week vrijdag) voor een voorgesprek. Dit weekend gaan we met de chauffeur van onze trouwauto nog even de route rijden naar het Stadhuis, zodat dat op de dag zelf allemaal lekker makkelijk gaat. Daarnaast heb ik net nog wat dingen in huis gehaald om voor onze dinergasten nog een bedankje te maken.
En verder... kunnen we echt alleen nog maar afwachten
pi_52173008
Gaat lekker snel, pluisje!

Ik ben inmiddels druk aan het zoeken naar een fotograaf. We willen het niet al te duur maken, dus we zoeken eigenlijk iemand die voor minder dan ¤500 een leuke reportage maakt en uiteraard wat foto's met de familie en op het gemeentehuis.

Nu heb ik wel een paar sites gevonden waarop vrij goedkope pakketten worden aangeboden, maar ergens ben ik dan weer een beetje bang dat de foto's tegenvallen, omdat ze er minder voor vragen dan anderen. Moeilijk hoor
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:27:46 #284
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_52173338
Misschien eens op FOK! rondvragen? In FOT lopen heel wat goede fotografen rond, waarvan er minimaal 1 inmiddels al wat ervaring heeft met bruiloften
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:31:24 #285
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_52173428
Ik zit trouwens heerlijk te genieten vandaag. Ik heb in de sig van mijn zakelijke mail inmiddels een melding staan dat ik er straks 3 weken niet ben vanwege bruiloft + huwelijksreis. En aangezien de meeste mensen die ik mail zich middenin de vakantie blijkbaar rot zitten te vervelen op hun werk, kan ik er nu lekker heel de dag over kleppen
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:34:26 #286
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52173504
Die bedankjes vind ik eigenlijk een beetje onzinnig. Zo'n frutseltje vaak wat ergens ver weg verdwijnt...maar wat bij elkaar wel weer een hoop gekost heeft.

Ik hoorde van een vriend van me die gaat trouwen dat een fotograaf hier toch wel zo'n beetje 1800 euro kost is dat extreem duur dan (vind ik sowieso wel.....maarja als de prijzen zo zijn....zijn ze zo).
pi_52173561
1800 euro vind ik echt veel te veel geld voor een fotograaf. Mijn zus betaalde ook zoiets, maar dat vind ik gewoon zonde van 't geld.

En tja, pluisje, ik weet het niet hoor. Wie weet
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:38:37 #288
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_52173615
Daarom wilde ik het eerst ook niet doen. Nu heb ik het alleen voor de dinergasten, en dan ook nog eens zelfgemaakt op een manier dat het nog geen euro per stuk kost (en ik heb er maar 15 ofzo nodig), dus dan vind ik het nog wel leuk. En het is leuke bezigheidstherapie zo in de laatste weken
(edit: ehm, dit gaat over bedankjes dus)
pi_52175676
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:38 schreef pluisje het volgende:
Daarom wilde ik het eerst ook niet doen. Nu heb ik het alleen voor de dinergasten, en dan ook nog eens zelfgemaakt op een manier dat het nog geen euro per stuk kost (en ik heb er maar 15 ofzo nodig), dus dan vind ik het nog wel leuk. En het is leuke bezigheidstherapie zo in de laatste weken
(edit: ehm, dit gaat over bedankjes dus)
Ik neem tenminste aan dat je je fotograaf niet zelf in elkaar zet en er 15 nodig hebt

Ik vind bedankjes wél leuk, ik heb alle bedankjes nog die ik heb gekregen na bruiloften. Maar de een is wel leuker dan de ander. Het bedankje wat wij op het oog hebben is ook nog eens erg nuttig, perfect dus
pi_52176627
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:14 schreef Fannetje het volgende:
Gaat lekker snel, pluisje!

Ik ben inmiddels druk aan het zoeken naar een fotograaf. We willen het niet al te duur maken, dus we zoeken eigenlijk iemand die voor minder dan ¤500 een leuke reportage maakt en uiteraard wat foto's met de familie en op het gemeentehuis.

Nu heb ik wel een paar sites gevonden waarop vrij goedkope pakketten worden aangeboden, maar ergens ben ik dan weer een beetje bang dat de foto's tegenvallen, omdat ze er minder voor vragen dan anderen. Moeilijk hoor
Fannetje, mail me even op bimibodi at lycos.nl, geef ik je even wat info over onze fotograaf als je wil!
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_52177195
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:36 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Fannetje, mail me even op bimibodi at lycos.nl, geef ik je even wat info over onze fotograaf als je wil!
Ik heb je even gemaild
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:59:25 #292
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_52179345
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:14 schreef Fannetje het volgende:
Gaat lekker snel, pluisje!

Ik ben inmiddels druk aan het zoeken naar een fotograaf. We willen het niet al te duur maken, dus we zoeken eigenlijk iemand die voor minder dan ¤500 een leuke reportage maakt en uiteraard wat foto's met de familie en op het gemeentehuis.

Nu heb ik wel een paar sites gevonden waarop vrij goedkope pakketten worden aangeboden, maar ergens ben ik dan weer een beetje bang dat de foto's tegenvallen, omdat ze er minder voor vragen dan anderen. Moeilijk hoor
Fan, onze fotograaf was iets duurder, maar hij was er wel de hele dag. Hij heeft een supermooi album gemaakt, plus 1 voor beide moeders, plus alle foto's op cd plus levenslange garantie.
Het koste ons 850
Het kost wat minder als je zelf je album koopt en ze zelf inplakt natuurlijk.
pi_52180533
Dat vind ik nog wel betaalbaar hoor, zeker als er een album bij zit + nog albums voor de ouders.

't Is gewoon zo dat ik prijzen van 1500 euro en meer echt belachelijk vind.

Mag ik vragen welke fotograaf jullie hadden?
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:39:53 #294
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_52180589
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:37 schreef Fannetje het volgende:
Dat vind ik nog wel betaalbaar hoor, zeker als er een album bij zit + nog albums voor de ouders.

't Is gewoon zo dat ik prijzen van 1500 euro en meer echt belachelijk vind.

Mag ik vragen welke fotograaf jullie hadden?
ja dat mag je.

zal ik het dan ook vertellen?
pi_52180808
Dat lijkt me handig ja
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:47:53 #296
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_52180861
als het goed heb ik je gepmd.
pi_52180963
Klopt
pi_52188049
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:53 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Ik heb je even gemaild
En ik jou ook
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  woensdag 8 augustus 2007 @ 18:40:00 #299
127100 Krupelhintsje
Tsjin sinleas geweld!
pi_52204475
Jeetje wat een leuk topic is dit!
Dank je wel Leonieke voor de tip.

Wij gaan op 29-08-08 trouwen.
Heb nog een topic geopend, dit is de link...

Trouwen!!!!
*** The Truth Is Out There ***
pi_52204613
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 18:40 schreef Krupelhintsje het volgende:
Jeetje wat een leuk topic is dit!
Dank je wel Leonieke voor de tip.

Wij gaan op 29-08-08 trouwen.
Heb nog een topic geopend, dit is de link...

Trouwen!!!!
Graag gedaan en veel leesplezier
pi_52205147
Gefeliciteerd Krupelhintsje! Leuk, nog meer 2008 bruidsparen

Nieuw topic: Trouwen enzo deel 32

[ Bericht 30% gewijzigd door Fannetje op 08-08-2007 19:14:46 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')