Ik denk van niet, DGK bepaalt zelf wel welke beelden ze vrijgevenquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:43 schreef CoT het volgende:
[..]
Denk dat Brain het filmpje gezien heeft tijdens Jensen, maar dat is dus nooit uitgezonden
Blij dat ik niet alleen sta...quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:46 schreef Kinga het volgende:
Oh ok. Foutje, trapte er ook ff in. Ze proberen de love-story uit te melken dus.
Dat had ik gemist, maar het is wel héél toevallig dat dit dan nu gebeurd. Het is gewoon TE toevallig, en met al die toevalligheden gaan mensen weer over "sturing van achter" praten, daar schiet de redaktie ook niets mee op.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:44 schreef Kaleddis het volgende:
Tijdens het feestje van afgelopen weekend maakte hij al een statement. Er is 1 ding wat je niet mag doen, zoenen met Brian, dan is het over.
Verwachtte dan ook al dat dit zou volgen deze week. Niet erg overtuigend redactie![]()
Streambeelden misschien?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk van niet, DGK bepaalt zelf wel welke beelden ze vrijgeven
Klopt, het was ook niet echt een slimme timing van Lieke, net als Huub weg gaat voor een (waarschijnlijk) heel serieus gesprekquote:
Waar spelen we het eindspel?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was alleen maar voor het spel! Ik gebruikte een citaat van jou!![]()
precies eerder komt het echt niet online of op tvquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
eerder:quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:45 schreef webextreme.nl het volgende:
huub maakt er toch een probleem van dat lieke met brain heeft gezoend.
huub; we hadden een afspraak
lieke; die hadden we niet
huub; dan zou ik dat volgende keer ook in gedachten houden...
... ff zonder gein
Ze hadden het over een YouTube filmpje... Denk dat ze die dus gezien hebben.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:46 schreef PC eend het volgende:
Ik denk dat het in overleg gaat....quote:
Zijn jaloerse zelf komt naar boven.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:49 schreef akveor het volgende:
Die Huub is echt de weg kwijt. Waarom maakt ie zichzelf nu weer zo zwak....?
Wat een sukkel.
Mijn hoofd gonst nog na van de BIER EN TIETEN en andere jolijt... ik kom erop terugquote:
Das ook knap, die zijn volgens mij overal weggehaaldquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze hadden het over een YouTube filmpje... Denk dat ze die dus gezien hebben.
Hij is achter nog dronkener gevoerd, heeft coke gebruikt om dat iets af te zwakken en heeft tot slot een vette joint gerookt om het effect van de coke af te zwakken, en nog een drankje om het af te leren!quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:49 schreef rooie3 het volgende:
Dit is niet de echte Huub die zo praat.
Hij lijkt wel stoned.
Er zit een hele woedende ondertoon in zijn stem.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:52 schreef demins het volgende:
[..]
Hij is achter nog dronkener gevoerd, heeft coke gebruikt om dat iets af te zwakken en heeft tot slot een vette joint gerookt om het effect van de coke af te zwakken, en nog een drankje om het af te leren!
Heeft allemaal niks geholpen...
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:52 schreef kleinzusje het volgende:
Danst Amanda nu in haar nachtponnetje ?
Omdat Huub er vooraf toestemming voor behoort te geven.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:55 schreef Lobasca het volgende:
Waarom mag Lieke niet met Brian zoenen en Huub wel met Dellie?
Ja, hij is gekrenkt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:55 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Er zit een hele woedende ondertoon in zijn stem.
Dat spreken ze van te voren met elkaar af had Lieke geëist en nu deed ze het zelf zonder Huub ervan te zeggenquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:55 schreef Lobasca het volgende:
Waarom mag Lieke niet met Brian zoenen en Huub wel met Dellie?
Het aantal klopt wel, hoor!quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
Er klopt echt niets van die borsten!
Ze zijn toch rond..tepels op de goede plaats...quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
Er klopt echt niets van die borsten!
Ik heb in heel mijn leven nog nooit zulke lelijke jetsers gezien. Wat een anti-reclame.quote:
Ik ben opgelucht dat Eric met rust gelaten wordt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:56 schreef schatje het volgende:
Lekker suffe boel weer. Ik zie liever de terror los gaan op Eric.
Wil je dat niet meer doen, ik word een beetje misselijkquote:
Stel je niet zo aan Peter. Denk aan de momenten dat hij Jaap zo aan het bashen was.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben opgelucht dat Eric met rust gelaten wordt.
Ik kon het steeds moeilijker aanzien.
Nee, kijk dan. Die rechter hangt als een zak in de huid, zit te ver naar de oksel, en heeft de tepel te laag zitten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ze zijn toch rond..tepels op de goede plaats...![]()
Mooie TT:quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:48 schreef clrscrn het volgende:
[..]
eerder:
Huub: we zouden alles van tevoren bespreken
Lieke: je was er niet
Huub: dan zou ik dat volgende ook in gedachten houden
Ik vond ze voor de behandeling nóg lelijker.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:57 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb in heel mijn leven nog nooit zulke lelijke jetsers gezien. Wat een anti-reclame.![]()
Ik meen het echt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan Peter. Denk aan de momenten dat hij Jaap zo aan het bashen was.
Ik heb het plaatje alleen maar een beetje lichter en scherper gemaakt als waarschuwing voor jonge meisjes...quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wil je dat niet meer doen, ik word een beetje misselijk![]()
Je durft wel wat te vragen nu hoor...quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, kijk dan. Die rechter hangt als een zak in de huid, zit te ver naar de oksel, en heeft de tepel te laag zitten.
![]()
![]()
Weerloosquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik meen het echt.
En ja, het was het meelopertje van Huub, maar de manier waarop Huub inhakt op een weerloos mens vind ik walgelijk.
Ook al hoort het bij het spel.
Ik snap die actie van Lieke ook wel. Maar dat gaat idd ook 2 kanten op en daarom geef ik Huub wel ergens gelijk. Al die afspraken gaan ze nog eens nekkenquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:59 schreef rooie3 het volgende:
Wat heeft zoenen met een danseres nou te maken met het spel.
Die actie van Lieke snap ik wel.
Positivo!quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond ze voor de behandeling nóg lelijker.
Koekje van eigen deeg. Hij hakt ook zo in op Lieke. En dan ook nog eens niet alleen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En ja, het was het meelopertje van Huub, maar de manier waarop Huub inhakt op een weerloos mens vind ik walgelijk.
Ook al hoort het bij het spel.
Ik vond het een strakke actie, gewoon het gras voor de voeten van Ban weggemaaid. En het had niks met lust of aanverwante zaken te maken, dus niet piepen Huub.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:01 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Ik snap die actie van Lieke ook wel. Maar dat gaat idd ook 2 kanten op en daarom geef ik Huub wel ergens gelijk. Al die afspraken gaan ze nog eens nekken
Vind ik niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:59 schreef Anderkeertje het volgende:
Lieke praat zich idd vast
Een troef uit handen genomen allen moet Huub nu wel even meewerken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:02 schreef bloodymary het volgende:
Maar wat heeft Lieke nu eigenlijk bereikt met deze actie?![]()
alleen als hij gelijk heeftquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
Huub is verbaal bijna beangstigend sterk.
Ik had na alle reclame door het noemen van de kliniek toch echt een topprestatie verwacht.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond ze voor de behandeling nóg lelijker.
Nou, zeker weten! Ik vind het een top-vrouw.quote:
Juist, en als iemand anders dat zegt, dan hakt hij er altijd gelijk op in dat je geen oude koeien uit de sloot moet halen en iedere gebeurtenis op zichzelf staat. Behalve.........behalve.............behalve.............juist.....behalve als het om hem gaat en hij er voordeel uit kan halen. Het is en blijft een aggresief randgroepjongetje die mensen (lees z'n vriendinnetjes) geestelijk probeert te knechten. En dat is voorlopig wel tien keer erger dan het gedrag zo af en toe van Brian.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:48 schreef clrscrn het volgende:
Huub: dan zou ik dat volgende ook in gedachten houden
Dit gaat niet om de BEAN actie, daar zal hij gewoon hard om gaan lachen in hun bijzijn.. Maar hij heeft wel een punt, Lieke wil allerlei dingen, maar doet zelf het tegenovergestelde.. Dat is erg moeilijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:01 schreef Haunter het volgende:
Wat doet Huub moeilijk zeg.. net alsof hij wil dat BEAN's aktie zou gaan slagen![]()
Maar dit was echt spel technisch.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:01 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Ik snap die actie van Lieke ook wel. Maar dat gaat idd ook 2 kanten op en daarom geef ik Huub wel ergens gelijk. Al die afspraken gaan ze nog eens nekken
Daar moet ik hem wel weer gelijk in geven.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:04 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dit gaat niet om de BEAN actie, daar zal hij gewoon hard om gaan lachen in hun bijzijn.. Maar hij heeft wel een punt, Lieke wil allerlei dingen, maar doet zelf het tegenovergestelde.. Dat is erg moeilijk
Waar is die oude japio terror eigenlijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Juist, en als iemand anders dat zegt, dan hakt hij er altijd gelijk op in dat je geen oude koeien uit de sloot moet halen en iedere gebeurtenis op zichzelf staat. Behalve.........behalve.............behalve.............juist.....behalve als het om hem gaat en hij er voordeel uit kan halen. Het is en blijft een aggresief randgroepjongetje die mensen (lees z'n vriendinnetjes) geestelijk probeert te knechten. En dat is voorlopig wel tien keer erger dan het gedrag zo af en toe van Brian.
Wat ben ik toch blij dat ik fan van Jaap ben
Eeeeecht waar he?quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had na alle reclame door het noemen van de kliniek toch echt een topprestatie verwacht.
En zo heeft Brian het doel bereikt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:04 schreef Prospera het volgende:
Natas: hij praat en zij luistert.
[afbeelding]
De moreel van dit verhaal is... dat ik je niet serieus neemquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Juist, en als iemand anders dat zegt, dan hakt hij er altijd gelijk op in dat je geen oude koeien uit de sloot moet halen en iedere gebeurtenis op zichzelf staat. Behalve.........behalve.............behalve.............juist.....behalve als het om hem gaat en hij er voordeel uit kan halen. Het is en blijft een aggresief randgroepjongetje die mensen (lees z'n vriendinnetjes) geestelijk probeert te knechten. En dat is voorlopig wel tien keer erger dan het gedrag zo af en toe van Brian.
Wat ben ik toch blij dat ik fan van Jaap ben
Hij zoekt nu gewoon een reden om haar kut te laten voelen, terwijl haar aktie technisch voor hun PRIMA was. Huub moet gewoon even haar redenen om met Brian te zoenen begrijpen en accepteren, en geen andere redenen gaan verzinnen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:04 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dit gaat niet om de BEAN actie, daar zal hij gewoon hard om gaan lachen in hun bijzijn.. Maar hij heeft wel een punt, Lieke wil allerlei dingen, maar doet zelf het tegenovergestelde.. Dat is erg moeilijk
En waar is dat leven?quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eeeeecht waar he?
Ik kan weer met een gerust hart topless door het leven.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:03 schreef FuTilE het volgende:
Filmpjes... Geef me filmpjes!
Maar hij heeft ook wel weer een punt, hij heeft ALTIJD duidelijk gezegd, zoen niet met Brian..quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:06 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hij zoekt nu gewoon een reden om haar kut te laten voelen, terwijl haar aktie technisch voor hun PRIMA was. Huub moet gewoon even haar redenen om met Brian te zoenen begrijpen en accepteren, en geen andere redenen gaan verzinnen.
Jaap doseert. Er moet natuurlijk wel iets of iemand zijn om aan te vallen. Voorlopig kijken ze allemaal stiekem tegen hem op. Dus.......voor hem geen reden om los te gaan. Hij komt wel weer een keer, maar ik ga er niet vanuit dat hij het weer zo vaak toepast als hij deed. Ik vind ook zonder zijn terror het een genot om zijn teksten te lezen, hem bezig te zien, hem bijna te horen nadenken, zijn strategie, zijn relatief hoog integer gehalte t.o.v de rest, etc, etc.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:05 schreef clrscrn het volgende:
[..]
Waar is die oude japio terror eigenlijk
Wie is jou favoriet eigenlijk?quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:09 schreef schatje het volgende:
Wat een sukkel ben je ook Huub. Zak in de stront.
Vergeet niet dat als hij Amandeltje wilde zoenen hij dat ook van te voren moest meldenquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:08 schreef akveor het volgende:
Uit dit gesprek begrijp ik het volgende... als Huub uit geiligheid een vrouw wil zoenen en dat vooraf meld moet Lieke het maar goed vonden... Maar als Lieke in het kader van het spel Brian wil zoenen moet ze dat ook van te voren aan Huub melden. Lijkt me iets van appels en peren...
Geen idee. Maar zal niet meer zijn dan een euro.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:09 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
hoeveel gaat me dat kosten? want ze verdient een smsje van mij!(KPN)
Hij heeft helemaal geen punt, nul, nul. Hij heeft weken Lieke zitten te overtuigen dat hij alles en iedereen zou moeten kunnen neuken en zoenen, speltechnisch zei hij dan, terwijl hij gewoon er met een stijve pik van zat te genieten. Dit eene dingetje van Lieke, echt speltechnisch, daar maakt hij nu een punt van? Hij mag van mij die kooi uit, slappe agressieve zak.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:08 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Maar hij heeft ook wel weer een punt, hij heeft ALTIJD duidelijk gezegd, zoen niet met Brian..
Aan de andere kant is dat HET punt waar BAN denkt Lieke op te kunnen pakken, dat ontkracht ze (althans, dat was/is de bedoeling)
Op dit moment is het zinloos, want er loopt geen pollquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:09 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
hoeveel gaat me dat kosten? want ze verdient een smsje van mij!(KPN)
Lieke blijft wel overeind hoor, vind ik.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
Huub is verbaal bijna beangstigend sterk.
Maar zaterdag ging het om een geplannd feestje en dit was een spontane aktie van BAN waar Huub niet eens bij was, ze zag de kans en deed het... Als Lieke het op een ander tijdstip zou doen zou het niet eens doeltreffend zijn en Lieke zou de kans krijgen om het te overleggen met Huub, nu niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:08 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Maar hij heeft ook wel weer een punt, hij heeft ALTIJD duidelijk gezegd, zoen niet met Brian..
Aan de andere kant is dat HET punt waar BAN denkt Lieke op te kunnen pakken, dat ontkracht ze (althans, dat was/is de bedoeling)
En weer laat Huub steken vallen zoals wel vaker de laatste weken. Zijn ego staat in de weg van het spel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:09 schreef rooie3 het volgende:
Goed zo Huub laat BEAN maar merken dat het je raakt.
Dan ben je echt geen winnaar meer.
Domme actie van Huub.
Brian is toch weer slim.
Lijkt mij lastig om topless te leven...vandaar mijn vraag...quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Das een moeilijke vraag, hoe moet ik 'um interpreteren?![]()
Niks mis meequote:Op donderdag 14 juni 2007 01:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eeeeecht waar he?
Ik kijk de gouden kooi pas.. Hoe zat dat nou? Had Jaap niet aangekondigd om helemaal terror te gaan na een bepaalde datum? (wanneer mensen die de villa verlaten niet meer vervangen worden) Of is dat al geweest?quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap doseert. Er moet natuurlijk wel iets of iemand zijn om aan te vallen. Voorlopig kijken ze allemaal stiekem tegen hem op. Dus.......voor hem geen reden om los te gaan. Hij komt wel weer een keer, maar ik ga er niet vanuit dat hij het weer zo vaak toepast als hij deed. Ik vind ook zonder zijn terror het een genot om zijn teksten te lezen, hem bezig te zien, hem bijna te horen nadenken, zijn strategie, zijn relatief hoog integer gehalte t.o.v de rest, etc, etc.
Niet zo moeilijk hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Lijkt mij lastig om topless te leven...vandaar mijn vraag...![]()
Zou me verbazen, ze is simpelweg niet sympathiek en/of onderhoudend genoeg.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Lieke heel, heel langzaam steeds populairder gaat worden. Dat de kijkers/streamers steeds meer gaan inzien dat zij best wel top is, ondanks alle negativiteit vooraf.
Zeker weten?quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eeeeecht waar he?
Stop nu het nog kan!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:12 schreef clrscrn het volgende:
[..]
Ik kijk de gouden kooi pas.. Hoe zat dat nou? Had Jaap niet aangekondigd om helemaal terror te gaan na een bepaalde datum? (wanneer mensen die de villa verlaten niet meer vervangen worden) Of is dat al geweest?
Moet nog komen (23 september dacht ik?).quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:12 schreef clrscrn het volgende:
[..]
Ik kijk de gouden kooi pas.. Hoe zat dat nou? Had Jaap niet aangekondigd om helemaal terror te gaan na een bepaalde datum? (wanneer mensen die de villa verlaten niet meer vervangen worden) Of is dat al geweest?
Als Lieke Huub 1 keer goed opz'n plek zet, mag ze van mij winnen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Lieke heel, heel langzaam steeds populairder gaat worden. Dat de kijkers/streamers steeds meer gaan inzien dat zij best wel top is, ondanks alle negativiteit vooraf.
Nope, September pasquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:12 schreef clrscrn het volgende:
[..]
Niet zo zeer walgelijk, maar eerder dat ie van hier tot Tokio naast zijn schoenen loopt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Hoe kan Huub zo hoog staan in de Popoll?
Ik (en met mij vele) vind Huub zijn houding de laatste tijd alleen maar walgelijk.
Ben het helemaal eens met je!!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:15 schreef Day het volgende:
[..]
Als Lieke Huub 1 keer goed opz'n plek zet, mag ze van mij winnen.
Ik snap hem nu ook niet. Waarom kan hij niet gewoon inzien dat dit puur speltechnisch was?
Toch jaloers?
De linker borst (haar rechter borst) lijkt wel 4 maten groter dan de andere borst. Heeft de dokter misschien een paar handschoentjes achter gelaten?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ze zijn toch rond..tepels op de goede plaats...![]()
na september, als het jaar voorbij is en bewoners niet meer gewisseld worden. Jaap heeft dan nog een paar maanden omdat hij ook eruit moet vanwege een vrouw (ik heb vrouwen altijd al duur gevonden maar dit kon wel eens een erg duur grapje voor Jaap worden). Hij gaat in deze korte periode proberen iedereen eruit te ranzen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:12 schreef clrscrn het volgende:
[..]
Ik ben een zeurpiet(je), hij is fantastieT, maar kan je de kleuren iets feller voor me maken?quote:
de fans van huub zijn extreem fanatiek en sms-en stevigquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Hoe kan Huub zo hoog staan in de Popoll?
Ik (en met mij vele) vind Huub zijn houding de laatste tijd alleen maar walgelijk.
Ik geloof niet in die Poll. DGK bepaalt, wie er aan kop gaat, waardoor er voor de andere bewoners nog meer gesmst wordt. Net als bij BB.
Ik sms nooit!! Die pot ga ik niet spekken.![]()
Naast zijn schoenen ja, maar hij walst ook over mensen heen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Niet zo zeer walgelijk, maar eerder dat ie van hier tot Tokio naast zijn schoenen loopt.
Ach dat groeit er wel weer uit.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:16 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
De linker borst (haar rechter borst) lijkt wel 4 maten groter dan de andere borst. Heeft de dokter misschien een paar handschoentjes achter gelaten?![]()
Tegen die tijd is Huub waarschijnlijk al opgebrand.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
na september, als het jaar voorbij is en bewoners niet meer gewisseld worden. Jaap heeft dan nog een paar maanden omdat hij ook eruit moet vanwege een vrouw (ik heb vrouwen altijd al duur gevonden maar dit kon wel eens een erg duur grapje voor Jaap worden). Hij gaat in deze korte periode proberen iedereen eruit te ranzen.
Ook niet. Het is zijn karakter. Een ziekelijk karakter om mensen te vernederen en geestelijk te martelen tot op het bot. Ik zou Hedda er wel eens over willen horen. Die heeft hem niet voor niets verlaten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Niet zo zeer walgelijk, maar eerder dat ie van hier tot Tokio naast zijn schoenen loopt.
Later, SCquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben een zeurpiet(je), hij is fantastieT, maar kan je de kleuren iets feller voor me maken?
Als je even wacht, pak ik de ava met zonnebril, ben ik nog sexiër.
Ze groeit zeker en leert snel... en die credits moeten haar in mijn ogen ook zeker geven worden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tegen die tijd is Huub waarschijnlijk al opgebrand.
Jaap gaat beter met zijn energie om, Brian en Lieke trouwens ook.
Huub is volgens dat paranormale reuma vrouwtje al opgebrand. Eric idem dito. Als het goed is komt ze morgen weer.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tegen die tijd is Huub waarschijnlijk al opgebrand.
Jaap gaat beter met zijn energie om, Brian en Lieke trouwens ook.
Dat geestelijk martelen zag je idd goed bij hoe hij met Eric omging.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook niet. Het is zijn karakter. Een ziekelijk karakter om mensen te vernederen en geestelijk te martelen tot op het bot. Ik zou Hedda er wel eens over willen horen. Die heeft hem niet voor niets verlaten.
Hij kan wel complimenten uitdelen, maar er is altijd een 'maar' en hij verzint een reden om toch maar de ander van fouten te beschuldigen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:17 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Naast zijn schoenen ja, maar hij walst ook over mensen heen.
Dat vind ik wel walgelijk. Ik vind het min!!
Hij weet niet met zijn populariteit om te gaan. Ik denk, dat hij dat nooit gehad heeft.
Hoezo?quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze groeit zeker en leert snel... en die credits moeten haar in mijn ogen ook zeker geven worden.![]()
Toch blijf ik het moeilijk vinden dat een meid als Lieke verliefd kon worden op Huub. Ik begrijp dat gewoon niet.
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Hij is alles behalve integer. Hij speelt met woorden, een goed luisteraar zal hem zeker 3 keer per dag zichzelf tegen horen spreken, al naar gelang het hem maar uitkomt. Door de stortvloed van woorden valt het de meesten niet op, maar het is wel degelijk zo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:20 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik was in het begin ook Huub fan.
Ik heb gejuigd, toen hij terug kwam.
Ik vond het leuk daarna
Maar, nu. Nu vind ik hem Popie Jopie achtig. Alsof hij alle wijsheid in pacht heeft.
Zo zat hij toch ook op de bank bij Jensen?
Jammer hoor, want ik vond het juist zo'n integere jongen.
Ach daar heb ik af en toe ook last vanquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:22 schreef Day het volgende:
Hij luistert ook ontzettend slecht!
Ja en als hij haar bij haar naam gaat noemen is hij op zijn gevaarlijkst!!!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:21 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hij kan wel complimenten uitdelen, maar er is altijd een 'maar' en hij verzint een reden om toch maar de ander van fouten te beschuldigen.
En dan de hele tijd dat: meisje, meisje.....kleintje kleintje...![]()
Dan loop jij dus de hele godganse dag te pissen en te schijten, durchfall waarschijnlijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik drink GEEN bier, ik leef op koffie en water.![]()
Laat nooit iemand uitspreken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:22 schreef Day het volgende:
Hij luistert ook ontzettend slecht!
Klopt, ik denk dat Huub het meest rotte karakter heeft daar in die Kooi.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat geestelijk martelen zag je idd goed bij hoe hij met Eric omging.
En daarna weer met zijn schijnheilige rotkop keurig in pak beweren dat het allemaal maar een spel is.
Bij Jaap is het gespeeld, bij Huub zit het in zijn agressieve verrotte karakter.
Ze zegt nog niet: Ik ben slecht.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:23 schreef robert2006 het volgende:
lieke hoopt dat huub haar vergeeft, huub is super-dominant in deze relatie.
geen gezonde relatie
Als de afspraak is dat ze dingen van te voren overleggen en Lieke doet dat dan niet, dan kan ik me heel goed voorstellen dat Huub pissig is. En wat voor reden kun je in godsnaam verzinnen om met Brrrrrian te gaan zoenen. Gatverdamme, brrrr...quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:06 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hij zoekt nu gewoon een reden om haar kut te laten voelen, terwijl haar aktie technisch voor hun PRIMA was. Huub moet gewoon even haar redenen om met Brian te zoenen begrijpen en accepteren, en geen andere redenen gaan verzinnen.
Hopelijk heb ik dan nog streams, jaap was goed bezig de vorige keerquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub is volgens dat paranormale reuma vrouwtje al opgebrand. Eric idem dito. Als het goed is komt ze morgen weer.
Ik vind dat Huub ontzettend slecht voor zichzelf zorgt. Hij eet nauwelijks, rookt en drinkt veel (het is maar goed dat hij niet meer mag drinken) en hij slaapt slecht. En dat allemaal terwijl hij een spel speelt waarin het om miljoenen gaat.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub is volgens dat paranormale reuma vrouwtje al opgebrand. Eric idem dito. Als het goed is komt ze morgen weer.
Dat denk ik nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat Huub het meest rotte karakter heeft daar in die Kooi.
hahahaquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:22 schreef Borga het volgende:
[..]
Dan loop jij dus de hele godganse dag te pissen en te schijten, durchfall waarschijnlijk
Dan moet ze lekker gaan staan!quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:26 schreef Peter6000 het volgende:
Je ziet het ook aan de lichaamshouding: Huub staat heel dominant groot te zijn, en Lieke zit erbij als een weerloos vogeltje.
Hij zit dan ook eindeloos te zeiken over een miniscuul iets.quote:
Ach. Huub verzint altijd een reden om iemand terecht te wijzen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:25 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Als de afspraak is dat ze dingen van te voren overleggen en Lieke doet dat dan niet, dan kan ik me heel goed voorstellen dat Huub pissig is. En wat voor reden kun je in godsnaam verzinnen om met Brrrrrian te gaan zoenen. Gatverdamme, brrrr...![]()
Dat is voor mij toch Brian.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat Huub het meest rotte karakter heeft daar in die Kooi.
ik denk wel meer geld, kijk naar idols en x-factor voor sommige kandidaten werd echt gigantisch veel gestemd door een klein aantal personenquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Er was iemand die een opmerking maakte over die popi poll, ik begrijp het ook niet dat hij zo hoog staat. Vermoedelijk zijn er een stel die voor honderden euro's sms-jes versturen.
Ze heeft hem twee keer gevraagd of hij naast haar wilde gaan zitten, maar dat wil hij niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:26 schreef Peter6000 het volgende:
Je ziet het ook aan de lichaamshouding: Huub staat heel dominant groot te zijn, en Lieke zit erbij als een weerloos vogeltje.
Ik heb zo hekel aan die gozer,arrogante kwastquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:24 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Laat nooit iemand uitspreken.
Jensen heeft 'm op zijn plaats gezet, waarna Huub vroeg of Jensen hem nog wel lief vond, toen hij het woord weer mocht nemen.
Huubje Huubje toch. Je hebt je behoorlijk in je kaart laten kijken vanavond.
Hij lult iedereen zo murw met discussie technieken dat je na afloop niet eens meer weet waar hij het nou over hadquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:25 schreef Haunter het volgende:
Wat lult die Huub nu joh, hij verdient absoluut de prijs voor slap lullen![]()
Dan krijgt ze het verwijt dat ze wegloopt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:30 schreef Haunter het volgende:
Als ik Lieke was, wist ik het wel... lekker gaan slapen![]()
Serieus?quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het zal wel weer sex worden vannacht......wedden voor 100 contactpunten?
Als dat spiegeltje aan de wand hing waarschijnlijk in niet één.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:30 schreef akveor het volgende:
Spiegeltje spiegetje aan de wand in welk neusgat is de coke beland.
Tot hij het gevoel heeft dat ze weer weet wat haar plaats is.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:30 schreef Day het volgende:
Hoe vaak moet Lieke nog uitleggen waarom ze het gedaan heeft?
Beseffen jullie niet, dat door dit te manipuleren er alleen maar nog meer gestemd wordt?quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik denk wel meer geld, kijk naar idols en x-factor voor sommige kandidaten werd echt gigantisch veel gestemd door een klein aantal personen
hetzelfde gebeurt met huub
Peter6000, doe eens op mijn sig klikken. Dan wordt je kunst ook beter.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb het geluid weer aangezet, maar het gaat nog steeds over hetzelfde.
Huub gaat koffie halen.![]()
![]()
Brian zorgt wat betreft beter voor zichzelf. Hij maakt ook geen televisie als ie niet even kan rusten wanneer hij dat wil.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:25 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind dat Huub ontzettend slecht voor zichzelf zorgt. Hij eet nauwelijks, rookt en drinkt veel (het is maar goed dat hij niet meer mag drinken) en hij slaapt slecht. En dat allemaal terwijl hij een spel speelt waarin het om miljoenen gaat.
huub 8eren aan de coke zonet?quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:30 schreef akveor het volgende:
Spiegeltje spiegetje aan de wand in welk neusgat is de coke beland.
Lieke werd bij Jensen overigens volledig gesouffleerd door Hupert,quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:30 schreef FdW het volgende:
Lieke was bij Jensen te sterk en overklaste ballenbakje, dat vindt huppeltje niet fijn.![]()
Dat is huppeltje's probleem. Lieke breekt in haar eentje bean af, maar ballenbakje wil graag de credits.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:31 schreef Meganog het volgende:
[..]
Tot hij het gevoel heeft dat ze weer weet wat haar plaats is.
Lieke wordt sterker in het spel en kan op termijn dus een bedreiging voor hem worden.
Morgen zou Annet Muller komen, de dame met de metalen braces om haar handen. Volgens mij verwar je die met de waarzegster; Japio had zijn 'feestje' met haar en z'n neef Piet Agoras - de konijnenfokker in Afrika.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hopelijk heb ik dan nog streams, jaap was goed bezig de vorige keer
Maar Brian MAG tukjes doen, dat is helaas niet iedereen gegund.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Brian zorgt wat betreft beter voor zichzelf. Hij maakt ook geen televisie als ie niet even kan rusten wanneer hij dat wil.
Is een kreet van Nicolaas hoor. Ook gejat door Huub.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:30 schreef Peter6000 het volgende:
De nieuwste DGK term is het denigrerende 'DAT IS NIET ERG".
Werd bij Jensen ook al gebruikt.
je kunt natuurlijk ook zoiets zeggen als: "Huub, houd je kutkop."quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij lult iedereen zo murw met discussie technieken dat je na afloop niet eens meer weet waar hij het nou over had![]()
Je bent dan zo blij dat hij eindelijk zijn bek houdt dat je hem nog liever gelijk geeft dan dat je er tegenin gaat, met de wetenschap dat hij daarop dan weer een half uur los gaat![]()
Waarom verbaast me dàt nou niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Is een kreet van Nicolaas hoor. Ook gejat door Huub.
Lieke is te lief en te beschaafd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:34 schreef akveor het volgende:
Ik snap niet dat Lieke niet duidelijker maakt dat het haar om speltechnische redenen te doen was. En dat ze dat een verschil vindt van de intenties van Huub die gebaseerd zijn op geilheid en 'mooie beelden'...
Dat doet ze de hele tijdquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:34 schreef akveor het volgende:
Ik snap niet dat Lieke niet duidelijker maakt dat het haar om speltechnische redenen te doen was.
BAN gebruikt het ook heeeeeeeel vaak. Hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat had wel effect, hè?quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:35 schreef Gert het volgende:
[..]
je kunt natuurlijk ook zoiets zeggen als: "Huub, houd je kutkop."
Oeh.. de toorn heeft zich verschoven...quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat doet ze de hele tijd.
Alleen wil meneer precies weten wanneer, hoe wat, met wie en wanneer.
't Is net een wijf....quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Al Huub's kreten zijn gejat. Zelfs 'nooit meer naar huis' is niet van hem. Die kreet bracht Bart het huis in.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het verkeerd hoorde...maar hij zei het inderdaad.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:38 schreef Peter6000 het volgende:
WHAHHAHAHHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAA, het geeft Huub het gevoel dat hij alleen sterker staat dan met Lieke.
Hij is echt in de war, zonder Lieke heeft hij alleen Jaap nog.
Maar H denkt dat hij de zon is en dat alles om hem draait...dat komt door al die polls.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:38 schreef Peter6000 het volgende:
WHAHHAHAHHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAA, het geeft Huub het gevoel dat hij alleen sterker staat dan met Lieke.
Hij is echt in de war, zonder Lieke heeft hij alleen Jaap nog.
Ik vind het gewoon stom dat hij het Lieke zo moeilijk maakt. Dat kind doet álles voor 'm!quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:40 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een heerlijke anti-Huubsfeer hangt er, lieve medeFOkkers.![]()
Ik mis de tweede regel uit mijn post....quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op Huub gestemt...quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:39 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wie van de fokkers, die nu aanwezig zijn stemmen nog op Huub?
Even een onderzoekje.
zou weer eens tijd worden, ja.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:41 schreef hetbabbelaartje het volgende:
En bij de volgende Popi Poll zal DGK in gaan grijpen en hem een heel eind laten zakken.
Dan gaat Huubje pas ECHT TV maken!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ach toe zeg, een weerloos vogeltje. Lieke is nog in staat om een weerloos vogeltje naar de eeuwige jachtvelden te helpen. En de hele familie van dat vogeltje er achteraan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:26 schreef Peter6000 het volgende:
Voorheen stemde ik 5 x op Huub en 3 x op Sylvia.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:39 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Even een onderzoekje.
Het rare is dat ze bijna bang voor hem lijkt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:41 schreef noucky het volgende:
Lieke is stom steeds verantwoording af te moeten gaan leggen.
Lieke heeft veel troeven in handen en kan Huub helemaal kapot maken, gebruik die dan Lieke.
Die bedoelde ik jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Morgen zou Annet Muller komen, de dame met de metalen braces om haar handen. Volgens mij verwar je die met de waarzegster; Japio had zijn 'feestje' met haar en z'n neef Piet Agoras - de konijnenfokker in Afrika.
Maar als Huub haar laat vallen staat ze er alleen voor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:45 schreef Day het volgende:
[..]
Het rare is dat ze bijna bang voor hem lijkt.
Ze was net ook helemaal hyper. Alvast het verhaal tegen Jaap vertellen, daarna snel naar Huub toe om verantwoording aan hem af te leggen. Ze kruipt bijna voor hem. En dat snap ik gewoon niet van haar.
Lieke kan Huub makkelijk aan. Zowel verbaal, als fysiek. Eén goeie hoek van haar en hij ligt gestrekt.
Tja, dat krijg je als je verliefd en dus blind bent he?quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:45 schreef Day het volgende:
[..]
Het rare is dat ze bijna bang voor hem lijkt.
Ze was net ook helemaal hyper. Alvast het verhaal tegen Jaap vertellen, daarna snel naar Huub toe om verantwoording aan hem af te leggen. Ze kruipt bijna voor hem. En dat snap ik gewoon niet van haar.
Lieke kan Huub makkelijk aan. Zowel verbaal, als fysiek. Eén goeie hoek van haar en hij ligt gestrekt.
Genoteerd: Noucky zal NOOIT meer op Huub stemmen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:44 schreef noucky het volgende:
[..]
Voorheen stemde ik 5 x op Huub en 3 x op Sylvia.
Vorige week 3 x op Jaap en 2 x op Brian.
Huub krijgt van mij NOOIT geen stem meer.
1. Huub laat haar niet vallen, hij heeft haar veel te hard nodigquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:46 schreef Meganog het volgende:
[..]
Maar als Huub haar laat vallen staat ze er alleen voor.
ach gossiequote:Op donderdag 14 juni 2007 01:44 schreef noucky het volgende:
[..]
Voorheen stemde ik 5 x op Huub en 3 x op Sylvia.
Vorige week 3 x op Jaap en 2 x op Brian.
Huub krijgt van mij NOOIT geen stem meer.
Ach...dat zal wel met een sisser aflopen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:51 schreef FdW het volgende:
Huppeltje van Ballenbak krijgt na DGK problemen met de achterban van alle bewoners....
Ja ik snap dat als je voor iemand wil zijn die goed met vrouwen omgaat dat je dan voor Brian kiest.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:52 schreef koejoeloek het volgende:
huub is voor mij echt voorbij nu,, tja ben italiaans, zo gaje niet met vrouwen om, in mijn opzichtdusss ik ben qua mannen voor brian, qua vrouwen,,vind ik amanda nog wel lekker
al is ze erg makkelijk
Ik hoop het!quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach...dat zal wel met een sisser aflopen.
Hoop je dat of denk je dat?quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:51 schreef FdW het volgende:
Huppeltje van Ballenbak krijgt na DGK problemen met de achterban van alle bewoners....
Het lachje van Jaap is alomtegenwoordig.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:54 schreef Haunter het volgende:
Dat lachje van Jaap is aanstekelijk
Brian is ook niet goed, maar als ik moet kiezen tussen huub en brian, lijkt mij de keuze duidelijk. Mjah ze deugen beide nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:54 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ja ik snap dat als je voor iemand wil zijn die goed met vrouwen omgaat dat je dan voor Brian kiest.![]()
Geen zinnig mens hoopt op ellende.quote:
heb je wel gelijk in en met lieke komt huub niet ver daarmee.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:56 schreef noucky het volgende:
Huub kan de media niet eens aan, hij is dan nog zwaarder onderde alcohol en we kunnen lezen in de roddelbladen dat hij voor de zoveelste keer is opgenomen in een verslavingskliniek.
Hoevaak lees je wel niet over popartiesten dat ze hun roem niet aan kunnen.
tis al gebeurtquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:59 schreef Meganog het volgende:
De minuut van Brian is weer begonnen.
Ik stem nog steeds op Huub ook al vind ik hem een arrogante tuinkabouter. Dit heeft te maken met het feit dat ik de rest nog erger vind. Huub irriteert me soms, maar schreeuwlelijk Natasja, sneaky engerd brrian, sletje amanda, in zijn eigen kots rollende jaap en over het paard getilde, en eeuwige eigen lippen likkende lieke irriteren me continu. En Erik, ach die valt me amper op.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:39 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Even een onderzoekje.
Ik kan mijn roem ook niet aan. Het is ook moeilijk....quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:56 schreef noucky het volgende:
Huub kan de media niet eens aan, hij is dan nog zwaarder onderde alcohol en we kunnen lezen in de roddelbladen dat hij voor de zoveelste keer is opgenomen in een verslavingskliniek.
Hoevaak lees je wel niet over popartiesten dat ze hun roem niet aan kunnen.
Ben jij verplicht om te stemmen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:02 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik stem nog steeds op Huub ook al vind ik hem een arrogante tuinkabouter. Dit heeft te maken met het feit dat ik de rest nog erger vind. Huub irriteert me soms, maar schreeuwlelijk Natasja, sneaky engerd brrian, sletje amanda, in zijn eigen kots rollende jaap en over het paard getilde, en eeuwige eigen lippen likkende lieke irriteren me continu. En Erik, ach die valt me amper op.![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:03 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik kan mijn roem ook niet aan. Het is ook moeilijk....
Op de cap zie je Amanda's voeten .....quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:05 schreef Lobasca het volgende:
BSOL, wat gebeurt er onder de dekens?
Tja, Amanda haar zuurgraad naar "zijn kloten". Dat krijg je van dat gehak iedere nacht. Maar...........als ik het zo bezie, dan issie nu haar andere kringspier aan het oprekken, hij zit vrij hoog.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is de blaasontsteking aan het bewerkstelligen
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |