Ik denk van niet, DGK bepaalt zelf wel welke beelden ze vrijgevenquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:43 schreef CoT het volgende:
[..]
Denk dat Brain het filmpje gezien heeft tijdens Jensen, maar dat is dus nooit uitgezonden
Blij dat ik niet alleen sta...quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:46 schreef Kinga het volgende:
Oh ok. Foutje, trapte er ook ff in. Ze proberen de love-story uit te melken dus.
Dat had ik gemist, maar het is wel héél toevallig dat dit dan nu gebeurd. Het is gewoon TE toevallig, en met al die toevalligheden gaan mensen weer over "sturing van achter" praten, daar schiet de redaktie ook niets mee op.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:44 schreef Kaleddis het volgende:
Tijdens het feestje van afgelopen weekend maakte hij al een statement. Er is 1 ding wat je niet mag doen, zoenen met Brian, dan is het over.
Verwachtte dan ook al dat dit zou volgen deze week. Niet erg overtuigend redactie![]()
Streambeelden misschien?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk van niet, DGK bepaalt zelf wel welke beelden ze vrijgeven
Klopt, het was ook niet echt een slimme timing van Lieke, net als Huub weg gaat voor een (waarschijnlijk) heel serieus gesprekquote:
Waar spelen we het eindspel?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was alleen maar voor het spel! Ik gebruikte een citaat van jou!![]()
precies eerder komt het echt niet online of op tvquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
eerder:quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:45 schreef webextreme.nl het volgende:
huub maakt er toch een probleem van dat lieke met brain heeft gezoend.
huub; we hadden een afspraak
lieke; die hadden we niet
huub; dan zou ik dat volgende keer ook in gedachten houden...
... ff zonder gein
Ze hadden het over een YouTube filmpje... Denk dat ze die dus gezien hebben.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:46 schreef PC eend het volgende:
Ik denk dat het in overleg gaat....quote:
Zijn jaloerse zelf komt naar boven.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:49 schreef akveor het volgende:
Die Huub is echt de weg kwijt. Waarom maakt ie zichzelf nu weer zo zwak....?
Wat een sukkel.
Mijn hoofd gonst nog na van de BIER EN TIETEN en andere jolijt... ik kom erop terugquote:
Das ook knap, die zijn volgens mij overal weggehaaldquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze hadden het over een YouTube filmpje... Denk dat ze die dus gezien hebben.
Hij is achter nog dronkener gevoerd, heeft coke gebruikt om dat iets af te zwakken en heeft tot slot een vette joint gerookt om het effect van de coke af te zwakken, en nog een drankje om het af te leren!quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:49 schreef rooie3 het volgende:
Dit is niet de echte Huub die zo praat.
Hij lijkt wel stoned.
Er zit een hele woedende ondertoon in zijn stem.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:52 schreef demins het volgende:
[..]
Hij is achter nog dronkener gevoerd, heeft coke gebruikt om dat iets af te zwakken en heeft tot slot een vette joint gerookt om het effect van de coke af te zwakken, en nog een drankje om het af te leren!
Heeft allemaal niks geholpen...
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:52 schreef kleinzusje het volgende:
Danst Amanda nu in haar nachtponnetje ?
Omdat Huub er vooraf toestemming voor behoort te geven.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:55 schreef Lobasca het volgende:
Waarom mag Lieke niet met Brian zoenen en Huub wel met Dellie?
Ja, hij is gekrenkt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:55 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Er zit een hele woedende ondertoon in zijn stem.
Dat spreken ze van te voren met elkaar af had Lieke geëist en nu deed ze het zelf zonder Huub ervan te zeggenquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:55 schreef Lobasca het volgende:
Waarom mag Lieke niet met Brian zoenen en Huub wel met Dellie?
Het aantal klopt wel, hoor!quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
Er klopt echt niets van die borsten!
Ze zijn toch rond..tepels op de goede plaats...quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
Er klopt echt niets van die borsten!
Ik heb in heel mijn leven nog nooit zulke lelijke jetsers gezien. Wat een anti-reclame.quote:
Ik ben opgelucht dat Eric met rust gelaten wordt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:56 schreef schatje het volgende:
Lekker suffe boel weer. Ik zie liever de terror los gaan op Eric.
Wil je dat niet meer doen, ik word een beetje misselijkquote:
Stel je niet zo aan Peter. Denk aan de momenten dat hij Jaap zo aan het bashen was.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben opgelucht dat Eric met rust gelaten wordt.
Ik kon het steeds moeilijker aanzien.
Nee, kijk dan. Die rechter hangt als een zak in de huid, zit te ver naar de oksel, en heeft de tepel te laag zitten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ze zijn toch rond..tepels op de goede plaats...![]()
Mooie TT:quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:48 schreef clrscrn het volgende:
[..]
eerder:
Huub: we zouden alles van tevoren bespreken
Lieke: je was er niet
Huub: dan zou ik dat volgende ook in gedachten houden
Ik vond ze voor de behandeling nóg lelijker.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:57 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb in heel mijn leven nog nooit zulke lelijke jetsers gezien. Wat een anti-reclame.![]()
Ik meen het echt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan Peter. Denk aan de momenten dat hij Jaap zo aan het bashen was.
Ik heb het plaatje alleen maar een beetje lichter en scherper gemaakt als waarschuwing voor jonge meisjes...quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wil je dat niet meer doen, ik word een beetje misselijk![]()
Je durft wel wat te vragen nu hoor...quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, kijk dan. Die rechter hangt als een zak in de huid, zit te ver naar de oksel, en heeft de tepel te laag zitten.
![]()
![]()
Weerloosquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik meen het echt.
En ja, het was het meelopertje van Huub, maar de manier waarop Huub inhakt op een weerloos mens vind ik walgelijk.
Ook al hoort het bij het spel.
Ik snap die actie van Lieke ook wel. Maar dat gaat idd ook 2 kanten op en daarom geef ik Huub wel ergens gelijk. Al die afspraken gaan ze nog eens nekkenquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:59 schreef rooie3 het volgende:
Wat heeft zoenen met een danseres nou te maken met het spel.
Die actie van Lieke snap ik wel.
Positivo!quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond ze voor de behandeling nóg lelijker.
Koekje van eigen deeg. Hij hakt ook zo in op Lieke. En dan ook nog eens niet alleen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En ja, het was het meelopertje van Huub, maar de manier waarop Huub inhakt op een weerloos mens vind ik walgelijk.
Ook al hoort het bij het spel.
Ik vond het een strakke actie, gewoon het gras voor de voeten van Ban weggemaaid. En het had niks met lust of aanverwante zaken te maken, dus niet piepen Huub.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:01 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Ik snap die actie van Lieke ook wel. Maar dat gaat idd ook 2 kanten op en daarom geef ik Huub wel ergens gelijk. Al die afspraken gaan ze nog eens nekken
Vind ik niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:59 schreef Anderkeertje het volgende:
Lieke praat zich idd vast
Een troef uit handen genomen allen moet Huub nu wel even meewerken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:02 schreef bloodymary het volgende:
Maar wat heeft Lieke nu eigenlijk bereikt met deze actie?![]()
alleen als hij gelijk heeftquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
Huub is verbaal bijna beangstigend sterk.
Ik had na alle reclame door het noemen van de kliniek toch echt een topprestatie verwacht.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond ze voor de behandeling nóg lelijker.
Nou, zeker weten! Ik vind het een top-vrouw.quote:
Juist, en als iemand anders dat zegt, dan hakt hij er altijd gelijk op in dat je geen oude koeien uit de sloot moet halen en iedere gebeurtenis op zichzelf staat. Behalve.........behalve.............behalve.............juist.....behalve als het om hem gaat en hij er voordeel uit kan halen. Het is en blijft een aggresief randgroepjongetje die mensen (lees z'n vriendinnetjes) geestelijk probeert te knechten. En dat is voorlopig wel tien keer erger dan het gedrag zo af en toe van Brian.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:48 schreef clrscrn het volgende:
Huub: dan zou ik dat volgende ook in gedachten houden
Dit gaat niet om de BEAN actie, daar zal hij gewoon hard om gaan lachen in hun bijzijn.. Maar hij heeft wel een punt, Lieke wil allerlei dingen, maar doet zelf het tegenovergestelde.. Dat is erg moeilijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:01 schreef Haunter het volgende:
Wat doet Huub moeilijk zeg.. net alsof hij wil dat BEAN's aktie zou gaan slagen![]()
Maar dit was echt spel technisch.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:01 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Ik snap die actie van Lieke ook wel. Maar dat gaat idd ook 2 kanten op en daarom geef ik Huub wel ergens gelijk. Al die afspraken gaan ze nog eens nekken
Daar moet ik hem wel weer gelijk in geven.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:04 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dit gaat niet om de BEAN actie, daar zal hij gewoon hard om gaan lachen in hun bijzijn.. Maar hij heeft wel een punt, Lieke wil allerlei dingen, maar doet zelf het tegenovergestelde.. Dat is erg moeilijk
Waar is die oude japio terror eigenlijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Juist, en als iemand anders dat zegt, dan hakt hij er altijd gelijk op in dat je geen oude koeien uit de sloot moet halen en iedere gebeurtenis op zichzelf staat. Behalve.........behalve.............behalve.............juist.....behalve als het om hem gaat en hij er voordeel uit kan halen. Het is en blijft een aggresief randgroepjongetje die mensen (lees z'n vriendinnetjes) geestelijk probeert te knechten. En dat is voorlopig wel tien keer erger dan het gedrag zo af en toe van Brian.
Wat ben ik toch blij dat ik fan van Jaap ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |