Het aantal klopt wel, hoor!quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
Er klopt echt niets van die borsten!
Ze zijn toch rond..tepels op de goede plaats...quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
Er klopt echt niets van die borsten!
Ik heb in heel mijn leven nog nooit zulke lelijke jetsers gezien. Wat een anti-reclame.quote:
Ik ben opgelucht dat Eric met rust gelaten wordt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:56 schreef schatje het volgende:
Lekker suffe boel weer. Ik zie liever de terror los gaan op Eric.
Wil je dat niet meer doen, ik word een beetje misselijkquote:
Stel je niet zo aan Peter. Denk aan de momenten dat hij Jaap zo aan het bashen was.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben opgelucht dat Eric met rust gelaten wordt.
Ik kon het steeds moeilijker aanzien.
Nee, kijk dan. Die rechter hangt als een zak in de huid, zit te ver naar de oksel, en heeft de tepel te laag zitten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ze zijn toch rond..tepels op de goede plaats...![]()
Mooie TT:quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:48 schreef clrscrn het volgende:
[..]
eerder:
Huub: we zouden alles van tevoren bespreken
Lieke: je was er niet
Huub: dan zou ik dat volgende ook in gedachten houden
Ik vond ze voor de behandeling nóg lelijker.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:57 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb in heel mijn leven nog nooit zulke lelijke jetsers gezien. Wat een anti-reclame.![]()
Ik meen het echt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan Peter. Denk aan de momenten dat hij Jaap zo aan het bashen was.
Ik heb het plaatje alleen maar een beetje lichter en scherper gemaakt als waarschuwing voor jonge meisjes...quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wil je dat niet meer doen, ik word een beetje misselijk![]()
Je durft wel wat te vragen nu hoor...quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, kijk dan. Die rechter hangt als een zak in de huid, zit te ver naar de oksel, en heeft de tepel te laag zitten.
![]()
![]()
Weerloosquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik meen het echt.
En ja, het was het meelopertje van Huub, maar de manier waarop Huub inhakt op een weerloos mens vind ik walgelijk.
Ook al hoort het bij het spel.
Ik snap die actie van Lieke ook wel. Maar dat gaat idd ook 2 kanten op en daarom geef ik Huub wel ergens gelijk. Al die afspraken gaan ze nog eens nekkenquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:59 schreef rooie3 het volgende:
Wat heeft zoenen met een danseres nou te maken met het spel.
Die actie van Lieke snap ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |