Hij lult iedereen zo murw met discussie technieken dat je na afloop niet eens meer weet waar hij het nou over hadquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:25 schreef Haunter het volgende:
Wat lult die Huub nu joh, hij verdient absoluut de prijs voor slap lullen![]()
Dan krijgt ze het verwijt dat ze wegloopt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:30 schreef Haunter het volgende:
Als ik Lieke was, wist ik het wel... lekker gaan slapen![]()
Serieus?quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het zal wel weer sex worden vannacht......wedden voor 100 contactpunten?
Als dat spiegeltje aan de wand hing waarschijnlijk in niet één.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:30 schreef akveor het volgende:
Spiegeltje spiegetje aan de wand in welk neusgat is de coke beland.
Tot hij het gevoel heeft dat ze weer weet wat haar plaats is.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:30 schreef Day het volgende:
Hoe vaak moet Lieke nog uitleggen waarom ze het gedaan heeft?
Beseffen jullie niet, dat door dit te manipuleren er alleen maar nog meer gestemd wordt?quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik denk wel meer geld, kijk naar idols en x-factor voor sommige kandidaten werd echt gigantisch veel gestemd door een klein aantal personen
hetzelfde gebeurt met huub
Peter6000, doe eens op mijn sig klikken. Dan wordt je kunst ook beter.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb het geluid weer aangezet, maar het gaat nog steeds over hetzelfde.
Huub gaat koffie halen.![]()
![]()
Brian zorgt wat betreft beter voor zichzelf. Hij maakt ook geen televisie als ie niet even kan rusten wanneer hij dat wil.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:25 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind dat Huub ontzettend slecht voor zichzelf zorgt. Hij eet nauwelijks, rookt en drinkt veel (het is maar goed dat hij niet meer mag drinken) en hij slaapt slecht. En dat allemaal terwijl hij een spel speelt waarin het om miljoenen gaat.
huub 8eren aan de coke zonet?quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:30 schreef akveor het volgende:
Spiegeltje spiegetje aan de wand in welk neusgat is de coke beland.
Lieke werd bij Jensen overigens volledig gesouffleerd door Hupert,quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:30 schreef FdW het volgende:
Lieke was bij Jensen te sterk en overklaste ballenbakje, dat vindt huppeltje niet fijn.![]()
Dat is huppeltje's probleem. Lieke breekt in haar eentje bean af, maar ballenbakje wil graag de credits.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:31 schreef Meganog het volgende:
[..]
Tot hij het gevoel heeft dat ze weer weet wat haar plaats is.
Lieke wordt sterker in het spel en kan op termijn dus een bedreiging voor hem worden.
Morgen zou Annet Muller komen, de dame met de metalen braces om haar handen. Volgens mij verwar je die met de waarzegster; Japio had zijn 'feestje' met haar en z'n neef Piet Agoras - de konijnenfokker in Afrika.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hopelijk heb ik dan nog streams, jaap was goed bezig de vorige keer
Maar Brian MAG tukjes doen, dat is helaas niet iedereen gegund.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Brian zorgt wat betreft beter voor zichzelf. Hij maakt ook geen televisie als ie niet even kan rusten wanneer hij dat wil.
Is een kreet van Nicolaas hoor. Ook gejat door Huub.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:30 schreef Peter6000 het volgende:
De nieuwste DGK term is het denigrerende 'DAT IS NIET ERG".
Werd bij Jensen ook al gebruikt.
je kunt natuurlijk ook zoiets zeggen als: "Huub, houd je kutkop."quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij lult iedereen zo murw met discussie technieken dat je na afloop niet eens meer weet waar hij het nou over had![]()
Je bent dan zo blij dat hij eindelijk zijn bek houdt dat je hem nog liever gelijk geeft dan dat je er tegenin gaat, met de wetenschap dat hij daarop dan weer een half uur los gaat![]()
Waarom verbaast me dàt nou niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Is een kreet van Nicolaas hoor. Ook gejat door Huub.
Lieke is te lief en te beschaafd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:34 schreef akveor het volgende:
Ik snap niet dat Lieke niet duidelijker maakt dat het haar om speltechnische redenen te doen was. En dat ze dat een verschil vindt van de intenties van Huub die gebaseerd zijn op geilheid en 'mooie beelden'...
Dat doet ze de hele tijdquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:34 schreef akveor het volgende:
Ik snap niet dat Lieke niet duidelijker maakt dat het haar om speltechnische redenen te doen was.
BAN gebruikt het ook heeeeeeeel vaak. Hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat had wel effect, hè?quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:35 schreef Gert het volgende:
[..]
je kunt natuurlijk ook zoiets zeggen als: "Huub, houd je kutkop."
Oeh.. de toorn heeft zich verschoven...quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat doet ze de hele tijd.
Alleen wil meneer precies weten wanneer, hoe wat, met wie en wanneer.
't Is net een wijf....quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Al Huub's kreten zijn gejat. Zelfs 'nooit meer naar huis' is niet van hem. Die kreet bracht Bart het huis in.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het verkeerd hoorde...maar hij zei het inderdaad.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:38 schreef Peter6000 het volgende:
WHAHHAHAHHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAA, het geeft Huub het gevoel dat hij alleen sterker staat dan met Lieke.
Hij is echt in de war, zonder Lieke heeft hij alleen Jaap nog.
Maar H denkt dat hij de zon is en dat alles om hem draait...dat komt door al die polls.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:38 schreef Peter6000 het volgende:
WHAHHAHAHHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAA, het geeft Huub het gevoel dat hij alleen sterker staat dan met Lieke.
Hij is echt in de war, zonder Lieke heeft hij alleen Jaap nog.
Ik vind het gewoon stom dat hij het Lieke zo moeilijk maakt. Dat kind doet álles voor 'm!quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:40 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een heerlijke anti-Huubsfeer hangt er, lieve medeFOkkers.![]()
Ik mis de tweede regel uit mijn post....quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op Huub gestemt...quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:39 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wie van de fokkers, die nu aanwezig zijn stemmen nog op Huub?
Even een onderzoekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |