Ze zegt nog niet: Ik ben slecht.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:23 schreef robert2006 het volgende:
lieke hoopt dat huub haar vergeeft, huub is super-dominant in deze relatie.
geen gezonde relatie
Als de afspraak is dat ze dingen van te voren overleggen en Lieke doet dat dan niet, dan kan ik me heel goed voorstellen dat Huub pissig is. En wat voor reden kun je in godsnaam verzinnen om met Brrrrrian te gaan zoenen. Gatverdamme, brrrr...quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:06 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hij zoekt nu gewoon een reden om haar kut te laten voelen, terwijl haar aktie technisch voor hun PRIMA was. Huub moet gewoon even haar redenen om met Brian te zoenen begrijpen en accepteren, en geen andere redenen gaan verzinnen.
Hopelijk heb ik dan nog streams, jaap was goed bezig de vorige keerquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub is volgens dat paranormale reuma vrouwtje al opgebrand. Eric idem dito. Als het goed is komt ze morgen weer.
Ik vind dat Huub ontzettend slecht voor zichzelf zorgt. Hij eet nauwelijks, rookt en drinkt veel (het is maar goed dat hij niet meer mag drinken) en hij slaapt slecht. En dat allemaal terwijl hij een spel speelt waarin het om miljoenen gaat.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub is volgens dat paranormale reuma vrouwtje al opgebrand. Eric idem dito. Als het goed is komt ze morgen weer.
Dat denk ik nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat Huub het meest rotte karakter heeft daar in die Kooi.
hahahaquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:22 schreef Borga het volgende:
[..]
Dan loop jij dus de hele godganse dag te pissen en te schijten, durchfall waarschijnlijk
Dan moet ze lekker gaan staan!quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:26 schreef Peter6000 het volgende:
Je ziet het ook aan de lichaamshouding: Huub staat heel dominant groot te zijn, en Lieke zit erbij als een weerloos vogeltje.
Hij zit dan ook eindeloos te zeiken over een miniscuul iets.quote:
Ach. Huub verzint altijd een reden om iemand terecht te wijzen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:25 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Als de afspraak is dat ze dingen van te voren overleggen en Lieke doet dat dan niet, dan kan ik me heel goed voorstellen dat Huub pissig is. En wat voor reden kun je in godsnaam verzinnen om met Brrrrrian te gaan zoenen. Gatverdamme, brrrr...![]()
Dat is voor mij toch Brian.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat Huub het meest rotte karakter heeft daar in die Kooi.
ik denk wel meer geld, kijk naar idols en x-factor voor sommige kandidaten werd echt gigantisch veel gestemd door een klein aantal personenquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Er was iemand die een opmerking maakte over die popi poll, ik begrijp het ook niet dat hij zo hoog staat. Vermoedelijk zijn er een stel die voor honderden euro's sms-jes versturen.
Ze heeft hem twee keer gevraagd of hij naast haar wilde gaan zitten, maar dat wil hij niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:26 schreef Peter6000 het volgende:
Je ziet het ook aan de lichaamshouding: Huub staat heel dominant groot te zijn, en Lieke zit erbij als een weerloos vogeltje.
Ik heb zo hekel aan die gozer,arrogante kwastquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:24 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Laat nooit iemand uitspreken.
Jensen heeft 'm op zijn plaats gezet, waarna Huub vroeg of Jensen hem nog wel lief vond, toen hij het woord weer mocht nemen.
Huubje Huubje toch. Je hebt je behoorlijk in je kaart laten kijken vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |