Eeeeecht waar he?quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had na alle reclame door het noemen van de kliniek toch echt een topprestatie verwacht.
En zo heeft Brian het doel bereikt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:04 schreef Prospera het volgende:
Natas: hij praat en zij luistert.
[afbeelding]
De moreel van dit verhaal is... dat ik je niet serieus neemquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Juist, en als iemand anders dat zegt, dan hakt hij er altijd gelijk op in dat je geen oude koeien uit de sloot moet halen en iedere gebeurtenis op zichzelf staat. Behalve.........behalve.............behalve.............juist.....behalve als het om hem gaat en hij er voordeel uit kan halen. Het is en blijft een aggresief randgroepjongetje die mensen (lees z'n vriendinnetjes) geestelijk probeert te knechten. En dat is voorlopig wel tien keer erger dan het gedrag zo af en toe van Brian.
Wat ben ik toch blij dat ik fan van Jaap ben
Hij zoekt nu gewoon een reden om haar kut te laten voelen, terwijl haar aktie technisch voor hun PRIMA was. Huub moet gewoon even haar redenen om met Brian te zoenen begrijpen en accepteren, en geen andere redenen gaan verzinnen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:04 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dit gaat niet om de BEAN actie, daar zal hij gewoon hard om gaan lachen in hun bijzijn.. Maar hij heeft wel een punt, Lieke wil allerlei dingen, maar doet zelf het tegenovergestelde.. Dat is erg moeilijk
En waar is dat leven?quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eeeeecht waar he?
Ik kan weer met een gerust hart topless door het leven.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:03 schreef FuTilE het volgende:
Filmpjes... Geef me filmpjes!
Maar hij heeft ook wel weer een punt, hij heeft ALTIJD duidelijk gezegd, zoen niet met Brian..quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:06 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hij zoekt nu gewoon een reden om haar kut te laten voelen, terwijl haar aktie technisch voor hun PRIMA was. Huub moet gewoon even haar redenen om met Brian te zoenen begrijpen en accepteren, en geen andere redenen gaan verzinnen.
Jaap doseert. Er moet natuurlijk wel iets of iemand zijn om aan te vallen. Voorlopig kijken ze allemaal stiekem tegen hem op. Dus.......voor hem geen reden om los te gaan. Hij komt wel weer een keer, maar ik ga er niet vanuit dat hij het weer zo vaak toepast als hij deed. Ik vind ook zonder zijn terror het een genot om zijn teksten te lezen, hem bezig te zien, hem bijna te horen nadenken, zijn strategie, zijn relatief hoog integer gehalte t.o.v de rest, etc, etc.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:05 schreef clrscrn het volgende:
[..]
Waar is die oude japio terror eigenlijk
Wie is jou favoriet eigenlijk?quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:09 schreef schatje het volgende:
Wat een sukkel ben je ook Huub. Zak in de stront.
Vergeet niet dat als hij Amandeltje wilde zoenen hij dat ook van te voren moest meldenquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:08 schreef akveor het volgende:
Uit dit gesprek begrijp ik het volgende... als Huub uit geiligheid een vrouw wil zoenen en dat vooraf meld moet Lieke het maar goed vonden... Maar als Lieke in het kader van het spel Brian wil zoenen moet ze dat ook van te voren aan Huub melden. Lijkt me iets van appels en peren...
Geen idee. Maar zal niet meer zijn dan een euro.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:09 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
hoeveel gaat me dat kosten? want ze verdient een smsje van mij!(KPN)
Hij heeft helemaal geen punt, nul, nul. Hij heeft weken Lieke zitten te overtuigen dat hij alles en iedereen zou moeten kunnen neuken en zoenen, speltechnisch zei hij dan, terwijl hij gewoon er met een stijve pik van zat te genieten. Dit eene dingetje van Lieke, echt speltechnisch, daar maakt hij nu een punt van? Hij mag van mij die kooi uit, slappe agressieve zak.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:08 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Maar hij heeft ook wel weer een punt, hij heeft ALTIJD duidelijk gezegd, zoen niet met Brian..
Aan de andere kant is dat HET punt waar BAN denkt Lieke op te kunnen pakken, dat ontkracht ze (althans, dat was/is de bedoeling)
Op dit moment is het zinloos, want er loopt geen pollquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:09 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
hoeveel gaat me dat kosten? want ze verdient een smsje van mij!(KPN)
Lieke blijft wel overeind hoor, vind ik.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
Huub is verbaal bijna beangstigend sterk.
Maar zaterdag ging het om een geplannd feestje en dit was een spontane aktie van BAN waar Huub niet eens bij was, ze zag de kans en deed het... Als Lieke het op een ander tijdstip zou doen zou het niet eens doeltreffend zijn en Lieke zou de kans krijgen om het te overleggen met Huub, nu niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:08 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Maar hij heeft ook wel weer een punt, hij heeft ALTIJD duidelijk gezegd, zoen niet met Brian..
Aan de andere kant is dat HET punt waar BAN denkt Lieke op te kunnen pakken, dat ontkracht ze (althans, dat was/is de bedoeling)
En weer laat Huub steken vallen zoals wel vaker de laatste weken. Zijn ego staat in de weg van het spel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:09 schreef rooie3 het volgende:
Goed zo Huub laat BEAN maar merken dat het je raakt.
Dan ben je echt geen winnaar meer.
Domme actie van Huub.
Brian is toch weer slim.
Lijkt mij lastig om topless te leven...vandaar mijn vraag...quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Das een moeilijke vraag, hoe moet ik 'um interpreteren?![]()
Niks mis meequote:Op donderdag 14 juni 2007 01:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eeeeecht waar he?
Ik kijk de gouden kooi pas.. Hoe zat dat nou? Had Jaap niet aangekondigd om helemaal terror te gaan na een bepaalde datum? (wanneer mensen die de villa verlaten niet meer vervangen worden) Of is dat al geweest?quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap doseert. Er moet natuurlijk wel iets of iemand zijn om aan te vallen. Voorlopig kijken ze allemaal stiekem tegen hem op. Dus.......voor hem geen reden om los te gaan. Hij komt wel weer een keer, maar ik ga er niet vanuit dat hij het weer zo vaak toepast als hij deed. Ik vind ook zonder zijn terror het een genot om zijn teksten te lezen, hem bezig te zien, hem bijna te horen nadenken, zijn strategie, zijn relatief hoog integer gehalte t.o.v de rest, etc, etc.
Niet zo moeilijk hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Lijkt mij lastig om topless te leven...vandaar mijn vraag...![]()
Zou me verbazen, ze is simpelweg niet sympathiek en/of onderhoudend genoeg.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Lieke heel, heel langzaam steeds populairder gaat worden. Dat de kijkers/streamers steeds meer gaan inzien dat zij best wel top is, ondanks alle negativiteit vooraf.
Zeker weten?quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eeeeecht waar he?
Stop nu het nog kan!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:12 schreef clrscrn het volgende:
[..]
Ik kijk de gouden kooi pas.. Hoe zat dat nou? Had Jaap niet aangekondigd om helemaal terror te gaan na een bepaalde datum? (wanneer mensen die de villa verlaten niet meer vervangen worden) Of is dat al geweest?
Moet nog komen (23 september dacht ik?).quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:12 schreef clrscrn het volgende:
[..]
Ik kijk de gouden kooi pas.. Hoe zat dat nou? Had Jaap niet aangekondigd om helemaal terror te gaan na een bepaalde datum? (wanneer mensen die de villa verlaten niet meer vervangen worden) Of is dat al geweest?
Als Lieke Huub 1 keer goed opz'n plek zet, mag ze van mij winnen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Lieke heel, heel langzaam steeds populairder gaat worden. Dat de kijkers/streamers steeds meer gaan inzien dat zij best wel top is, ondanks alle negativiteit vooraf.
Nope, September pasquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:12 schreef clrscrn het volgende:
[..]
Niet zo zeer walgelijk, maar eerder dat ie van hier tot Tokio naast zijn schoenen loopt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Hoe kan Huub zo hoog staan in de Popoll?
Ik (en met mij vele) vind Huub zijn houding de laatste tijd alleen maar walgelijk.
Ben het helemaal eens met je!!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:15 schreef Day het volgende:
[..]
Als Lieke Huub 1 keer goed opz'n plek zet, mag ze van mij winnen.
Ik snap hem nu ook niet. Waarom kan hij niet gewoon inzien dat dit puur speltechnisch was?
Toch jaloers?
De linker borst (haar rechter borst) lijkt wel 4 maten groter dan de andere borst. Heeft de dokter misschien een paar handschoentjes achter gelaten?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ze zijn toch rond..tepels op de goede plaats...![]()
na september, als het jaar voorbij is en bewoners niet meer gewisseld worden. Jaap heeft dan nog een paar maanden omdat hij ook eruit moet vanwege een vrouw (ik heb vrouwen altijd al duur gevonden maar dit kon wel eens een erg duur grapje voor Jaap worden). Hij gaat in deze korte periode proberen iedereen eruit te ranzen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:12 schreef clrscrn het volgende:
[..]
Ik ben een zeurpiet(je), hij is fantastieT, maar kan je de kleuren iets feller voor me maken?quote:
de fans van huub zijn extreem fanatiek en sms-en stevigquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Hoe kan Huub zo hoog staan in de Popoll?
Ik (en met mij vele) vind Huub zijn houding de laatste tijd alleen maar walgelijk.
Ik geloof niet in die Poll. DGK bepaalt, wie er aan kop gaat, waardoor er voor de andere bewoners nog meer gesmst wordt. Net als bij BB.
Ik sms nooit!! Die pot ga ik niet spekken.![]()
Naast zijn schoenen ja, maar hij walst ook over mensen heen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Niet zo zeer walgelijk, maar eerder dat ie van hier tot Tokio naast zijn schoenen loopt.
Ach dat groeit er wel weer uit.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:16 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
De linker borst (haar rechter borst) lijkt wel 4 maten groter dan de andere borst. Heeft de dokter misschien een paar handschoentjes achter gelaten?![]()
Tegen die tijd is Huub waarschijnlijk al opgebrand.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
na september, als het jaar voorbij is en bewoners niet meer gewisseld worden. Jaap heeft dan nog een paar maanden omdat hij ook eruit moet vanwege een vrouw (ik heb vrouwen altijd al duur gevonden maar dit kon wel eens een erg duur grapje voor Jaap worden). Hij gaat in deze korte periode proberen iedereen eruit te ranzen.
Ook niet. Het is zijn karakter. Een ziekelijk karakter om mensen te vernederen en geestelijk te martelen tot op het bot. Ik zou Hedda er wel eens over willen horen. Die heeft hem niet voor niets verlaten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Niet zo zeer walgelijk, maar eerder dat ie van hier tot Tokio naast zijn schoenen loopt.
Later, SCquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben een zeurpiet(je), hij is fantastieT, maar kan je de kleuren iets feller voor me maken?
Als je even wacht, pak ik de ava met zonnebril, ben ik nog sexiër.
Ze groeit zeker en leert snel... en die credits moeten haar in mijn ogen ook zeker geven worden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tegen die tijd is Huub waarschijnlijk al opgebrand.
Jaap gaat beter met zijn energie om, Brian en Lieke trouwens ook.
Huub is volgens dat paranormale reuma vrouwtje al opgebrand. Eric idem dito. Als het goed is komt ze morgen weer.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tegen die tijd is Huub waarschijnlijk al opgebrand.
Jaap gaat beter met zijn energie om, Brian en Lieke trouwens ook.
Dat geestelijk martelen zag je idd goed bij hoe hij met Eric omging.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook niet. Het is zijn karakter. Een ziekelijk karakter om mensen te vernederen en geestelijk te martelen tot op het bot. Ik zou Hedda er wel eens over willen horen. Die heeft hem niet voor niets verlaten.
Hij kan wel complimenten uitdelen, maar er is altijd een 'maar' en hij verzint een reden om toch maar de ander van fouten te beschuldigen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:17 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Naast zijn schoenen ja, maar hij walst ook over mensen heen.
Dat vind ik wel walgelijk. Ik vind het min!!
Hij weet niet met zijn populariteit om te gaan. Ik denk, dat hij dat nooit gehad heeft.
Hoezo?quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze groeit zeker en leert snel... en die credits moeten haar in mijn ogen ook zeker geven worden.![]()
Toch blijf ik het moeilijk vinden dat een meid als Lieke verliefd kon worden op Huub. Ik begrijp dat gewoon niet.
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Hij is alles behalve integer. Hij speelt met woorden, een goed luisteraar zal hem zeker 3 keer per dag zichzelf tegen horen spreken, al naar gelang het hem maar uitkomt. Door de stortvloed van woorden valt het de meesten niet op, maar het is wel degelijk zo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:20 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik was in het begin ook Huub fan.
Ik heb gejuigd, toen hij terug kwam.
Ik vond het leuk daarna
Maar, nu. Nu vind ik hem Popie Jopie achtig. Alsof hij alle wijsheid in pacht heeft.
Zo zat hij toch ook op de bank bij Jensen?
Jammer hoor, want ik vond het juist zo'n integere jongen.
Ach daar heb ik af en toe ook last vanquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:22 schreef Day het volgende:
Hij luistert ook ontzettend slecht!
Ja en als hij haar bij haar naam gaat noemen is hij op zijn gevaarlijkst!!!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:21 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hij kan wel complimenten uitdelen, maar er is altijd een 'maar' en hij verzint een reden om toch maar de ander van fouten te beschuldigen.
En dan de hele tijd dat: meisje, meisje.....kleintje kleintje...![]()
Dan loop jij dus de hele godganse dag te pissen en te schijten, durchfall waarschijnlijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik drink GEEN bier, ik leef op koffie en water.![]()
Laat nooit iemand uitspreken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:22 schreef Day het volgende:
Hij luistert ook ontzettend slecht!
Klopt, ik denk dat Huub het meest rotte karakter heeft daar in die Kooi.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat geestelijk martelen zag je idd goed bij hoe hij met Eric omging.
En daarna weer met zijn schijnheilige rotkop keurig in pak beweren dat het allemaal maar een spel is.
Bij Jaap is het gespeeld, bij Huub zit het in zijn agressieve verrotte karakter.
Ze zegt nog niet: Ik ben slecht.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:23 schreef robert2006 het volgende:
lieke hoopt dat huub haar vergeeft, huub is super-dominant in deze relatie.
geen gezonde relatie
Als de afspraak is dat ze dingen van te voren overleggen en Lieke doet dat dan niet, dan kan ik me heel goed voorstellen dat Huub pissig is. En wat voor reden kun je in godsnaam verzinnen om met Brrrrrian te gaan zoenen. Gatverdamme, brrrr...quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:06 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hij zoekt nu gewoon een reden om haar kut te laten voelen, terwijl haar aktie technisch voor hun PRIMA was. Huub moet gewoon even haar redenen om met Brian te zoenen begrijpen en accepteren, en geen andere redenen gaan verzinnen.
Hopelijk heb ik dan nog streams, jaap was goed bezig de vorige keerquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub is volgens dat paranormale reuma vrouwtje al opgebrand. Eric idem dito. Als het goed is komt ze morgen weer.
Ik vind dat Huub ontzettend slecht voor zichzelf zorgt. Hij eet nauwelijks, rookt en drinkt veel (het is maar goed dat hij niet meer mag drinken) en hij slaapt slecht. En dat allemaal terwijl hij een spel speelt waarin het om miljoenen gaat.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub is volgens dat paranormale reuma vrouwtje al opgebrand. Eric idem dito. Als het goed is komt ze morgen weer.
Dat denk ik nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat Huub het meest rotte karakter heeft daar in die Kooi.
hahahaquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:22 schreef Borga het volgende:
[..]
Dan loop jij dus de hele godganse dag te pissen en te schijten, durchfall waarschijnlijk
Dan moet ze lekker gaan staan!quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:26 schreef Peter6000 het volgende:
Je ziet het ook aan de lichaamshouding: Huub staat heel dominant groot te zijn, en Lieke zit erbij als een weerloos vogeltje.
Hij zit dan ook eindeloos te zeiken over een miniscuul iets.quote:
Ach. Huub verzint altijd een reden om iemand terecht te wijzen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:25 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Als de afspraak is dat ze dingen van te voren overleggen en Lieke doet dat dan niet, dan kan ik me heel goed voorstellen dat Huub pissig is. En wat voor reden kun je in godsnaam verzinnen om met Brrrrrian te gaan zoenen. Gatverdamme, brrrr...![]()
Dat is voor mij toch Brian.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat Huub het meest rotte karakter heeft daar in die Kooi.
ik denk wel meer geld, kijk naar idols en x-factor voor sommige kandidaten werd echt gigantisch veel gestemd door een klein aantal personenquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Er was iemand die een opmerking maakte over die popi poll, ik begrijp het ook niet dat hij zo hoog staat. Vermoedelijk zijn er een stel die voor honderden euro's sms-jes versturen.
Ze heeft hem twee keer gevraagd of hij naast haar wilde gaan zitten, maar dat wil hij niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:26 schreef Peter6000 het volgende:
Je ziet het ook aan de lichaamshouding: Huub staat heel dominant groot te zijn, en Lieke zit erbij als een weerloos vogeltje.
Ik heb zo hekel aan die gozer,arrogante kwastquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:24 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Laat nooit iemand uitspreken.
Jensen heeft 'm op zijn plaats gezet, waarna Huub vroeg of Jensen hem nog wel lief vond, toen hij het woord weer mocht nemen.
Huubje Huubje toch. Je hebt je behoorlijk in je kaart laten kijken vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |